abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23427287
Football Manager 2005 [Deel 1]
Football Manager 2005 [Deel 2]
Football Manager 2005 [Deel 3]

quote:
Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive

Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.

Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!

Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.

De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.

Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.

Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.

Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.

Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.

Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.

Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.

Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.

Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.

Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang?
Game on!
pi_23427634
Ik heb volgens mij een te brede selectie gekregen Een aantal players is niet bepaald happy
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23427658
Ik heb nog 2 aanraders voor jullie:

Lucas Biglia (Mega-talent)
De Ceglie ( Ook een mega-talent met een jeugdcontract, dus je kunt hem halen voor een spotprijsje)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23427696
Italianen gaan over 't algemeen niet graag naar Nederland
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23427803
Ik heb het ondervonden ja,

die De Ceglia heeft uiteindelijk ook niet bij mij(Ajax) getekend, ik bood hem een contract met een weekloon van 65.000 euro terwijl hij bij Juve een jeugdloon van 250 euro verdiende en dat weigerde ie
pi_23427844
Zoek ook maar eens op Wendell, dat wordt ook een pareltje
pi_23427900
Heb je ook van die talenten wel binnen de EU? Want je mag met Espanyol niet zoveel FGN'ers selecteren...
pi_23428271
Mijn tactiek is trouwens 4-1-3-2, met de mid-mid een pijl naar voren en die is geselecteerd als spelmaker. Vdv scoorde zo bij mij in zijn eerste seizoen een 9.33 gemiddeld, nu v. Bommel ( ) en die lukt dat ook goed.
2 spitsen met Kerzhakov en Sonck als voorkeur, 2e keuze met Kone en Babel. De spitsen hebben een vrije rol.
Linkermiddenvelder Mitea met veel aanvallende impulsen ingesteld en die rendeert nu ook supergoed. Rechtermiddenvelder wisselt nogal eens tussen Rosales en Pienaar, scoren allebei niet superhoog.
De verdedigende middenvelder was Galasek, doet het ook nog erg goed, maar wordt wel steeds ouder en is dus vervangen door Cambiasso.
Achterin doen Heitinga, Vanden Borre, Grygera, Escudé, de Jong en af en toe wat jeugdspelers het ook best goed. Stekelenburg scoort ook niet zo heel hoog, maar ik heb in 20 wedstrijden maar 8 goals tegen gehad, dus ik zie nog geen noodzaak om die te vervangen.
uitgebreide tvp
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:02:09 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23428468
Takak wil weg bij mij, vanwege dat hij niet zou spelen. Hij begint echter steeds beter te worden. Moet ik hem gewoon laten spelen en wil hij dan wel blijven? Contractonderhandelingen verlopen niet zo soepel..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:13:41 #10
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23428699
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:02 schreef Djekko het volgende:
Takak wil weg bij mij, vanwege dat hij niet zou spelen. Hij begint echter steeds beter te worden. Moet ik hem gewoon laten spelen en wil hij dan wel blijven? Contractonderhandelingen verlopen niet zo soepel..
Gewoon laten spelen, hij zal nog wel een tijdje blijven nuilen maar uiteindelijk komt daar ook een einde aan.
Ben nu voor de 2e x begonnen met NEC omdat mijn 1e game om onverklaarbare reden niet meer laadde. Heb nu alleen een beetje ruzie met Demouge omdat ik hem (volledig terecht omdat hij een 4 scoorde) gewisselt :')

Weet iemand nog een goede keeper redelijk goedkoop, Gentenaar wil zn contract niet echt verlengen. Kheb nu als back-up Varkevisser maar daarna staat er eigenlijk niemand meer...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:14:46 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23428723
Heb het spel nou ook maarja ik kan er toch maar niet aan wennen ik doe nog steeds 01/02
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:18:27 #12
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23428800
Weet iemand nog een goede keeper redelijk goedkoop, Gentenaar wil zn contract niet echt verlengen. Kheb nu als back-up Varkevisser maar daarna staat er eigenlijk niemand meer

schollen van nac, en terol van utrecht ?
Who the fuck is ajax ?
pi_23428946
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:13 schreef numero_uno het volgende:

[..]
Weet iemand nog een goede keeper redelijk goedkoop, Gentenaar wil zn contract niet echt verlengen. Kheb nu als back-up Varkevisser maar daarna staat er eigenlijk niemand meer...
Barreto
pi_23429047
Probleem.

Ik heb 8 FGN. Smertin, Fredson, Adu, Roncatto, Crespo, Park, Maxi-Rodriquez en Rincón.

Ik mag er alleen maar 3 registeren...
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:37:08 #15
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23429134
crespo roncatto en park (als het die psv'er is)
pi_23429142
Dorus de Vries @ xboxps2
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:42:08 #17
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23429232
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dorus de Vries @ xboxps2
hij vergat mij te quoten maar bedankt voor de tip
maar als een speler het niet zo tof vindt in Nederland kan je daar wat aandoen bv. altijd opstellen of blijft ie nuilen?
pi_23429251
Ik heb in mijn 3e jaar voor de 2e keer de titel gehaald en helaas in de halve finale van de CL verloren van Juve

De grote prijzen:

1e jaar: FA Cup en CL
2e jaar: Premiership
3e jaar: Premiership

Ik lig dus redelijk op koers al wil ik dit jaar eigenlijk gewoon voor 4 prijzen gaan al ga ik in de eerste ronde van de CL en league en FA Cup wel met mijn bankzitters spelen want mijn selectie is breed genoeg.

Ik heb dit seizoen Kompanny en Fernando Torres gehaald. Smith is voor 10 miljoen verkocht aan Betis en Rio heeft helaas voor Arsenal gekozen met een Bosman transfer ( ) hij wilde vorig jaar al niet bijtekenen en heb hem daarom heel het derde seizoen in het 2e laten rotten. Toch wilde hij de best betaalde speler worden maar dat wilde ik hem niet geven dus heeft hij ook niet getekend. Verder heeft O´shea bij Tottenham met een Bosman transfer getekend.

Ik heb nog ongeveer 40 miljoen over maar door een beetje verkeerd gokken is helaas Sweinsteiger naar Chelsea gegaan(eerste keer teveel geld geboden zodat ik hem niet kon betalen en de 2e keer te weinig salaris zodat hij voor 10 miljoen euro minder naar Chelsea ging)

In de winterstop wil ik Maxwell halen(als vervanger voor de 29 jarige Silvestre) en waarschijnlijk nog een goede halfspeler die de concurrentie aan kan met Raffie, kabouter Wesley en Cristano Ronaldo.

Het eerste gedeelte heb ik ook al van het vierde seizoen gespeeld en heb in de eerste 7 wedstrijden slechts een keer gelijk gespeeld en voor de 3e keer in 4 jaar de Charity Shield gehaald

Dit is mijn team

Howard
Reina

Heinze
Silvestre
Mexes
Colocini
Kompanny
Brown
Gallas

Raffie
Wesley
Ronaldo
Mascerano
Kleberson
Riquelme
Diego

Torres
Van Nistelrooy
Robinho
Rooney

2e: Carroll, Phil en Garry Neville
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23429263
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:37 schreef numero_uno het volgende:
crespo roncatto en park (als het die psv'er is)
Het is inderdaad die PSV'er.

Maar ik mag er nu dit seizoen ook opeens 3 selecteren voor mn B elftal, dus kan ik er al 6 registreren, dus kan ik Maxi-Rodriquez (vorig jaar speler van t seizoen) ook registeren.
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:44:11 #20
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23429269
Nu is het binnen een week ofzo gebeurd dat FM is gecrasht zonder enige melding. Dan klik ik ergens op en vliegt het er gewoon uit. Waar kan dat aan liggen? Heb de legale versie.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:57:51 #21
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23429539
is het mogelijk om opstellingen op te slaan

wil namelijk met een thuis en een uit team spelen :p
Who the fuck is ajax ?
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:00:32 #22
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23429597
Ik kan trouwens iedereen die met een redelijke middenmoter speelt Cor Varkevisser aanraden. Hij rammelt alles wat op zn goal komt eruit
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef cultheld het volgende:
Barreto, Mascherano, Adu, Kompany, Vandenborre, de la Cuesta en Podolski zijn echt goden
Jammer genoeg is de helft niet te halen met een beperkt budget maar ik ben het zeker met je eens al heb ik die podolski nog nooit gehad

[ Bericht 52% gewijzigd door numero_uno op 19-11-2004 18:06:00 ]
pi_23429669
Barreto, Mascherano, Adu, Kompany, Vandenborre, de la Cuesta en Podolski zijn echt goden
pi_23429766
Die zal ik eens gaan bekijken. Allemaal nog jong dus die passen wel in mijn team.

De bookmakers verwachten 1-5 voor een overwinning van mij in de CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23429790
Ik had ene Romaric gehaald. Hele goeie speler, alleen komt ie nooit op de training, zelfs niet als ik hem beboet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')