ik dacht door de tt dat je er 1 gekregen hadquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Lucille het volgende:
Want echt een schrijftalent ben ik niet. Wat zijn dan de opties om toch een uitnodiging te krijgen? Wie weet hier meer over?
Ik probeer er juist 1 te krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef marchien het volgende:
[..]
ik dacht door de tt dat je er 1 gekregen had
Ik denk niet dat je er aan kan komen, of de drukker van de uitnodigingen moet corrupt zijn
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!
Kopen is geen optie, ze staan op naam.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Lucille het volgende:
Want echt een schrijftalent ben ik niet. Wat zijn dan de opties om toch een uitnodiging te krijgen? Wie weet hier meer over?
wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:44 schreef BobRooney het volgende:
naar bed gaan met harry mulisch ...
Hoe ben je toen aan de uitnodiging gekomen dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest, en het is zeker de moeite waard.
Misschien dat het in de toekomst nog eens lukt om een uitnodiging te bemachtigen, dan zal ik je uitgebreid verslag doen, Luus.
Via het bandje dat daar speelde.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoe ben je toen aan de uitnodiging gekomen dan?
Ja, een fotolijstje, het thema dat jaar was familie of iets dergelijks.Dat moet zo'n 5 jaar geleden zijn, want ik was toen in verwachting.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:00 schreef Adfundum het volgende:
Heb je nog wat van de inventaris meegenomen, schijnt toch een traditie te zijn op het boekenbal?![]()
Wat? Omdat je soms even een dubbel associatie-topic sluit? Nee, dat is niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik als TTK-mod van een groots en belangrijk Internetforum geen kaartje krijgen?
Wat een lul, zeg. Tamelijk onheus, om een uitnodiging te weigeren.quote:Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
De enige persoon van wie ik weet dat ie ooit een uitnodiging heeft gehad (een fokker) heeft hem geweigerd.
Ik zeg: ik zou er niet mee zitten als zo'n iemand binnen een jaar of 2 over een stoep struikelt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:01 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat een lul, zeg. Tamelijk onheus, om een uitnodiging te weigeren.![]()
Ze moesten hem z'n paspoort afpakken en het land uittrappen, zeg ik altijd maar.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je mag de mijne wel hebben...
Gekke meid...Ik wilde slechts Ollie 'n beetje op stang jagen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar heb je die vandaan?
Goedgelovig als altijdquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Gekke meid...Ik wilde slechts Ollie 'n beetje op stang jagen..
Dan ga je toch gewoon met mij mee?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Goedgelovig als altijd.
Toch jammer.
Lijkt me super, dankjewel!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon met mij mee?
Een relatie beginnen met een schrijver/schrijfster en als zijn/haar groupie meegaan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Lucille het volgende:
Volgend jaar! Als ik eindelijk eens een keer een heel boek heb geschreven in plaats van alleen de eerste drie hoofdstukken!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lijkt me super, dankjewel!
Zo gaat het bij mij ook al vijf jaarquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volgend jaar! Als ik eindelijk eens een keer een heel boek heb geschreven in plaats van alleen de eerste drie hoofdstukken!
Oh! Bij mij pas drie jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook al vijf jaar.
Nou, dat lijkt mij niet erg hoopgevend hèquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh! Bij mij pas drie jaar.Dus er is nog hoop?
Want Jezus Christus leeft!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dus er is altijd hoop.
Dat doe ik ook al, geheel onverdienstelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik adviseer u allen om te gaan schilderen...
En wat bevalt beter?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al, geheel onverdienstelijk.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik adviseer u allen om te gaan schilderen...
Hmm.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En wat bevalt beter?
Ik adviseer u om u wat meer te richten op het schilderen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm.
Soms, als ik niets te schrijven heb, ga ik schilderen. Als je schildert is het makkelijker om echt op te gaan in waarmee je bezig bent, met schrijven is het altijd nadenken. Tenzij ik gewoon dingen in een schriftje klad, maar dat worden nooit lange verhalen met een echte lijn. Meer beschrijvingen van beelden en gevoelens.
Maar... ik hou zo van woorden!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik adviseer u om u wat meer te richten op het schilderen.
Ik adviseer u om ook te blijven schrijven.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar... ik hou zo van woorden!
Bedankt, in dat advies kan ik me prima vinden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik adviseer u om ook te blijven schrijven.
Ik heb wel vaak dat ik meer inspiratie heb als ik met pen en papier schrijf. Echter, voor het uitwerken van een verhaal is de computer natuurlijk onontbeerlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm.
Soms, als ik niets te schrijven heb, ga ik schilderen. Als je schildert is het makkelijker om echt op te gaan in waarmee je bezig bent, met schrijven is het altijd nadenken. Tenzij ik gewoon dingen in een schriftje klad, maar dat worden nooit lange verhalen met een echte lijn. Meer beschrijvingen van beelden en gevoelens.
Proost!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bedankt, in dat advies kan ik me prima vinden.
Met pen en papier is het zo heerlijk zwieren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik meer inspiratie heb als ik met pen en papier schrijf. Echter, voor het uitwerken van een verhaal is de computer natuurlijk onontbeerlijk.
Het is net klassiek ballet!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Met pen en papier is het zo heerlijk zwieren.Steeds sneller, steeds groter.
Ollie heeft een uur geleden nog hier gepost: Voor wie nooit op de FP komtquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond dit topic leuker toen ollie er nog postte. Ollie, je leeft toch nog wel?
Ik leef nog wel, maar vraag me niet hoe.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond dit topic leuker toen ollie er nog postte. Ollie, je leeft toch nog wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |