Ik kom waarschijnlijk zondag wel even buurten. Ik kan me er alleen niets bij voorstellen, Sinterklaas in een Engelse pubquote:Op woensdag 1 december 2004 17:01 schreef Individual het volgende:
Ben trouwens zondag in de Hems met m'n collega's om Sinterklaas te vieren. Gelukkig maar want zaterdag had ik al wat...
Iedereen is welkom! (het is een pub... natuurlijk is iedereen welkom)
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:51 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk zondag wel even buurten. Ik kan me er alleen niets bij voorstellen, Sinterklaas in een Engelse pubHoe laat begint het?
Je ziet het iamredleader, news travels fast herequote:Op maandag 6 december 2004 20:35 schreef NIels25 het volgende:
Ja idd van harte gefeliciteerd! Hoorde het net van nokia op de MSN. Gaaf hoor!
Hoe was Faithless ??quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef NIels25 het volgende:
Mijn sinterklaas was half sinterklaas.... S'ochtends was ik nog in Nederland voor een lekker bakkie koffie met daarbij natuurlijk boterletter en gevulde speculaas (ja en dan wel die van de banket bakker)
Maar ja s'middags toen de fam het ging vieren zat ik op de Stena HSS om terug te gaan naar het o zo mooie Enfield Chase
In de Hems kom ik ook niet meer voor januari... Wat betreft morgen, ben nog niet zeker, zit er namelijk aan te denken om naar Les Miserables te gaan. Nog even een showtje pakken voor ik weer terugga. De Phantom film ga ik denk ik maar in NL zien. Tijd is helaas schaarsquote:Op maandag 13 december 2004 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Mert: ik vrees dat ik niet meer naar de Hems zal gaan voor mijn terugkeer naar NL, misschien dat een van de andere FokLondeners dit kan doen?
@Nokia3310: ik denk dat ik het gewoon niet red, zit nu al te gapen en ben best moe van het weekend, wil graag nog wat afspreken - heb je dinsdagavond ergens tijd? Geen filmpje, maar gewoon wat drinken - misschien bij Ed's op Finchley Road?
Veel plezier met je essay...
Ja ik wilde eerst naar die wedstrijd toe, maar ze spelen het op Villa Park als ik me niet vergis. (Birmingham). Dat is op een woensdag niet te doen, aangezien ik geen vrij van mijn werk wil nemen... Gaat denk ik toch de Hems worden danquote:Op maandag 20 december 2004 23:15 schreef merdeka het volgende:
Ik keek zonet mijn agenda in en zie dat ik sowieso de week van 7-12 februari ook een paar dagen in London doorbreng, en dat zou kunnen inhouden dat ik Nederland-Engeland (die wedstrijd is op 9 februari) op Engelse bodem moet gaan kijken. Dat zou wel geinig zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:16 schreef NIels25 het volgende:
anyway borrelen lijkt me sowieso fijn plan, whatever the reason may be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |