Inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:41 schreef IdlersDream het volgende:
Ik kan mij het spel Championship Manager 97/98 herrineren, waar hij altijd een uitstekende koop was. Een groot talent, Als je dan 5 jaar verder was met dat spel, dan speelde hij geregeld bij Real Madrid ofzo en was de duurste speler op aarde.
TYPT OOK ERG FIJN HE MET ZON CAPSLOCK OP JE TOETSENBORDquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef One_conundrum het volgende:
hahaha skitterend, maar SC HEERENVEEN RULES en KLAAS JAN is BETER
ik was even aan het stoken maar iedereen hier behalve ik is volwassen dus reageert er niet op...quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:53 schreef One_conundrum het volgende:
hahaha skitterend, maar SC HEERENVEEN RULES en KLAAS JAN is BETER
ja alleen jij bent volwassen, neem je jezelf nou serieus?quote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik was even aan het stoken maar iedereen hier behalve ik is volwassen dus reageert er niet op...
Ik hoop datie nog een rooie kaart pakt en geschorst is tegen SCH want hij kan het wel!
Iedereen behalve hij zegt ie.quote:Op zondag 21 november 2004 15:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja alleen jij bent volwassen, neem je jezelf nou serieus?
haha ik zie t nu ja, las t verkeerdquote:Op zondag 21 november 2004 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iedereen behalve hij zegt ie.
dankjequote:Op zondag 21 november 2004 15:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iedereen behalve hij zegt ie.
quote:Gábor Babos kreeg een inzet van Sander van Gessel niet vast, waarna de rebound via het kruis van Erik Nevland over de doellijn hobbelde, 0-1.
quote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
Die gast heeft meer talent in zijn pik dan Sonck in zijn hele lichaam
Whahahahahahahaha wat een super opmerkingquote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ajax heeft ondertussen de hele wereld op zn lijstje staanquote:Op zondag 21 november 2004 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha wat een super opmerking!!!!!!!!
Nevland zal ondertussen wel op de lijst van Ajax en de andere clubs staan.
NEVLAND.
lolquote:Op zondag 21 november 2004 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax heeft ondertussen de hele wereld op zn lijstje staan
quote:Op zondag 21 november 2004 16:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax heeft ondertussen de hele wereld op zn lijstje staan
quote:Op zondag 21 november 2004 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Reactie Sonck: "Ja, ik krijg hier ook helemaal geen kans. En als ik me eindelijk mag bewijzen heb ik geen goede ballen en gebruikt ze me op de verkeerde positie. Geen wonder dat ik het niet goed genoeg doe..."quote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef methodmich het volgende:
Naar verluidt heeft mevrouw Sonck zich al gemeld bij de zaakwaarnemer van Erik, One_conundrum.
God is natuurlijk ook Ajaciedquote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef Cruoninga het volgende:
Waarschijnlijk was het dus één of andere goddelijke kracht ofzo.
Een soort van goddelijke kracht is nog niet God zelf. Ajacieden scoren niet voor Groningen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
God is natuurlijk ook Ajacied
Maar goddelijke krachten wel tegen Feyenoordquote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ajacieden scoren niet voor Groningen.
subtiel....quote:Op zondag 21 november 2004 23:29 schreef One_conundrum het volgende:
... morgenochtend maar even meepikken.
Hehe die laatste zinquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:30 schreef Cruoninga het volgende:
Erik Nevland schijnt op de training geblesseerd te zijn geraakt. Misschien wel langdurig.
Kon je opzich op wachten. Voorlopig zal het dus wel weer even uit zijn met de pret.
Gelukkig is het maar een spelletje. Bovendien wordt winnen ook niet leuk meer als je het tevaak doet.
alstie der maar niet bij is tegen h'veen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:30 schreef Cruoninga het volgende:
Erik Nevland schijnt op de training geblesseerd te zijn geraakt. Misschien wel langdurig.
Kon je opzich op wachten. Voorlopig zal het dus wel weer even uit zijn met de pret.
Gelukkig is het maar een spelletje. Bovendien wordt winnen ook niet leuk meer als je het tevaak doet.
www.fcgroningen.nlquote:Erik Nevland, de nieuwe spits van FC Groningen wordt vrijdagavond uitvoerig belicht door Studio Sport. Donderdag was op het stadion een cameraploeg aanwezig voor het maken van de nodige beelden. Het item met Nevland is morgenavond tussen 22.45 uur en 23.15 uur te zien op TV 2.
Zaterdag staat opnieuw een FC’er in de landelijke schijnwerpers. Want Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen is hoofdgast in Langs de Lijn. Tussen 16.00 en 17.00 spreekt hij uitvoerig over het succes van de laatste weken en de toekomst van FC Groningen.
Jullie lijken Feijenoord wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Studio Heerenveen.
Die had er zeker ingemogen, maar 5 uit 5 is echt geweldig!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:08 schreef Cruoninga het volgende:
5 uit 5, niet slecht...
Al had die 2-0 er vandaag ook wel even ingemogen zeg. Maar dat zal die wel geen uitdaging hebben gevonden, van zo dichtbij
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:13 schreef gras het volgende:
Gorgi Hristov van NEC had paar jaar geleden ook zo'n veelbelovende start in de HCE en loopt nu ergens contractloos rond.
Qua mentaliteit wellicht niet, maar we zullen zien wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet met Nevland te vergelijken qua mentaliteit.
quote:Op maandag 31 januari 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
5 goals maken nog geen Gouden Schoen, maar het lijkt me wel iemand die voor Groningen jaarlijks kan uitmaken of je in degradatiegevaarde middenmoot komt of in de middenmoot subtop.
Klopt mm, zijn gemiddelde is een stuk hoger bij de FC:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Nevland heeft wel zijn schuttersschoenen uit Stavanger meegenomen, want dit deed ie bij Viking gemiddeld toch ook niet, dacht ik.
Deja vu... kijk eens een 20-tal posts hierboven...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Mwah, zijn Noorse gemiddelde valt me dan alleszins mee, op dat laatste seizoen na.
Neuuhh dankjequote:Op zondag 20 maart 2005 17:06 schreef popolon het volgende:
Ruilen voor een Griek?
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:06 schreef popolon het volgende:
Ruilen voor een Griek?
27 dacht ik, kan nog even mee.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja die Nevland is lekker bezig hier in nederland, hoe oud is tie eigenlijk?
Als je in een half seizoen er al 16 weet te maken had die makkelijk de 30 doelpunten grens kunnen passeren. Fantastische aankoop van Ron Jans dusquote:Op zondag 8 mei 2005 17:41 schreef Grunner het volgende:
En daar was ie weer. Zijn eerste (Engelse) hattrick voor Groningen. Hoe lang zal ie nog blijven? Die vraag wordt steeds luider... Konden we hem maar verplichten een contract voor het leven te tekenen in het hoge Noorden...![]()
Neh.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
Allleen hij zal nu wel verkassen denk ik.
Nee men, laten we dat maar niet doen!!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Allleen hij zal nu wel verkassen denk ik.
quote:1 Kuijt Feyenoord 24 32 75%
2 Kalou Feyenoord 19 29 65%
3 Vennegoor of Hesselink PSV 18 26 69%
4 Nevland FC Groningen 15 18 83%
5 Huntelaar SC Heerenveen 15 29 51%
6 N'Kufo FC Twente 14 30 46%
7 Koné Roda JC 14 31 45%
8 Perez AZ 13 28 46%
9 Boussaboun NAC Breda 13 28 46%
10 Van Bommel PSV 13 29 44%
Weet iemand wat voor contract hij heeft bij Groningen, voor hoelang?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor Erik en leuk voor Groningen dat hij het zo goed doet! Je ziet hem genieten, hopelijk speelt hij volgend seizoen ook nog bij Grunnen.
Tot juli 2007 dacht ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Weet iemand wat voor contract hij heeft bij Groningen, voor hoelang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |