abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 07:36:39 #26
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_23508962
Voor mij is het nog nét 2004

2004 is het beste gamejaar tot nu toe. Er komen teveel goede games uit op alle systemen. Kut man.
Of toch niet?
pi_23514338
pi_23721628
quote:
December 02, 2004 - In the recent interview with Hideo Kojima and Yoji Shinkawa, Kojima mentioned that there will be a European Extreme difficulty mode for the European version of Metal Gear Solid 3: Snake Eater that will be released in March. According to jeaux-france.com there will be a couple of other modes as well. This includes a Duel mode which lets players face off against the bosses as well as a Theater mode to see all of the cinematic sequences. So far there have been no announcements as to when these features will be seen stateside, but Kojima has hinted at a possible Substance-style treatment for the future.

If American gamers want to see an expanded version of MGS3, they shouldn't be holding their breath. Metal Gear Solid: VR Missions and Metal Gear Solid 2: Substance both took over a year to come out after the originals.

Ons geduld wordt wederom beloond! Dankjewel Konami!!!
pi_23723511

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_23723564
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]

Daar zitten geen extra features bij die de PAL-release wel heeft!
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:54:34 #31
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_23732140
Wat heeft hideo weer een prachtige game afgeleverd, zijn wachten zeker waard.

Je had mij en mijn vriend moeten zien. We waren in alle staten toen we het standaard geluidje hoorde bij het "press start" screen.

Wat ik wel merk dat dit laatste deel meer gericht is op de diehard MGS fans. De snelle playablity is er niet meer door het ontbreken van de radar. Wat ik overigens prachtig vind. Elke beweging kan je einde betekenen.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_23732160
Ik heb het spel pas een paar uur gespeeld maar dit is verreweg het beste deel uit de serie. Die Koude Oorlog setting past veel beter bij het spel dat die techno-future shit uit de vorige delen! Ook het feit dat het zich in de jungle speelt maakt het origineler! Gameplay zelf is ook een stuk spannender door het ontbreken van de radar. Verhaal is een stuk strakker deze keer en zelfs de codec conversaties vervelen niet zo snel, dialogen zijn in elk geval een stuk interessanter.

Enige nadeel is dat je nog steeds wordt verrast door vijanden omdat je niet meer weet waar ze zijn, iets wat in Splinter Cell niet gebeurde. Maar een echte 3D camera zou denk ik teveel van de PS2 hebben gevergd.

Ik moet er wel bij zeggen dat je meestal wordt ontdekt omdat je iets te snel wilt doen! Rustig kruipen, vaak van camouflage wisselen en gebruik maken van speeltjes als sonar en motion detector maken het mogelijk om onontdekt te blijven.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:00:00 #33
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_23732211
Wat ik ook vet vind is dat alle toys van vorige MGS delen veel minder geavanceerd zijn. zoals bijvoorbeeld de Scope (super langzame zoom) en de Codec (geen nanomachines)
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_23732253
Klein spoilertje over de eerste 10 minuten van het spel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:26:29 #35
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_23732631
andere pluspunten van de game:

-De vocabulair van de vijanden is enorm uitgebreid en niet altijd hetzelfde.
-Vijanden zijn geluidsgevoeliger.
- Dieren zijn cool
-Het jezelf op moeten lappen met de beschikbare middelen is enorm vet
-Het geheel is veel realistischer geworden, elke keuze heeft conxequenties voor later.
(supressor/voeding keuze/ rennen/ door modder heen kruipen enz.)

BTW is er ook een mogelijkheid om een vijand aan te vallen vanuit een boom?
>>>>Fotoboek<<<<
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:31:45 #36
91306 GF
Kingwood
pi_23732718
Onmiddelijk na Sons of Liberty keek ik natuurlijk uit naar het vervolg. Het was een hel

Ontbreken van de radar etc. maakt mij ook niet uit. Ik heb het geduld wel. Maar genoeg mensen om me heen zeiken erover. Maar dat zijn ook wel de 'nep-gamers'. Spelen San Andreas bijvoorbeeld uit met een lading cheats. Die spelen Snake Eater ook totaal verragt, rennen gewoon overal doorheen. Schieten alles keihard dood. Schijt aan alle alerts enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door GF op 03-12-2004 10:45:27 ]
Unspoken words were understood
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:39:30 #37
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_23732853
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:31 schreef GF het volgende:
Onmiddelijk na Sons of Liberty keek ik natuurlijk uit naar het vervolg. Het was een hel

Ontbreken van de radar etc. maakt mij ook niet uit. Ik heb het geduld wel. Maar genoeg mensen om me heen zeiken erover. Maar dat zijn ook wel de 'nep-ganers'. Spelen San Andreas bijvoorbeeld uit met een lading cheats. Die spelen Snake Eater ook totaal verragt, rennen gewoon overal doorheen. Schieten alles keihard dood. Schijt aan alle alerts enzo

Idd hoe verkloot je een perfect game, door zo te spelen.
Das precies hetzelfde als die gasten die snel de codec conversations door skippen terwijl ze die nooit gehoort hebben. Dude een van de vetste dingen van heel de game is gewoon het verhaal.
>>>>Fotoboek<<<<
pi_23732887
Nep-gamer is inderdaad een goed woord voor dit soort gasten.

Bij sommige games, en MGS is zo’n game, moet je gewoon de discipline om het spel te spelen zoals de makers het hebben bedoelt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:08:48 #39
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_23734714
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige nadeel is dat je nog steeds wordt verrast door vijanden omdat je niet meer weet waar ze zijn, iets wat in Splinter Cell niet gebeurde. Maar een echte 3D camera zou denk ik teveel van de PS2 hebben gevergd.

SC is zo nep als wat. Enemy staat 1 meter voor je en ziet je nog niet, ook al loop je rond etc.. Die lampjes op je kop zijn ook onzichtbaar ofzo. /offtopic

MGS3 blijft geweldig, heb het nu voor de 2e uitgespeel....... Blijft tof.

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:31 schreef GF het volgende:
BS verhaal

Of ze spelen het spel echt eens inplaats van dom lullen?
Of toch niet?
pi_23736036
Ik vind MGS3 ook verreweg het betere spel hoor, alleen heeft SC een betere camera. Doordat je deze kunt roteren heb je een veel beter beeld van je omgeving en de mensen daarin. Soort ‘situational awareness’ zeg maar.
pi_23737151
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Maar een echte 3D camera zou denk ik teveel van de PS2 hebben gevergd.

Dat slaat natuurlijk nergens op. Er is geen 3D camera... omdat die er nooit is geweest in een Metal Gear Solid game! Mèt 3D camera zou het ook iets te makkelijk zijn denk ik.
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:19:04 #42
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23737719
Ik vind deze game een beetje tegenvallen.
Snel uitgespeeld en vond hem niet zo leuk als MGS 1 & 2.
Verder miste ik toch de moderne stijl van 1 & 2.
Hopelijk word deel 4 wel beter.
pi_23737819
Damn! Het lijkt wel alsof iedereen 'm al heeft gespeeld! Hebben jullie allemaal een omgebouwde NTSC-compatible PS2 ofzo?!
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:37:54 #44
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_23738123
Import PS2
En heb toen MGS3 via het net bestelt.
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:54:59 #45
104828 Shade1981
Zwelgje!!...kom je eten??
pi_23755738
Speel hem ook al een tijdje thuis op men ps2, best leuk spel
Het leven gebeurt terwijl je andere plannen maakt
pi_23755841
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:54 schreef Shade1981 het volgende:
Speel hem ook al een tijdje thuis op men ps2, best leuk spel

Jij ook al?!
  zondag 5 december 2004 @ 06:33:23 #47
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_23773619
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef nlboy het volgende:
Snel uitgespeeld en vond hem niet zo leuk als MGS 1 & 2.
Wat vond je minder leuk als ik vragen mag? Imho voegt dit spel ontiegelijk veel meer gameplay toe waardoor het alleen maar leuker kan worden. Ik heb me er iig meer mee vermaakt dan deel 1 en 2 bijelkaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch niet?
pi_23776539
komt ie hier nog steeds pas in Maart uit?
pi_23777046
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
komt ie hier nog steeds pas in Maart uit?
Ja... maar mèt Europese extra's!
pi_23780028
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja... maar mèt Europese extra's!
zoals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')