er zijn ook een aantal races die niet op de map staan.. zo kom ik regelmatig een race tegen onderweg, en als ik dan op de kaart kijk staat ie er niet opquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Doracfas het volgende:
Heb er iets van 10 achter elkaar gedaan, maar nog geen % erbij. En heb er eerder ook al een flink aantal gedaan. Maar zal kijken of je er veel meer nodig hebt.

heb jij alle unique items al dan? misschien is dat die 10 procent!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:14 schreef Doracfas het volgende:
Heb er iets van 10 achter elkaar gedaan, maar nog geen % erbij. En heb er eerder ook al een flink aantal gedaan. Maar zal kijken of je er veel meer nodig hebt.

Je gas toets, zonder dollenquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:55 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb een turbo gekocht, wat is de toets daarvoor ???

Nee, want ik heb Half Life nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:37 schreef kippiej het volgende:
Ik verwaarloos nfsu2 een beetje nu ik Half Life 2 heb
Hebben jullie dat ook?

Vind dat best lelijk in het algemeen , die reclame van bedrijven op de zijkant, op de voor en achterkant is het nog ok , maar aan de zijkant tussen je stickers door is niet echt mooi....quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:59 schreef RAVW het volgende:
Zo hier weer even mijn auto
deze heb ik van bijna het begin af aan dus daar heb ik NFS u2 voor 95% nu mee gespeeld.
[afbeelding]
IK ben nu zelf op 54 % van het spel , dus ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien als ik helemaal klaar ben met het spel

Dan neuk ik die visual rating mooi maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:54 schreef rotskibo het volgende:
Daardoor gaat je visual rating omhoog he

Ja dta vind ik ook , vind het zelf er ook niet uit zien, maar het schijnt hoe lelijker je hem maak hoe meer puntenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan neuk ik die visual rating mooi maar.
Ja, anaal!.

Nope. NFSU2 rules!quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:37 schreef kippiej het volgende:
Ik verwaarloos nfsu2 een beetje nu ik Half Life 2 heb
Hebben jullie dat ook?

Ach dat komt vrij snel wel weer goedquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:40 schreef Aurelium het volgende:
ik vind het idd soms wel stom dat ik soms verplicht ben een lelijke upgrade te doen...
Had eerst best een mooie roof top in het midden... kon ik op level 2 alleen nog links of rechts plaatsen waardoor alle symetrie weg isEn die spinners erop....
Ik rij op het moment nog steeds mijn mx5zie geen rede om em te veranderen want ik win nog steeds alles. Spel is trouwens wel enorm zeg... hele dag zitten spelen en nog maar 10% verder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |