Vorig jaar ben ik zelf heen geweest. Toen waren er bands als: RHCP, Korn, Linkin Park, Die Toten Hosen, Danko Jones, N.E.R.D., Motorhead, Machinehead en meer. In het jubileum jaar zal het programma waarschijnlijk helemaal indrukwekkend zijn.quote:A
Audioslave
C
Coldplay
D
Depeche Mode
F
Foo Fighters
G
Green Day
I
Iron Maiden
K
Kiss
L
Limp Bizkit
N
Nine Inch Nails
O
Offspring
R
R.E.M.
Rammstein
S
System Of A Down
T
The Hives
V
Velvet Revolver
W
Weezer
ach ja, je moet zo'n OP toch een beetje opleukenquote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef Komakie het volgende:
Ik ben in 2003 geweest
Erg veel lol gehad
-bands-
Weinig potentieel
Maar ze hebben altijd goeie acts. Vind alleen een hoop van die geruchten echt totaal niet realistisch. Maar jah, hopen mag altijd net als speculeren
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef Komakie het volgende:
A
Audioslave
C
Coldplay
D
Depeche Mode
F
Foo Fighters
G
Green Day
Is opzich wel logisch dat ze komen, net nieuw album, festival seizoen is weer begonnen.
I
Iron Maiden
K
Kiss
L
Limp Bizkit
Ze zijn nu bezig met opnemen, volgend jaar komtie uit, dus grote kans
N
Nine Inch Nails
Nieuwe album komt uit, dus zou kunnen
O
Offspring
R
R.E.M.
Rammstein (hele grote kans, spelen namelijk ook op FoR)
S
System Of A Down
Hele grote kans
T
The Hives
Hoop t niet
V
Velvet Revolver
W
Weezer
Daar zit wel weer wat inquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ja, je moet zo'n OP toch een beetje opleuken
ok...quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef beerke het volgende:
Nine Inch Nails dood???
Gast, moet jij volgend jaar maart eens naar de platenboer lopen voor hun Trent zijn nieuwe meesterwerk. Althans, als het niet wederom uitgesteld wordt. Maar dat zal voornamelijk aan de juridische afwikkeling met platenlabel Nothing liggen. Het album zelf is nagenoeg af volgens de laatste berichten.
En daarmee is NIN absoluut een serieuze kandidaat voor de komende festivals in Europa. En dan zal zeker een festival als RAR of TW een zeer goede kans maken deze act binnen te halen. En dan ga ik ze toch eindelijk een keer zien. Want die DVD "... and all that could have been" ken ik van A tot Z.
Wat bedoel je daarmee? Depeche is zeer populair buiten Nederland (vgl. U2) en al helemaal in Duitsland. In 2003 stond David Gahan solo op RAR. In januari gaan ze de studio weer in voor een nieuw album. Een tour staat ook in de planning. Maar of ze juni gaan halen?? Dat is meer de vraag.quote:
da's juist goed, aangezien er ook opvullers moeten zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef umberrella het volgende:
waarom staat anastacia in t geruchtenlijstje.... (op die site) Ik neem toch niet aan dat die serieus komt....
Daar zit ik helemaal niet op te wachten!!!
Niet te vergeten natuurlijk LP en Avril Lavignequote:Vorig jaar ben ik zelf heen geweest. Toen waren er bands als: RHCP, Korn, Linkin Park, Die Toten Hosen, Danko Jones, N.E.R.D., Motorhead, Machinehead en meer. In het jubileum jaar zal het programma waarschijnlijk helemaal indrukwekkend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |