Hij is en blijft natuurlijk wel een voetballer en dat is de reden dat hij in de belangstelling staat en misschien ook een voorbeeld is. Dus het is wel degelijk van belang dat hij voetballer is imo. Ik heb dit topic ook geplaatst omdat ik het belangrijk dat je gebruik maakt van je bekendheid en een zekere verantwoordelijkheid die dat met zich meebrengt, ook voetballers dus.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:26 schreef Cruoninga het volgende:
Dat lijkt me idd de enige goede reden dat dit topic nog hier staat.
Dat is ook wel mooi - veel voetbalsupporters die nogal racistisch zijn zullen wel de allochtone spelers van hun eigen club in de armen sluiten bijvoorbeeld. Of nu de islamitische spelers.quote:Op zondag 21 november 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Overigens is het ook zo dat voetbal grotendeels verbroedert. In het veld is je status of afkomst als burger niet relevant, maar telt alleen je voetbalkwaliteit. Ook dat is een reden dat in VBL dit topic gehandhaafd kan blijven, denk ik.
Ja, maar een staaltje van domheid zagen we dit weekend bij Blackburn Rovers, waar de fans Dwight Yorke van Birmingham racistisch bejegenden. Nota bene een oud-speler.quote:Op zondag 21 november 2004 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi - veel voetbalsupporters die nogal racistisch zijn zullen wel de allochtone spelers van hun eigen club in de armen sluiten bijvoorbeeld. Of nu de islamitische spelers.
Bij MOTD2 hoorde ik eigenlijk alleen gefluit... Toch wel opvallend overigens (vanuit Nederland gezien) dat de Rovers Lonsdale als sponsor hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar een staaltje van domheid zagen we dit weekend bij Blackburn Rovers, waar de fans Dwight Yorke van Birmingham racistisch bejegenden. Nota bene een oud-speler.
Gaan we achteraan!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:44 schreef Cruoninga het volgende:
Via z'n voormalige site kon je hem toch ook mailen? Jammer dat die optie er niet meer is. Of kan dat nog ergens via een andere site??
Dus: ja, Bjoro, die is het.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Mo Allach is een sympathieke jongen, die ook met gehandicapten heeft gewerkt. Ook nog met moeilijke jongeren trouwens.
had het later inmiddels terug gelezen !!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Dus: ja, Bjoro, die is het.
Gemist helaas. Iemand een korte samenvatting?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond zit ie bij Studio Neus.
Ik heb wat stukjes gezien dus kan je geen samenvatting geven helaas.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Gemist helaas. Iemand een korte samenvatting?
Ik zag hem gisteren voor het eerst op TV hierover spreken, lijkt mij een prima gast.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes gezien dus kan je geen samenvatting geven helaas.
Het ging wel over hoe het nu in Nederland was en dat hij met andere bekende marokkanen bij scholen op bezoek wou gaan. Misschien dat iemand anders wat meer info kan geven.
Ik vind Mo Allach een zeer goede gast in ieder geval.
Tja, verder het standaard dat iedereen gelijk is en dat hij zich Nederlander voelt en niet in termen denkt van 'wij' en 'zij'. Verder willen sommige bekende moslims (niet alleen voetballers) graag meewerken, anderen zijn sceptisch en twijfelen en de derde groep wil gewoon niet. Hij wil bereiken dat jeugd (niet alleen scholen) gaan nadenken wat voor flauwekul het is om iemand anders op de bek te slaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes gezien dus kan je geen samenvatting geven helaas.
Het ging wel over hoe het nu in Nederland was en dat hij met andere bekende marokkanen bij scholen op bezoek wou gaan. Misschien dat iemand anders wat meer info kan geven.
Ik vind Mo Allach een zeer goede gast in ieder geval.
ow dus omdat je zwart bent en emoties hebt moet je maar geen voetballer worden omdat van die debielen je uitkafferen .... dus jij vindt die oerwoud geluiden normaal ? zo van "Hey dat hoort erbijquote:Op donderdag 9 december 2004 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sinouh zei zelf dat hij er niet warm of koud van werd van die spreekkoren. Een echte prof gaat er juist beter door voetballen om zo revanche te nemen op het publiek.
Valdez scoorde er ook nog eentje nadat het Valencia publiek hem had bekogeld. Dat is de manier van wraak nemen, niet gaan janken... dan moet je maar geen voetballer worden.
Ik zeg dat een echte prof zich niet laat provoceren en er juist beter van gaat voetballen om zo het publiek stil te krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:55 schreef DAMH het volgende:
[..]
ow dus omdat je zwart bent en emoties hebt moet je maar geen voetballer worden omdat van die debielen je uitkafferen .... dus jij vindt die oerwoud geluiden normaal ? zo van "Hey dat hoort erbij"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |