abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23444133
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Doracfas het volgende:
Heb er iets van 10 achter elkaar gedaan, maar nog geen % erbij. En heb er eerder ook al een flink aantal gedaan. Maar zal kijken of je er veel meer nodig hebt.
er zijn ook een aantal races die niet op de map staan.. zo kom ik regelmatig een race tegen onderweg, en als ik dan op de kaart kijk staat ie er niet op

Misschien dat je daar nog een paar van nodig hebt ofzo..
pi_23444342
als je een nieuwe auto koopt/krijgt kan je hem inwisselen voor een auto die je al hebt.

Vaak krijg ik telefoontjes dat er ergens een race is, en ik vind ze nooit, hoe kan dit??
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_23444583
weten jullie of er misschien iets van een patch of iets dergeliiks is zodat je je eigen muziek erin kan zetten!! want na een aantal keer komt die muziek me al de strot uit, en aan de andere kant is het wel leuk om te luisteren terwijl je rijdt!
maar als je dan winamp aanhebt staan, is het weer te hard om te horen wat er wordt gezegd!

Alvast bedankt!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_23444700
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Doracfas het volgende:
Heb er iets van 10 achter elkaar gedaan, maar nog geen % erbij. En heb er eerder ook al een flink aantal gedaan. Maar zal kijken of je er veel meer nodig hebt.
heb jij alle unique items al dan? misschien is dat die 10 procent!
Dit keer zonder signature
pi_23445607
Jullie maken echt de mooiste bakken

Moet vrdomme helemaal overnieuw beginnen omdat ik een nieuw mobo/proc heb aangeschaft
pi_23446690
Ik heb een turbo gekocht, wat is de toets daarvoor ???
pi_23447059
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 14:55 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb een turbo gekocht, wat is de toets daarvoor ???
Je gas toets, zonder dollen !

Als je NOS bedoeld is dat ALT(links) of ALT(rechts)
pi_23448196
Heb nu me mazda een beetje zitten ombouwen maar nu heb ik een nieuwe wagen gehad als ik die neem gaan je onderdelen toch niet mee? En moet je alles overnieuw halen?
pi_23449311
* DaFan wil op de hoogte blijven :p

Geen internet thuis dus geen foto van mijn bak. Maar hij is sowieso mooier dan allemaal
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:39:52 #211
100116 Twingo_Driver
** Vroomshoop **
pi_23449922
Zo ik wil ook even pimpen met mijn Lexus

Net even gekleurde nitro injectie erop gebouwd.

Met de Lexus in de drift

Ex Twingo Driver, rijd nu met VW Transporter T5 :-)
Bekijk mijn auto op www.jeroenpekkeriet.nl
pi_23451080
Ik verwaarloos nfsu2 een beetje nu ik Half Life 2 heb

Hebben jullie dat ook?
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:51:31 #213
100116 Twingo_Driver
** Vroomshoop **
pi_23451426
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:37 schreef kippiej het volgende:

Hebben jullie dat ook?
Nee, want ik heb Half Life niet
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:59:14 #214
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_23451612
Zo hier weer even mijn auto

deze heb ik van bijna het begin af aan dus daar heb ik NFS u2 voor 95% nu mee gespeeld.

IK ben nu zelf op 54 % van het spel , dus ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als ik helemaal klaar ben met het spel
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_23452611
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:59 schreef RAVW het volgende:
Zo hier weer even mijn auto

deze heb ik van bijna het begin af aan dus daar heb ik NFS u2 voor 95% nu mee gespeeld.

[afbeelding]

IK ben nu zelf op 54 % van het spel , dus ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als ik helemaal klaar ben met het spel
Vind dat best lelijk in het algemeen , die reclame van bedrijven op de zijkant, op de voor en achterkant is het nog ok , maar aan de zijkant tussen je stickers door is niet echt mooi....

maar tis een mening
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_23453008
Daardoor gaat je visual rating omhoog he
pi_23453035
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:54 schreef rotskibo het volgende:
Daardoor gaat je visual rating omhoog he
Dan neuk ik die visual rating mooi maar.

Ja, anaal!.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:03:27 #218
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_23453217
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dan neuk ik die visual rating mooi maar.

Ja, anaal!.
Ja dta vind ik ook , vind het zelf er ook niet uit zien, maar het schijnt hoe lelijker je hem maak hoe meer punten

Ik vidn het er ook niet uit zien met die reklame stikkers maar oke het is nu even niet anders.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_23453856
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:37 schreef kippiej het volgende:

Hebben jullie dat ook?
Nope. NFSU2 rules!
pi_23454013
ik vind het idd soms wel stom dat ik soms verplicht ben een lelijke upgrade te doen...
Had eerst best een mooie roof top in het midden... kon ik op level 2 alleen nog links of rechts plaatsen waardoor alle symetrie weg is En die spinners erop....
Ik rij op het moment nog steeds mijn mx5 zie geen rede om em te veranderen want ik win nog steeds alles. Spel is trouwens wel enorm zeg... hele dag zitten spelen en nog maar 10% verder
Jupiler is goed
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:30:51 #221
100116 Twingo_Driver
** Vroomshoop **
pi_23455254
Zonder lelijke upgrades krijjg je geen nieuwe opdrachten,dat is wel jammer dat het zo in elkaar zit.
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:53:23 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23455768
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 20:40 schreef Aurelium het volgende:
ik vind het idd soms wel stom dat ik soms verplicht ben een lelijke upgrade te doen...
Had eerst best een mooie roof top in het midden... kon ik op level 2 alleen nog links of rechts plaatsen waardoor alle symetrie weg is En die spinners erop....
Ik rij op het moment nog steeds mijn mx5 zie geen rede om em te veranderen want ik win nog steeds alles. Spel is trouwens wel enorm zeg... hele dag zitten spelen en nog maar 10% verder
Ach dat komt vrij snel wel weer goed
Dan kun je die dingen die je nu alleen links of rechts kunt doen op allebij de plekken doen

Vind idd wel dat je soms stomme upgrades moet doen om verder te komen.
Die Spinners vind ik bijvoorbeeld allemaal echt lelijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23456178
heb zonet een wide body kit gekregen.. heb gelijk mijn scoops eraf gehaald (al lijkt het bij nader inzien misschien toch net iets leuker met scoops, bij wide body)

heb nog niet echt een goed plaatje:

wel grappig zo'n wide body kit, maar heb toch liever 'normaal' denk ik

@ Twingo_driver en Komakie: als je maar rating 10.00 hebt, kun je wel een beetje rotzooi weer eraf halen zonder dat je onder de 10.00 komt. Zo rijd ik nu weer lekker rond met standaard kop- en achterlampen en wieldoppen

edit: ok hier nog een paar screenies

[ Bericht 14% gewijzigd door Fulcrum_X op 20-11-2004 22:23:49 ]
pi_23457517
Waarom krijg ik trouwens geen fatsoenlijke banden en remmen? Ik kan nu nauwelijks meer optrekken met mijn wagentje omdat hij door alle turbo's en engines meteen in de slip gaat. Wel handig om een paar 360-tis te maken om je nitro weer aan te vullen
Heb trouwens net een audi TT gekocht. Wat een klere bak man.... zelfs met op 50 km/u krijg ik em nog geen haarspeldbocht om terwijl hij de beste handeling had van alle wagens volgens mij....
ik ga wel gewoon weer naar mn mx5... kan ik die audi tt nog verpatsen?
Jupiler is goed
pi_23457895
Die wide body kit ziet er niet uit man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')