heb dat zelf geprobeerd en dat ging gewoon te moeilijk, makkelijker als je hier eenmaal bent. Meeste banen in the city zijn 'temp-to-perm-, drie maanden temp en dan vaak vast.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Khodorkovsky het volgende:
Bedankt!
Da's ook de moeite, 1000 mensen ineens werkloos. 'k Heb dat nog gehoord: lange werkdagen en van de ene op de andere dag buiten kunnen liggen...
BTW: Is het mogelijk om vanuit het buitenland in Londen werk te vinden of zoek ik, zoals je zegt, best gewoon werk via de Londense agencies?
Cool, daar heb ik hiervoor een jaartje gewoond. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef Public_NME het volgende:
Camden town morgen! Echt super vet!
Ben sinds vanochtend geen fokker in london meer, helaas!~(Binnenkort fokker in helsinki)
Daar heb ik mijn kerstfeest van de zaak gevierd! Zijn toch 3 verdiepingen, waarvan er 2 in de kelder zitten zeg maar.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Chillmeister het volgende:
ben gisteren geweest naar the loop bar www.theloopbar.co.uk. Leuke tent en zeker een aanrader, het is in de buurt van oxford circus.
browns, twilights, stringfellows. In die tenten zal je niet veel stelletjes vinden, zijn namelijk strip clubs. Als je bier lekker vind is the porterhouse een leuke pub met ongeveer verschillende bieren achter de bar. Zit in covent gardenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef FatherJack het volgende:
morgen (donderdag) nog iemand stappen in London? of goede tip voor een leuke bar/club om alleen heen te gaan zonder dat je tussen de stelletjes zit?
The Walkie in Shebu, tja daar ben ik ook wel eens flink dronken geworden. (in die tent moet je gewoon keihard zuipen anders ga je je echt ergeren aan al de dronken mensen)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef spurs het volgende:
Als ik in London ben beland ik meestal in de Walkabout bij het metrostation van Sheperd's Bush, aanradertje
http://www.viewlondon.co.uk/info_pubbar_4810.html
Ook wel de 'Australische Ambassade' genoemd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:16 schreef spurs het volgende:
Als ik in London ben beland ik meestal in de Walkabout bij het metrostation van Sheperd's Bush, aanradertje
http://www.viewlondon.co.uk/info_pubbar_4810.html
Goedkope Snakesbites en bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:24 schreef el_bario het volgende:
[..]
Ook wel de 'Australische Ambassade' genoemd.
Beetje hoog 'top 40' gehalte maar wel leuk om Rugby te kijken ja.
snakebites. brengt goede herinneringen van mijn studie tijd. The walkabout is echt een klote tent (shepards bush en degene op shaftsbury avenue), maar heb altijd leuke avonden daar gehad!quote:
die bij leicester kun je nog een mooie nacht hebben, kelder en dansvloer wel oke voor een keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
The Walkie in Shebu, tja daar ben ik ook wel eens flink dronken geworden. (in die tent moet je gewoon keihard zuipen anders ga je je echt ergeren aan al de dronken mensen)
Zitten er nog wel meer, o.a. bij Temple, Wimbledon, Leicester Square.
De Hems is niet echt top inderdaad, kan aardig wat leukere barren verzinnen... Ben er 1 keer snel geweest, daarna niet meer...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef Individual het volgende:
De Hems veel over gehoord en na 5 jaar ben ik er dan eindelijk geweest.![]()
Ik vond het niet echt zo Nederlands op een paar Nederlandse bordjes en een schuimkraag na..![]()
Ik zag trouwens ook een muurschildering van Stella Artois...![]()
Ze hebben er trouwens wel frikandellen speciaal (6pond aka 20 gulden per stuk); mijn favoriete Hollandsche snack!
![]()
Overall: ok, maar niet speciaal
misschien nog eens met Sinterklaas ofzo er naar toe
De Hems is leuk om het Nederlands elftal te kijken of ff een broodje kroket te halen... Maar er zijn idd veel toffere kroegen in de omgeving!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:40 schreef Drive-r het volgende:
[..]
De Hems is niet echt top inderdaad, kan aardig wat leukere barren verzinnen... Ben er 1 keer snel geweest, daarna niet meer...
Agreed. Ik was vlak voordat ik weg ging nog even naar die bar in het Sanderson Hotel, bizarre tent is dat zeg! Wel naar mijn zin gehad, goeie hoop mooie dames (gold diggers) en goeie cocktails. Verder ging ik op mooie zondagen altijd richting de Westbourne in Notting Hill, hele relaxte sfeer en gezellige lui. Helaas voor mij wel weer half uurtje op de bus, maar goed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef Public_NME het volgende:
[..]
De Hems is leuk om het Nederlands elftal te kijken of ff een broodje kroket te halen... Maar er zijn idd veel toffere kroegen in de omgeving!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |