Nee, tegen mijn deur.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef Marty26 het volgende:
Waar stond die te plassentoch niet in je kamer?
AA meschien een plan voor je Pa ?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:00 schreef epona het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn deur.
welnee, hij moet juist leren drinkenquote:Op donderdag 18 november 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
AA meschien een plan voor je Pa ?
Is dat niet gevaarlijk?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:02 schreef Snakey het volgende:
Ghehehe
Ik heb mijn tv een keer doodgepist, while drunk of course![]()
Jaaa zekerrrrquote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Epona? Is dat niet dat paard in Zelda?
Juist.....quote:Op donderdag 18 november 2004 15:02 schreef epona het volgende:
[..]
welnee, hij moet juist leren drinken
Dodelijk gevaarlijk zelfs, maarja, ook afslag gemist.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef epona het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk?
nee, hij kan er niet tegen omdat ie zelden drinkt.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juist.....![]()
Is het bij jullie de nieuwe Fam Tokkie
Succes met je zuipcurses aan je paquote:Op donderdag 18 november 2004 15:05 schreef epona het volgende:
[..]
nee, hij kan er niet tegen omdat ie zelden drinkt.
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef Roellio het volgende:
Ach, een vriend van me was een keer z'n huissleutel kwijt en is dus maar via het afdakje op de eerste verdieping zijn slaapkamer binnengeklommen. Totdat de politie met zwaailichten de straat in kwam scheuren en bleek dat 'ie half in het kozijn van de slaapkamer van de buren bungelde.
Die is al geweestquote:Op donderdag 18 november 2004 15:49 schreef RaZZle het volgende:
Waar blijft de Lemming ?![]()
Nee, dat was toch Ebola?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Epona? Is dat niet dat paard in Zelda?
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:02 schreef Snakey het volgende:
Ik heb mijn tv een keer doodgepist, while drunk of course![]()
Snakey is broer van Marmar??quote:Op donderdag 18 november 2004 16:03 schreef MarMar het volgende:
plekken waar mijn broer bezopen heeft staan zeiken:
over zijn tv (die stond in een hoekje van de kamer)
nee eponaquote:Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, dat was toch Ebola?
Zeg dan niksquote:Op donderdag 18 november 2004 16:59 schreef Rio het volgende:
En dan is er nog iets, maar dat is zo beschamend voor mijn beste vriend, dat schrijf ik niet op hier. Sorry.
hou dan je kop dichtquote:Op donderdag 18 november 2004 16:59 schreef Rio het volgende:
En dan is er nog iets, maar dat is zo beschamend voor mijn beste vriend, dat schrijf ik niet op hier. Sorry.
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:57 schreef epona het volgende:
Ik sliep en opeens hoorde ik *iets* kletteren, ik doe de lamp aan....
staat m'n pa daar te zeiken![]()
![]()
blijkt die gast dronken een afslag gemist te hebben.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef nexcro het volgende:
Mooie alcoholist![]()
als je een keer dronken bent hoef je nie meteen naar de AA heen hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 15:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
AA meschien een plan voor je Pa ?
Whehe, was ie ook zo zat als wat?quote:Op zondag 21 november 2004 21:07 schreef Sorella het volgende:
Mijn zoon (jaar of 4 toen) komt naar beneden loopt richting keuken, doet keukenkastje open, plast in de pedaal emmer, loopt door naar de wc, trekt door en verdwijnt weer naar boven
Heb er zelf ook een hekel aan als mensen een verhaal beginnen, maar het niet afmaken, dus ik begrijp jullie reacties. Het zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
hou dan je kop dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |