abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 11:09:19 #251
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29106102
Vrienden van mij werken wel bij een paar van die bedrijven. (HSBC, UBS, JPMorgan,ABN, Sony) Allemaal geregeld via de agencies. Ze waren ook allemaal net afgestudeerd maar hadden wel al ong. 1 jaar werk ervaring. Het vervelende is dat je wel een 'temp' bent, dus zonder vast contract.

Een van mijn vrienden bij JPmorgan heeft dat aan den lijve ondervonden. Hij kwam op een vrijdagmorgen binnen en er was een vergadering en de baas zei dat ze voor half 2 het pand moesten verlaten. (JPM had een project van half miljard en 5jr looptijd gestopt, dus 1000 mensen waren opeens werkeloos)
hij is nu nog bezig met werk vinden, en dit is ong. 3 weken geleden. Dus zo makkelijk is het op het moment niet heb ik het idee ...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_29140652
Bedankt!

Da's ook de moeite, 1000 mensen ineens werkloos. 'k Heb dat nog gehoord: lange werkdagen en van de ene op de andere dag buiten kunnen liggen...

BTW: Is het mogelijk om vanuit het buitenland in Londen werk te vinden of zoek ik, zoals je zegt, best gewoon werk via de Londense agencies?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:07:56 #253
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_29142406
Heb je wel eens op internet geprobeerd? Ik heb mijn nieuwe baan (bij een bedrijf van de lijst) van totaljobs.com gehaald.

Diplomas zijn in de UK veel minder belangrijk trouwens en zo hoort het ook.
reset
pi_29178128
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Khodorkovsky het volgende:
Bedankt!

Da's ook de moeite, 1000 mensen ineens werkloos. 'k Heb dat nog gehoord: lange werkdagen en van de ene op de andere dag buiten kunnen liggen...

BTW: Is het mogelijk om vanuit het buitenland in Londen werk te vinden of zoek ik, zoals je zegt, best gewoon werk via de Londense agencies?
heb dat zelf geprobeerd en dat ging gewoon te moeilijk, makkelijker als je hier eenmaal bent. Meeste banen in the city zijn 'temp-to-perm-, drie maanden temp en dan vaak vast.

Ben zelf ook op een soort temp positie voor 2 maanden bij een brokerage firm en dan hopelijk stockbroker daarna (weet nederlandse benaming even niet)

www.cityjobs.com www.efinancialcareers.com www.totaljobs.com en monster zijn goede websites
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:48:24 #255
90882 EvilAngel
Cogito ergo sum
pi_29271429
Hoi mensen, ik dacht, ik kom ook maar eens in dit topic kijken. Ik woon nu vanaf woensdag in Londen, en heb zoveel dingen gehoord en gelezen die ik nog moet bezoeken. Hebben de Fokkers misschien nog grappige of leuke must-sees in Londen?
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:09:55 #256
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29272097
Camden town morgen! Echt super vet!

Ben sinds vanochtend geen fokker in london meer, helaas!~(Binnenkort fokker in helsinki)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:06:42 #257
90882 EvilAngel
Cogito ergo sum
pi_29275838
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef Public_NME het volgende:
Camden town morgen! Echt super vet!

Ben sinds vanochtend geen fokker in london meer, helaas!~(Binnenkort fokker in helsinki)
Cool, daar heb ik hiervoor een jaartje gewoond. Veel plezier daar!
pi_29296253
ben gisteren geweest naar the loop bar www.theloopbar.co.uk. Leuke tent en zeker een aanrader, het is in de buurt van oxford circus.
  zondag 31 juli 2005 @ 20:17:59 #259
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29302711
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Chillmeister het volgende:
ben gisteren geweest naar the loop bar www.theloopbar.co.uk. Leuke tent en zeker een aanrader, het is in de buurt van oxford circus.
Daar heb ik mijn kerstfeest van de zaak gevierd! Zijn toch 3 verdiepingen, waarvan er 2 in de kelder zitten zeg maar.

Leuke toko, zeker een aanrader!
pi_29306519
idd dat klopt. Ik was daar gister voor het eerst, alhoewel ik weinig van de avond kan herinneren
pi_29934711
morgen (donderdag) nog iemand stappen in London? of goede tip voor een leuke bar/club om alleen heen te gaan zonder dat je tussen de stelletjes zit?
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_29936909
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef FatherJack het volgende:
morgen (donderdag) nog iemand stappen in London? of goede tip voor een leuke bar/club om alleen heen te gaan zonder dat je tussen de stelletjes zit?
browns, twilights, stringfellows. In die tenten zal je niet veel stelletjes vinden, zijn namelijk strip clubs. Als je bier lekker vind is the porterhouse een leuke pub met ongeveer verschillende bieren achter de bar. Zit in covent garden
pi_29954640
Gaat er nog iemand carnaval vieren dit weekend?
pi_29985274
Als ik in London ben beland ik meestal in de Walkabout bij het metrostation van Sheperd's Bush, aanradertje

http://www.viewlondon.co.uk/info_pubbar_4810.html
volgende wedstrijden:
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:39:31 #265
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29987655
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef spurs het volgende:
Als ik in London ben beland ik meestal in de Walkabout bij het metrostation van Sheperd's Bush, aanradertje

The Walkie in Shebu, tja daar ben ik ook wel eens flink dronken geworden. (in die tent moet je gewoon keihard zuipen anders ga je je echt ergeren aan al de dronken mensen)
Zitten er nog wel meer, o.a. bij Temple, Wimbledon, Leicester Square.
pi_29989032
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef spurs het volgende:

Ook wel de 'Australische Ambassade' genoemd.

Beetje hoog 'top 40' gehalte maar wel leuk om Rugby te kijken ja.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:42:45 #267
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_29996118
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef el_bario het volgende:

[..]

Ook wel de 'Australische Ambassade' genoemd.

Beetje hoog 'top 40' gehalte maar wel leuk om Rugby te kijken ja.
Goedkope Snakesbites en bier
pi_30027622
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:42 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Goedkope Snakesbites en bier
snakebites. brengt goede herinneringen van mijn studie tijd. The walkabout is echt een klote tent (shepards bush en degene op shaftsbury avenue), maar heb altijd leuke avonden daar gehad!
pi_30107815
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef Public_NME het volgende:

[..]

The Walkie in Shebu, tja daar ben ik ook wel eens flink dronken geworden. (in die tent moet je gewoon keihard zuipen anders ga je je echt ergeren aan al de dronken mensen)
Zitten er nog wel meer, o.a. bij Temple, Wimbledon, Leicester Square.
die bij leicester kun je nog een mooie nacht hebben, kelder en dansvloer wel oke voor een keer.
ben uiteindelijk ook nog even bij de spaanse bar geweest, t.o. de metro club, in het zijstraatje links van de whistlestop
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_30302148
Zo, net weer terug in de NL. Helaas vanuit londen weinig hier aanwezig kunnen zijn, maar de tijd saar is omgevlogen. Niet heel gek als je enkel werkt en clubt, maar toch, het lijkt nu al slechts een midweek geweest te zijn....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:27:13 #271
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_30640600
Nog mensen die in Noord london zitten?

ik ben trouwens nog een Nederlands bar tegen gekomen
lowlander www.lowlander.com veel verschillende bieren
vind de hems persoonlijk wel beter ... maarja tis dat ik van voetbal hou
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:17:03 #272
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_30654871
De Hems veel over gehoord en na 5 jaar ben ik er dan eindelijk geweest.

Ik vond het niet echt zo Nederlands op een paar Nederlandse bordjes en een schuimkraag na..

Ik zag trouwens ook een muurschildering van Stella Artois...

Ze hebben er trouwens wel frikandellen speciaal (6pond aka 20 gulden per stuk ); mijn favoriete Hollandsche snack!

Overall: ok, maar niet speciaal

misschien nog eens met Sinterklaas ofzo er naar toe
reset
pi_30655374
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef Individual het volgende:
De Hems veel over gehoord en na 5 jaar ben ik er dan eindelijk geweest.

Ik vond het niet echt zo Nederlands op een paar Nederlandse bordjes en een schuimkraag na..

Ik zag trouwens ook een muurschildering van Stella Artois...

Ze hebben er trouwens wel frikandellen speciaal (6pond aka 20 gulden per stuk ); mijn favoriete Hollandsche snack!

Overall: ok, maar niet speciaal

misschien nog eens met Sinterklaas ofzo er naar toe
De Hems is niet echt top inderdaad, kan aardig wat leukere barren verzinnen... Ben er 1 keer snel geweest, daarna niet meer...
  zaterdag 17 september 2005 @ 12:56:47 #274
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_30661641
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef Drive-r het volgende:

[..]

De Hems is niet echt top inderdaad, kan aardig wat leukere barren verzinnen... Ben er 1 keer snel geweest, daarna niet meer...
De Hems is leuk om het Nederlands elftal te kijken of ff een broodje kroket te halen... Maar er zijn idd veel toffere kroegen in de omgeving!
pi_30661750
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef Public_NME het volgende:

[..]

De Hems is leuk om het Nederlands elftal te kijken of ff een broodje kroket te halen... Maar er zijn idd veel toffere kroegen in de omgeving!
Agreed. Ik was vlak voordat ik weg ging nog even naar die bar in het Sanderson Hotel, bizarre tent is dat zeg! Wel naar mijn zin gehad, goeie hoop mooie dames (gold diggers) en goeie cocktails. Verder ging ik op mooie zondagen altijd richting de Westbourne in Notting Hill, hele relaxte sfeer en gezellige lui. Helaas voor mij wel weer half uurtje op de bus, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')