quote:Op donderdag 18 november 2004 21:22 schreef lady-wrb het volgende:
4 januari 1976
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:59 schreef melonovy het volgende:
Ik vond het al zo modern, een uitgehuwelijkt homostel
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
chocoladekoekjes daniman?
-zucht- bijdehandjequote:Op vrijdag 19 november 2004 08:56 schreef snoopy het volgende:
Satéstokjes prikken vast heel erg in je maag, helemaaaaaaaal als je er 100 eet![]()
nou moe? Wat heb jij? Daar vroeg ik helemaal niet omquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:54 schreef bixister het volgende:
ja zeg, jij bent niet steeds aan de beurt voor een nieuwe vraag.![]()
Ik vond het wel lekker hoor, zo'n schopje omhoog, ik werd er aan herinnerd dat ik ook een vraag had beantwoord...quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:34 schreef daniman het volgende:
[..]
nou moe? Wat heb jij? Daar vroeg ik helemaal niet omdat "waar blijft die nieuwe vraag" was meer een post in de trant van "kom laten we weer verder gaan!" Niet dat ik ongeduldig ben en steeds vragen wil stellen...
soms is dat wel eens handig idd, en het is echt niet zo dat als ik zoiets post, dat ik dan die persoon maar achter de kont wil zitten en opjagen hoor (voor de genen die dat tenminste dachten)quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:40 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker hoor, zo'n schopje omhoog, ik werd er aan herinnerd dat ik ook een vraag had beantwoord...![]()
Jaaaah!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Alkmaar.
Klopt (was dus wel erg makkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:57 schreef Karin het volgende:
101?
Uhm ik heb stiekum gezocht, wij zijn nog niet zo ver hier (helaas, ben die stomme tubbies meer dan zat).quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:16 schreef Grijs het volgende:
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:24 schreef easy-going het volgende:
O, sjips ...fokbabie
mijn vorige post was powered bij paracetemol, werkt toch niet helemaal goed
Had ik ook bijna gedaan. Wilde juist posten, toen ik de vraag nog een keer doorlasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:25 schreef Karin het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat iemand daarin trapte![]()
Je liet me schrikken! Gelukkig op tijd ge-editquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:36 schreef poemojn het volgende:
12
# Ruben
# Simeon
# Levi
# Juda
# Dan
# Naftali
# Gad
# Aser
# Issakar
# Zebulon
# Jozef
# Benjamin
helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:09 schreef poemojn het volgende:
Felicity Wishes?
2: de NH meet is reeds uitgevoerd, de wijzen uit het Oosten gaan meeten en er komt een meeting in de Ballorig Houtenquote:
pffquote:Op maandag 10 januari 2005 15:16 schreef melonovy het volgende:
De 22e gaan we weer meeten, maar hoeveel m2 speelruimte is daar beschikbaar voor de kinderen?
Ja jij magquote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:26 schreef lady-wrb het volgende:
een pleister krijgen? of zielig doen?
Ja!quote:
quote:
het zijn sterretjesquote:Op maandag 7 februari 2005 11:02 schreef Jonnetje het volgende:
met witte stippies
Mocht je dit probleem nu nog hebben, druk dan eens aan de linkerkant toetsenbord ctrl+shift in!quote:Op zondag 3 april 2005 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmh, vraagje tussendoor= bij wie doen alleen de lettertoetsen normaal.==== ±=
Ik heb de OP moeten verhuizen:quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef melonovy het volgende:
De tekst van de openingspost (inclusief smileys e.d.) is te vinden op http://www.xs4all.nl/~gildaan/berkery/ouderstriviatxt.txt
Rosanquote:Op zondag 17 april 2005 11:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nieuwe vraag...
Wat is de 2e naam van de dochter van Melonovy???
Volgens mij klopt ie, Grijs!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:19 schreef Grijs het volgende:
Zeik hier tot in den treuren om...
Dat zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:37 schreef Maggie het volgende:
pssst...volgens mij was het 'zeik hier tot in den treuren over helemaal..'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |