Wiequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
oh leuk, ben jij de vervanger van Inso?
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wie
volgens mij bedoelde hij meer wie nu die vervanger wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HEILIGSCHENNIS!!!
Oh, zeg dat danquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef marchien het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde hij meer wie nu die vervanger was
Ik bedoelde idd wie de vervanger was. Inso is net als mij voormalig crew, weet heus wel wie dat is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan![]()
Euhm, de TS he, die is blauw
Die is al heel lang blauwquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan![]()
Euhm, de TS he, die is blauw
Ga jij anders alvast naar het station fietsen ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd wie de vervanger was. Inso is net als mij voormalig crew, weet heus wel wie dat is.
Isabeau is al mod sinds, eh, boel tijd geleden, van LIT/K&L/TTK (of wat de huidige naam ook moge wezen)
Kreeg net als bijnaampje spaanse vlieg, maar hoe dat jou heeft weten te beïnvloeden snap ik niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:31 schreef Robertje het volgende:
Slotje...opgeiltopic![]()
Ben nogal gevoeligquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kreeg net als bijnaampje spaanse vlieg, maar hoe dat jou heeft weten te beïnvloeden snap ik niet hoor
En Pinokkio heeft een lange neus...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:24 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ben nogal gevoelig
of zoals Tweakers zeggen: een draadjequote:Op zaterdag 20 november 2004 15:13 schreef Conflict het volgende:
Dit is een topic.
Hey Barb!! Nog een Fok!beebquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:51 schreef Barb het volgende:
Hoi Isa,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |