Als ze me dat flikt open ik nooit meer een Iristopic.quote:Ik denk dat dat een hele reële mogelijkheid is.
ja dat mogen we niet vergeten!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, m'n dansertjes vergeten:![]()
![]()
Marjolein
![]()
![]()
![]()
digidinges, ik kijk ff in de twee laatste topics
Omdat ze mij niet als mod hebben aangenomen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef Airelle het volgende:
waarom zijn er nog steeds 2 topics
dat betekent dus geen iris topics meer?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ze me dat flikt open ik nooit meer een Iristopic.
Ik dacht dat Margot met haar dromen over Serge de kroon spande.quote:dat hoop ik echt niet want series met geestverschijningen vind ik wel zo triest. Net als in gtst met die benjamin echt geowon te erg voor woorden.....
Er is nog geen mod of admin langsgefietst.quote:waarom zijn er nog steeds 2 topics
Ik heb toch gezegd dat "Iris Is De Liefste - The Final" 't laatste Iristopic zou zijn? Daar heb ik me nu al aan gehouden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef haagse_elfje het volgende:
dat betekent dus geen iris topics meer?
nou ik kan het even niet vinden, en zolang het bewijs niet is geleverd, ben je onschuldigquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee laat maar zien ook dan ???
true true of aisha toen ook met dat spinnen gedoe met dat sieraad was het geloof ik........quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Margot met haar dromen over Serge de kroon spande.
[..]
Er is nog geen mod of admin langsgefietst.
ja als ze geld nodig hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op RTL4 was er net een commercial met die Suzanne Belfort of hoe heette ze nogeens.... die mensen schnabbelen dat het niet meer normaal is, zeg......
Maar dat bén je niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef BVO het volgende:
Als ik mod geworden was had ik nu heel wat posts verwijderd..
ja dat houd je niet voor mogelijk.... blijkbaar hebben ze het nodig..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op RTL4 was er net een commercial met die Suzanne Belfort of hoe heette ze nogeens.... die mensen schnabbelen dat het niet meer normaal is, zeg......
ik hou niet van excuses achteraf, en zeg sorry als je het meent anders niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik kan het even niet vinden, en zolang het bewijs niet is geleverd, ben je onschuldigsorry dus hierbij
. Vriendjes?
Overigens neemt het nog steeds niet weg dat het irritant is als mensen die niet altijd kijken (zoals de meeste posters hier), vragen gaan lopen stellen van 'waar is die gebleven?', 'wat is er deze week gebeurd?' etc. Kun je je daar misschien iets bij voorstellen? Hier discussieren we over de personages en over de afleveringen.
En dan vergeet je nog Aafke. Toen ze de bucket wilde kicken dacht ze dat die ouwe vieze kinderlokker op wie ze zo verliefd was naast haar stond. "Oh Ed, ik ben zo blij dat je er bent." Yeah right!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
true true of aisha toen ook met dat spinnen gedoe met dat sieraad was het geloof ik........
weet_ik_veel dan bied ik mijn verontschuldigingen aan dat ik dat zei![]()
excuses vooraf is een beetje lastig he :').quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hou niet van excuses achteraf, en zeg sorry als je het meent anders niet.
als ik iets normaals vraag wil ik niet zomaar afgeblaft worden zonder enkele reden.
als je het irritant vind kun je ook niks terugmelden.
ok, dan niet. Je bent de koningin niet, zeg. Arrogante *PIEP*quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik hou niet van excuses achteraf, en zeg sorry als je het meent anders niet.
als ik iets normaals vraag wil ik niet zomaar afgeblaft worden zonder enkele reden.
als je het irritant vind kun je ook niks terugmelden.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
excuses vooraf is een beetje lastig he.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarksquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:54 schreef Airelle het volgende:
wat is dat? bookmarken
Dat gaat ook gebeuren als jullie zo doorgaan. Nokken dus.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef BVO het volgende:
Als ik mod geworden was had ik nu heel wat posts verwijderd..
Was ze ooit lief?quote:als Claire vals komt doen mag ze terug anders hoef ik het niet te zien
Ik begin me er ook aan te storen en dat overkomt me hier niet gauw.quote:
kan die onzin nou elders worden uitgevochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |