hou zelf je tyfusmuil dicht, man. Iedere keer als je niet gekeken hebt, kom je hier janken of iemand je even op de hoogte kan brengen. Ga toch fijn zelf kijken, manquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
zo hou jij eens ff je tyfus muil dicht
kan je ook normaal reageren
bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina is voor een week of acht naar de USA om daar college's te geven. Irl staat Pamela een tijdje op de planken.
Ohw mijn neukende God. De geest van Claire waart hier rond.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:34 schreef Airelle het volgende:
bitchfight.
goh! kom jij ergens achterquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
bedankt voor de info.
vandaar dat joyce op bettina's kantoor werkt, die neemt vast waar voor Betiina.
Super
Groetjes
doe jij je huiswerk is goed, de is echt de allereerste keer dat ik wat vraag, zoek alle topics maar nou,quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou zelf je tyfusmuil dicht, man. Iedere keer als je niet gekeken hebt, kom je hier janken of iemand je even op de hoogte kan brengen. Ga toch fijn zelf kijken, manwe zijn hier geen persvoorlichters
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
doe jij je huiswerk is goed, de is echt de allereerste keer dat ik wat vraag, zoek alle topics maar nou,
jammer dat je hier niet bent anders had ik je helemaal in mekaar getimmert. pubers zoals jij irriteren me bij voorbaat al
ik ben altijd lief op FOK, alleen sommige mensen zijn waarschijnlijk ongesteld vandaag enquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
Kinderen kinderen gedraagt u een beetje in de eens zo beschaafde ONM topics
gezeur om topics & OP's moet nou ook maar eens afgelopen zijn
dat weten we nou wel
screenshot straffen zijn uiteraard toegestaan
* Wup sluit pact met Iwan wat betreft Iris & Lizzy caps:)
zo en nu allemaal weer lief doen
De lekkerste wijven komen uit de kweekvijver van GTST ... zie Victoria Koblenko. Tanja Jess is helaas een uitzondering. Die is onlekker.quote:Niet dat ik ooit ONM kijk, maar waarom gaan alle ex-GTST'ers naar ONM ?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:36 schreef digispeed het volgende:
jammer dat je hier niet bent anders had ik je helemaal in mekaar getimmert.
haha, in elkaar getimmertquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
doe jij je huiswerk is goed, de is echt de allereerste keer dat ik wat vraag, zoek alle topics maar nou,
jammer dat je hier niet bent anders had ik je helemaal in mekaar getimmert. pubers zoals jij irriteren me bij voorbaat al
oh bedankt BVO, nu ligt het dus weer aan mij, ik heb hier verdomme geen woord gezegd, alleen maar iets gevraagd. ik ga terug naar gtst fok forum, daar zitten tenminste normalere mensenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef BVO het volgende:
Als ik mod geworden was had ik nu heel wat posts verwijderd..
negeer dat maar, er zijn genoeg mensen die wel bereid zijn normaal te reagerenquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:39 schreef digispeed het volgende:
ik ben altijd lief op FOK, alleen sommige mensen zijn waarschijnlijk ongesteld vandaag en
kunnen het niet hebben als je normaal iets vraagt hier.
waarom denkt iemand altijd dat je ongesteld bent als je een keer kritiek spuit? Ben jij een man of een vrouw? Als je een vrouw bent, valt me dat zwaar tegen van jequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik ben altijd lief op FOK, alleen sommige mensen zijn waarschijnlijk ongesteld vandaag en
kunnen het niet hebben als je normaal iets vraagt hier.
nee laat maar zien ook dan ???quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, in elkaar getimmert. Lekker stoer, hoor. Ben de puberleeftijd overigens al lang ontstegen. En in het vorige of voorlaatste topic heb je ook wat gevraagd, dus daar gaat je argument. However, ik hou op.
normaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh bedankt BVO, nu ligt het dus weer aan mij, ik heb hier verdomme geen woord gezegd, alleen maar iets gevraagd. ik ga terug naar gtst fok forum, daar zitten tenminste normalere mensen
Hij kan een hengst van mij krijgen! Klop ik gelijk zijn kop weer in een fatsoenlijk model.quote:maar ze krijgt wel de schuld......maar komt toch wel goed voor je het weet heeft hij een affaire met iris en dan komt de geest van claire wraak nemen.....
Ik zeg toch niet dat het jouw schuld is?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh bedankt BVO, nu ligt het dus weer aan mij, ik heb hier verdomme geen woord gezegd, alleen maar iets gevraagd. ik ga terug naar gtst fok forum, daar zitten tenminste normalere mensen
ow, of dat:)quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:40 schreef digispeed het volgende:
zo zo wat een woorden zegquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij kan een hengst van mij krijgen! Klop ik gelijk zijn kop weer in een fatsoenlijk model.
Oh ja, m'n dansertjes vergeten:quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
zo zo wat een ruzie zeg! en om wat?
maar ja nog een uurtje dan hopelijk [afbeelding]Marjolein[afbeelding]
en iedereen be happy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |