huh tegen juventus zal het wel 0 punten worden graafschap moet geen probleem oplverenquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Waarom sla je 111 over? Juist zo'n leuk getal.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Waarom sla je 111 over? Juist zo'n leuk getal.
Nou toch maar hopen dat ze hem contracterenquote:Koeman bevestigt bekijken Charisteas
In De Telegraaf bevestigde Ronald Koeman dat hij afgelopen woensdag in Griekenland was om spits Charisteas aan het werk te zien. Het was volgens Koeman een ideale week om spelers aan het werk te zien en daarom was de hele staf afgereisd naar diverse duels om spelers te bekijken. "De komende weken zullen we keuzes moeten gaan maken" aldus de Ajax coach in De Telegraaf
Ach altijd positief blijven, Ajax kan het Juventus ook moeilijk maken!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
huh tegen juventus zal het wel 0 punten worden graafschap moet geen probleem oplveren
Nou laten we ze allemaal een contract aanbieden zijn we meteen van het spisten probleem afquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik was je net voor,.
Even nog het rijtje genoemde spitsen:
Dindane, Koller, Zurawski, Kanu, Arveladze, Van Hooijdonk, Frankowski, Charisteas, N´Kufo, Rosenberg, Mourad, Chamakh, Eduardo Silva
Nou, mijn keuze is iig bekend..
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou laten we ze allemaal een contract aanbieden zijn we meteen van het spisten probleem af![]()
JA! Daar had ik het gisteren met een collega ook al over..quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het verhaal over die spitsen een beetje lachwekkend worden eigenlijk. Werkelijk iedere beetje goed voetballende spits wordt genoemd.
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....
[afbeelding].
Al had ie gratis voor Ajax willen spelen dan had het voor mij nog niet gehoeven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja idd.
Maar gelukkig Pierrke zelf niet.
Ik denk dat hij dezelfde stap moet gaan zetten als Silvio Diliberto jaren geleden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al had ie gratis voor Ajax willen spelen dan had het voor mij nog niet gehoeven.
Hey, wel van mijn rollator afblijven!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wel van mijn rollator afblijven!
Als ze Pierre willen lokken kopen ze maar zelf een nieuwe.
Doe je dan ook mee aan van die rollatorraces?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wel van mijn rollator afblijven!
Als ze Pierre willen lokken kopen ze maar zelf een nieuwe.
Of je promoveert gewoon eens een keer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef hellmondunited het volgende:
als charisteas komt, dan ga ik een paar keer naar ajax kijken! maar goed, aangezien ajax iedere week met een opvallende naam komt, zal er uit eindelijk toch geen zak van waar zijn
Nou ja, Koeman is hem gaan bekijken en heeft ook toegegeven dat ie er voor Charisteas zat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef hellmondunited het volgende:
als charisteas komt, dan ga ik een paar keer naar ajax kijken! maar goed, aangezien ajax iedere week met een opvallende naam komt, zal er uit eindelijk toch geen zak van waar zijn
Ontopic, ontopic aub!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of je promoveert gewoon eens een keer.
dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, Koeman is hem gaan bekijken en heeft ook toegegeven dat ie er voor Charisteas zat.
Dat is al _iets_ concreter dan de geruchten uit Franse kranten oid..
Ik bedoel dus, dan kun je hem zelf ook in Helmond bewonderen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat heeft ook zoveel met dat gezwetst bij ajax te maken he
was dat maar zo!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, dan kun je hem zelf ook in Helmond bewonderen...
Dan is Machlas al te oud hoor om nog te voetballenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
was dat maar zo!
haha, mja misschien als ik 50/60 ben kan ik nog ooit een griekse god bewonderen
ik heb het over griekse goden hequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan is Machlas al te oud hoor om nog te voetballen
Machlas is Italiaan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik heb het over griekse goden he
jij schnap wat iek bedoel ja!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Machlas is Italiaan?
HEEEEELMONDquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij schnap wat iek bedoel ja!![]()
machlas is dan wel een griek, maar geen god
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow, bedoelde je dat![]()
Inderdaad, nog maar twee wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef The_Hives het volgende:
De CL is nog niet voorbij
Vorige topicquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
Rood/witte stoeltjes in de winterstop
of was iemand me hiermee al voor?
Precies ja, eindelijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Vorige topic, en het is jammer genoeg maar een deel. Maar het begin is er
.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef zjroentje het volgende:
Gaan de discostoelen eindelijk weg?
quote:17 november 2004: Belangrijke toezeggingen Ajax aan supporters
[update Ajax Supporters Delegatie]
Ajacieden,
Eindelijk kunnen wij enige resultaten van de afgelopen onderhandelingen kenbaar maken. In onze laatste poging om met Ajax de punten van discussie te bespreken is door ons aangegeven dat de Ajax Supporters Delegatie (ASD) geen vertrouwen meer heeft in de bereidheid van Arie van Eijden om de punten ook daadwerkelijk te verwezenlijken. Toezeggingen uit het verleden werden niet omgezet in acties. Wij hebben aangegeven vóór 16 november resultaten te verwachten. Maandag 15 november om 16.00 uur bereikte ons de volgende toezeggingen:
- De veiligheidsmanager M.M. is per direct ontheven uit zijn functie!
- World Wide Security (WWS) is nu echt aan zijn laatste jaar bezig. Volgend seizoen starten Ajax en ArenA een eigen beveiligingsdienst!
- Rood/Witte stoeltjes zullen al in de winterstop ten dele aangebracht worden!
Arie van Eijden heeft bovenstaande in een brief aan de ASD kenbaar gemaakt. Je kunt de originele tekst van de brief nalezen op de verschillende websites.
De Ajax Supporters Delegatie dankt de supporters voor het gegeven vertrouwen en we zullen ons als één front blijven inzetten voor de supporters en onze club!
Ajax Supporters Delegatie
Zelfs voor Groningers niet (ofschoon toch goed nieuws) oftewel: tvp:Pquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:58 schreef S-Two het volgende:
Bechan naar Groningen
niet erg boeiend nieuws, oftewel: tvp:P
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Het is dat we geen poll mogen maken, maar wie van de genoemde spitsen in de media heeft nu onze voorkeur. Neem de lijst over en vul aan.
Ik zet in:
Arveladze
Mourad
Rosenberg
N'Kufo
Kanu 1 stem
Chamakh 1 stem
Charisteas 1 stem
Koller
Eduardo Silva
Van Hooijdonk
Zurawski
Frankowski
Waarom mogen we geen poll maken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Het is dat we geen poll mogen maken, maar wie van de genoemde spitsen in de media heeft nu onze voorkeur. Neem de lijst over en vul aan.
Ik zet in:
Arveladze
Mourad
Rosenberg
N'Kufo
Kanu
Chamakh 1 stem
Charisteas 1 stem
Koller
Eduardo Silva
Van Hooijdonk
Zurawski
Frankowski
Die staan gelijk bij mij.
Het is m'n avatar, het werkt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:26 schreef zjroentje het volgende:
Ik begin verdomme steeds meer richting Charisteas te gaan. Wat is er met me aan de hand.
misschien is een nieuw ideale-aanvaller-voor-ajax-toernooi topic een beter plan :pquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ik zet in:
Arveladze
Mourad
Rosenberg
N'Kufo
Kanu 1 stem
Chamakh 1 stem
Charisteas 2 stem
Koller
Eduardo Silva
Van Hooijdonk
Zurawski
Frankowski
Die staan gelijk bij mij.
Je mag wat mij betreft in een lopend topic best eens een keertje een poll neerzetten, maar aparte poll-topics zijn niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Maak jij dan maar een poll, maar dan krijg je wel klappies van Ome Golfer.
Ik weet alleen niet waar ik zo'n poll kan maken,quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Maak jij dan maar een poll, maar dan krijg je wel klappies van Ome Golfer.
ja idd, en ik had net ook een bootz poll af :')quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij doet het niet, die van mij wel..
Ja maar het is ook gewoon een topperquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Kufo stemmers zijn allemaal Tukkers. (behalve ik)
Ik ben dit seizoen nou niet echt bepaald onder de indruk van hem,quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook gewoon een topper
Willen jullie hem zo graag kwijt?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef tuut84 het volgende:
kom op kufo kom op kufo kom op kufo. OLE OLE
Dan stem je "iemand anders".quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:07 schreef Radegast het volgende:
Ik mis trouwens de optie: Niemand kopen, BABEL opstellen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan stem je "iemand anders".
Hij is echt een heel goede kopper. Met goeie voorzetten van rechts weet ie wel raad. Dat zagen we tegen Frankrijk en Portugal,quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:13 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat ik me nou afvraag, is Charisteas wel een echte 4-3-3 spits?
Heeft hij wel ervaring met deze tactiek?
Machlas en Sonck waren ook grote namen toen ze naar Ajax werden getransfereerd maar omdat ze mede niet met het vleugelspel konden omgaan kotste iedereen ze uit.
Bewandeld Charisteas dan niet dezelfde weg als Sonck en Machlas en is het nogmaals een dikke kapitaalvernietiging wat Ajax te wachten staat?
moet je ajax fan zijn dan om te mogen stemmen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:
kan Kufo uit de pole? Stemmen alleen maar een paar boeren op en geen Ajacieden.
Dan lees je gewoon over Blaise heen,quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef F1Bas het volgende:
kan Kufo uit de pole? Stemmen alleen maar een paar boeren op en geen Ajacieden.
Sonck kan ook heel goed koppen (da's het enige wat ie kan naast zeiken) maar zolang de vleugelspelers geen voorzet in de benen hebben heb je niks aan een kopsterke spits.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is echt een heel goede kopper. Met goeie voorzetten van rechts weet ie wel raad. Dat zagen we tegen Frankrijk en Portugal,.. Eindelijk ook een spits die gevaarlijk is bij corners.
En laten we op rechts nu net die dekselse Rosales hebben..
wie voldoet hier wel aan dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:29 schreef SoA-Holic het volgende:
Een Ajax spits moet alleen niet goed kunnen koppen
Scoren, moet snel zijn, kunnen kaatsen, balvast zijn, goeie steekpass hebben etc etc
Kluivert, Bergkamp.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wie voldoet hier wel aan dan?
Adriano, Henry, Eto'O, Zlatanquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Een Zweed die een paar maanden geleden nog was te bewonderen in dat o zo mooie shirt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Overschatte spits, die Zweed.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Een Zweed die een paar maanden geleden nog was te bewonderen in dat o zo mooie shirt.
Misschien is Dhr Mido een beetje overschat. Heeft het nergens nooit echt waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overschatte spits, die Zweed.
Mido was beter.
Sonck is 174 cm, Charisteas is 191cm.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sonck kan ook heel goed koppen (da's het enige wat ie kan naast zeiken) maar zolang de vleugelspelers geen voorzet in de benen hebben heb je niks aan een kopsterke spits.
Je hebt nu bij Ajax drie spelers die vanaf de zijkant de achterlijn kunnen halen en de bal goed voor kunnen zetten. Maxwell, De Ridder en Trabelsi.
Rosales heb ik nog niet kunnen betrappen op veel goede voorzetten vanaf de zijkant.
Mitea lijkt daarvoor de kracht te missen. En over Boukhari en Soetaers zal ik maar niets zeggen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien is Dhr Mido een beetje overschat. Heeft het nergens nooit echt waar kunnen maken.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Mido heeft Ajax zowat in z'n eentje tot kampioen geschoten in 01/02.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert, Bergkamp.
Dat niveau zoeken we...
die zijn niet haalbaarquote:Adriano, Henry, Eto'O, Zlatan
Dat weten wij ook welquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
[..]
die zijn niet haalbaar![]()
Volgens mij was Kiwoe ook de held hoor. Ajax kreeg in die tijd geen goal tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Mido heeft Ajax zowat in z'n eentje tot kampioen geschoten in 01/02.
Mido heeft in 40 wedstrijden voor Ajax 21 keer gescoord.
Niks overschat. Onderschat.
Dat is inderdaad zo, maarre. Mass-delete zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:37 schreef golfer het volgende:
Het nadeel van zo'n poll wordt meteen weer duidelijk. In plaats gewoon in de poll te stemmen en het daarbij te laten, hebben de meeste users dan opeens weer de neiging om even een aparte post neer te zetten om daarin nog even te vermelden op wie ze gestemd hebben.
Dat is dus niet nodig.
Inderdaad wat nutteloze stemposts verwijderd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is inderdaad zo, maarre. Mass-delete zou ik zeggen..
Die hoop heb ik nog niet opgegeven, maar ik denk dat we nog even geduld moeten hebben. BABEL en Charisteas, dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:07 schreef Radegast het volgende:
Ik mis trouwens de optie: Niemand kopen, BABEL opstellen.
Of "Harry", dat is z'n nickname.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Maar ik wil wel dat we dan Aggelos zeggen hoor.
Nou, er zijn er daar ook een hele hoop Brazo's mislukt hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:23 schreef RobinhoX het volgende:
en barcalona en brazilianen zit wel goed
Brazo'squote:Op vrijdag 19 november 2004 20:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, er zijn er daar ook een hele hoop Brazo's mislukt hoor!
Een update van het AD.quote:20-11-2004
Zoektocht Ajax krijgt vorm
Van onze verslaggever
Het verlanglijstje van Ajax wordt steeds kleiner. De uitgebreide zoektocht naar versterkingen heeft inmiddels geleid tot een select groepje namen. Afgelopen week bezochten de technische staf en scouting van Ajax een handvol internationale wedstrijden. ,,Dit was een perfecte week om kandidaten te bekijken'', aldus trainer Ronald Koeman.
De coach bezocht zelf de interland tussen Griekenland en Kazachstan, om spits Angelos Charisteas te beoordelen. De aanvaller van Werder Bremen scoorde twee keer. ,,Wij denken dat hij haalbaar is, anders was ik niet helemaal naar Griekenland gereisd'', zegt Koeman. Charisteas behoort tot het groepje spelers dat nog in beeld is bij Ajax.
Van de talrijke namen die de afgelopen weken in diverse media opdoken, is ook Jan Koller nog een optie voor Ajax. ,,Dat wordt financieel een lastig verhaal, maar we hebben hem nog niet helemaal uit ons hoofd gezet'', zegt Koeman over de Tsjechische aanvaller van Borussia Dortmund.
Sinds de verkoop van Zlatan Ibrahimovic heeft Ajax de nodige financiële middelen en de club zoekt specifiek naar spelers met ervaring. Oude bekende Nando Rafael van Hertha BSC is volgens Koeman daarom geen serieuze optie. ,,Deze groep heeft spelers nodig die er al staan. Nando is een talentrijke spits, maar wel eentje die nog moet groeien. Spelers met routine zoals wij die zoeken, zijn moeilijk te vinden. Zeker omdat ze ook nog eens binnen onze speelstijl moeten passen.''
Wesley Sonck, nu spits bij de Amsterdammers, lijkt definitief uit beeld. Voor het competitieduel van komende zaterdag met De Graafschap, maakt de Belg opnieuw geen deel uit van de selectie. Net als tegen Willem II en Feyenoord neemt talent Ryan Babel de plaats van Sonck op de reservebank in. Ajax lijkt daarmee op een breuk aan te sturen. Koeman: ,,Ik ga er verder niet op in, maar het zegt natuurlijk wel wat dat ik hem buiten de groep laat.'' In België wordt Sonck al in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Club Brugge.
Koeman houdt voorlopig vast aan de basis die hij de afgelopen weken koos. De trainer speelt tegen De Graafschap opnieuw met het verdedigingsduo Julien Escudé/Zdenek Grygera, voor doelman Hans Vonk. ,,Uiteindelijk wil je met deze ploeg terug naar waar je mee bezig was'', aldus Koeman. ,,Maar dat is na één of twee weken nog te vroeg. Wellicht is de winterstop een mooie periode om de verschillende posities te evalueren.''
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:31 schreef Radegast het volgende:
Ik prefereer Charisteas boven Jan Koller.
Van Halst heeft ook veel nuttig werk verricht voor Ajax in dat jaar...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Volgens mij was Kiwoe ook de held hoor. Ajax kreeg in die tijd geen goal tegen.
Mido heeft in zijn gehele carriere 3 maanden goed gespeeld, dus dan vind ik 'm overschat.
Ik denk dat die functie gewoon komt te vervallen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me wel op dat er weinig geruchten zijn over een toekomstige TD
Het Parool:quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me wel op dat er weinig geruchten zijn over een toekomstige TD
quote:20/11/2004 - Van Eijden vindt terugkeer Beenhakker geen optie
(Van onze verslaggever P.)
BRON: Het Parool (papieren versie)
Arie van Eijden acht de kans op een terugkeer van Beenhakker bij Ajax behoorlijk klein, ook al is Ajax toch op zoek naar een nieuwe technisch directeur, aldus Het Parool. Het enige wat Van Eijden over Beenhakker kwijt wil is: "Het is echter niet de insteek om Leo opnieuw in dienst te nemen". Een duidelijke reden wordt derhalve niet gegeven.
Eerder was er het plan om de functie technisch directeur te laten vervangen door een 'manager voetbalzaken'. Daar is men inmiddels vanaf gestapt. Van Eijden kon ook niet zeggen omtrent de termijn waarbinnen een nieuwe technisch directeur zal worden benoemd: "Het gaat bij de aanstellingsprocedure niet om veiligheid, maar om zorgvuldigheid".
Dat zou wat wezenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel vanavond laten spelen. Die schiet er gewoon 4 in en we hoeven niet meer te zoeken naar een spits
De aanval is de beste verdedigingquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Vreemd dat er nog geen enkele geruchten mbt verdedigers zijn. Koeman wou toch ook nog een verdediger erbij?
De laatste jaren zijn we ook zo uiterst succesvol daar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:15 schreef Radegast het volgende:
Vanavond eventjes aan het doelsaldo werken in Doetinchem.
![]()
Ik kan me een 1-8 herinnerenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn we ook zo uiterst succesvol daar.![]()
Toen scoorde Flappie nog.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik kan me een 1-8 herinneren![]()
Met een penalty van van der Sarquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nu op C+quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
*eens is* tevens denk ik dat hij minder verdient dan Charisteas en in ieder geval Koller. speelt hij nu weer wekelijks in de basis bij Monaco want door zijn blessure hebben ze Morientes natuurlijk gehaald.Of hij een typische Ajax spits is durf ik niet te zeggen....volgens mij is het een speler die vaak een actie wil maken en ruimte nodig heeft. Charisteas lijkt mij meer een aanspeelpunt die zijn doelpunten ook meepikt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nonda is helemaal niet te groot voor Ajax joh.. Een in Burundi geboren voetballer is voor geen enkele club te groot en al helemaal niet voor Ajax.
Benni 3 maal toch?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu op C+
counterspits vind ik tever gaan maar meer een speler die beter tot zijn recht komt bij 4-4-2 en aangezien Ajax dat niet speelt en al een spits heeft die zo niet gebruikt wordt lijkt mij Charisteas een betere optie, maar ja als je interesse hebt waarom peil je die spelers dan niet gewoon om te weten of zij ook interesse hebben om bij Ajax te spelen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:30 schreef Radegast het volgende:
Nonda lijkt me nou niet de ideale spits voor Ajax. Vind ik meer een counterspits.
Bizi?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Een in Burundi geboren voetballer is voor geen enkele club te groot en al helemaal niet voor Ajax.
Geen probleem, hij spreekt Frans. Gezellig met Hatem en Julien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:36 schreef okee6 het volgende:
Een voormalig Frans topscorer is voor Ajax gewoon niet haalbaar. Misschien over drie jaar ofzo, nu is hij nog 'slechts' 27. Hij heeft altijd en overal gescoord behalve toen hij in Monaco ernaast kwam te staan. Er zijn genoeg clubs die wel En beter voor goals willen betalen.
Besides, iemand uit Burundi, wat zoekt die op De Vijverberg, Mandemakers stadion etc. , hij spreekt de taal hier ook nog eens niet.
Jawel dus, want die Popolon schijnt vloeiend Nederlands te spreken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Als je zo gaat redeneren, kan je niemand meer halen hoor.
De video kan aan hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:15 schreef Radegast het volgende:
![]()
Stomme kip.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:00 schreef keeper het volgende:methodmich
.
Ja was ie mooi? Zo meteen effe Studio Sport kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:00 schreef keeper het volgende:
Ik dacht dat er een centraal Babel-topic was, maar ik kan het niet vinden.
Ryan Babel, goal van de week.
methodmich
.
Niet voldaan, terug naar De Toekomst dusquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
...
En laat Babel vanavond maar eens invallen met een paar goals.
Die goal van vandaag was zo mooi dt 'ie voor 2 teldequote:Op zaterdag 20 november 2004 21:37 schreef okee6 het volgende:
[..]
Niet voldaan, terug naar De Toekomst dus
En toch was het een lekker doelpuntquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:20 schreef popolon het volgende:
Scoren als je invalt is een plicht, niks nieuws aan.
Zoals verwacht dus een simpele overwinning.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:15 schreef Radegast het volgende:
![]()
Het was toch een eigen doelpunt ?quote:Op zondag 21 november 2004 11:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een saai eerste helft.
Gelukkig was 2e helft leuker.
En Rosales nu samen met Van der vaart club topscorer![]()
Ja, dat viel mij ook al op, een vreemde uitspraak.quote:Op zondag 21 november 2004 10:47 schreef RayMania het volgende:
Wat een stom commentaar van Studio Sport op de goal van Babel.
"Zo'n goal maak je in je toekomst nooit meer dus geniet er nog maar even van".. Oid.
Blehh...
Bij Canal+ zeiden ze na de wedstrijd dacht ik dat hij het doelpunt op zijn naam krijgtquote:Op zondag 21 november 2004 11:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was toch een eigen doelpunt ?
quote:20/11/2004 - Koeman: Babel alternatief als zoektocht naar complete spits mislukt
(Van onze verslaggever RvN)
Ronald Koeman liet tegenover het ANP (zie Algemeen Dagblad) weten in de jonge Ryan Babel een serieus alternatief te zien als de zoektocht naar een spits mislukt. De voorkeur heeft echter een ervaren spits die het klappen van de zweep kent en de andere spelers kan leiden "Ik heb hem vorig seizoen niet voor niets tegen ADO Den Haag laten debuteren. Hij heeft het daarna echter moeilijk gehad maar is de laatste weken goed bezig. Hij is een grote belofte voor de toekomst."
Goals zijn goals.quote:Op zondag 21 november 2004 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
erg mooie goal van Babel, die van Galasek was ook wel aardig maar voor de rest waren het allemaal psv goals![]()
maar ik wil goals zien die je je over 2 jaar nog herrinerd, zoals die van Babelquote:Op zondag 21 november 2004 12:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goals zijn goals.
Het is dat jij om 21.02 altijd al dronken bent, anders....quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Stomme kip.
Ga z'n ego nog even wat groter maken dan het al is.
dan moet je fan van AZ wordenquote:Op zondag 21 november 2004 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar ik wil goals zien die je je over 2 jaar nog herrinerd
't is dat ik niet moest basketballenquote:Op zondag 21 november 2004 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is dat jij om 21.02 altijd al dronken bent, anders....
graag gedaanquote:Op zondag 21 november 2004 16:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Groningen vriendelijk bedanktWij zijn onze Rotterdamse vrienden alweer op 1 punt genadert
![]()
Welke goals van AZ van twee jaar geleden herinner jij je nog?quote:Op zondag 21 november 2004 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dan moet je fan van AZ worden
Vond ik ook een onzinopmerking.quote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef Nyluzzz het volgende:
En eindelijk heeft Koeman ook het licht gezien: Ryan Babel er in!
Die verslaggever meteen roepen dat die zo'n doelpunt zijn hele carriere niet meer zal maken. Hij was wel mooi, maar om dat na 2 wedstrijden al te roepen, dat gaat ver.
Die ene van Max Huiberts.quote:Op zondag 21 november 2004 17:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke goals van AZ van twee jaar geleden herinner jij je nog?
Ryan Babel is toch wel een soort surrogaat-Kluivertquote:Op zondag 21 november 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Beste Sinterklaas,
...
Nee, Sinterklaas, als het even zou kunnen,
wilt u me dan de rentree van Kluivert gunnen?
...
Dat Babel de nieuwe Kluivert is ookquote:Op zondag 21 november 2004 17:59 schreef Nyluzzz het volgende:
En eindelijk heeft Koeman ook het licht gezien: Ryan Babel er in!
Die verslaggever meteen roepen dat die zo'n doelpunt zijn hele carriere niet meer zal maken. Hij was wel mooi, maar om dat na 2 wedstrijden al te roepen, dat gaat ver.
nee, wel over een Deen...quote:Op zondag 21 november 2004 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zat het hele weekend zonder media, is er al nieuws over Harry?
Maxwell had ook nog nooit op het hoogste niveau gespeeld....quote:Op zondag 21 november 2004 20:43 schreef JaWi het volgende:
Dat is die deen uit de 4e klasse.
Ach ja. De toekomst zal het uitwijzen. De zoveelse flater of briljant scoutingswerkquote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maxwell had ook nog nooit op het hoogste niveau gespeeld....
quote:Koeman sluit niet uit dat Babel start
Amsterdam, 21 november 2004
Ajax vertrekt maandagochtend 22 november met dezelfde selectie als tegen De Graafschap naar Turijn. Ook spits Ryan Babel reist dus mee naar Italië. Koeman sloot op de persconferentie niet uit, dat Babel in de basiself staat. Rafael van der Vaart is verder fit om aan het UEFA Champions-Leagueduel van aanstaande dinsdag te beginnen.
,,Babel heeft vorig seizoen al zijn debuut gemaakt. Na die wedstrijd tegen ADO Den Haag is hij wat teruggevallen, vond ik, maar de laatste tijd speelt hij bijzonder goed. Babel is talentvol en bovendien een echte spits. Hij zal de komende tijd dan ook zijn speelminuten krijgen'', aldus Ronald Koeman.
De Ajax-trainer ziet het duel met Juventus met vertrouwen tegemoet en denkt dat een goed resultaat mogelijk is. ,,Als je kijkt naar de wedstrijden in onze groep dan zal iedereen verwachten dat de thuisploegen Bayern en Juventus winnen. Maar Juventus is al geplaatst en misschien kunnen we ze dus verrassen. In de bekerwedstrijd van afgelopen vrijdag stelden ze niet hun sterkste team op. Ik weet niet of ze dat dinsdag wel zullen doen, aangezien ze zondag de belangrijke wedstrijd tegen Inter spelen. Maar afgezien daarvan denk ik, dat een goed resultaat mogelijk is.”
Het toegenomen vetrouwen na het debacle in Israël wordt gevoed door de goede resultaten. Koeman is vooral tevreden over de verdediging, die weinig kansen weggeeft. ,,Dat is heel belangrijk, want een goede verdediging geeft het hele elftal rust. Dat zie ik de afgelopen tijd ook. We zijn weer een team aan het worden.”
van www.ajax.nlquote:Heitinga, Lobont en Pienaar missen Juventus
Amsterdam, 21 november 2004
Ajax-trainer Ronald Koeman kan in de Champions-Leagueontmoeting met Juventus geen beroep doen op Heitinga, Pienaar en Lobont. Het drietal is nog geblesseerd. Aanvoerder Van der Vaart, die zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen De Graafschap niet speelde, is wel voldoende hersteld om tegen de Italianen in actie te kunnen komen.
Koeman houdt ook voor de Champions League vast aan zijn nieuw ingeslagen weg, waardoor de Belgische aanvaller Sonck niet meegaat naar Turijn. Koeman wilde zondagmiddag niet in gaan op de positie van de spits.
quote:Op maandag 22 november 2004 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax! Wat zijn ze goed zeg! Het lek is boven, Ajax wordt op zeker kampioen. Ik denk met minstens 15 punten voorsprong.
tja, je hoeft bij Juve toch ook niet aan te komen met Yannisquote:Op maandag 22 november 2004 10:35 schreef Dos37 het volgende:
Babel in de basis nou het zal mij benieuwen
quote:Op maandag 22 november 2004 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax! Wat zijn ze goed zeg! Het lek is boven, Ajax wordt op zeker kampioen. Ik denk met minstens 15 punten voorsprong.
quote:Op maandag 22 november 2004 11:14 schreef JaWi het volgende:
Babel gaat op zijn fiets naar de Arena, aldus de metro.
Is het niet waar dan?quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wegwezen
15 punten zal krap worden. Voor de rest benader je heel redelijk de waarheid.quote:Op maandag 22 november 2004 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is het niet waar dan?
Tot voor zondag wel hoor. Het was allemaal zo goed en perfect wat Wotte en Gullit aan het doen waren.quote:Op maandag 22 november 2004 11:41 schreef JaWi het volgende:
De telegraaf had het toch echt niet over hosanna bij onze havenarbeidersvrienden hoor.
Jij bent nog voorzichtig! Ik denk dat ie er dinsdag tegen Juven sowieso 3 maakt, en dan gaat het beginnen.quote:Op maandag 22 november 2004 11:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
15 punten zal krap worden. Voor de rest benader je heel redelijk de waarheid.
Je was alleen vergeten de Babel er nog 20 intrapt.
En nu leek een crisis bijna onafwendbaarquote:Op maandag 22 november 2004 11:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot voor zondag wel hoor. Het was allemaal zo goed en perfect wat Wotte en Gullit aan het doen waren.
Hier is al vaker over gesproken. Opzich heb je wel een punt. Probleem is alleen dat koeman nooit zijn systeem aan zal passen. Een een buitenlandse spits die niet in het systeem zal passen. Ach, Arveladze en Zlatan deden het toch ook leukquote:Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef Robar het volgende:
Even inhakend op het spitsenprobleem bij Ajax.
Is het niet zo dat er sowieso maar weinig spitsen in aanmerking komen voor Ajax, omdat Ajax zo een uniek systeem speelt? Moet Ajax niet gewoon realistischer worden en niet het systeem als heilig verklaren? Want als er vastgehouden wordt aan het huidige systeem is de grootste kans van slagen de eigen jeugdopleiding, omdat dat de enige spitsen zijn die vertrouwd zjin met het systeem. Elke buitenlandse spits zal gevormd zijn met een ander systeem en daarom niet in het Ajax systeem passen......
Noem eens een paar middelmatige spitsen die daar geslaagd zijn dan. Buffel of Jan V. of H. zou ik nog niet geslaagd willen noemen. En categorie Kezman / Larsson zou ik weer niet middelmatig willen noemen.quote:Ik ben echt van mening dat het systeem ajax steeds de das om doet. Kijk maar naar PSV en Feyenoord. Waarom slagen middelmatige spitsen daar wel?
Tsja bij Feyenoord wordt de lat WEL lager gelegd als het wat slechter gaatquote:Op maandag 22 november 2004 11:41 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat het volgens de media bij Ajax crisis is, terwijl het bij onze havenarbeidersvrienden hosanna is. Het verschil is 1 punt zeg. En dat terwijl wij de complete top3 al hebben gehad.
Babel gaat met de metro naar de Arena, aldus zijn fietsquote:Op maandag 22 november 2004 11:14 schreef JaWi het volgende:
Babel gaat op zijn fiets naar de Arena, aldus de metro.
Benieuwd of Koeman voor Babel of voor die griek kiest.quote:AD: Huidige elftal blijft tot winterstop intact
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ronald Koeman laten weten dat hij voorlopig door wil gaan met het huidige elftal dat meer ervaring herbergd. Pas in de winterstop zou hij volgens het AD de situatie willen evalueren. Dat zou betekenen dat spelers als Heitinga, Stekelenburg en Sneijder voorlopig alleen bij blessures kansen zullen krijgen in de basis van Ajax.
quote:Op maandag 22 november 2004 12:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Balbel gaat met de metro naar de Arena, aldus zijn fiets![]()
![]()
Hoi Schanullekequote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef sjak het volgende:
Kutcookies![]()
Ja er zijn altijd spitsen die na verloop van tijd zich redelijk kunnen aanpassen.quote:Op maandag 22 november 2004 11:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hier is al vaker over gesproken. Opzich heb je wel een punt. Probleem is alleen dat koeman nooit zijn systeem aan zal passen. Een een buitenlandse spits die niet in het systeem zal passen. Ach, Arveladze en Zlatan deden het toch ook leuk.
[..]
Noem eens een paar middelmatige spitsen die daar geslaagd zijn dan. Buffel of Jan V. of H. zou ik nog niet geslaagd willen noemen. En categorie Kezman / Larsson zou ik weer niet middelmatig willen noemen.
Het is echt heel anders en dat kan ik je later wel uitleggenquote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef sjak het volgende:
KutcookiesBovenstaande post is dus van mij.
Wat dat systeem berteft begrijp ik er geen hol van. Als je een klein beetje begaafde spits of whatever bent dan pas je je toch in 2 weken aan aan een nieuw systeem. Ik snap echt niet wat er nou zo moeilijk is aan het verschil tussen een 2 mans en een 3 mans voorhoede.
Als je die aanpassing niet kan maken, dan mis je kwaliteit, en voldoe je dus per definitie niet voor Ajax naar mijn mening.
Aangezien hij de nieuwe Kluivert wordt genoemd kan je hem denk ik ook beter geen BMW geven voorlopigquote:Op maandag 22 november 2004 11:23 schreef JaWi het volgende:
En hij heeft geen rijbewijs, aangezien hij 17 is.
Precies, een 3 mans voorhoede vergt hele andere kwaliteiten dan een 2 mans voorhoede.quote:Op maandag 22 november 2004 13:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is echt heel anders en dat kan ik je later wel uitleggen
Zoals ik al een keer eerder heb vermeldt, deed de aanwezigheid van Michael Laudrup , Arveladze veel goed. Arveladze begreep precies wat Laudrup wou, en daarbij komende stond de kern van het Ajax van '95 er nog, daardoor presteerde Arveladze én Ajax dat jaar uitstekend. Met als hoogtepunt toch wel de 5-0 tegen psv. In de jaren '98/'99 en '99/'00 was Arveladze veelal geblesseerd, en kwamen zijn voetbalkunsten eigenlijk alleen maar tot uiting in z'n fabelachtige treffer tegen Heerenveen in de openingswedstrijd van het seizoen '99/'00.. maar toen moest ie van Wouters al linkerspits staan, omdat meneertje Machlas in de spits stond met Laudrup er naast. In het jaar erop zagen we weer een beetje de oude Arveladze, omdat hij vertrouwen van Co kreeg. Co zag nl in dat Machlas gewoon een prutser 1e klas was. (Enige goede inzicht van onze Co)quote:Op maandag 22 november 2004 12:28 schreef JaWi het volgende:
Arveladze heeft een keer er 25 ingschoten en een keer 18. Toch vrij netjes dacht ik zo. Voor de echte top schiet hij inderdaad te kort denk ik.
Die 2e alinea ben ik het toch wel aardig mee eens.
Dat waren nog ees tijdenquote:Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoals ik al een keer eerder heb vermeldt, deed de aanwezigheid van Michael Laudrup , Arveladze veel goed. Arveladze begreep precies wat Laudrup wou, en daarbij komende stond de kern van het Ajax van '95 er nog, daardoor presteerde Arveladze én Ajax dat jaar uitstekend. Met als hoogtepunt toch wel de 5-0 tegen psv. In de jaren '98/'99 en '99/'00 was Arveladze veelal geblesseerd, en kwamen zijn voetbalkunsten eigenlijk alleen maar tot uiting in z'n fabelachtige treffer tegen Heerenveen in de openingswedstrijd van het seizoen '99/'00.. maar toen moest ie van Wouters al linkerspits staan, omdat meneertje Machlas in de spits stond met Laudrup er naast. In het jaar erop zagen we weer een beetje de oude Arveladze, omdat hij vertrouwen van Co kreeg. Co zag nl in dat Machlas gewoon een prutser 1e klas was. (Enige goede inzicht van onze Co)
Toch heb ik zeker genoten van Arveladze, zeker in z'n eerste jaar. Michael Laudrup en Shota Showtime... prima koppel
Het had destijds maar weinig gescheeld of we hadden beiden broers dankzij Olsen in het Ajax shirt SAMEN zien spelen. Ik was ook onwijs blij, net zoals ik een vreugdedans maakte toen Brian alsnog 2 jaar later naar Ajax kwam. Jammer dat Co het feestje na 1 jaar alweer moest verpestenquote:Op maandag 22 november 2004 14:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat waren nog ees tijden![]()
Laudrup naar Ajax, je moest eens weten hoe blij ik toen was!!!!!!!!
Co deed het nog geen eens slecht (niet slechter dan Koeman in de afgelopen periode). Daarnaast bouwde Co aan een nieuw team. Na zijn ontslag na 1,5 jaar kon Koeman daar gebruik van maken.quote:Op maandag 22 november 2004 14:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het had destijds maar weinig gescheeld of we hadden beiden broers dankzij Olsen in het Ajax shirt SAMEN zien spelen. Ik was ook onwijs blij, net zoals ik een vreugdedans maakte toen Brian alsnog 2 jaar later naar Ajax kwam. Jammer dat Co het feestje na 1 jaar alweer moest verpesten
Co is een goede trainer voor clubs als Willem II en AZ (iets te groot daarvoor).quote:Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Keizer Co![]()
Jammer dat Ajax hem toendertijd heeft weggedaan, ik vind hem de meest spraakmakende en leuke trainer van de eredivisie.
Was het zo terecht?quote:Op maandag 22 november 2004 15:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Co deed het nog geen eens slecht (niet slechter dan Koeman in de afgelopen periode). Daarnaast bouwde Co aan een nieuw team. Na zijn ontslag na 1,5 jaar kon Koeman daar gebruik van maken.
Toch terecht dat Co weg is.
Ik geef toe dat Co wat arrogante trekjes heeft, even als Van Gaal. Maar het is een kleurrijk persoon, die zijn hoofd boven het maaiveld durft te steken. Ik vind dat soort figuren leuk in de doorgaans grijze voetbalwereld.quote:Op maandag 22 november 2004 15:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Co is een goede trainer voor clubs als Willem II en AZ (iets te groot daarvoor).
Hij is een slechte trainer voor topclubs als Ajax. Hij zit ertussen in.
"Spraakmakende en leukste trainer van de eredivisie" ben ik het echt met je oneens. Hij denkt dat hij God is en is zo arrogant als wat. Gister al helemaal niet normaal.
"Ik zat te watertanden op de bank".
"Er zijn 2 clubs die 2 topclubs achter hun hebben gelaten, namelijk Heerenveen én Willem II. De laatste onder mijn leiding".
En dan ze stomme uitspraken.
En al krijgt hij de kans niet om bij een andere topclub te trainen, laat hem dan maar lekker bij AZ zitten. Als het zo doorgaat wordt de traditionele top drie uitgebreid met een vierde club. En misschien weet hij AZ wat hogerop in Europa te krijgen!quote:Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Co wat arrogante trekjes heeft, even als Van Gaal. Maar het is een kleurrijk persoon, die zijn hoofd boven het maaiveld durft te steken. Ik vind dat soort figuren leuk in de doorgaans grijze voetbalwereld.
Ik weet niet of Co een slechte trainer is voor topclubs. Hij heeft zich alleen bij Ajax kunnen bewijzen, en daar stond hij tweede (!). Het is dus maar af te wachten hoe Co het op langere termijn doet bij topclubs.
Maar kijk naar AZ, Co is niet veranderd!quote:Op maandag 22 november 2004 16:06 schreef jimjim1983 het volgende:
de hele sfeer was kut toen Co trainer was
Ja klopt, door de ruzie met Witschge en Winter joeg Co het Ajax-pulbiek zich tegen het harnas. Daardoor is het beeld van een vervelende sfeer ontstaan, maar volgens mij viel de sfeerloosheid reuze mee.quote:Op maandag 22 november 2004 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar kijk naar AZ, Co is niet veranderd!
De spelers van AZ zijn gewoon bereid te luisteren naar Co.
De spelers van Ajax waren er te volgevreten en arrogant voor.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil Co adriaanse niet ophemelen, maar ik denk dat Co wat te weinig krediet had. Je kan merken dat Ronald Koeman nu al meer krediet heeft!
Bij Feyenoord zitten we ook dicht tegen een crisis aan. Nog 1 keer verliezen en de pleuris breekt weer uit.quote:Op maandag 22 november 2004 11:41 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat het volgens de media bij Ajax crisis is, terwijl het bij onze havenarbeidersvrienden hosanna is. Het verschil is 1 punt zeg. En dat terwijl wij de complete top3 al hebben gehad.
het lag niet alleen aan de spelers hoor, Adriaanse heeft een paar domme dingen gedaan en gezegd. bijvoorbeeld Wolfs naar de tribunes toe sturen en Van Basten al vantevoren afschrijven als trainer.quote:Op maandag 22 november 2004 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja klopt, door de ruzie met Witschge en Winter joeg Co het Ajax-pulbiek zich tegen het harnas. Daardoor is het beeld van een vervelende sfeer ontstaan, maar volgens mij viel de sfeerloosheid reuze mee.
Koeman was nou niet echt de populairste oud Ajacied!quote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het lag niet alleen aan de spelers hoor, Adriaanse heeft een paar domme dingen gedaan en gezegd. bijvoorbeeld Wolfs naar de tribunes toe sturen en Van Basten al vantevoren afschrijven als trainer.
dat Koeman meer krediet heeft gekregen dan Adriaanse klopt wel, zal wel komen doordat Koeman oud ajacied is geweest.
dat zeg ik ook niet maar het lijkt me een verklaring waarom hij meer krediet krijgt dan Adriaanse.quote:Op maandag 22 november 2004 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Koeman was nou niet echt de populairste oud Ajacied!
quote:Op maandag 22 november 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Rafael vd Vaart loopt trouwens nog steeds weg bij Co.
Dat is logisch, Co heeft hem bij de A-selectie gehaald.quote:Op maandag 22 november 2004 18:27 schreef Suijk het volgende:
Rafael vd Vaart loopt trouwens nog steeds weg met Co.
Brian Laudrup was ook echt arrogant jah. Er zijn een heleboel vedettes die een voorbeeld konden nemen aan de gebroeders Laudrup.quote:Op maandag 22 november 2004 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar kijk naar AZ, Co is niet veranderd!
De spelers van AZ zijn gewoon bereid te luisteren naar Co.
De spelers van Ajax waren er te volgevreten en arrogant voor.
Ik zeg toch niet expliciet wie er wel of niet arrogant waren.....!quote:Op maandag 22 november 2004 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian Laudrup was ook echt arrogant jah. Er zijn een heleboel vedettes die een voorbeeld konden nemen aan de gebroeders Laudrup.
tel nog eens...quote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef Sloggi het volgende:
Alsof ook maar iemand van de huidige Ajacieden wat gepresteerd heeft op een kampioenschap na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |