abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23638568
Jammer dat ik een beetje verlaat was maar desondanks was het leuk iedereen eens te ontmoeten. Ben met kerst en oud op nieuw ook niet in London dus kan er dan niet bij zijn maar het is wel voor herhaling vatbaar wmb.

Redleader: pas je wel een beetje op met die foto's? Mischien wil niet iedereen met naam en foto op het forum staan! De mijne hoeft er iig niet op ajb.
  maandag 29 november 2004 @ 10:50:43 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23638854
El bario, ook weer lekker aan het werk? Ik ook helaas weer. Biertje en studio sport, kan het beter?! groeten de voetbalverslaafde ;-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23638926
OK, dus jullie kunnen allebei niet - misschien dan voor dat weekend - ergens tijdens de week of anders dat weekend van de 18e? Sta open voor suggesties.
  maandag 29 november 2004 @ 11:12:24 #54
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23639269
Ja ik heb nog niet echt plannen voor de komende maand. Over 2 weken komt er familie langs dus kan ik sowieso niet. Ik vertrek 24 dec dus tot die tijd kan ik vast nog wel een datum prikken. (desnoods doordeweeks ofzo?)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23640694
Ik heb behoorlijk wat christmas parties ed. in m'n agenda staan maar er kan nog wel een avondje kroeg bij
Opzich maakt het me niet uit of het doordeweeks of in het weeekend valt maar doordeweeks heb ik veel kans al wat staan.

Zondag de 19de, Dinsdag de 21ste of Woensdag de 22ste mischien? (heb meer mogelijkheden dus suggesties zijn uiteraard welkom)
  maandag 29 november 2004 @ 14:31:50 #56
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_23643741
He allemaal,

Vond het ook erg gezellig gisteren. Ben zelf rond de kerst niet in London, ga de 16e naar Nederland. Maar zeker voor herhaling vatbaar. En de kroketten waren inderdaad lekker Public_NME! Mijn MSN zet ik liever niet op internet omdat ik dan meteen herkenbaar ben Maar ik voeg jullie wel even toe.

Groetjes Nokia
NSJ & Lowlands still on my mind
  dinsdag 30 november 2004 @ 18:45:03 #57
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_23674991
Ben op Zondag nog wel enigzins in de buurt geweest, maar was druk onderweg..

Hopelijk gaat het de volgende keer beter! December gaat helemaal niet meer lukken en Januari ..eh.. ook niet... Februari iemand?

oh, eh.. binnenkort ga ik wel naar de Hems met m'n Nederlandse collega's om Sinterklaas te vieren, ik moet eens kijken wanneer precies ook alweer.. Zal wel zaterdag zijn... Hoezo teveel aan m'n hoofd op het moment?
reset
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:10:16 #58
13857 Nokia3310
pi_23678710
De groep op zondagmiddag:

Iamredleader:

Iamredleader en vriendin

Nokia3310 met reuzensigaret

Public_NME:

Het was gezellig!
Groetjes van de uploaders iamredleader en nokia3310
  woensdag 1 december 2004 @ 14:04:20 #59
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23693389
Volgens mij wilde ik net iets zeggen... Die grafharses is trouwens niet representatief voor de rest van de week. (zondag=gaarheid)
  woensdag 1 december 2004 @ 17:01:06 #60
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_23697278
Ben trouwens zondag in de Hems met m'n collega's om Sinterklaas te vieren. Gelukkig maar want zaterdag had ik al wat...

Iedereen is welkom! (het is een pub... natuurlijk is iedereen welkom )
reset
  woensdag 1 december 2004 @ 17:51:07 #61
13857 Nokia3310
pi_23698398
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:01 schreef Individual het volgende:
Ben trouwens zondag in de Hems met m'n collega's om Sinterklaas te vieren. Gelukkig maar want zaterdag had ik al wat...

Iedereen is welkom! (het is een pub... natuurlijk is iedereen welkom )
Ik kom waarschijnlijk zondag wel even buurten. Ik kan me er alleen niets bij voorstellen, Sinterklaas in een Engelse pub Hoe laat begint het?
  woensdag 1 december 2004 @ 19:04:09 #62
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_23699867
tering, sta er weer lekker op

volgende keer maar nieuwe foto maken hoor!

Vrijdag naar Nederland voor het weekend! wordt kort weekendje alleen vrijdagmiddag heen en zondagmiddag terug.... GRRR volgende keer ga ik minimaal 5 dagen!
  woensdag 1 december 2004 @ 19:51:53 #63
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23700863
Misschien ben ik ook wel van de partij, wel zin in een pepernoten met bier!:) (moet wel eerst de zaterdag overleven)
pi_23708647
Ik wens jullie allemaal alvast heel veel plezier, ik kan helaas niet komen omdat ik tot en met zondagavond in het buitenland zit (kan niet zeggen waar, is een verrassing voor m'n vriendin). Maar in elk geval - het was supergezellig, zeker voor herhaling vatbaar en misschien tot ziens!
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:47:41 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_23731358
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:51 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ik kom waarschijnlijk zondag wel even buurten. Ik kan me er alleen niets bij voorstellen, Sinterklaas in een Engelse pub Hoe laat begint het?

Het begint zo ongeveer 2-3 uur denk ik. Hoe lang het gaat duren weet ik niet maar het zal wel niet al te laat zijn, want we moeten allemaal terug naar het zuid oosten en naar werk de volgende dag.

Kom ik dan toch nog eens in de Hems na 4 jaar?
reset
  zondag 5 december 2004 @ 13:42:20 #66
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23777036
Ik ga het niet halen, beetje turbulente nacht gehad... Ga straks lekker pitten.
  zondag 5 december 2004 @ 14:54:05 #67
13857 Nokia3310
pi_23778348
Denk ook niet dat ik ga... Was het eigenlijk alweer helemaal vergeten! Maar goed, ik moet echt aan een essay gaan werken dus ik kan het me eigenlijk niet veroorloven of weg te gaan (heb er wel zin in hoor! Daarom twijfel ik nog een beetje...)
pi_23794867
Goeiemorgen beste Londoners! Hoe was sinterklaas? Wie hebben allemaal gekke dingen gekocht/gedaan? En belangrijk: waar heb je het gevierd? Zelf niks gedaan, was onderweg terug uit Parijs (weekend weg), en daarom ook de volgende mededeling: zaterdagavond heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, ze heeft ja gezegd! Helaas zullen we geen feestje meer kunnen geven voordat we teruggaan naar Nederland, maar bij deze toch het nieuws.

Verder wens ik iedereen een heel fijne kerst toe: geniet van de familie en vrienden om je heen!
  maandag 6 december 2004 @ 13:57:42 #69
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23798442
Goedemorgen allemaal. Mijn sinterklaas was niet zo boeiend, beetje hele dag op de bank gelegen en films gekeken. Heb wel een pakketje gehad van mijn ouders met choladeletters etc.
Ben zaterdag naar de Zulubar geweest in Fulham, echt een lache Zuid Afrikaanse bar. (met zeer mooie vrouwen ;-)
Voor de rest gefeliciteerd met je verloving, wanneer gaan jullie precies trouwen?
  maandag 6 december 2004 @ 14:50:28 #70
13857 Nokia3310
pi_23799496
Heb ook niks aan sinterklaas gedaan, behalve speculaas gegeten Wel de hele dag gewerkt aan een essay. Mocht ook wel eens, moet het namelijk morgen inleveren! Nogmaals gefeliciteerd met de verloving! Je vriendin ten huwelijk vragen in Parijs, romantischer kan bijna niet
pi_23799652
Trouwdatum hebben we nog niet geprikt, wordt heel waarschijnlijk pas 2006 omdat we de studies willen afmaken, maar voor de rest: verlovingsfeestje begin volgend jaar, vanzelfsprekend zal ik het hier laten weten!
pi_23801585
Gefeliciteerd met je verloving Redleader.

pi_23801698
Thanks, Bario!
  maandag 6 december 2004 @ 20:35:46 #74
10110 NIels25
pi_23805978
Ja idd van harte gefeliciteerd! Hoorde het net van Nokia op de MSN. Gaaf hoor!

[ Bericht 5% gewijzigd door NIels25 op 06-12-2004 20:55:36 ]
  maandag 6 december 2004 @ 20:37:48 #75
10110 NIels25
pi_23806044
Mijn sinterklaas was half sinterklaas.... S'ochtends was ik nog in Nederland voor een lekker bakkie koffie met daarbij natuurlijk boterletter en gevulde speculaas (ja en dan wel die van de banket bakker)

Maar ja s'middags toen de fam het ging vieren zat ik op de Stena HSS om terug te gaan naar het o zo mooie Enfield Chase
  maandag 6 december 2004 @ 20:49:46 #76
13857 Nokia3310
pi_23806375
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:35 schreef NIels25 het volgende:
Ja idd van harte gefeliciteerd! Hoorde het net van nokia op de MSN. Gaaf hoor!
Je ziet het iamredleader, news travels fast here

[ Bericht 15% gewijzigd door Nokia3310 op 06-12-2004 20:57:04 ]
pi_23807865
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef NIels25 het volgende:
Mijn sinterklaas was half sinterklaas.... S'ochtends was ik nog in Nederland voor een lekker bakkie koffie met daarbij natuurlijk boterletter en gevulde speculaas (ja en dan wel die van de banket bakker)

Maar ja s'middags toen de fam het ging vieren zat ik op de Stena HSS om terug te gaan naar het o zo mooie Enfield Chase
Hoe was Faithless ??
  dinsdag 7 december 2004 @ 19:22:08 #78
10110 NIels25
pi_23822199
Ja faithless was helemala super de top! Uitverkocht Ahoy, had gelukkig een goede plaats! Alle bekende en vele andere nummers werden gespeeld door een band bestaande uit 10 man/vrouw. Kortom Super!
pi_23906000
Oei, gemist. Ik zit ook in Londen, werk als webdesigner in Finchley. Misschien dat ik ook wel een keer langskom ondanks het feit dat ik een newbie ben.
  zondag 12 december 2004 @ 14:51:14 #80
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23919639
Uhmm ik zit ook nog maar paar maanden op Fok hoor... doesn't matter!

Vandaag lekker mijn bankhang/voetbal/bier dag, 2 krakers op tv dus dat gaat smullen worden!!
pi_23931375
Hey Londoners!

FF een updeetje - afgelopen zaterdag dan de verlovingsring gekocht, helaas niet op voorraad in de juiste maat dus wordt hij pas vrijdag op z'n vroegst gelevert. Maar de jongedame is erg gelukkig. Nog ff een vraag, aangezien we over een paar weken terug naar NL gaan en veel te veel spulletjes hebben voor twee koffers met Easyjet, vroeg ik me af of er misschien een mogelijkheid is om iets met een van jullie mee te sturen? Ik weet niet wie er precies wanneer naar NL gaan, maar ik kan zonder problemen wat laten ophalen ergens, als dat een probleem mocht zijn.

Alvast bedankt en hopelijk waren jullie weekenden goed!
  maandag 13 december 2004 @ 10:34:41 #82
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23932088
He redleader,

I'm sorry mate, ik zou best iets voor je mee hebben willen nemen als ik niet zelf dat probleem had... Vooral de terugweg gaat erg worden, dan mag ik maar 15kg meenemen. (er gaat al gelijk 3kg af voor de kaas)
pi_23939353
Public!
Tnx anyway, ga verder zoeken naar mogelijkheden, desnoods gewoon dingen hier bij vrienden laten en weer een keertje op bezoek komen en dan meenemen. Hoe was het weekend verder?
  maandag 13 december 2004 @ 13:06:55 #84
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_23939778
Vraag als je de volgend ekeer in de Hems bent even naar Ellen, en doe haar de groeten van Mart.
Is een nederlandse die daar nu manager is. Leuke meid.
Me vriendin heeft er een jaar gestudeert.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  maandag 13 december 2004 @ 13:30:28 #85
13857 Nokia3310
pi_23940242
He Iamredleader, ben bang dat ik ook niets voor je mee kan nemen... Neem zelf veel zooi mee (blijf immers een maand) + allemaal kerstcadeautjes en dergelijke... Kan je niet dingen per boot naar Nederland laten gaan? Verschepen dus? Wellicht een ideetje...

Wil trouwens de Phantom nog gaan zien voordat ik weer naar NL ga, dus ik denk niet dat het echt gaat lukken om het nog samen te zien... Wordt dus vandaag of morgen. Over 3 daagjes al weer naar NL! Heb er een heel dubbel gevoel over, aan de ene kant heerlijk om met de feestdagen bij mijn familie te zijn, aan de andere kant ga ik de mensen hier ook missen. Ach het is ook nooit goed

Ik ga nu als de wiederweerga eens aan mijn essay werken!
pi_23941593
Mert: ik vrees dat ik niet meer naar de Hems zal gaan voor mijn terugkeer naar NL, misschien dat een van de andere FokLondeners dit kan doen?

@Nokia3310: ik denk dat ik het gewoon niet red, zit nu al te gapen en ben best moe van het weekend, wil graag nog wat afspreken - heb je dinsdagavond ergens tijd? Geen filmpje, maar gewoon wat drinken - misschien bij Ed's op Finchley Road?

Veel plezier met je essay...
  maandag 13 december 2004 @ 16:21:46 #87
13857 Nokia3310
pi_23944180
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Mert: ik vrees dat ik niet meer naar de Hems zal gaan voor mijn terugkeer naar NL, misschien dat een van de andere FokLondeners dit kan doen?

@Nokia3310: ik denk dat ik het gewoon niet red, zit nu al te gapen en ben best moe van het weekend, wil graag nog wat afspreken - heb je dinsdagavond ergens tijd? Geen filmpje, maar gewoon wat drinken - misschien bij Ed's op Finchley Road?

Veel plezier met je essay...
In de Hems kom ik ook niet meer voor januari... Wat betreft morgen, ben nog niet zeker, zit er namelijk aan te denken om naar Les Miserables te gaan. Nog even een showtje pakken voor ik weer terugga. De Phantom film ga ik denk ik maar in NL zien. Tijd is helaas schaars En nu ga ik echt aan mijn essay!
  maandag 13 december 2004 @ 19:23:21 #88
10110 NIels25
pi_23948354
Ik ben er gisteren nog ff geweest! Was wel gezellie, ff voetbal gekeken en daarna ff in china town gegeten! Toppie dus!
  maandag 20 december 2004 @ 23:15:47 #89
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_24109876
Naar aanleding van wat offtopic gelul over de Hems in het versierblunderstopic wees Public_NME me op dit topic. Waarvoor dank!

Ik woon niet in London, maar moet er voor mijn werk behoorlijk vaak heen. Afgelopen jaar zo eens per maand, en in het voorjaar vaak nog wat meer. Meestal regelen ze een appartementje in Bayswater voor me, dus ik zit altijd wel centraal, en pik zo ook flink wat van de stad mee naast het werken. Inmiddels ben ik me toch zo aan de stad gaan hechten dat ik er ook in mijn vrije tijd wel weekendjes doorbreng.

Ik keek zonet mijn agenda in en zie dat ik sowieso de week van 7-12 februari ook een paar dagen in London doorbreng, en dat zou kunnen inhouden dat ik Nederland-Engeland (die wedstrijd is op 9 februari) op Engelse bodem moet gaan kijken. Dat zou wel geinig zijn
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:36:23 #90
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24116627
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:15 schreef merdeka het volgende:

Ik keek zonet mijn agenda in en zie dat ik sowieso de week van 7-12 februari ook een paar dagen in London doorbreng, en dat zou kunnen inhouden dat ik Nederland-Engeland (die wedstrijd is op 9 februari) op Engelse bodem moet gaan kijken. Dat zou wel geinig zijn
Ja ik wilde eerst naar die wedstrijd toe, maar ze spelen het op Villa Park als ik me niet vergis. (Birmingham). Dat is op een woensdag niet te doen, aangezien ik geen vrij van mijn werk wil nemen... Gaat denk ik toch de Hems worden dan
pi_24276551
Lieve medeLondense Fok!kers!

Aanstaande zondag zal ik Londen verlaten, om een paar dagen in Bristol en een paar dagen in Manchester door te brengen, en het weekend af te sluiten in Solihull. Zondag 9 januari vlieg ik dan terug naar NL, alwaar ik mijn profiel naar wonend in NL zal veranderen.

Om jullie nog een hart onder de riem te steken: ik zal Londen en jullie allemaal missen. Heel veel succes in het nieuwe jaar, veel plezier in de grote stad en misschien tot ziens!
  donderdag 30 december 2004 @ 15:07:00 #92
13857 Nokia3310
pi_24298572
He Iamredleader, jammer dat je weggaat. Wil er nog niet aan denken dat ik Londen voorgoed ga verlaten in april! Mis Londen nu zelfs, en ik ben slechts tijdelijk in Nederland. Het idee dat ik Londen echt moet gaan verlaten maakt me echt down...

Hoe is het met alle Fokkers in Londen? Nog sneeuw gehad? Wij wel! Niet zo veel hoor, en het veroorzaakte vooral gladheid. Nog 2 weekjes en dan ben ik er weer!
  maandag 3 januari 2005 @ 07:57:21 #93
10110 NIels25
pi_24367097
1
  maandag 3 januari 2005 @ 08:00:53 #94
10110 NIels25
pi_24367104
Ik zit nu nog op mijn werk in Nederland, ach werk gewoon ff gelukkig nieuwjaar wensen, bakkie doen. Ga vanmiddag weer naar London toe. Dus ja zal zondag AS wel weer in de Hems een biertje gaan halen Wie gaat er ook heen??

Allemaal de beste wensen, en RED heel veel succes en lol in Nederland!
pi_24498653
Beste Londenaren

Helaas ben ik niet meer "one of you", maar ik zal altijd terugdenken aan de fijne tijd in Engeland. Heel veel succes aan jullie allemaal! We hebben een appartementje in A'dam geregeld, misschien zien we jullie nog wel eens in A'dam of Londen.

Groetjes

Redleader en Fiancee.
  maandag 10 januari 2005 @ 13:04:28 #96
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24501098
Ik ben inmiddels ook alweer een dikke week terug, en heb mijn oude leventje in de UK al weer aardig opgepakt.
Moet zeggen dat mijn kerst/nieuwjaar in Utreg echt super was. Echt leuk om al mijn vrienden weer eens te zien en bij te praten.
Op de vlucht van Gatwick naar Amsterdam op kerstavond ook nog een Nederlandse jongen leren kennen die ook in London (kingston) woont. Zijn huisgenote is ook Nederlands, dus misschien kan ik weer voor nieuwe aanwas zorgen in dit topic ;-) (vlucht was trouwens in recordtijd; een dikke 35 minuten van opstijgen tot landing, was op kerstavond helemaal geen verkeer in de lucht!)
Terug met Ryanair was een ramp, voortaan vlieg ik wel Easyjet!
pi_24514268
Veel succes in A'dam Redleader!

Nou, voor mij zit de vakantie er ook weer op en bij terugkeer gisteren meteen weer aan de slag gegaan.
Too many emails

Zullen we elkaar binnenkort weer eens treffen voor in een 'nieuwjaars borrel' ofzo?
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:22:20 #98
13857 Nokia3310
pi_24533302
Iamredleader - heel veel plezier in Amsterdam. Waar hebben jullie een appartementje gevonden? Mail of sms je Nederlandse nummer maar eens, als ik weer in Nederland ben moeten we zeker afspreken.

el_bario - goed idee van een nieuwjaarsborrel, moeten we zeker doen!

Ik ga zelf morgen weer naar Londen, waar ik nog 4 maanden zal wonen. Heb er erg veel zin in om terug te gaan, heb 'mijn stadje' erg gemist!

Groetjes Nokia
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:16:46 #99
10110 NIels25
pi_24534913
Ben er al weer bijna twee weken aan het werk! en ja nieuwjaarsborrel llijkt me fijn plan. anyway borrelen lijkt me sowieso fijn plan, whatever the reason may be
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:14:22 #100
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24543807
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:16 schreef NIels25 het volgende:
anyway borrelen lijkt me sowieso fijn plan, whatever the reason may be

Ben er inmiddels ook al weer bijna twee weken, en moet zeggen dat ik het weer echt naar mijn zin heb. Doe weer veel leuke dingen (veel voetbal wedstrijden of course ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')