Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken.
Uitstekende analysequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.
Mannen willen gewoon neuken.........
droog, maar tochquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hé leuk, ik ben een groupie, mijn vriend is kunstenaar
!
JAAH MY ASS...dat is gewoon aandachtgeilheid, roem GELD en interessant lopen doen...ik bedoel... 50 cent: de meest waardeloze MC ooit met totaal geen talent en de kop van een hamster heeft ook mooie vrouwen en groupies...dat zijn gewoon kansloze sletjes die neuken om het te kunnen zeggen volges mij...ik bedoel die vent heeft echt GEEN talent of intelligentie...laat staan dat ie normaal kan praten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...![]()
nouw grote meid hoor, daar heb je wat aan.....en zo daalt mijn respect voor een dergelijk iemand...dat bedoelde ik nou met in meeste gevallen zijn het kansloze sletjes die zonodig de aandacht van hun "groepje" moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:33 schreef Shibber het volgende:
Je ziet het ook bij voetbal. Ik hoorde eens een meisje praten die er compleet trots op was dat ze dr tong bij de links half van het tweede elftal van RBC Roosendaal naar binnen gepropt had. En haar aanzien bij haar vriendinnen steeg nog ook.![]()
Oeps, dank!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef DarkElf het volgende:
bedoel je niet groupie?
Dat zou wel eens kunnen kloppen ja...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.
Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer sletjes in dat soort dingen.
Ik zeg ook altijd dat ik een kunstenaar ben als ik wil nuecken.
Klopt wel denk ik, creativiteit is aantrekkelijk, over het algemeen. Ik heb ook liever een man die zich bezig houdt met muziek en kunst dan een man die alleen maar lallend in de kroeg hangt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.
En maagdquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Hik het volgende:
een hoop kunstenaars zijn in de praktijk soms niet zo makkelijk om mee samen te leven, volgens mij...
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef Hik het volgende:
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!![]()
Vanzelfsprekend is het héél gerneraliserend hoor, maar ik kan me voorstellen dat zeer creatieve mensen niet altijd makkelijk zijn om mee samen te leven. Ik ken er verschillende en veel ervan zijn vrij rusteloos en individualistisch (in de zin dat ze "orginele persoonlijkheden" zijn en soms erg bezig met de eigen ontwikkeling). Als mensen een grote passie hebben (in dit geval kunst) kan het goed zijn dat de relatie af en toe op het tweede plan terecht komt. Begrijp me goed: ik vind het niet persé negatief, het kan gewoon de aard van het beestje zijn!
En daarbij: misschien geldt dit voor jullie helemaal niet!![]()
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef pr8 het volgende:
nou, ik moet bij deze eerlijk toegeven dat het in een band spelen echt goed werkt bij de vrouwen..
Ik speel er zelf basgitaar en doe soms wat back-ups voor de zang..
en we hebben best veel optredens gehad en komen er nog veel aan.
En het heeft op de een of andere manier echt invloed op de vrouwen ja, het was gewoon te merken want eerst had ik niet zoveel vrouwen om me heen, en het is alleen maar meer geworden..
soms wel leuk, maar echt veel; gebruik ervan maken doe ik niet ofzo..
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
Ik ben ook wel eens creatief, ik schrijf software, ook een vorm van kunst.
Jaa op zich is het wel leuk, maar ik heb een tijd lang met een vriendin gezeten dus toen kon ik niets doen hequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
creativiteit is niet hetzelfde als kunstzinnigheid (of hoe je het ook wilt noemen). 1 van de meest creatieve mensen ooit was Einstein..... Creativiteit kent vele vormen. Voor mij is creativiteit de mate waarin iemand buiten de gestelde lijnen kan denken/schrijven/schilderen/enz. Creativiteit is daarom altijd verbonden aan innovatie, althans volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
Macht erotiseerd. As je iemand voor het eerst ziet kijk je naar uiterlijkheden, daarmee schets je een eerste beeld van die persoon. Ik denk dat dit soort dingen het zelfde werken als een mooi uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor barmannen, skileraren, zeilinstructeurs, proppers etc..
Ik ben geen vrouw, dus ik heb geen idee waarom. Misschien is het uitstraling ofzo..?? Een verwachtingspatroon?? Of het idee dat hij jou wel trouw blijft??
Allemaal een beetje naief.
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat niet zozeer om de beroemdheid. vrouwen houden ervan als mannen ergens helemaal voor gaan.
whehe ja zo een gedachte had ik ook.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.
ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?
*noteert*quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!
ik wel een beetje eigelijk. Ik hoef geen vriendin die geen initiatief neemt in het leven. Het is tevens een signaal dat ze passie heeft. Het is echter wel belangrijk waar ze dan helemaal voor gaat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?
Ik vind vrouwen met een passie juist mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.
Very true!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef Frenkie het volgende:
Misschien is dat het ook wel. Is het leuk om te kijken naar een zanger, schilder, weetikveel die zijn passie uitoefent. En vergeet niet dat mensen die met hun grote passie bezig zijn geluk uitstralen!
Welke passie voert een barman uit tijdens zijn werk danquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:24 schreef Hik het volgende:
Very true!
Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
Voorzeker. Dichters en denkers doen het goed bij mij. Ze weten wat schoonheid is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:20 schreef Hik het volgende:
Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?![]()
de man is altijd afgestompt geweest. behalve die 1% die zich inzet voor de schoonheid en de troost.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
jij mag je helemaal gek webcammen van mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef Hymn het volgende:
* zoalshetis kijkt om zich heen
Kzie hier geen groepen gillende dames
Zal wel komen dat ik een computer graphics artist ben
Tellen virtuele groupies ook?
Keb geen webcamquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij mag je helemaal gek webcammen van mij![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nörds.
Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef GF het volgende:
Gitaar spelen doet het ook goed bij veel meiden![]()
Ik veel vrouwen versieren?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.
Interesse.. wat koop je daar nou voor?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef GF het volgende:
[..]
Ik veel vrouwen versieren?![]()
Veel meer succes zal het je niet opleveren. Maar als ik vertel dat ik gitaar speel reageren ze wel vaak met interesse.
zien ze jou al snel als vriendin?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Interesse.. wat koop je daar nou voor?
Ontzettend veel vrouwen zijn in mij geinteresseerd, doch, van neuken komt het hoogst zelden.
Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
zien ze jou al snel als vriendin?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?
Ze zullen vast niet hitsig worden van het feit dat ik meer anatomische kennis van het vrouwelijke lichaam heb dan dat ze zelf hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nerds.
Nee, dat ook niet. Ze zien me gewoon als aardige kerel. Overigens komen er ook zo goed als nooit avances van mijn kant. Ik ben een hopeloze versierder, but hey, i can live with that..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zien ze jou al snel als vriendin?
als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:
Ach, als het klokkenspel maar creatief is toch?
dat was mijn nuchtere vrouwelijke visie voor vannacht, maar leuk topic
Klokkenspel,quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:
Ach, als het klokkenspel maar creatief is toch?
dat was mijn nuchtere vrouwelijke visie voor vannacht, maar leuk topic
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naamquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.
You know how to turn a guy on!quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naam.
Lekker opwindend terwijl we aan het klarinetten zijn.
Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!![]()
dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naam.
Lekker opwindend terwijl we aan het klarinetten zijn.
Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!![]()
Nee, kopje thee..met verse citroen graag, oh ja en 2 klontjes suiker en klein beetje melk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
thee is goed. ik heb alleen geen blaadjesthee, alleen kruidenthee. wel melk en suiker, al doe ik dat zelf niet vanwege het feit dat ik graag parelwitte tanden wil hebben en houden. ontbijten weet ik een leuk adresje voor of een leuk ontbijtteam dat je kan bellen.
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en artiesten/kunstenaars, zat ik gisteren te denken. Op de één of andere manier hebben mannen die schrijven, schilderen of in een band zitten een magische aantrekkingskracht op veel vrouwen. Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.
En beroemdheid is niet eens een vereiste. Ik heb vriendinnen zien vallen voor zeer onaanzienlijke mannen die schrijver-in-wording waren en na mijn eigen flirtsessie met een (aantrekkelijk-maar-niet-echt-mijn-type) lid van een band die gisteren ergens optrad vroeg ik me af: Hoeveel vrouwen zijn stiekeme groopies? En hebben mannen dit eigenlijk ook? Wat is die vreemde aantrekkingskracht van schrijvers, kunstenaars en zangers?![]()
Ja idd, je zou een man moeten hebben die schrijft als Jan Wolkers, maar eruit ziet als Johnny Depp!quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
slaap zacht.
jij wilde slapenquote:Op zaterdag 20 november 2004 02:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.
Ik word vervelend namelijk, ik voel het in mij borrelen![]()
.
Het is de thee, de thee..de thee..
![]()
Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:
[..]
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bentquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een excentrieke, lelijke, kunstenaar, en ik heb een mooie jonge vrouwDIe zelf ook een excentrieke kunstenares is btw
Ja, ik vond dat ook al raar, maar hij zal het vast niet serieus bedoeld hebben (denk ik), hoop ik voor hem.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:00 schreef Kamphuys het volgende:
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bent![]()
Hmmm... dat heb ik ook wel. Maar de combinatie bestaat óók!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.
'Ik ben schijver, als ik vrienden bezoek'quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer sletjes in dat soort dingen.
Ik zeg ook altijd dat ik een kunstenaar ben als ik wil nuecken.
en? genuekt?quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad
!
Jaloers? Dat zijn hun collega's, dochters, echtgenotes en de dames van de pers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.
Ja, maar niet met hem.quote:Op zondag 21 november 2004 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
en? genuekt?
Het is een klassiekerquote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad
!
quote:Smalfilm
Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed
ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
ik weet wel waar ze wonen
want je kunt het zien als je de letters van hun naam omdraait
de waarheid is een raadsel
en dat gaat als volgt
het is een goeie vriend maar altijd te laat.
Ik heb een eigen flat
ik heb de radio aan
het is alweer woensdag
ik heb een Golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
maar gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
maar je maakt me echt niks wijs
het noodlot is een raadsel
en dat gaat als volgt
het kost je niks en toch altijd prijs.
Als ik uitga ben ik fotograaf
en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
in de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
voor de foto op de achterkant
dromen zijn een raadsel
en dat gaat als volgt
het smelt in je hoofd en niet in je hand.
Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw
en mijn oude handen trillen heel de dag
beneden kun je kaarten bij de automaat
alhoewel dat van mijn dochter niet mag
dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud
en dan lach ik elke keer maar weer mee
ik ken een raadsel over eenzaamheid
het gaat als volgt
wat doet pijn en telt voor twee.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is een klassieker
[..]
maar toch wel met een schrijver, kunstschilder, dichter of anderzijds bezighoudende met de schone kunsten?quote:Op zondag 21 november 2004 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, maar niet met hem.
Geweldige tekst.quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is een klassieker
[..]
Nou... dat vind ik vrij respectloos.quote:Op zondag 21 november 2004 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
wij willen alleen maar dom pompvlees?
quote:Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb respect voor wijven.
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was!
Ja, daar zat ik inderdaad ook aan te denkenquote:Op maandag 22 november 2004 09:13 schreef Hik het volgende:
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.
Nou, dan hoop ik voor Aernout van niet, want die vent zag er echt niet uitquote:O mijn god!Het was Aernout!
![]()
De Naakte Aap van Desmond Morris.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..
[..]
lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschrevenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef Bombie het volgende:
[..]
De Naakte Aap van Desmond Morris.
Ik heb het al vele malen met huisgenoten, vrienden en vriendinnen besproken. Af en toe werk ik als barman in een studentencafe, en ik kan eerlijk toegeven dat je werkelijk meer aandacht van vrouw (en man) hebt als je achter de bar staat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Inderdaad. Had ik het toch fout.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Ik vind het nogal bedroevend, eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg ik amper aandachttoch wel grappig eigenlijk
![]()
Heeft Morris dat geschreven? Dat kunstenaars alpha-mannetjes zouden zijn ..?quote:Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..
Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.
Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
Nou ja.. je kunt ze natuurlijk wel gebruiken als gratis hoeren, in de tijd dat je nog geen waardige vrouw hebt gevonden (en dat kan tegenwoordig vrij lang duren, gezien het schaarse aanbod). Met een uitdrukkingsloos gezicht pompen, alsof je een gedrogeerd konijn bent, heeft namelijk wel iets.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten![]()
Tot hier ben ik het wel met je eens. Het consequentieloze maakt het misschien wel aantrekkelijk. De conclusie die jij hier uit trekt hieronder zou alleen niet de mijne zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..
Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.quote:maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.
Inderdaad, dat stelde ik niet helmaal duidelijk, ik geloof ook niet dat die vrouwen werkelijk iemand willen 'binden' op de langere termijn, wel dat in zulke situaties de sex iets is waarover ze zelf heel controle hebben, en die hen waarschijnlijk ook het gevoel biedt 'vrijgevochten' te zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Frenkie het volgende:
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar. Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"
Sommige vrouwen vast wel. Maar als je mijn eerdere posts hebt gelezen ging mijn topic daar niet over. Het ging juist ook over vrouwen die vallen voor zangers van obscure bandjes en beginnende schrijvers. Niet bepaald mannen met macht en aanzien dus, zoals jij schetst.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef Uiruru het volgende:
Vrouwen geilen op macht en aanzien. Ik snap best dat je dat liever niet over jezelf zegt.
Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:17 schreef DarkElf het volgende:
een john de mol, een donald trump... dat soort mensen en nee ik zou er niet achteraan gaan gillen, ben geen bakvis
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!![]()
Maar in dit topic gaat het erom dat vrouwen op kunstenaars vallen en wat daar de reden van is. Kunstenaars hebben meestal geen kostuum aan en geen Rolex om.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:08 schreef Frezer het volgende:
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.
Dus stiekum gebeurt het toch echt..
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik hoorde hem namelijk tegen iemand zeggen: "Ik ben vormgever."
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef Copycat het volgende:![]()
Hij geeft in ieder geval wel vorm aan dit topic.
Vertel eens wat meerquote:Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was erg gezellig met haar. Ze leek ook totaal niet onder de indruk en kwam zelfs te laat.
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Vertel eens wat meer, hoezo is zij jouw groupie dan?
En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.
Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoor.
Dus niet om mijn atletische squashlichaam?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:20 schreef Hik het volgende:
Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...
Je krijgt nog wel eens een herkansing.quote:Wel vergeten te gooien met knuffelberen en ondergoed trouwens. Damn...![]()
* meldquote:Op maandag 31 januari 2005 11:04 schreef Lucille het volgende:
En ik heb begrepen dat mensen met belangrijke functies ook groupies hebben. Dus kom maar op.
Nee, wij vrouwen zijn puur uit op macht en aanzien. Dat atletische lichaam is slechts een bijkomend voordeel...quote:Op maandag 31 januari 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dus niet om mijn atletische squashlichaam?
En alweer: Ja, mam!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:02 schreef Lucille het volgende:
Er bloeit iets moois heb ik het idee (en dat had ik al eerder in de gaten).
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijdquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken nog zo'n 'kunstenaar' die ik af en toe in de kroeg tegenkom. De ene keer vertelt hij dat hij in Portugal woont, een andere keer weer ergens anders. (Gisteren woonde hij in Rotterdam, terwijl hij een maand geleden nog in Portugal woonde). Hij is getrouwd met een Braziliaanse vrouw van 20 (hij is zelf 40+) uit België, maar ze wonen niet samen, want ze hebben een vrije relatie.
Op dit moment heeft hij exposities in Zürich, Antwerpen en ergens in Nederland.
Ik heb voorbeelden gezien van wat hij zoal maakt en dat is echt verschrikkelijk!
't Is dus een fantast.
Tja, er waren twee mogelijkheden inderdaad: óf jij was een groupie van die man, óf je was het zelf...quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijd
Jij bent dus zo'n naïeve groupie die dat soort verhalen gelooft, ze bestaan dus tochquote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |