Ja maar met hem zouden ze ons in kunnen halen..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef The_Verve het volgende:
Hij zou ook wel gek zijn wanneer hij zo een stap terug zou doen...
Nevland heeft nog steeds niet de behoefte om weg te gaan hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou je glazen bol maar eens laten repareren![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef venomsnake het volgende:
zou mooi zijn als ie er vanavond een paar inschiet.![]()
Nevland
mwah, misschien toch maar wel...quote:
Laten we maar niet het hele topic volspammen met wel/nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mwah, misschien toch maar wel...![]()
nee idd, laten we daar maar mee ophouden..quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laten we maar niet het hele topic volspammen met wel/niet
.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee idd, laten we daar maar mee ophouden..
wel doen hoor Nevland
En hij is al ontbetaalbaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is weer 500k meer waard
mooie uitspraken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
"Ik heb het hier écht heel erg naar mijn zin"
"Kijk naar deze wedstrijd, de sfeer in de Euroborg, kan bijna niet beter"
Blijf inderdaad maar gewoon Erik, topper
quote:FC Groningen doet alles om Nevland te behouden
20/3/2007 15:22
FC Groningen heeft Erik Nevland een aanbieding gedaan zijn contract met twee jaar te verlengen. De Noorderlingen willen het nog tot medio 2008 lopende contract van de 29-jarige spits openbreken en verlengen tot de zomer van 2010.
'Het mag duidelijk zijn dat wij een spits van het kaliber Nevland graag langer aan ons binden', laat algemeen directeur Hans Nijland weten op de website van de club. 'Wij zullen er dan ook alles aan doen om hem voor FC Groningen te behouden. De bal ligt nu bij hem en wij hebben met elkaar afgesproken binnenkort weer om de tafel te gaan zitten.'
Nevland is bij FC Groningen bezig aan zijn derde seizoen. De Noor speelde 75 duels in de Eredivisie en scoorde daarin 35 keer. De tweevoudig international speelde eerder bij Viking FK, Manchester United en IFK Göteborg.
Wat een held... !quote:
Uniek. 100% sportman en een geweldig persoon. Hoef er verder weinig over te typen want het interview zegt alles over Nevland.quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef The_Verve het volgende:
Mooi interview op Radio Noord vandaag na FCG-Vitesse. HELD!
ha haquote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op hoeveel staat hij voor de Coen Dillen index?
Zelfs ik zou het jammer vinden als hij zou vertrekken. Het is toch een enorm sympathieke vent en past gewoon goed bij FC Groningen. FC Groningen zal wat kleurlozer zijn zonder Erik.quote:Nevland wil weg voor 'kans van zijn leven'
21/01/2008 08:05
Fulham wil Erik Nevland per direct overnemen van FC Groningen. De Noorse spits kan niet wachten. 'Het is nu of nooit.'
Voor Nevland ligt er op Craven Cottage een contract tot medio 2010 klaar. 'Het is altijd mijn droom geweest in de Premier League te spelen. Dit is de kans van mijn leven', aldus de Noor in het Dagblad van het Noorden.
FC Groningen lijkt echter niet te willen meewerken aan een transfer van Nevland. Directeur Hans Nijland heeft al vaker gezegd dat er in de winterstop geen speler zal vertrekken uit Euroborg.
Nevland heeft de hoop niet opgegeven. 'Ik begrijp goed dat het voor FC Groningen een moeilijke beslissing is mij te laten vertrekken, maar ik word dit kalenderjaar 31. Het liefst zou ik het seizoen afmaken bij FC Groningen, maar dat kan niet. Het is nu of nooit. Ik hoop dat ze mij laten vertrekken en ik vind ook dat ik dat verdien.'
Maandag weet Nevland meer. 'Wij begrijpen dat dit voor Erik een enorme kans is en hij begrijpt ook dat wij hem eigenlijk niet kunnen missen. We steken de koppen opnieuw bij elkaar om deze situatie te bespreken.'
Van een officieel bod is nog geen sprake. Fulham heeft zich nog niet gemeld in Groningen. 'En zolang wij nog niks hebben gehoord weten wij ook niet waar we ja of nee tegen kunnen zeggen', aldus Nijland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |