Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 15:33 schreef jozef444 het volgende:
maarja misschien ben ik ook wel een beetje bevooroordeeld doordat ik in dezelfde gemeente woon als Bekx![]()
Brabandersquote:Op maandag 3 januari 2005 11:19 schreef Go0s het volgende:
Echt vet; DakarRally
Khoop dat de Rooy en/of Bekx op het podium verschijnen...
Trouwens, ligt het aan mij, of rijden er bijna alleen maar nederlanders mee bij de trucks
is toch kei skôn manquote:Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef Klonk het volgende:
is idd wel opvallend al die zachte "G"s
hmzz is ook net 1 van de weinige coureurs die ik niet mag, en dat komt niet omdat t een limbo is maar vooral op de manier hoe hij vorig jaar begon aan de dakar door te roepen dat zen ginaf geweldig was en dat ie wel even de top 10 in zou rijdenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:56 schreef Klonk het volgende:
gelukkig niet alleen maar brabo's. Van Ginkel komt ergens uit Limburg
Ik ben dan wel geen insider, maar volgens mij wordt die Jan de Rooy alleen zenuwachtig als z'n sigaretten op zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef JosvG het volgende:
Mja, vergeet team Exact-MAN niet, Hans Stacey heeft zelf veel potentie als rijder (dit jaar nog niet, maar volgend jaar) Jan de Rooy is zelf heel zenuwachtig over Hans, dat heb ik als insider zelf gehoord van alle kanten, dus volgend jaar, kijk maar uit
ik had met liefde de op gewijzigd maar dat kan nu niet meer, kan (meen ik) tot 24 uur later, maar wat let je om zelf wat over het MAN team te schrijven, ik zal idd eens kijken wat ik van de andere teams nog bij elkaar kan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef JosvG het volgende:
oja, kan de openingspost niet even aangepast worden dat alle nederlandse teams erin staan:
Team Exact-MAN
Team de Rooy
Ginaf rally power
Team Arjan Brouwer en Peter Stijkel
Team Dolphin
Het Bowler team van onder andere Peter R de Vries
etc etc
das balen zeg, die hadden denk ik graag wat meer kilometers gedraaid, iedereen aan boord gezond en wel ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:14 schreef JosvG het volgende:
ze rijden niet door, dat nieuwsbericht is achterhaald, ze stoppen er echt mee...
zo ben k er laatst compleet uitgereden in Utrecht door 1 van die Laro's waar die Nederlanders mee rijden. Wist toen alleen nog niet dat die mee zouden doen aan de Dakar, en ook niet dat Land Rovers harder kunnen dan 120 km/uur.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:24 schreef jozef444 het volgende:
Het is hier altijd wel leuk dat rond oktober november je hier wel s van die leuke grote dakar trucks langs ziet komen scheuren. Ik heb t zelf 1 keer gehad dat ik voor de stoplichten stond te wachten en in 1x de oude wagen van Bekx naast me staat (servicetruck) hij bleek leeg te zijn want t gekke ding trok me der heel erg vlot uit bij het stoplicht
![]()
dat zijn Bowler Wildcats, geen Laro's en geloof me die willen best van hun plekquote:Op maandag 3 januari 2005 20:46 schreef -calimero- het volgende:
[..]
zo ben k er laatst compleet uitgereden in Utrecht door 1 van die Laro's waar die Nederlanders mee rijden. Wist toen alleen nog niet dat die mee zouden doen aan de Dakar, en ook niet dat Land Rovers harder kunnen dan 120 km/uur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |