abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:59:32 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23424457
Wat is dat toch met vrouwen en artiesten/kunstenaars, zat ik gisteren te denken. Op de één of andere manier hebben mannen die schrijven, schilderen of in een band zitten een magische aantrekkingskracht op veel vrouwen. Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.

En beroemdheid is niet eens een vereiste. Ik heb vriendinnen zien vallen voor zeer onaanzienlijke mannen die schrijver-in-wording waren en na mijn eigen flirtsessie met een (aantrekkelijk-maar-niet-echt-mijn-type) lid van een band die gisteren ergens optrad vroeg ik me af: Hoeveel vrouwen zijn stiekeme groopies? En hebben mannen dit eigenlijk ook? Wat is die vreemde aantrekkingskracht van schrijvers, kunstenaars en zangers?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:07:21 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23424619
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.

Mannen willen gewoon neuken.........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:09:40 #3
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23424670
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken.
Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_23424865
bedoel je niet groupie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:19:15 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23424890
quote:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.

Uitstekende analyse
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:23:34 #6
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23424992
Hé leuk, ik ben een groupie , mijn vriend is kunstenaar !
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23425119
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.

Mannen hebben dit ook wel, maar in iets mindere mate. Die gaan eerder af op uiterlijk (in eerste instantie).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23425172
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hé leuk, ik ben een groupie , mijn vriend is kunstenaar !
droog, maar toch
pi_23425222
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:09 schreef Hik het volgende:

[..]

Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...
JAAH MY ASS...dat is gewoon aandachtgeilheid, roem GELD en interessant lopen doen...ik bedoel... 50 cent: de meest waardeloze MC ooit met totaal geen talent en de kop van een hamster heeft ook mooie vrouwen en groupies...dat zijn gewoon kansloze sletjes die neuken om het te kunnen zeggen volges mij...ik bedoel die vent heeft echt GEEN talent of intelligentie...laat staan dat ie normaal kan praten!

okeej okeej EDIT: niet allemaal, er zijn natuurlijk ook mensen met echt talent...maar dan nog daar begint toch geen echte liefde uit lijkt mij, puur vanwege dat meneer kan schrijven en er misschien wel zwaar verrot uitziet
pi_23425242
Je ziet het ook bij voetbal. Ik hoorde eens een meisje praten die er compleet trots op was dat ze dr tong bij de links half van het tweede elftal van RBC Roosendaal naar binnen gepropt had. En haar aanzien bij haar vriendinnen steeg nog ook.
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_23425345
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:33 schreef Shibber het volgende:
Je ziet het ook bij voetbal. Ik hoorde eens een meisje praten die er compleet trots op was dat ze dr tong bij de links half van het tweede elftal van RBC Roosendaal naar binnen gepropt had. En haar aanzien bij haar vriendinnen steeg nog ook.
nouw grote meid hoor, daar heb je wat aan.....en zo daalt mijn respect voor een dergelijk iemand...dat bedoelde ik nou met in meeste gevallen zijn het kansloze sletjes die zonodig de aandacht van hun "groepje" moeten hebben

geef mij maar een "normaal" lekker lief meissie
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:38:18 #12
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425349
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef DarkElf het volgende:
bedoel je niet groupie?
Oeps, dank!
Ik vond het al zo raar staan!
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:39:37 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23425373
Vrouwen zijn gewoon meer sletjes in dat soort dingen.
Ik zeg ook altijd dat ik een kunstenaar ben als ik wil nuecken.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:41:43 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425419
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.
Dat zou wel eens kunnen kloppen ja...

Ik zat ook te denken dat sommige mensen misschien een soort romantisch "muze"-idee hebben; hopen dat de schilder of (liedjes-)schrijver in kwestie geïnspireerd zal worden door hen, of hen vast zal leggen voor het nageslacht?

Zal nog vies tegenvallen waarschijnlijk, want een hoop kunstenaars zijn in de praktijk soms niet zo makkelijk om mee samen te leven, volgens mij...
pi_23425439
Hetzelfde geldt natuurlijk voor barmannen, skileraren , zeilinstructeurs, proppers etc..
Ik ben geen vrouw, dus ik heb geen idee waarom. Misschien is het uitstraling ofzo..?? Een verwachtingspatroon?? Of het idee dat hij jou wel trouw blijft??

Allemaal een beetje naief.
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:42:50 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425447
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?
pi_23425469
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Klopt wel denk ik, creativiteit is aantrekkelijk, over het algemeen. Ik heb ook liever een man die zich bezig houdt met muziek en kunst dan een man die alleen maar lallend in de kroeg hangt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:43:48 #18
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23425472
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Hik het volgende:

[..]

Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?
En maagd
Mijn reisverslagen
pi_23425474
Ik ben een excentrieke, lelijke, kunstenaar, en ik heb een mooie jonge vrouw DIe zelf ook een excentrieke kunstenares is btw
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:45:33 #20
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23425516
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Hik het volgende:
een hoop kunstenaars zijn in de praktijk soms niet zo makkelijk om mee samen te leven, volgens mij...
Waarom denk je dat?
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:51:37 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425662
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!
Vanzelfsprekend is het héél gerneraliserend hoor, maar ik kan me voorstellen dat zeer creatieve mensen niet altijd makkelijk zijn om mee samen te leven. Ik ken er verschillende en veel ervan zijn vrij rusteloos en individualistisch (in de zin dat ze "orginele persoonlijkheden" zijn en soms erg bezig met de eigen ontwikkeling). Als mensen een grote passie hebben (in dit geval kunst) kan het goed zijn dat de relatie af en toe op het tweede plan terecht komt. Begrijp me goed: ik vind het niet persé negatief, het kan gewoon de aard van het beestje zijn!
En daarbij: misschien geldt dit voor jullie helemaal niet!
pi_23425790
nou, ik moet bij deze eerlijk toegeven dat het in een band spelen echt goed werkt bij de vrouwen..
Ik speel er zelf basgitaar en doe soms wat back-ups voor de zang..
en we hebben best veel optredens gehad en komen er nog veel aan.
En het heeft op de een of andere manier echt invloed op de vrouwen ja, het was gewoon te merken want eerst had ik niet zoveel vrouwen om me heen, en het is alleen maar meer geworden..
soms wel leuk, maar echt veel gebruik ervan maken doe ik niet ofzo..
don't mess with the brutal force of pr8
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:58:40 #23
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23425830
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef Hik het volgende:
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!
Vanzelfsprekend is het héél gerneraliserend hoor, maar ik kan me voorstellen dat zeer creatieve mensen niet altijd makkelijk zijn om mee samen te leven. Ik ken er verschillende en veel ervan zijn vrij rusteloos en individualistisch (in de zin dat ze "orginele persoonlijkheden" zijn en soms erg bezig met de eigen ontwikkeling). Als mensen een grote passie hebben (in dit geval kunst) kan het goed zijn dat de relatie af en toe op het tweede plan terecht komt. Begrijp me goed: ik vind het niet persé negatief, het kan gewoon de aard van het beestje zijn!
En daarbij: misschien geldt dit voor jullie helemaal niet!
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.

Hij is niet de eerste persoon in m'n leven met wie ik een relatie heb, maar tot nu toe is dit wel de beste relatie die ik ooit gehad heb (en de één na langste relatie tot nu toe). Ik ben voor hem de eerste lange relatie (de langste tot nu dus) die hij gehad heeft.

Ik viel trouwens niet op hem omdat hij kunstenaar is, maar in eerste instantie viel ik op z'n uiterlijk. Ik zag hem op die barkruk zitten in de kroeg en ik vond (en vind dat nog steeds) hem zó mooi om te zien .
pi_23425832
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef pr8 het volgende:
nou, ik moet bij deze eerlijk toegeven dat het in een band spelen echt goed werkt bij de vrouwen..
Ik speel er zelf basgitaar en doe soms wat back-ups voor de zang..
en we hebben best veel optredens gehad en komen er nog veel aan.
En het heeft op de een of andere manier echt invloed op de vrouwen ja, het was gewoon te merken want eerst had ik niet zoveel vrouwen om me heen, en het is alleen maar meer geworden..
soms wel leuk, maar echt veel; gebruik ervan maken doe ik niet ofzo..
Daar ga je spijt van krijgen
pi_23425923
Ik ben ook wel eens creatief, ik schrijf software , ook een vorm van kunst.
pi_23425946
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
Neuken?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_23425948
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Daar ga je spijt van krijgen
Jaa op zich is het wel leuk, maar ik heb een tijd lang met een vriendin gezeten dus toen kon ik niets doen he

Maar nu is alles weer vrij enzo dus laat maar komen :-P
don't mess with the brutal force of pr8
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:26 #28
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425971
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.
Tuurlijk!
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:06:39 #29
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23425995
quote:
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!
pi_23426005
volgens mij is een man die in het middelpunt van de belangstelling staat automatisch aantrekkelijk voor vrouwen. Het maakt nog niet eens zozeer uit wat deze man precies heeft bereikt, hij heeft bewezen dat hij iets kan bereiken wat andere mannen niet konden bereiken. Iemand die succes heeft straalt dat ook uit (zelfs als ze verlegen zijn), ik gok dat vrouwen daar voor vallen.

Over succes gesproken.. het maakt volgens mij niet eens zozeer uit waarin een man succes heeft. Het is bijvoorbeeld bekend dat sommige psychopaten aanbidsters hebben. (extreem voorbeeld datwel...) Natuurlijk geldt dit niet voor alle vrouwen...

[ Bericht 2% gewijzigd door sociologist op 19-11-2004 15:12:23 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:08:59 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23426033
het gaat niet zozeer om de beroemdheid. vrouwen houden ervan als mannen ergens helemaal voor gaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23426056
quote:
creativiteit is niet hetzelfde als kunstzinnigheid (of hoe je het ook wilt noemen). 1 van de meest creatieve mensen ooit was Einstein..... Creativiteit kent vele vormen. Voor mij is creativiteit de mate waarin iemand buiten de gestelde lijnen kan denken/schrijven/schilderen/enz. Creativiteit is daarom altijd verbonden aan innovatie, althans volgens mij.
pi_23426094
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor barmannen, skileraren , zeilinstructeurs, proppers etc..
Ik ben geen vrouw, dus ik heb geen idee waarom. Misschien is het uitstraling ofzo..?? Een verwachtingspatroon?? Of het idee dat hij jou wel trouw blijft??

Allemaal een beetje naief.
Macht erotiseerd. As je iemand voor het eerst ziet kijk je naar uiterlijkheden, daarmee schets je een eerste beeld van die persoon. Ik denk dat dit soort dingen het zelfde werken als een mooi uiterlijk.

Dus misschien niet (altijd) naief, maar gewoon de eerste eigenschappen die opvallen aan een persoon.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:16:35 #34
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23426218
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat niet zozeer om de beroemdheid. vrouwen houden ervan als mannen ergens helemaal voor gaan.
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:17:09 #35
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_23426230
quote:

whehe ja zo een gedachte had ik ook.
ik speel in een band, neuke?
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:18:04 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23426247
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:

[..]

ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.
pi_23426263
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:06 schreef Hik het volgende:

[..]

Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!
*noteert*

pi_23426285
ik denk dat het de natuur is, iemand die blijkbaar succesvol is is aantrekkelijker voor de voortplanting
pi_23426295
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:

[..]

ik wel een beetje eigelijk. Ik hoef geen vriendin die geen initiatief neemt in het leven. Het is tevens een signaal dat ze passie heeft. Het is echter wel belangrijk waar ze dan helemaal voor gaat.
pi_23426322
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.
Ik vind vrouwen met een passie juist mooi.
Mensen die gepassioneerd met iets bezig zijn, is sowieso mooi om te zien.

Misschien is dat het ook wel. Is het leuk om te kijken naar een zanger, schilder, weetikveel die zijn passie uitoefent. En vergeet niet dat mensen die met hun grote passie bezig zijn geluk uitstralen!
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:23:21 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23426364
de onvoorwaardelijke concentratie van een man kan vrouwen op hol brengen.
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:24:58 #42
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23426408
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef Frenkie het volgende:
Misschien is dat het ook wel. Is het leuk om te kijken naar een zanger, schilder, weetikveel die zijn passie uitoefent. En vergeet niet dat mensen die met hun grote passie bezig zijn geluk uitstralen!
Very true!

Leuke discussie dit, al zeg ik het zelf
pi_23426449
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:24 schreef Hik het volgende:
Very true!
Welke passie voert een barman uit tijdens zijn werk dan
om het ingewikkeld te make"n
Of is het daar wel weer een kwestie van macht ofzo??
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:28:43 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23426473
misschien zijn er idd meerdere factoren waar vrouwen wild van raken.
pi_23426540
macht-beroemdheid alle zijn tekenen van succes.. de natuur doet de rest
pi_23426626
Het heeft te maken met onbereikbaarheid.. Vind je het gek dat veel vrouwen verlangen naar zulke mannen... Het is interessant..
xtreme sports - -
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:37:55 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23426679
precies. ze willen graag deelgenoot zijn van de concentratie van de man.
pi_23427329
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:20:41 #49
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23427521
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?
pi_23427588
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:20 schreef Hik het volgende:

Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?
Voorzeker. Dichters en denkers doen het goed bij mij. Ze weten wat schoonheid is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:42:05 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23428034
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
de man is altijd afgestompt geweest. behalve die 1% die zich inzet voor de schoonheid en de troost.
pi_23428195
* Hymn kijkt om zich heen

Kzie hier geen groepen gillende dames
Zal wel komen dat ik een computer graphics artist ben

Tellen virtuele groupies ook?
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:55:22 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23428326
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef Hymn het volgende:
* zoalshetis kijkt om zich heen

Kzie hier geen groepen gillende dames
Zal wel komen dat ik een computer graphics artist ben

Tellen virtuele groupies ook?
jij mag je helemaal gek webcammen van mij
pi_23428684
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij mag je helemaal gek webcammen van mij
Keb geen webcam

Om het een beetje ontopic te houden

Zouden vrouwen ook op CG artists vallen?
Of wordt dat dan weer gezien als een 'nerd baantje'.
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:14:16 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23428715
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nerds.
pi_23429191
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nörds.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:42:55 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23429246
lol
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:03:58 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23429659
Waarom denk je dat ik zo graag naar die kunstacademie wou?
Ik ga naar huis.
pi_23429798
Mijn broer is ook kunstenaar, maar doet het verder niet extreem goed bij de vrouwen. Ik ken een aantal jongens van de kunstacademie en ook zij hebben geen hordes lekkere wijven achter zich aan. Dat komt in het kunstwereldje misschien toch echt pas als je naam en faam hebt verworven..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23429965
Gitaar spelen doet het ook goed bij veel meiden
Unspoken words were understood
pi_23430067
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef GF het volgende:
Gitaar spelen doet het ook goed bij veel meiden
Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.
pi_23430384
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.
Ik veel vrouwen versieren?

Veel meer succes zal het je niet opleveren. Maar als ik vertel dat ik gitaar speel reageren ze wel vaak met interesse.
Unspoken words were understood
pi_23430522
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef GF het volgende:

[..]

Ik veel vrouwen versieren?

Veel meer succes zal het je niet opleveren. Maar als ik vertel dat ik gitaar speel reageren ze wel vaak met interesse.
Interesse.. wat koop je daar nou voor?

Ontzettend veel vrouwen zijn in mij geinteresseerd, doch, van neuken komt het hoogst zelden.
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:43:10 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23430558
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Interesse.. wat koop je daar nou voor?

Ontzettend veel vrouwen zijn in mij geinteresseerd, doch, van neuken komt het hoogst zelden.
zien ze jou al snel als vriendin?
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:47:09 #65
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23430654
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?
pi_23430802
Ik denk dat vrouwen graag bewonderen. Als er niks schuilt achter dat uiterlijk, dan kan dat uiterlijk wat saai gaan worden na een tijdje. Niet alleen kunstenaars en dergelijke artiesten koesteren bewondering, ook de gewone man kan bewonderd worden. Zijn creatieve manieren van denken, spreken en doen, vooral als het verwarmend en/of verfrissend overkomt, wekken bewondering.
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:55:59 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23430862
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?
pi_23431280
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nerds.
Ze zullen vast niet hitsig worden van het feit dat ik meer anatomische kennis van het vrouwelijke lichaam heb dan dat ze zelf hebben
De eerste nederlandse vrouw die dat geil vind moet ik nog tegenkomen
pi_23439705
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee, dat ook niet. Ze zien me gewoon als aardige kerel. Overigens komen er ook zo goed als nooit avances van mijn kant. Ik ben een hopeloze versierder, but hey, i can live with that..
pi_23440200
Ach, als het klokkenspel maar creatief is toch?

dat was mijn nuchtere vrouwelijke visie voor vannacht , maar leuk topic
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:11:52 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23440239
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:

als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:12:36 #72
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_23440252
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:

Klokkenspel, .

Het bloed kruipt waar het nauwelijks gaan kan.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_23440338
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:

als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naam .
Lekker opwindend terwijl we aan het klarinetten zijn.

Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:30:12 #74
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_23440505
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!
You know how to turn a guy on!

.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:30:28 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23440510
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.
pi_23440703
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:30 schreef zoalshetis het volgende:

dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.
Nee, kopje thee..met verse citroen graag, oh ja en 2 klontjes suiker en klein beetje melk.

Dan ben ik helemaal tevreden, maak je ook gelijk even het onbijt klaar .
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:49:55 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23440755
thee is goed. ik heb alleen geen blaadjesthee, alleen kruidenthee. wel melk en suiker, al doe ik dat zelf niet vanwege het feit dat ik graag parelwitte tanden wil hebben en houden. ontbijten weet ik een leuk adresje voor of een leuk ontbijtteam dat je kan bellen.
pi_23440854
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
thee is goed. ik heb alleen geen blaadjesthee, alleen kruidenthee. wel melk en suiker, al doe ik dat zelf niet vanwege het feit dat ik graag parelwitte tanden wil hebben en houden. ontbijten weet ik een leuk adresje voor of een leuk ontbijtteam dat je kan bellen.

You know how to turn on a girl, I love a nice cup of tea!
En een goed ontbijt, scheelt het halve werk. En kruidenthee is prima (blaadjesthee was dat trouwens ). Ontbijtteam is helemaal ideaal natuurlijk . Hoeveel van die bezorgers komen er, ok flauw, ik ga slapen en dromen over fruitmanden, trompetten en mooie gouden stranden etc.

Trust!
En onthoud, een goed ontbijt, zorgt dat je beter vrijt!
pi_23440927
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en artiesten/kunstenaars, zat ik gisteren te denken. Op de één of andere manier hebben mannen die schrijven, schilderen of in een band zitten een magische aantrekkingskracht op veel vrouwen. Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.

En beroemdheid is niet eens een vereiste. Ik heb vriendinnen zien vallen voor zeer onaanzienlijke mannen die schrijver-in-wording waren en na mijn eigen flirtsessie met een (aantrekkelijk-maar-niet-echt-mijn-type) lid van een band die gisteren ergens optrad vroeg ik me af: Hoeveel vrouwen zijn stiekeme groopies? En hebben mannen dit eigenlijk ook? Wat is die vreemde aantrekkingskracht van schrijvers, kunstenaars en zangers?

De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Jusqu'ici tout va bien...
pi_23440985
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:

De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Ja idd, je zou een man moeten hebben die schrijft als Jan Wolkers, maar eruit ziet als Johnny Depp!

ok, ik zou gaan slapen. Eminem kan er trouwens ook wat van
  zaterdag 20 november 2004 @ 02:18:10 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23441001
slaap zacht.
pi_23441024
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
slaap zacht.
Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.
Ik word vervelend namelijk, ik voel het in mij borrelen .

Het is de thee, de thee..de thee..

zaterdag 20 november 2004 @ 02:23:04 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23441043
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:21 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.
Ik word vervelend namelijk, ik voel het in mij borrelen .

Het is de thee, de thee..de thee..

jij wilde slapen
pi_23441123
Tja een vrouw die creatief (artistiek) is heeft voor mij ook al snel pluspunten
  zaterdag 20 november 2004 @ 10:25:11 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23442452
Vrije geesten zijn nu eenmaal moeilijk te bevatten en dat spreekt mensen aan...
Proud Powerpauper
pi_23442699
Nee, dat 'niet bevatten' geeft natuurlijk geen binding. Je moet wel begrijpen en begrepen worden.
pi_23442743
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:

[..]

Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23442812
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een excentrieke, lelijke, kunstenaar, en ik heb een mooie jonge vrouw DIe zelf ook een excentrieke kunstenares is btw
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bent
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 20 november 2004 @ 15:41:01 #89
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23447554
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:00 schreef Kamphuys het volgende:
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bent
Ja, ik vond dat ook al raar, maar hij zal het vast niet serieus bedoeld hebben (denk ik), hoop ik voor hem.
pi_23458733
Omdat de kunstenaars en de rest, hoe je dat mag noemen.. Naast onbereikbaarheid.. Ze gaan helemaal in op hun ding. Dat vinden blijkbaar veel vrouwen interessant. Ze gaan ervoor. Ze zijn ambitieus.. Leiden een eigen leven en het werkt voor velen als een sociaal status.. Van : 'kijk mij naast die man lopen'.. Beetje overdreven gezegd, maar wie wil dat nou niet? Naast een mooie dame of jongen lopen, die je erg bewonderd..
xtreme sports - -
  zondag 21 november 2004 @ 10:22:55 #91
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23463034
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.
Hmmm... dat heb ik ook wel. Maar de combinatie bestaat óók!
  zondag 21 november 2004 @ 10:26:39 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23463056
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
'Ik ben schijver, als ik vrienden bezoek'
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 21 november 2004 @ 14:47:28 #93
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23467427
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was ! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad !
  zondag 21 november 2004 @ 14:54:52 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23467644
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was ! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad !
en? genuekt?
pi_23467816
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.
Jaloers? Dat zijn hun collega's, dochters, echtgenotes en de dames van de pers.
  zondag 21 november 2004 @ 15:02:57 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23467879
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
en? genuekt?
Ja, maar niet met hem.
  zondag 21 november 2004 @ 15:11:34 #97
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23468116
quote:
Het is een klassieker
quote:
Smalfilm

Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed
ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
ik weet wel waar ze wonen
want je kunt het zien als je de letters van hun naam omdraait
de waarheid is een raadsel
en dat gaat als volgt
het is een goeie vriend maar altijd te laat.

Ik heb een eigen flat
ik heb de radio aan
het is alweer woensdag
ik heb een Golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
maar gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
maar je maakt me echt niks wijs
het noodlot is een raadsel
en dat gaat als volgt
het kost je niks en toch altijd prijs.

Als ik uitga ben ik fotograaf
en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek

op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
in de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
voor de foto op de achterkant
dromen zijn een raadsel
en dat gaat als volgt
het smelt in je hoofd en niet in je hand.

Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.

Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw
en mijn oude handen trillen heel de dag
beneden kun je kaarten bij de automaat
alhoewel dat van mijn dochter niet mag
dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud
en dan lach ik elke keer maar weer mee
ik ken een raadsel over eenzaamheid
het gaat als volgt
wat doet pijn en telt voor twee.
  zondag 21 november 2004 @ 15:14:33 #98
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23468197
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Het is een klassieker
[..]
  zondag 21 november 2004 @ 15:17:03 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23468259
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, maar niet met hem.
maar toch wel met een schrijver, kunstschilder, dichter of anderzijds bezighoudende met de schone kunsten?
pi_23468264
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Het is een klassieker
[..]
Geweldige tekst.
pi_23468289
Ik denk dat vrouwen een man willen waarbij ze bij hun vriendinnen over kunnen opscheppen. Op jonge leeftijd begint het al: "Mijn vriendje is 3 jaar ouder en mag in de kroeg breezer bestellen.", daarna willen ze iemand met macht of status "Mijn nieuwe vriendje is barman, en hij is kei populair!".

Ik zie het om me heen gebeuren, veel vriendinnen van mij die een vriend hebben die ergens in uitblinkt: "Mijn vriendje doet aan wielrennen, en aan schaatsen.. En over 2 weken gaat hij op trainingskamp, want zo goed is hij."
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  zondag 21 november 2004 @ 15:21:46 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23468366
wij willen alleen maar dom pompvlees?
pi_23469657
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
wij willen alleen maar dom pompvlees?
Nou... dat vind ik vrij respectloos.
Ik heb veel liever intelligent pompvlees.
  zondag 21 november 2004 @ 16:28:48 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23470017
hence het vraagteken lol. ik heb respect voor wijven.
pi_23476059
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb respect voor wijven.

Ok, ben weer weg hier, zie het allemaal al.. die mannen van tegenwoordig , behalve sommige dan

maar die komen van een andere planeet, en dat is niet mars
  maandag 22 november 2004 @ 09:13:32 #106
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23485299
quote:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was !
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.

Of...

O mijn god! Het was Aernout!
  Moderator maandag 22 november 2004 @ 12:51:39 #107
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23489106
Als mod zijnde krijg je natuurlijk ook het één en ander te verwerken op dit gebied.

Dat gecombineerd met mijn schrijver- en squashleraarschap is natuurlijk een gouden combinatie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 november 2004 @ 16:17:34 #108
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23493975
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:13 schreef Hik het volgende:
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.
Ja, daar zat ik inderdaad ook aan te denken !
quote:
O mijn god! Het was Aernout!
Nou, dan hoop ik voor Aernout van niet, want die vent zag er echt niet uit .
pi_23556067
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..

Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.

Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_23560518
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
De Naakte Aap van Desmond Morris.
  donderdag 25 november 2004 @ 10:44:35 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23560822
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef Bombie het volgende:

[..]

De Naakte Aap van Desmond Morris.
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_23560960
in het cafe waar ik vroeger draaide kwamen elke avond 2 leuke jonge meisjes kijken als ik moest draaien. omdat ze de hele avond bij mij bleven hangen en soms ook met mij naar huis gingen na afloop, vroeg iemand een keer aan mij: waar zijn je groupies? (toen ze er een keer niet waren)

achteraf dacht ik: groupies????? damn zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk! (brave dj roberto had er nooit misbruik van gemaakt natuurlijk)
  donderdag 25 november 2004 @ 11:00:10 #113
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_23561091
quote:

Ik heb het al vele malen met huisgenoten, vrienden en vriendinnen besproken. Af en toe werk ik als barman in een studentencafe, en ik kan eerlijk toegeven dat je werkelijk meer aandacht van vrouw (en man) hebt als je achter de bar staat.

Het enige wat ik doe is slechts mijn werk (biertjes tappen en beetje gezellig doen), maar ook niet meer. Desondanks merk ik dat ik veel meer aanspraak van de dames heb als ik achter de bar sta. Zowel "beroemdheid", "macht" en "rijkdom" hebben niet echt betrekking op een avondje achter de bar staan, maar laat ik het zo zeggen, het is wel makkelijker om een date te regelen als je achter de bar staat.

Dus, wordt barman!

Adios
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_23562127
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Inderdaad. Had ik het toch fout.
Ik wist wel dat hij er meer had geschreven, maar niet dat die titel erbij zat.
Erg creatief met titels is hij níét.
  donderdag 25 november 2004 @ 11:57:52 #115
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23562162
Vrouwen vallen inderdaad flink op wat ze zelf zien als rijkdom en macht
IVM mijn werk heb ik een tijdje persoonsbeveiliging gehad en tijdens het uitgaan krijg ik zoveel aandacht van vrouwen die het wel intressant vonden dat iemand twee klerenkasten bij zich had
Normaal gesproken krijg ik amper aandacht toch wel grappig eigenlijk
pi_23562286
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:57 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Normaal gesproken krijg ik amper aandacht toch wel grappig eigenlijk
Ik vind het nogal bedroevend, eigenlijk.

Als ik om die reden aandacht zou krijgen, zou dat bij mij een zéér grote minachting voor de betreffende dames teweegbrengen. Laat ik het zo zeggen: als je dat soort wijven serieus neemt, in die zin dat je je door deze banaliteit al gevleid voelt, dan moet je je toch eens goed afvragen hoe groot je eigenwaarde is.
  donderdag 25 november 2004 @ 12:13:36 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23562503
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten
pi_23562544
Volgens mij vallen vrouwen voornamelijk op personen waarover ze kunnen opscheppen in hun omgeving. Want dat geeft ze aanzien bij hun vriendinnen. Of de desbetreffende persoon nu CEO is, hoofd van het plaatselijke kamp, rijk is, barman speelt, de artistiekeling uit hangt of prof voetballer is. Wanneer het aanzien schept in de directe omgeving is de jongen/man neukbaar.

Opzich zijn vrouwen best simpel .
Ik heb al gemerkt dat het predikaat "hij is lief" niet zo heel veel doet.
Het labeltje hij is rijk of succesvol des te meer.
Voor zo ver ik rijk of succesvol ben dan .
pi_23562960
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:

Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.

Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
Heeft Morris dat geschreven? Dat kunstenaars alpha-mannetjes zouden zijn ..?

Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..

bij apen zie je dit ook vaak, in de groep waar apen leven heeft het Alpha-mannetje het eerste recht op sex, en daarbij kan hij mannetjes die 'hem trouw zijn' ook toestemmen sex met de vrouwtjes te hebben ..
echter daarnaast kennen apengroepen ook het 'vreemdgaan' vrouwtjes die buiten zicht van de leider ingaan op avances of deze zelfs zelf maken, zijn dat eigen mannetjes is dat een groot risico, omdat het tot aggressieve handelingen kan leiden als het alpha-mannetje dat ontdekt, inclusief het 'uit de groep werpen' van beiden..
Daarnaast zijn er echter ook soms uitgeworpen, rondzwervende individuele apen, die los van het groepsverband leven, soms vroegere alpha-mannetjes of gewoon apen die niet sterjk genoeg waren het andere alpha-manntje te verslaan; als een vrouwtje uit een groep met zo'n zwervend mannetje sex heeft is dat redelijk veilig en verder consequentieloos.

Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.

Misschien zijn de groupies een soort van 'zeemans-liefjes' in deze tijd ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23563414
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten
Nou ja.. je kunt ze natuurlijk wel gebruiken als gratis hoeren, in de tijd dat je nog geen waardige vrouw hebt gevonden (en dat kan tegenwoordig vrij lang duren, gezien het schaarse aanbod). Met een uitdrukkingsloos gezicht pompen, alsof je een gedrogeerd konijn bent, heeft namelijk wel iets.
pi_23563842
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..

Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
Tot hier ben ik het wel met je eens. Het consequentieloze maakt het misschien wel aantrekkelijk. De conclusie die jij hier uit trekt hieronder zou alleen niet de mijne zijn.
quote:
maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
pi_23564577
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Frenkie het volgende:

Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
Inderdaad, dat stelde ik niet helmaal duidelijk, ik geloof ook niet dat die vrouwen werkelijk iemand willen 'binden' op de langere termijn, wel dat in zulke situaties de sex iets is waarover ze zelf heel controle hebben, en die hen waarschijnlijk ook het gevoel biedt 'vrijgevochten' te zijn
(Dat verklaart misschien waarom zoveel meisjes specifiek tijdens vakanties, bij uitgaan of vrijteijs-sporten, die 'groupie-houding' aan-nemen)..

Ik denk wel dat een soort van wens tot controle over een man wel meestal meespeelt, althans ik heb vrouwen zich soms vreemder, jaloerser en doorgeslagener zien gedragen omdat hun 'groupie-object' hen na een avondje sex niet meer zag staan, en een andere dame aansprak, terwijl die dames soms zelf thuis een man/vriend hadden zitten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:40:59 #123
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23744670
Ik kwam gisteravond 'de schrijver' weer tegen. Hij was deze keer met z'n vrouw (die andere keer was hij alleen op stap). We kwamen hem buiten voor de deur van de kroeg tegen en mijn vriend roept naar hem: "Hé, daar heb je die schrijver!" Reageert z'n vrouw met zo'n verbaasd hoofd: "Híj, een schrijver?!"

Verder zijn we er op dat moment niet meer op ingegaan, want hij liep snel naar binnen en toen we binnen waren kwamen wij ook weer vrienden tegen, dus op dat moment niet meer tegen hem gepraat.

Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar . Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"

'De schrijver': "Hm hm, brabbel brabbel "

pi_23748982
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar . Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"

Heel goed! Aanpakken, die neppers!
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:51:55 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23963681
*grin*
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:10:14 #126
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23964086
Tja, weet ook niet wat het is... Ik heb normaal al niet zo'n aandacht-tekort van vrouwen, maar als
ik opgetreden heb als DJ zijn er meteen weer een paar met zaadvragende ogen die met stotende bewegingen haast een slakkespoor leggen over je bovenbeen... Op dat moment maakt het niet uit
wie je bent, maar wat je bent, en daar snap ik ook echt geen fuck van... 't is niet zozeer dat ik 't erg
vind hoor... Af en toe best leuke tijden mee gehad, maar daarnaast stelt 't echt helemaal niets
voor... Veel DJ's en bands krijgen hierdoor een bepaalde arrogantie, omdat ze denken dat ze zelf
de oorzaak zijn van al die aandacht, en door die arrogantie worden ze meestal voor diezelfde
doelgroep nog aantrekkelijker... Sinds ik daar echt doorheen zie, vind ik 't wel een btje triest
allemaal... Ok, ik snap dat je talenten misschien bewonderaars van die talenten aantrekt, maar
meestal gaat het daar niet eens om, en willen ze je alleen al omdat andere mensen je goed vonden
en je stonden toe te juichen...

Verder denk ik wel dat kunstenaars een groep appart zijn... Daarmee bedoel ik
wel echte kunstenaars... Meestal een groep die zich niet makkelijk laat
beinvloeden, en iets eigenzinnigs heeft... Maar ik denk niet dat het fenomeen van
de groupies alleen voor de kunstenaars geld, maar dat iedereen die iets van
aanzien geniet hier mee te maken heeft...

[ Bericht 15% gewijzigd door B-FliP op 14-12-2004 12:15:52 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_24000927
Alle vrouwen die in dit topic reageerde met woorden in de strekking van "het artistieke maakt ze interessant" durven niet goed voor de ware gevoelens van de vrouw uit te komen of maken het zichzelf wijs.
  woensdag 15 december 2004 @ 22:58:36 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24001087
Want, Uiruru?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 december 2004 @ 09:34:19 #129
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24006332
Ik snap 'm ook niet....
pi_24006965
Omdat dat simpel weg niet de reden is.

Hoe verklaar je dan dat de meest oerlelijke barman/skileraar nog meer aandacht krijgt als een gewone kerel?

Vrouwen geilen op macht en aanzien. Ik snap best dat je dat liever niet over jezelf zegt.
pi_24007017
barman/skileraar hebben in mijn ogen geen macht, tis leuk een barman te kennen ivm gratis drank maar macht? neuh...

macht is voor mij iets wat mensen hebben als ze makkelijk iets gedaan krijgen, als ze ergens echt invloed op hebben en dingen kunnen regelen die andere niet kunnen regelen..

een john de mol, een donald trump... dat soort mensen en nee ik zou er niet achteraan gaan gillen, ben geen bakvis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24007090
Ik denk dat dat soort mensen vooral interessant is omdat ze wat te vertellen hebben. Mensen die met passie over iets (maakt niet zo heel veel uit wat) kunnen praten zijn veel leuker dan iemand die niks te melden heeft (hoe aantrekkelijk het uiterlijk dan ook is)
  donderdag 16 december 2004 @ 12:35:02 #133
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24009798
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef Uiruru het volgende:
Vrouwen geilen op macht en aanzien. Ik snap best dat je dat liever niet over jezelf zegt.
Sommige vrouwen vast wel. Maar als je mijn eerdere posts hebt gelezen ging mijn topic daar niet over. Het ging juist ook over vrouwen die vallen voor zangers van obscure bandjes en beginnende schrijvers. Niet bepaald mannen met macht en aanzien dus, zoals jij schetst.
(Het kan natuurlijk zijn dat wij vrouwen allemaal stiekum uit zijn op de belofte aan macht en aanzien die in onze overtuiging in de toekomst ligt van deze mannen... maar zó'n vooruitziende blik hebben we nou ook weer niet ).

Ik denk echt dat het eerder is wat iemand hierboven schreef: de passie van zo iemand voor waar hij mee bezig is, is (lijkt?) nu eenmaal meer dan van het gros van de mensen die iedere dag in de file naar hun werk staan....
  donderdag 16 december 2004 @ 12:36:41 #134
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24009835
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:17 schreef DarkElf het volgende:
een john de mol, een donald trump... dat soort mensen en nee ik zou er niet achteraan gaan gillen, ben geen bakvis
Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:17:07 #135
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24040030
Ik ken nog zo'n 'kunstenaar' die ik af en toe in de kroeg tegenkom. De ene keer vertelt hij dat hij in Portugal woont, een andere keer weer ergens anders. (Gisteren woonde hij in Rotterdam, terwijl hij een maand geleden nog in Portugal woonde). Hij is getrouwd met een Braziliaanse vrouw van 20 (hij is zelf 40+) uit België, maar ze wonen niet samen, want ze hebben een vrije relatie.

Op dit moment heeft hij exposities in Zürich, Antwerpen en ergens in Nederland.

Ik heb voorbeelden gezien van wat hij zoal maakt en dat is echt verschrikkelijk!

't Is dus een fantast.
pi_24042467
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Hik het volgende:

[..]

Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.

Dus stiekum gebeurt het toch echt. .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:44:33 #137
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24043446
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:08 schreef Frezer het volgende:
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.

Dus stiekum gebeurt het toch echt. .
Maar in dit topic gaat het erom dat vrouwen op kunstenaars vallen en wat daar de reden van is. Kunstenaars hebben meestal geen kostuum aan en geen Rolex om.
pi_24043974
Mja, toch kleeft er wel status aan denk ik, alleen idd niet per defenitie qua rijkdom. Status kun je op vele vlakken hebben. Kunstenaars/artiesten laten een bepaalt "kunstje" zien voor een groot publiek, ik denk dat dat ook status geeft. Het toont in elk geval dat je voor een groot publiek je woord/mening durft te vekondigen, ergens voor staan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:45:49 #139
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24044945
Mijn broer neukt zijne, ook al zijn ze een jaartje of 6 jonger
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:13:02 #140
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24820892
Ik ben gisteren 'de schrijver' weer tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij is gestopt met 'schrijven', denk ik , blijkbaar had die fantasie van hem toch niet het succes en de aandacht waar hij op hoopte !

Ik hoorde hem namelijk tegen iemand zeggen: "Ik ben vormgever."

Later stond hij met een vriend (een kunstschilder) van mij te praten en de vormgever zei: "Ik wil iets doen met die schilderijen van jou!" Ik vroeg wat hij er dan mee wilde doen: "Ja ja ja, dat weet ik niet, maar ik wil er iets mee doen."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:48:38 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24821647
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik hoorde hem namelijk tegen iemand zeggen: "Ik ben vormgever."

Hij geeft in ieder geval wel vorm aan dit topic.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:57:14 #142
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24821811
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef Copycat het volgende:

Hij geeft in ieder geval wel vorm aan dit topic.

Ja, elke keer als ik hem zie moet ik meteen aan dit topic denken
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 00:13:16 #143
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24825768
Morgen ontmoet ik weer een groupie.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:31:30 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24826121
Wijd vooral uit, UIO_AMS
  zondag 30 januari 2005 @ 17:56:29 #145
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24836291
Ik ben ook benieuwd .
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 18:09:31 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24836501
Het was erg gezellig met haar. Ze leek ook totaal niet onder de indruk en kwam zelfs te laat.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:21:59 #147
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24836750
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was erg gezellig met haar. Ze leek ook totaal niet onder de indruk en kwam zelfs te laat.
Vertel eens wat meer , hoezo is zij jouw groupie dan?
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 18:32:35 #148
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24836938
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Vertel eens wat meer , hoezo is zij jouw groupie dan?
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24837045
Ik ben nu spontaan een groupie geworden van Taproot

en kan je nagaan want ik heb hun muziek nog niet eens gehoord
  zondag 30 januari 2005 @ 22:40:23 #150
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24840477
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.
En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoor .
  maandag 31 januari 2005 @ 09:20:12 #151
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24846284
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoor .
Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...

Wel vergeten te gooien met knuffelberen en ondergoed trouwens. Damn...
  Moderator maandag 31 januari 2005 @ 09:57:48 #152
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24846587
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:20 schreef Hik het volgende:
Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...
Dus niet om mijn atletische squashlichaam?
quote:
Wel vergeten te gooien met knuffelberen en ondergoed trouwens. Damn...
Je krijgt nog wel eens een herkansing.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24847299
Er bloeit iets moois heb ik het idee (en dat had ik al eerder in de gaten).
pi_24847308
En ik heb begrepen dat mensen met belangrijke functies ook groupies hebben. Dus kom maar op.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:33:35 #155
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_24847787
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:04 schreef Lucille het volgende:
En ik heb begrepen dat mensen met belangrijke functies ook groupies hebben. Dus kom maar op.
* meld
Maar het gaat mij niet om je functie, ik val meer voor je klompvoetje
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
  maandag 31 januari 2005 @ 11:43:21 #156
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24847973
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dus niet om mijn atletische squashlichaam?
Nee, wij vrouwen zijn puur uit op macht en aanzien. Dat atletische lichaam is slechts een bijkomend voordeel...
  maandag 31 januari 2005 @ 11:43:58 #157
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24847986
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:02 schreef Lucille het volgende:
Er bloeit iets moois heb ik het idee (en dat had ik al eerder in de gaten).
En alweer: Ja, mam!
pi_24849395
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:43 schreef Hik het volgende:

[..]

En alweer: Ja, mam!
  maandag 31 januari 2005 @ 15:00:09 #159
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24851143
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken nog zo'n 'kunstenaar' die ik af en toe in de kroeg tegenkom. De ene keer vertelt hij dat hij in Portugal woont, een andere keer weer ergens anders. (Gisteren woonde hij in Rotterdam, terwijl hij een maand geleden nog in Portugal woonde). Hij is getrouwd met een Braziliaanse vrouw van 20 (hij is zelf 40+) uit België, maar ze wonen niet samen, want ze hebben een vrije relatie.

Op dit moment heeft hij exposities in Zürich, Antwerpen en ergens in Nederland.

Ik heb voorbeelden gezien van wat hij zoal maakt en dat is echt verschrikkelijk!

't Is dus een fantast.
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijd
Mijn reisverslagen
  maandag 31 januari 2005 @ 15:07:40 #160
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24851314
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:

[..]

Tja, er waren twee mogelijkheden inderdaad: óf jij was een groupie van die man, óf je was het zelf...
  maandag 31 januari 2005 @ 16:59:36 #161
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24852531
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:
Jij bent dus zo'n naïeve groupie die dat soort verhalen gelooft, ze bestaan dus toch !
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:55:04 #162
92926 Joipoidoipoipoi
pi_27837905
De schrijver was gisteren weer in de kroeg

Mijn vriend had een soort verhaaltje getekend met plaatjes (zonder tekst dus) en de schrijver kwam er heel geïntereseerd bij zitten en ging in dat boekje zitten bladeren, hij vroeg: "Waar gaat het over?"

Ik zei: "Nou, jij bent toch schrijver, dan mag jij er een verhaaltje bij schrijven."

....

Geen reactie

....

Ik nog een keer ietsje harder: "Jij bent toch schrijver, schrijf er dan een verhaaltje bij!!!"

weer geen reactie

Een vriendin van ons zat ook aan die tafel en zij kende de schrijver niet, ze zag hem dus voor het eerst. "O leuk, je bent dus schrijver, wat schrijf je zoal dan?" Hij : "O, eh van alles eigenlijk, teksten voor liedjes, maar ik schrijf vooral over architectuur, dus dat is nogal saai om het daarover te hebben. Maar ik ben ook zanger!"

'Helaas' kwam haar vriend toen weer aan de tafel zitten, dus de tot zanger getransformeerde schrijver kon niet verder gaan met indruk maken op haar.

Misschien volgende keer, ik zal hem volgende keer eens vragen te gaan zingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')