Leuk initiatief!quote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef displission het volgende:
On twaalf uur vanavond een legging. Mijn regels youw mind en de uitleg daarvan.
morgen of zo? ligt er aan tot hoe laat ik moet werken , voeg me maar toe aan msnquote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef displission het volgende:
ik vind het wel leuk om te doen. Heb ik tenminste wat te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het ook heel leuk om te doen, alleen schiet bij mij juist de tijd om het te doen erbij in. Maar als iemand een keer een legging van mij wil dan maak ik daar graag tijd voor vrijquote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef displission het volgende:
ik vind het wel leuk om te doen. Heb ik tenminste wat te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
displissionquote:Op donderdag 25 november 2004 00:06 schreef displission het volgende:
Morwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:23 schreef displission het volgende:
Ik doe vanavond weer een tarot legging wie wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop