@ Sidekick,quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:29 schreef Sidekick het volgende:
De excuus-maatschappij is weer op volle toeren aan het draaien.
Dat moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven weet je...
RTL moest dat gewoon zeggen van de regering om geen olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:40 schreef nikk het volgende:
RTL heeft via-via AHA gesproken, en de vrienden hoeven zich geen zorgen te maken, ze wil zelf rust nemen.
Sure...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat moet jij nodig zeggen.
Jij gooit anders wel weer olie op het vuur, door impliciet mensen te kakken te zetten, die gerede twijfel hebben bij de oprechtheid van de overheid... En dat over de rug van H. Ali, bah...quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
RTL moest dat gewoon zeggen van de regering om geen olie op het vuur te gooien.
Ja, leuk abstract gebrabbel, maar wat bedoel je? Als je het hebt over mijn taak van mod, dan verwijs ik je graag naar het feedbacktopic, waar je je taak als klager kan kwijten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:49 schreef lucida het volgende:
[..]
@ Sidekick,
Ik moet zeggen, jij kwijt je anders op meer dan voortreffelijke wijze van jouw taak van pappen en nathouden...![]()
Tricks heeft haar in een inrichting gestopt. Zo vader zo dochter. Benno stopte Juul in een inrichting toen ze naar zijn smaak te lastig (d.w.z. pacifistisch) werd. :-P ;-)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:52 schreef Sidekick het volgende:
RTL moest dat gewoon zeggen van de regering om geen olie op het vuur te gooien.
@ Sidekick,quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, leuk abstract gebrabbel, maar wat bedoel je? Als je het hebt over mijn taak van mod, dan verwijs ik je graag naar het feedbacktopic, waar je je taak als klager kan kwijten.
voor mij ben je gewoon een doodordinaire user. die afentoe denkt datie de waarheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, leuk abstract gebrabbel, maar wat bedoel je? Als je het hebt over mijn taak van mod, dan verwijs ik je graag naar het feedbacktopic, waar je je taak als klager kan kwijten.
Zoals het er nu staat, lijkt het dat je het maar wat jammer vindt dat er al een tijdje geen fik is geweest - en dat is dan het gevolg van de knuffelpolitiek en oh shit, oh kut, zometeen kan AHA gewoon weer aan het werk - wat vervelend nou, is er helemaal niks meer te rellen en is er veel minder aan om die stomme moslims te demoniseren.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:38 schreef nikk het volgende:
Maar goed, er is al een tijdje geen kerk of moskee in de fik gegaan, de knuffel-politiek begint inmiddels weer op gang te komen, dus ze zal zich binnenkort wel laten zien.
Soms ben je zo verstandig. Somsquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als AHA er de brui aan geeft, dan moet haar plekje opgevuld worden door een andere VVD-volksvertegenwoordiger. Als ze overspannen is, dan moet ze dat aangeven. Ik geloof niet in een complot.
Je generaliseert met de bedoeling anderen erop te wijzen dat ze generaliseren - waar blijft je gevoel voor de nuance? Je weet toch dat hoe langer je in het binnenste van een monster kijkt, hoe meer dat monster ook bij jou naar binnen kijkt...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:15 schreef SCH het volgende:
wat vervelend nou, is er helemaal niks meer te rellen en is er veel minder aan om die stomme moslims te demoniseren.
Dat betekent echter niet dat ze moet ophouden als blijkt dat bedreigingen voor haar de drijfveer zijn om te kappen. Dan wil ik graag dat daar onderzoek naar wordt gedaan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Soms ben je zo verstandig. Soms![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoals het er nu staat, lijkt het dat je het maar wat jammer vindt dat er al een tijdje geen fik is geweest - en dat is dan het gevolg van de knuffelpolitiek en oh shit, oh kut, zometeen kan AHA gewoon weer aan het werk - wat vervelend nou, is er helemaal niks meer te rellen en is er veel minder aan om die stomme moslims te demoniseren.
Nee, want dat beeld heb ik juist niet van je. Daarom verbaasde ik me ook zo over die post en wel over meer posts van je vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Dan heb je een totaal verkeerd beeld van me.
Dat doen lieden als SCH en Bleusdude al in voldoende mate...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:01 schreef lucida het volgende:
[..]
ik wil niet klagen of zo hoor...
Even ter verificatie; heb je je ook zo opgewonden toen Melkert het land werd uitgepest?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:38 schreef jerryx het volgende:
Nu jullie zin, PVDA-ers?
En types als vd Stoel maar lekker doorgaan met demoniseren, en het mag blijkbaar ook nog...
Wilders en Hirshi Ali kunnen hun werk gewoon niet meer doen, dus in plaats van ze nog gehaatter te maken zou iedereen haar en Wilders op dit moment juist horen te steunen. Niet dat je het met ze eens moet zijn, maar dit is even niet de tijd om ze zo aan te vallen...
actie--->reactie. niet miepen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Even ter verificatie; heb je je ook zo opgewonden toen Melkert het land werd uitgepest?
Dan heb je alsnog een verkeerd beeld van mequote:Op vrijdag 19 november 2004 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want dat beeld heb ik juist niet van je. Daarom verbaasde ik me ook zo over die post en wel over meer posts van je vandaag.
Nadat hij zelf Fortuyn had geprobeerd weg te negeren en dat voor hem werd gerealiseerd door Van der Graaf?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Even ter verificatie; heb je je ook zo opgewonden toen Melkert het land werd uitgepest?
Nee, denk je dat ik dat wel ben dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:40 schreef nikk het volgende:
Ik ben geen fan van de Islam, nooit geweest ook.
Oh ja, dat zegt dan iemand die weer zo kwaad wordt op mensen die zeggen dat Van Gogh zijn dood ook wel een beetje aan zichzelf te danken heeft. De hypocrisie regeert.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nadat hij zelf Fortuyn had geprobeerd weg te negeren en dat voor hem werd gerealiseerd door Van der Graaf?
die vergelijking ontgaat me volkomen. jou ook mag ik hopen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, dat zegt dan iemand die weer zo kwaad wordt op mensen die zeggen dat Van Gogh zijn dood ook wel een beetje aan zichzelf te danken heeft. De hypocrisie regeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |