Afgelopen zomer ook een paar keer 30+ gehad, was echt stuk gaan. Vooral in de metro... Geef mij maar 25 graden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
In 2003 woonde ik ook in de UK en toen was het inderdaad een uitzonderlijk mooie/ warme zomer.
Maar...
Ik ben juist blij omdat het vandaag 18 graden en zonnig is hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:28 schreef Fiep het volgende:
en hier in Australie is het inmiddels volop winter: het regent en het is koud (18 graden). Eindelijk kan er weer eens een jas gedragen worden.
Gister flink de kachel opgestookt en warme chocomelk gedronken - heerlijk!
Ik begin in Duitsland en vanuit daar verder.quote:Op woensdag 6 april 2005 05:41 schreef Libris het volgende:
het buitenland is groot... welk deel van het buitenland?
Lekker weertje vandaag hequote:Op donderdag 7 april 2005 20:30 schreef Public_NME het volgende:
Volgens mij heeft london ook last van de moesson nu....
Hier eergisteren ook, een van de ergste buien die ik heb meegemaakt, een uur lang zoveel water uit de lucht, daarbij continu onweer, maar zat gelukkig binnen...quote:Op donderdag 7 april 2005 19:34 schreef KNAK het volgende:
Zat in een rik gisteravond met een collega
Begint het me te plenzen... binnen 10 minuten straten vol water
komt er een bus aangereden...en die zorgde ervoor dat we ipv naar de bar,naar huis gingen
zeikver%$#end nat
jeuj, moesson!!
Zit je toevallig op Davenport?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:09 schreef popolon het volgende:
Woon dus, sinds kort, ook niet meer in het toch echt wel mooie Nederland
Hier gaat het ook wel lukken: Leuke mensen, eerste softball game al gehad en lekker weer
Maar nu echt
Davenport? Is dat een universiteit?quote:
Ja is een uni ja. Ik zit op Inholland en die heeft een link met Davenport university en die zit volgens mij ook in Grand Rapids.quote:Op maandag 11 april 2005 05:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Davenport? Is dat een universiteit?
In dat geval, neen, ik woon (en straks werk) hier.
Vandaag was het een lekker voorjaarsweertje, graadje of 20.
Lunchen in de tuin, Radio 1 Langs de Lijn luisteren en daarna basketball gekeken, fijn.
I see, lijkt me best leuk om in America te wonen alleen dat verschrikkelijke accent..!quote:Op maandag 11 april 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
Dat zou best kunnen PNME, ik zit hier net een week en weet nog net niet alles te vinden, vandaar.
Hoe zuidelijker je gaat hoe erger 't wordt, 't valt dus nog meequote:Op maandag 11 april 2005 16:50 schreef Public_NME het volgende:
[..]
I see, lijkt me best leuk om in America te wonen alleen dat verschrikkelijke accent..!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |