abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23412407
Ik heb een vervelende buurman. Hij komt regelmatig aan de deur dat onze TV te hard staat, terwijl de herrie juist altijd vanuit zijn woning komt. Hij zet dan een grote bek op en loopt wat te dreigen met dat ie m'n ruiten ingooit. Ik ben het onderhand een beetje zat, al neem ik die kneus niet echt serieus. Mag ik hem een keer op z'n neus rammen als ie weer aanbelt? ....of moet ik dit domme gelul elke maand een keer aanhoren.

p.s. ik heb toen het voor de 3de keer gebeurde de politie gebeld en gezegd dat mijn imbeciele buurman me bedreigd heeft, maar toen zeiden ze dat ze daar weinig aan konden doen. Dat wist ik ook wel, maar wilde het toch ff zeker weten.

Iemand tips/advies?
GIRO 800800
  donderdag 18 november 2004 @ 22:17:44 #2
62182 Georges
That's the shit
pi_23412449
Net zo lang de politie bellen tot ze wat doen en als dat niet hellpt dan slaan.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 18 november 2004 @ 22:20:28 #3
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_23412521
Nee, je kan en mag niets doen. Voor eigen rechter spelen is niet toegestaan in dit land, met dit soort dingen is dat volkomen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, maar je kan er niets aan doen. En de politie mag pas wat als je buurman daadwerkelijk wat gedaan heeft.
Live life to the Ender :D
pi_23412569
Uit laten lokken en proportioneel geweld toe passen. Dat mag
pi_23412671
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:20 schreef Ender_W het volgende:
Nee, je kan en mag niets doen. Voor eigen rechter spelen is niet toegestaan in dit land, met dit soort dingen is dat volkomen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, maar je kan er niets aan doen. En de politie mag pas wat als je buurman daadwerkelijk wat gedaan heeft.
hij heeft me bedreigd.....ik dacht dat dat nu juist hot-item was in dit land. Als Hirsi Ali bedreigd wordt, mag ze ergens in een 5 sterren hotel onderduiken en wordt er een klopjacht op de daders geopend
GIRO 800800
pi_23412721
Zoek de term proportioneel geweld en je weet onder welke omstandigheden je iemand mag slaan cq. fysiek mag aanvallen
pi_23412742
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:21 schreef Flowce het volgende:
Uit laten lokken en proportioneel geweld toe passen. Dat mag
Als dat echt zo is, zet ik nu m'n TV op 10.
GIRO 800800
pi_23412763
Kijk of het een dreigement is , gooit hij toch een raam in , dan moet de polite toch wel komen ?

een stoel in huis met een lossepoot is soms erg handig zeker bij zelf verdediging
pi_23412773
eerst slaan, dan praten
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23412802
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Proportionaal.

Als je buurman scheldt mag je terugschelden.

Maar als hij nu éérst gaat dreigen je een klap te verkopen, en hij dan een "onverwachte" beweging maakt, dan mag je ter verdediging een klap geven.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23412833
uuhhhmmm...
ik en mijn hippie-mentaliteit, jawel:
nodig die vent uit voor een kopje koffie of een barbecue of zo.
Als hij je aardig gaat vinden, stopt ie ook met zeiken.
Als je hem een knal verkoopt, houdt ie echt niet ineens op met zeiken en/of moeilijk doen.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  donderdag 18 november 2004 @ 22:32:15 #12
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23412873
gewoon niet open doen
doe ik ook nooit als er hier een lul de behanger aan de deur komt zeiken
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23412898
Als hij je echt zo erg bedreigd zou je dit op kunnen nemen en hiermee aangifte van bedreiging kunnen doen.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 18 november 2004 @ 22:34:00 #14
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_23412915
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Proportionaal.

Maar als hij nu éérst gaat dreigen je een klap te verkopen, en hij dan een "onverwachte" beweging maakt, dan mag je ter verdediging een klap geven.
Kijk, met jou kunnen we praten
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 18 november 2004 @ 22:34:23 #15
619 pierce
We hebben een P.....
pi_23412920
Hang een webcam (camcorder, whatever!) op bij je voordeur.
Dan heb je kei harde bewijzen dat je bedreigd bent, en bij eventueel fysiek geweld sta je ook sterker.
pi_23412936
als je nou es een baksteen door zijn ruitem gooit...
als politie komt gewoon zeggen dat ie dat waarschijnlijk zelf heeft gedaan
pi_23413005
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Ja, maar voor het je het doet, echt ff de juridische context lezen en begrijpen! Op die manier kan je nooit veroordeeld worden. De politie doet pas een aanhouding als je weten dat ze op juridische basis iemand eventueel kunnen veroordelen.
Als het fysiek geweld van jou kant, valt onder het toepassen van proportioneel geweld valt word je niet eens opgepakt!

Stel:
iemand valt je aan en er is geen weg terug. In het geval als je in of vlak voor je huis staat. Je kan in principe en belangrijk, volgens de interpretatie van de wet niet vluchten.
Degene die je aanvalt, mag je direct op zijn smoel staan. Hij vormde immers een bedreiging.

Nog beter is om een mes te hebben zonder je vingerafdrukken en deze ergens neergooien cq. neerleggen.

Op het moment dat de buurman aanbelt. Sla of schop je buurman kapot of in de mate waarin jij denkt dat hij het verdient en als de politie komt. Zeg je dat je buurman aanbelde en je aanviel met een mes. Zeg vervolgens dat je hem direct neersloeg en dat het mes daarbij of in het vervolg van de matpartij verdwenen is. Eventueel kan je stellen dat het een bepaalde richting opvloog of ging.
Als de politie gaat kijken, klopt jouw verhaal, want daar ligt een mes.
In dit geval is er sprake geweest van proportioneel geweld. let wel je mag in je verhaal slechts geweld gebruiken als er sprake is van een bedreiging. Dus als hij het mes vastheeft.

Zie hier een mogelijke oplossing. Let wel dit is puur bedoeld als hypothese en verwacht niet dat je dit gebruikt!
pi_23413076
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:32 schreef Asics het volgende:
gewoon niet open doen
doe ik ook nooit als er hier een lul de behanger aan de deur komt zeiken
Heb ik al geprobeerd .....als ik de bel uitzet, begint hij als een baviaan op m'n voordeur te bonken. Ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, zo'n onbegrensd lompe kerel is het.
GIRO 800800
pi_23413129
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:37 schreef Flowce het volgende:

Zie hier een mogelijke oplossing. Let wel dit is puur bedoeld als hypothese en verwacht niet dat je dit gebruikt!
lol
GIRO 800800
pi_23413284
Volgende keer als hij aan de deur is ... "wacht even *memorecorder pakt* en zeggen dat je het gesprek opneemt" wedden dat het dan stil is
pi_23413344
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Proportionaal.

probleem is dan weer dat je niet kan bewijzen dat jij niet begonnen ent of dat je uit afweer handelde....klote kromme rechtssyteem in Nederland
  donderdag 18 november 2004 @ 22:54:08 #23
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_23413414
shoot first, ask questions later.
pi_23413552
quote:
Als je hem een knal verkoopt, houdt ie echt niet ineens op met zeiken en/of moeilijk doen.
Dan sla je niet hard genoeg.

Mijn (ex) turkse bovenburen vonden het ook nodig om 3 uur 's nachts die gebeden van ze te draaien met de radio op 10; zelfs zo hard dat wij rechtop in bed zaten (ja, wij werken allebei en dus slapen wij op die tijd!). Op aanbellen werd niet gereageerd, waarna ik drie keer flink op de deur geramd heb. Was kennelijk duidelijk, want hoewel er niet open werd gedaan was die jengelherrie niet meer hoorbaar. Prima!

Een paar dagen later hetzelfde verhaal. Weer bellen, weer rammen, maar geen reactie. Enige malen flink tegen de deur schoppen hielp, weg herrie. Deur open, alletwee in lappen gewikkeld aan de deur "wat ier an diej haand waz"?

Even duidelijk gemaakt dat ik het niet waardeer om midden in de nacht wakker gemaakt te worden van zijn gejammer, en als hij dat zonodig moet doen dan maar overdag, tenslotte werken ze geen van twee en hebben ze dan tijd zat. Waarschuwing toegevoegd dat de volgende keer de politie gebeld gaat worden.

Afijn, enige dagen later hetzelfde verhaal. Politie gebeld, maar die had natuurlijk geen tijd; "kom maar aangifte doen op het bureau tussen 9 en 13 uur... Met andere woorden, we doen er niets aan jammer voor jou.

Weer naar boven, de deur uit de hengsels getrapt (huizen van 1952 ) en de kamer ingestormd. Even in 10 woorden heel duidelijk gemaakt dat ze de keus hadden tussen ophouden met die herrie of verhuizen, dat ik het niet meer pikte en dat de volgende keer iets of iemand van het balkon zou gaan. (moet nogal lachtwekkend zijn geweest achteraf; een kerel in alleen boxershort die staat te schreeuwen tegen twee turken in doekjes )

Lang verhaal kort: de week erop waren ze ineens foetsie en nu zitten er mensen in die je nooit hoort (nou ja als ze es ruzie hebben dan vliegen de stoelen door het huis, maargoed da's meestal voor bedtijd) Opgeruimd staat netjes!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_23413614
als de politie niks doet

mag je gewoon voor eigen rechter spelen hoor ..
mep hem maar gewoon neer ..!
pi_23413682
Ken je niet iemand met een leipe hond?

Moet je vragen of je die een keer mag lenen en dan moet je je buurman even uit de tent lokken met je tv.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 18 november 2004 @ 23:06:12 #27
97665 Vincenzo
Onthackt sinds 2019
pi_23413684
Hard aanpakken die hap.
  donderdag 18 november 2004 @ 23:07:15 #28
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_23413711
Gewoon meppen die gast
  donderdag 18 november 2004 @ 23:08:11 #29
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_23413734
Zorg dat hij bij je binnen staat of dat je hem in je huis sleept, en dan zeg je hij viel me aan in mijn huis, dan sta je heel erg sterk. Heb ik namelijk ook voor handen gehad. sterkte ermee
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_23413932

Ik krijg zowaar een goed idee: zet je deurbel onder stroom!
pi_23413974
Make talk not fight
pi_23414112
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:15 schreef Fixxxer het volgende:

Ik krijg zowaar een goed idee: zet je deurbel onder stroom!
Goed plan, mocht dan per ongeluk m'n schoonmoeder aanbellen heb ik alsnog prijs.
GIRO 800800
pi_23414217
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:21 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Goed plan, mocht dan per ongeluk m'n schoonmoeder aanbellen heb ik alsnog prijs.
jouw tv gaat hard!
  donderdag 18 november 2004 @ 23:35:51 #34
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23414523
Je moet hem eerst op je prive eigendom laten komen, en dan kan je hem gerust een slag op zijn bek geven bovendien laat die man toch zagen, gewoon elke keer als hij komt zeiken beetje meer lawaai maken, dan komt die jongen geen 2 keer meer langs dat kan ik je garanderen.

Jezus ik heb zo een hekel aan dit soort mensen, ik heb er zelf ook ooit problemen mee gehad. Zelf maken ze veel lawaai en als je er iets van zegt dan ben je flauw, maar als jij eens wat luidruchtig bent dan staan ze voor je deur, vreselijk! als het bij mij geen vrouw was had ik haar ook wel eens een keer op haar bek geslagen, maar gewoon goed opletten dat ze in je prive is, kan ze je vrij weinig maken
I'm Minster Stewy...
  donderdag 18 november 2004 @ 23:36:58 #35
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_23414559
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb een vervelende buurman. Hij komt regelmatig aan de deur dat onze TV te hard staat, terwijl de herrie juist altijd vanuit zijn woning komt. Hij zet dan een grote bek op en loopt wat te dreigen met dat ie m'n ruiten ingooit. Ik ben het onderhand een beetje zat, al neem ik die kneus niet echt serieus. Mag ik hem een keer op z'n neus rammen als ie weer aanbelt? ....of moet ik dit domme gelul elke maand een keer aanhoren.

p.s. ik heb toen het voor de 3de keer gebeurde de politie gebeld en gezegd dat mijn imbeciele buurman me bedreigd heeft, maar toen zeiden ze dat ze daar weinig aan konden doen. Dat wist ik ook wel, maar wilde het toch ff zeker weten.

Iemand tips/advies?
tuurlijk mag dat. ik mag dat ook. dus jij mag dat zeker
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:03:10 #36
103914 Exuimtum
Ook maar een mens
pi_23415270
Politie mag niets en is niets

Als ik zo'n buurman had had ik even serieus het volgende gedaan zoals een goede kennis.

Ralph, zoals ik hem maar even noem heeft een zeer zeikerige buurman. Staat de wasmachine na klokslag 10 nog aan dan gaat de bel. Liet hij een bord kapotvallen, dan ging de bel. Had hij een feestje zoals zijn verjaardag, dan ging de bel. En nu is het niet zo iemand die vriendelijk vraagt of het wat minder mag, maar zo'n grote bek type.
Hij is drive inn DJ. Dat was erg jammer voor die buurman omdat de beste kennis de zaak even in huis heeft opgesteld en om 5 uur in de nacht even serieus 1500 watt door het huis liet gaan.
Hij heeft nooit meer aangebeld.
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:46:25 #37
14827 Kogando
Modelprutser
pi_23421660
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:03 schreef Exuimtum het volgende:
Politie mag niets en is niets

Als ik zo'n buurman had had ik even serieus het volgende gedaan zoals een goede kennis.

Ralph, zoals ik hem maar even noem heeft een zeer zeikerige buurman. Staat de wasmachine na klokslag 10 nog aan dan gaat de bel. Liet hij een bord kapotvallen, dan ging de bel. Had hij een feestje zoals zijn verjaardag, dan ging de bel. En nu is het niet zo iemand die vriendelijk vraagt of het wat minder mag, maar zo'n grote bek type.
Hij is drive inn DJ. Dat was erg jammer voor die buurman omdat de beste kennis de zaak even in huis heeft opgesteld en om 5 uur in de nacht even serieus 1500 watt door het huis liet gaan.
Hij heeft nooit meer aangebeld.
Je moet duidelijk nog veel leren over het Nederlandse rechtsstelsel. Het is maar goed dat de politie zich niet in dergelijke civiel-rechtelijke geschillen mag en kan mengen.

De taak van politie is om hulp te verlenen en om de wet te handhaven. Als zij vervolgens bij alle mensen die ruzie hebben over de vloer zouden komen om straffen uit te delen zouden ze ten eerste niet meer aan het noodhulp werk toekomen en ten tweede zouden ze voor rechter gaan spelen.

Als jij ruzie met je buurman hebt stap je naar de rechter. Als er per direct bescherming of interventie nodig is bel je de politie.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_23422094
Slaan mag niet in dit geval, liefhebben wel.........
Wanneer jij denkt gelijk te hebben, vooral blijven volhouden!
Ik weet wel beter............
pi_23422527
Mijn bovenbuurman annex amateur dj deed dat ook eens om een uurtje of 4 's nachts.

De volgende morgen had hij 4 lekke autobanden... Nooit meer wat gehoord.
pi_23424599
Over wat wel en niet mag:

Artikel 41 Wetboek van strafrecht
1. Niet strafbaar is hij die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
2. Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van noodzakelijke verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt.
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:05:43 #41
3892 qless
....vraag maar....
pi_23427228
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:27 schreef PDOA het volgende:
Mijn bovenbuurman annex amateur dj deed dat ook eens om een uurtje of 4 's nachts.

De volgende morgen had hij 4 lekke autobanden... Nooit meer wat gehoord.
Kijk en dat vindt ik nou gewoon LAF. Andermans spullen vernielen is lekker makkelijk he, die slaan niet terug. Als je werkelijk een vent bent (of stoere vrouw) dan ga je dat eerst proberen te bespreken met die man dat 4 uur snachts niet echt een goed moment is om buiten een disco zo hard muziek te draaien... Werkt dat niet kun je altijd nog eens wat harder overkomen...maar spullen vernielen is echt NOT done.
5D2+14L+17-40L+24+24-105L+50+70-300+135L+Peleng8+430EX+ST-E2
pi_23427254

[ Bericht 100% gewijzigd door Doerga op 19-11-2004 16:08:39 ]
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23427277
Heel simpel; zorg dat ie jou eerst mept.. (lekker opFokken dus )
Of zorgen dat je een getuige hebt, die ziet dat meneer jou eerst aanvalt waarna hij zomaar over het tuinhekje is gestruikeld.
(geloof me, dit werkt... )

Maar het hoort niet natuurlijk!
Nodig de beste man uit voor een bakje koffie, geef hem een stukje cake en zo breng je hem heus wel tot rede.

[ Bericht 8% gewijzigd door Doerga op 19-11-2004 18:40:18 ]
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23430375
Ik zou hem een mep op zijn bek geven
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:57:06 #45
105943 vanilleVla
www.ctgmusic.com
pi_23430886
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:00 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Dan sla je niet hard genoeg.

Mijn (ex) turkse bovenburen vonden het ook nodig om 3 uur 's nachts die gebeden van ze te draaien met de radio op 10; zelfs zo hard dat wij rechtop in bed zaten (ja, wij werken allebei en dus slapen wij op die tijd!). Op aanbellen werd niet gereageerd, waarna ik drie keer flink op de deur geramd heb. Was kennelijk duidelijk, want hoewel er niet open werd gedaan was die jengelherrie niet meer hoorbaar. Prima!

Een paar dagen later hetzelfde verhaal. Weer bellen, weer rammen, maar geen reactie. Enige malen flink tegen de deur schoppen hielp, weg herrie. Deur open, alletwee in lappen gewikkeld aan de deur "wat ier an diej haand waz"?

Even duidelijk gemaakt dat ik het niet waardeer om midden in de nacht wakker gemaakt te worden van zijn gejammer, en als hij dat zonodig moet doen dan maar overdag, tenslotte werken ze geen van twee en hebben ze dan tijd zat. Waarschuwing toegevoegd dat de volgende keer de politie gebeld gaat worden.

Afijn, enige dagen later hetzelfde verhaal. Politie gebeld, maar die had natuurlijk geen tijd; "kom maar aangifte doen op het bureau tussen 9 en 13 uur... Met andere woorden, we doen er niets aan jammer voor jou.

Weer naar boven, de deur uit de hengsels getrapt (huizen van 1952 ) en de kamer ingestormd. Even in 10 woorden heel duidelijk gemaakt dat ze de keus hadden tussen ophouden met die herrie of verhuizen, dat ik het niet meer pikte en dat de volgende keer iets of iemand van het balkon zou gaan. (moet nogal lachtwekkend zijn geweest achteraf; een kerel in alleen boxershort die staat te schreeuwen tegen twee turken in doekjes )

Lang verhaal kort: de week erop waren ze ineens foetsie en nu zitten er mensen in die je nooit hoort (nou ja als ze es ruzie hebben dan vliegen de stoelen door het huis, maargoed da's meestal voor bedtijd) Opgeruimd staat netjes!
hulde

Dit doet me aan mn vader denken, als de buren weer eens om 3uur 's nachts nog is gingen douchen. , daarna is het wel opgehouden.
pi_23460489
Jaja, zolang we maar agressief genoeg op elkaar reageren, dan is de hulde alom. Juist diegenen die hier staan te juichen bij elke suggestie van een liefst zo agressief mogelijke reactie, zijn degenen die zich het hardste staan af te vragen 'in wat voor land we nu eigenlijk leven'.

Maar goed, primitieve actie vraag kennelijk om primitieve reactie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_23460894
Anders bel je de wouten nog eens en dan vraag je of ze er een punt van maken als je 'm op z'n bek slaat. Waarschijnlijk vinden ze dan niet goed en dan vraag je dan of zij wel iets kunnen doen.

"Iets doen?! Uhm, nou, voor deze keer mag je 'm op z'n bek rossen!"
feest
pi_23461519
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:57 schreef vanilleVla het volgende:
Dit doet me aan mn vader denken, als de buren weer eens om 3uur 's nachts nog is gingen douchen. , daarna is het wel opgehouden.
Als je in zo'n gehorig huis woont dat je je buren kan horen douchen..
Dan moet je niet zeiken maar verhuizen..
Dan zou je je ook ergeren als de buurman zit te ruften op het toilet.
Als ze een gesprek voeren. Als bij hen de tv aan staat.
enz.. enz..
- iedereen heeft recht op mijn mening -
  zondag 21 november 2004 @ 11:03:50 #49
105943 vanilleVla
www.ctgmusic.com
pi_23463303
quote:
Op zondag 21 november 2004 02:29 schreef damster het volgende:

[..]

Als je in zo'n gehorig huis woont dat je je buren kan horen douchen..
Dan moet je niet zeiken maar verhuizen..
Dan zou je je ook ergeren als de buurman zit te ruften op het toilet.
Als ze een gesprek voeren. Als bij hen de tv aan staat.
enz.. enz..
gehorig?.. een 2 onder 1 kap huis lijkt me nou niet egt gehorig... ...
pi_23463480
quote:
Op zondag 21 november 2004 11:03 schreef vanilleVla het volgende:

[..]

gehorig?.. een 2 onder 1 kap huis lijkt me nou niet egt gehorig... ...
Toch wel als je de buren kan horen doushen

* FLipKick er geen verstand van heeft
* FLipKick woont gelukkig in vrijstaand huis.
  zondag 21 november 2004 @ 11:37:26 #51
105943 vanilleVla
www.ctgmusic.com
pi_23463598
quote:
Op zondag 21 november 2004 11:24 schreef FLipKick het volgende:

[..]

* vanilleVla er geen verstand van heeft
* vanilleVla woont gelukkig in vrijstaand huis.
zegt al genoeg...
  maandag 20 december 2004 @ 20:03:12 #52
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24107590
Onder het mom van een 'opvoedkundige tik' mag het waarschijnlijk wél...

[ Bericht 27% gewijzigd door MasterPeace op 20-12-2004 20:37:56 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_24115341
make love, not war
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_24116011
quote:
Op zondag 21 november 2004 11:37 schreef vanilleVla het volgende:

[..]

zegt al genoeg...
Als je niet kunt douchen zonder dat je buren er last van hebben, dat noem ik gehorig hoor. Ik zou me er trouwens ook goed aan erger als ik om 3 uur wil douchen en me buurman komt dan zeiken.
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:10:04 #55
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24116120
Hij gaat vast niet rechtstreeks naar de politie als je hem een klap verkoopt, meppen dus!
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:22:47 #56
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_24116360
Mn moeder heeft er ook zo een naast haar wonen... die gaat als een idioot op de muren staan rammen als de tv maar iets te hard staat, de hond even blaft o.i.d. Zelfs s'middags om bijv. een uur of 3. Ze heeft hem nu even heel erg duidelijk gemaakt dat ze daar niet van gediend is, niks meer van gehoord..

* RicXDesign heeft een stoere moeder
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:27:37 #57
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24116440
leef je nog?
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')