Dat mag je vinden, ik noem het alleen naïef.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een boude bewering toch weer. De islam zal binnen de weg van de geleidelijkheid verwesteren ja, dat ben ik vast van mijn mening en dat is niet naief, dat is een veelgehoorde stellingname.
Krek!quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Turksen dragen meestal geen hoofddoekje.
Wahahahahaquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een boude bewering toch weer. De islam zal binnen de weg van de geleidelijkheid verwesteren ja, dat ben ik vast van mijn mening en dat is niet naief, dat is een veelgehoorde stellingname.
laat die gozer nu maar, iggy him. hij weet niet eens waar hij het over heeft behalve die islamitische buurman van hem. ik heb er 5 en die denken zelfs niet zo dom als hij.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:00 schreef Snik het volgende:
[..]
Wahahahaha
Nee, de islam radicaliseert alleen maar, zelfs in islamitische landen zelf man!
Jezus wat naief!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb er 5 en die denken zelfs niet zo dom als hij.
Zoals ik elders al eens heb gesteld, Ook in antwoord op SCH:quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kan best leerzaam zijn als wij ons oor eens te luisteren leggen bij onze buurlanden. Zo weert Duitsland al jaren met succes allerhande subversieve (religieuze zowel als politieke) organisaties die de rechtstaat kunnen ondermijnen. Het is gewoon een kwestie van wet boven geloof, en dit rechtsbeginsel vervolgens met een grote mate van gezag hanteren en toepassen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe ga je dan mensen onder dwang hun geloof laten veranderen?
Lachwekkend gewoon. Zelfs in landen als Marokko zelf maakt de regering zich extreem zorgen over de snel radicaliserende islam, maar volgens deze knaap is het allemaal gelul omdat zijn zogenaamde islamitische buurman (die hij waarschijnlijk niet eens heeft) wel lief is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat die gozer nu maar, iggy him. hij weet niet eens waar hij het over heeft behalve die islamitische buurman van hem. ik heb er 5 en die denken zelfs niet zo dom als hij.
Precies, maar dat zegt SCH er niet bij, dat klinkt dan weer te eng. SCH gelooft schijnbaar dat die geleidelijkheid vanzelf gaat. Nou ja, wensen mag altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:03 schreef Priapus het volgende:
[..]
Zoals ik elders al eens heb gesteld, Ook in antwoord op SCH:
"Het westen krijgt de Islam echt wel in het gareel."
Daarbij hoort wel, dat we de oorlog verklaren aan de fundamentalistische terroristen en hun gedogers.
Maar hoort SCH dan eigenlijk niet bij de gedogers?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies, maar dat zegt SCH er niet bij, dat klinkt dan weer te eng. SCH gelooft schijnbaar dat die geleidelijkheid vanzelf gaat. Nou ja, wensen mag altijd.
Laat me raden, je vindt iedere moskeebezoeker een fundamentalist??quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:00 schreef Snik het volgende:
[..]
Wahahahaha
Nee, de islam radicaliseert alleen maar, zelfs in islamitische landen zelf man!
Jezus wat naief!
Daar ben ik nog niet over uit, ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:06 schreef Priapus het volgende:
[..]
Maar hoort SCH dan eigenlijk niet bij de gedogers?
OK.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, ik denk van niet.
Wel denkt hij blijkbaar dat alles vanzelf gaat. De vereiste bijbehorende akties laat die in het midden.
Ik sprak over islamitische orthodoxie en idem geloofsfundamentalisme, maar goed als jij dat gelijkschakelt met de islam, moet je verder ook niet lopen te zeveren dat mensen generaliseren, en alle moslims op een hoopje van het moslim extremisme vegen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hij moet nog veel voorlichting krijgen. Zojuist op het NOS-journaal werd het ook gezegd, overigens gaf een Franse onderzoeker aan dat links én rechts meer en meer anti-Islam worden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:09 schreef Priapus het volgende:
OK.
We geven SCH het voordeel van de twijfel.
Neuh, een ieder die op zijn 23e een baard draagt met bijbehorende soepjurk, gebreide muts en afkeer voor de vrijheden van het Westen wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat me raden, je vindt iedere moskeebezoeker een fundamentalist??
lekker een grote sprong voorwaarts over het probleem heen, iedereen dient mee te doen aan de tegenwerking tot radicalisering. iedereen hoor je.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat me raden, je vindt iedere moskeebezoeker een fundamentalist??
Ik word er schijtziek van dat Nederland onderhand volledig in de ban van de islam is. Het blijft een minderheid, dus laten we dat ook zo behandelen. Nu is het gratis reclametijd voor de Islam. Want, ook slechte reclame is reclame volgens marketingboeken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
ja slechte zaak. ik heb liever dat we SAMENleven. moet het wel van beide kanten komen anders bring it on.
dat zijn slechte marketingboeken die je leest. ik hou me als reclameman liever bezig met de lang termijn waarbij slechte reclame op de korte termijn winst boekt, maar op de lange vergeten (lees niet gekocht) wordt. die roze truffel van vanavond is korte termijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van dat Nederland onderhand volledig in de ban van de islam is. Het blijft een minderheid, dus laten we dat ook zo behandelen. Nu is het gratis reclametijd voor de Islam. Want, ook slechte reclame is reclame volgens marketingboeken.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van dat Nederland onderhand volledig in de ban van de islam is. Het blijft een minderheid, dus laten we dat ook zo behandelen. Nu is het gratis reclametijd voor de Islam. Want, ook slechte reclame is reclame volgens marketingboeken.
Inderdaad ik word er ook strontziek van, dat gezeik over die kutislam in ieder programma. Fuck off, het is een nietszeggende domme oude fuckreligie die achterhaald is. Geen aandacht aan besteden en zeker geen privileges aan toekennen (dus af die doek als ook die pet af moet etc).quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat ik die nou ook gelezen hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn slechte marketingboeken die je leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |