Het was echt super inderdaad! Ik stond zo goed als vooraan..quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef Junkie het volgende:
't was fantastisch sfeervol...
vanmiddag ff kijken of ik de paar fototjes die ik heb gemaakt online kan zetten
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de clip al minstens tien keer gezien heb maar het is me nooit opgevallen dat het een "kijk eens wat ik hier allemaal heb hangen"-clip is.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Anouk altijd wel OK gevonden. Ik vind het eigenlijk jammer van die "kijk eens wat ik hier allemaal heb hangen"-clip. Het is uiteraard leuk om te zien, maar ze is toch niet het type artiest dat zoiets nodig heeft om wat aandacht te krijgen. Terwijl ik de indruk krijg dat ze het steeds meer gaat benadrukken.
[fluistermode]quote:Op donderdag 9 december 2004 14:10 schreef nikky het volgende:Girl
Als het een plaat zou zijn was hij nu al grijs gedraaid
[fluistermode]quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
[fluistermode]
Volgens mij is de CD ondertussen wel uit.....
[/fluistermode]
Hangt tot nu toe beetje van mn stemming af.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:51 schreef thulsen het volgende:
Wat zijn jullie favoriete tracks?
van mij 1, 6, 7 en 11 (ja ik hou van de wat snellere nummers)
Je avatar.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:07 schreef Junkie het volgende:
Hangt tot nu toe beetje van mn stemming af.
Nog niet echt een favoriet uitgekozen.
Kewl nummer, en vette tattoo!!!!!quote:
En alle mannen kunnen niet zingen?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:03 schreef rub1615 het volgende:
Anouk is eeen nep zangeresje die niet kan zingen.Precies een mannenstem
Ik vraag me af wat jij dan verstaat onder zingen. Als er iemand niet beschuldigd kan worden van niet kunnen zingen is het Anouk wel. Maar goed, je bent al 16 dus je zal het wel weten.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:03 schreef rub1615 het volgende:
Anouk is eeen nep zangeresje die niet kan zingen.Precies een mannenstem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |