Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 18 november 2004 20:08 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht ook de branderburger tor was dat da
oow ik dacht dat dat checkpoint charlie wasquote:Op donderdag 18 november 2004 20:11 schreef Fatality het volgende:
[afbeelding]
Een "tor" is een poort (of een doel bij voetbal) dus dat kan nooit een toren zijn heh. Krijgen jullie geen Duits op school?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:08 schreef Dos37 het volgende:
ik dacht ook de branderburger tor was dat da
De agenten zaten dan in de zuilen Oid?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik dacht dat dat checkpoint charlie was
* -Xerxes- mompelt iets over in de kroeg hangen tijdens duitse les destijdsquote:Op donderdag 18 november 2004 20:13 schreef ThE_ED het volgende:
Krijgen jullie geen Duits op school?
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:13 schreef Lucille het volgende:
En het is dus geen vogel maar godin (van de overwinning) Viktoria Nike, bij de Berlijners ook wel bekend als Goldelse.
Je kon er goed eten midden jaren 80quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Rabrynil het volgende:
Mijn avatar is ook in Berlijn te vinden
Klein Orkest of Harrie Jekkers solo, over de muurquote:Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh NT Bart-manGAAAAAF
Doe even artiest en titel? Ik wil dat nummer hebben.....
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Falco het volgende:
De Fernsehturm is idd gaver.
Dudequote:Op donderdag 18 november 2004 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dagonet stopt nooit in Berlijn.... Berlijn is alleen maar "de laatste overstap" naar Warschau of Krakau
Die kerk is aan het einde van Unter den Linden, bij de boekverbranding, met die coole fonteinenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:31 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Roellio wil Berlijn altijd nog een keer in het echt zien.
Kende je dat niet?quote:Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh NT Bart-manGAAAAAF
Doe even artiest en titel? Ik wil dat nummer hebben.....
Tuurlijk kende ik dat welquote:Op donderdag 18 november 2004 22:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kende je dat niet?
Ben je 5 jaar oud ofzo
Aan die foto zou je het niet zeggen, maar dat is toch het grootste standbeeld ter wereld?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:29 schreef Zhukov het volgende:
De laatste is bijzonder, in Stalingrad staat namelijk een monument, het Moederland, dat een vrouw toont. Deze vrouw heft strijdbaar een zwaard de lucht in en wijst in de verte. Het monument in Treptow staat hemelsbrede in een rechte lijn in het verlengde van de arm van het Moederland. Ze wijst dus naar de soldaat die met zijn zwaard symbolisch het hakenkruis vernietigd en op z'n arm een kind draagt.
Mamayev Koergan
[afbeelding]
Ja klopt, hier een foto van de voet;quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Aan die foto zou je het niet zeggen, maar dat is toch het grootste standbeeld ter wereld?
Hm en terwijl ik dat typ moet ik aan het Vrijheidsbeeld denken..maar da's strikt gesproken geen standbeeld natuurlijk.
Damn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:38 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Ja klopt, hier een foto van de voet;
[afbeelding]
Mijne ook geregeldquote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef Rabrynil het volgende:
Mijn avatar is ook in Berlijn te vinden
Misplaatste schaamtequote:Op donderdag 18 november 2004 20:15 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
* Dr_Flash mompelt iets over in de kroeg hangen tijdens duitse les destijds
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik dacht dat dat checkpoint charlie was
Prachtig nummer!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:59 schreef Tiemie het volgende:
[..]klein orkest
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prachtig nummer!
Dacht zelf meer aan C&Hquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef Falco het volgende:
Dit topic kan eigenlijk wel naar TRV
Ach, je meende het?? Ik dacht even aan een afzeikpoging... (sorry voor mijn paranoide gedachten....quote:Op donderdag 18 november 2004 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk kende ik dat wel
Maar wist niet van wie het was en zo... heb het inmiddels in huis ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |