Maak je eigen slot voor Ellen maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:24 schreef MirSus het volgende:
[..]
'k was al onderweg....![]()
Nou wij hadden wel wat beters kunnen bedenken hoor, met die verhaallijn![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:29 schreef MirSus het volgende:
Chris die moeten ze houden, d's leuk!
Ach, wie weet komt er over 2 jaar een ontzettend secreet terug uit Frankrijk?!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maak je eigen slot voor Ellen maar.![]()
Nou Frank hoeft geen wraak op Ellen te nemen hoor, dan moet je bij Pim zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:36 schreef haagse_elfje het volgende:
dat frank uit de dood op stond ofzow en dat die wraak ging nemen op ellen....is dat geen leuk bizar slot
ja dat is eigenlijk beter, die was ik ff vergeten....quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:39 schreef MirSus het volgende:
[..]
Nou Frank hoeft geen wraak op Ellen te nemen hoor, dan moet je bij Pim zijn![]()
Ze wordt door Brian de Koning opgeknoopt aan een boom in het Amsterdamse bos.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
enne... hoe vergaat het Lizzy?
dan over drie weken weer terug gevonden, al begonnen met ontbinden enzo lekker!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze wordt door Brian de Koning opgeknoopt aan een boom in het Amsterdamse bos.
Vanaf die dag worden Hugo en Tarantula vegetariėrs.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
dan over drie weken weer terug gevonden, al begonnen met ontbinden enzo lekker!
dan is dag lizzy![]()
word onm gesponserd door greanpeacequote:Op zaterdag 20 november 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf die dag worden Hugo en Tarantula vegetariėrs.
Momenteel door GRIENPIES.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:08 schreef haagse_elfje het volgende:
word onm gesponserd door greanpeace
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze wordt door Brian de Koning opgeknoopt aan een boom in het Amsterdamse bos.
Wat heb je toch met die muts? Ik kan 't goed begrijpen dat je op vrouwen valt, want dat doe ik zelf ook, maar wat moet je nou met Tanja Jess? Neem dan Nikkie of Petra. Of Joyce, mocht je op ouwe knarren vallen, maar geen Tanja Jess. Wat is er aan haar nou zo mooi?quote:Op zondag 21 november 2004 01:16 schreef haagse_elfje het volgende:
vanaf nu nog maar 1 dagje en dan zie ik tanja weer op tv!![]()
ik weet niet ze heeft gewoon iets, nikkie vind ik zelf ookquote:Op zondag 21 november 2004 01:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die muts? Ik kan 't goed begrijpen dat je op vrouwen valt, want dat doe ik zelf ook, maar wat moet je nou met Tanja Jess? Neem dan Nikkie of Petra. Of Joyce, mocht je op ouwe knarren vallen, maar geen Tanja Jess. Wat is er aan haar nou zo mooi?
Wat krijgen we nou??? Nikkie heeft geen botox!quote:Op zondag 21 november 2004 02:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet niet ze heeft gewoon iets, nikkie vind ik zelf ookIk val gewoon botox typetjes...
ze heeft een mooie lach en figuur, voor de rest heb ik geen uitleg...
zins opdeling is verkeerd, sorry ik bedoel tanjaatje heeft botox misschien, nee NIkkie is puur natuur ik ga nog wel ff opzoek naar dat onder de 16 jaar geen drank gebruik filmpje waar zij ook in speelde....quote:Op zondag 21 november 2004 02:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou??? Nikkie heeft geen botox!
Potverdulleme nog an tow, zou Wim Sonneveld zeggen.
quote:Op zondag 21 november 2004 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
he wup het speelt zich toch nu allemaal in amsterdam af?
Amsterdam? Nooit van gehoord. Ulft is de hoofdstad van Nederland en FC Ulft speelt in de Ulfter ArenA.quote:Op zondag 21 november 2004 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
he wup het speelt zich toch nu allemaal in amsterdam af?
quote:Op zondag 21 november 2004 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]nee in ulft
quote:Op zondag 21 november 2004 12:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Amsterdam? Nooit van gehoord. Ulft is de hoofdstad van Nederland en FC Ulft speelt in de Ulfter ArenA.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |