Mierenneukerquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is een "brijlant"?
En die kop van Bowien Curie!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Die kop van chris....
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maandag zit Viking84 lekkerbekkend voor de tv?
die kop van marjolein was lief.......hihihihihiquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En die kop van Bowien Curie!
al gezocht en niet gevonden dus als je tips hebtquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
is er geen apart forum waar krolse lesbies zich kunnen gaan uitleven met jubbelsmileys?
Het zou nog zomaar eens kunnen zijn dat die Nathalie een undercoveragente is. Ze is iets te aardig voor een crimineel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik snapte dat einde niet met dat mailtje van die vrouw. Werkt zij eigenlijk niet voor de schaker ofzo
En wie zou Arthur kunnen hebben vermoord of zal ie nog leven
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
is er geen apart forum waar krolse lesbies zich kunnen gaan uitleven met jubelsmileys?
ja, die voegt niets toequote:Op vrijdag 19 november 2004 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
stijn moet er uit!!!! Ik irriteer me echt zo zwaar aan die gast dat ik nog zelfs Chris nu cool begin te vinden............dus EXIT STIJN!![]()
dan heeft ze in tenminste nog een functie.... ze is volkomen overbodig geworden sinds de schaker zich ermee is gaan bemoeien... zo zonde......quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het zou nog zomaar eens kunnen zijn dat die Nathalie een undercoveragente is. Ze is iets te aardig voor een crimineel.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, die voegt niets toe. En ik vind zijn lange blonde haar ook lelijk.
dat geldt ook voor Marjolein Galema.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:07 schreef Viking84 het volgende:
ja, die voegt niets toe. En ik vind zijn lange blonde haar ook lelijk.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ff de tape terugspoelen en alles analyseren .....
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
dat geldt ook voor Marjolein Galema.
ja ja ja ja wil ik ook ( oké dit klinkt wel erg desperate ben net een kind van 13)quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is erg
![]()
Iwan/Wup, heeft één van jullie tweeën ook een cap van renee en marjolein uit de credit? vlak voor ze gaan zoenen??dat was lief
ik hou al op met huppelen. Heb het in mijn laatste posts niet meer gedaan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
nou zolang jullie doorgaan met die huppelsmiley overload
zijn de Marjoleincaps wat bij betreft ook in de ban
oke geen huppelsmiley overload meer voortaan gewoon een huppelsmiley denk ik de rest er wel zelf bij....quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
nou zolang jullie doorgaan met die huppelsmiley overload
zijn de Marjoleincaps wat bij betreft ook in de ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |