SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
Ik vond 'm een beetje tegenvallen. Niet slecht, maar ook niet heel goed.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
Ik mag gerust zeggen dat ik in de loop der jaren een fan ben geworden van comic verfilmingen en ik vond HELLBOY zelfs een van de leukste films van de afgelopen tijd, mischien dat deze ook wel weer geinig zal worden.
Ik heb nog nooit van de strip gehoord en dus zeker niets gelezen, en ik vertik het om een trailer/teaser te bekijken, maar afgaande op de poster heb ik een goed gevoel over
CONSTANTINE
[afbeelding]
Enkele pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer
Homepage
quote:Op maandag 14 maart 2005 02:37 schreef FallenAngel666 het volgende:
Gisteren gezien.
Leuke film. Beetje vaag af en toe.
Misschien heb ik niet geod opgelet, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een coole film, tijden niet meer zo'n goede gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:36 schreef HiZ het volgende:
Ja, dat roken als doodszonde was wel erg zwaar aangezet zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keanu zeker..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |