abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25529317
Ik heb telkens last van conjunctuur golven. Eerst gaat alles geweldig en komt het geld maar binnenstromen tot er weer 1 klein kutdorpje in opstand komt waardoor er meerdere in opstand komen en ik uit mn steden wordt geflikkerd ondanks mijn leger en gouverneur aldaar. Vervolgens draai ik een beurt of 20 hevig verlies voor het zich weer kenter, ik mijn steden herwin, de stedelingen afslacht uit boosheid en weer 20 beurten dikke winst maak.

Ja ik gebruik automanage, omdat ik meer dan 60 colonies heb en geen zin ze allemaal te gaan besturen...
pi_25530020
Ik heb er nu 20 denk ik, die doe ik wel zelf...hoe bevalt dat automanage?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25530689
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb er nu 20 denk ik, die doe ik wel zelf...hoe bevalt dat automanage?
Niet! Als ik de policy op iets anders als growth zet heb ik meteen de bevolking over de zeik heen, heel soms kun je nog twee a drie moves nog es wat anders proberen
pi_25537948
Regel het dan zelf, gaat het altijd beter
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 21 maart 2005 @ 17:45:57 #255
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_25639721
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb nu ook de SPQR mod gedownload, maar is het normaal dat elke turn zo lang duurt? Ik zit ongeveer een halve minuut te wachten totdat ik weer kan, en dat is op een gegeven moment behoorlijk irritant
Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_25642510
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Regel het dan zelf, gaat het altijd beter
I am a lazy ass bitch!
  maandag 21 maart 2005 @ 19:56:29 #257
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_25642987
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

I am a lazy ass bitch!
je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik mee
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_25645280
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]

je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik mee
hoe doe je dat precies?

Ik ben zelfs te lui om de tutorial te volgen
  maandag 21 maart 2005 @ 22:12:42 #259
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_25647262
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

hoe doe je dat precies?

Ik ben zelfs te lui om de tutorial te volgen
export_descr_building.txt kan je effecten van gebouwen beetje editten
law/happiness/public health wat verhogen
en bij markets pop growth weghalen anders krijg je veel te hoge bevolkingsgroei.

ff file eerst opslaan ;
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_25703593
Kun je de laatste patch installeren en dan toch SPQR draaien?
Heeft iemand patch 1.2. al geinstalleerd? En?
Helpt waar hij kan!
pi_25703679
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef NoSigar het volgende:
Kun je de laatste patch installeren en dan toch SPQR draaien?
Heeft iemand patch 1.2. al geinstalleerd? En?
1: Ja
2: Ja, erg leuk. Ik zou eerst een tijdje met de patch spelen en als je het dan zat bent pas met de SPQR mod spelen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_25709183
Ah dank je.
Heb nu een total realism mod (versie 3? of zo), maar ik neem aan dat ik beter het hele spel opnieuw kan installeren?
Helpt waar hij kan!
pi_25709790
Als je onzeker bent, gewoon:

1: Uninstallen
2: Map deleten
3: Opnieuw Installen
4: Patchen met 1.2
5: Mod erop

.

PS: Volgens mij zijn ze bezig met RTR 6.0, dus ik neem aan dat je 5.zoveel bedoelt?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_25710296
Hoeveel hapiness heb ik wel niet nodig om de senaat aan te kunnen vallen? Als ik mijn allies aanval, krijg ik dan meer hapiness ook of wordt dat alleen maar minder?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_25713728
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoeveel hapiness heb ik wel niet nodig om de senaat aan te kunnen vallen? Als ik mijn allies aanval, krijg ik dan meer hapiness ook of wordt dat alleen maar minder?
Op een gegeven moment was bij mij de senaat gewoon redundant...
  maandag 28 maart 2005 @ 19:00:36 #266
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_25811997
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)
AMD 3000. Ik denk dat het aan mijn 512 geheugen ligt dan
  donderdag 7 april 2005 @ 22:58:48 #267
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26059858
Ik heb eindelijk eens de complete Total realisme mod gedownload en het is toch best redelijk. Toch heb ik een aantal problemen met draaien, zo veranderen mijn units als ik uitzoom gewoon weer terug in hun oude uiterlijk. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
pi_26061126
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Djaser het volgende:
Ik heb eindelijk eens de complete Total realisme mod gedownload en het is toch best redelijk. Toch heb ik een aantal problemen met draaien, zo veranderen mijn units als ik uitzoom gewoon weer terug in hun oude uiterlijk. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Yep. Dat komt door de modders, die hebben sprite units toegevoegd om je framerate te besparen zodra je uitzoomt. Het kan ook zijn dat ze dit juist niet gedaan hebben en ook de oude sprites niet verwijderd hebben. Ik weet niet hoe je het oplost, maar ik zou gewoon de SPQR mod spelen, heb je er geen last van .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:25:17 #269
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_26074988
Net maar eens het origineel gekocht. Dat had ik niet. Maar dit is wel een te mooi spel om niet te kopen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 11 april 2005 @ 12:57:43 #270
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26145151
Ben nu ook verslaafd aan RTW. Net begonnen en bijna de grieken en macedoniers verslagen, maar heb nu al een tijd een stad waar zelfs met een gouvernour niks geproduceerd kan worden. Moraal is er wel erg hoog.
Verder vraag ik me af of het handiger is om gouverneurs vooral in grote steden te stoppen of om een aantal in dorpen als sparta en athene te gooien zodat die wat groeien.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:02:27 #271
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26258495
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef cyber_rebel het volgende:
Ben nu ook verslaafd aan RTW. Net begonnen en bijna de grieken en macedoniers verslagen, maar heb nu al een tijd een stad waar zelfs met een gouvernour niks geproduceerd kan worden. Moraal is er wel erg hoog.
Verder vraag ik me af of het handiger is om gouverneurs vooral in grote steden te stoppen of om een aantal in dorpen als sparta en athene te gooien zodat die wat groeien.
Ik stop mijn gouverneurs (ik denk dat je hier familieleden bedoelt) altijd in de front-steden omdat die steden altijd het snelst moeten groeien. Vooral als je steden verovert krijgen alleen de steden waar gouverneurs inzitten direct alle slaven.

Ik vraag me alleen of je diplomats neerzetten in steden zonder gouverneurs nog een effect heeft... voor me gevoel lijken steden zonder gouverneurs maar met diplomats minder snel ontevreden te worden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vassili_Z op 15-04-2005 22:11:21 ]
Era Vulgaris
pi_26297193
Heey ik heb ook de SPQR mod geinstaleerd
Als ik het spel opstart zie ik het ook staan
maar ik zie verder eigenlijk geen veranderingen :S
De map ziet er niet echt anders uit in mijn ogen
Zie ik maar klein stukje want ben net begonnen met campaign op nieuwe pc

Hoe kan ik checken of die nou wel eg werkt :S
  donderdag 21 april 2005 @ 20:33:25 #273
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26412669
Ik word een beetje moe van dat installatie programma:

Ik krijg nu error 1610 bij het installeren, de configuratie bestanden zijn beschadigd of iets dergelijks. Iemand die er wat op weet?
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:16:18 #274
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_26514227
Familieleden altijd in frontsteden stoppen inderdaad.
Snellere groei. Maar ook zijn familieleden zijn erg duur om te briben voor de computer.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:48:46 #275
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26523968
En hoe zit het met steden aan de kust dan? Tenslotte zijn die ook vrij belangrijk.

Inmiddels heb ik de macedoniers overigens verslagen. De grieken hebben denk ik nog 1 stad in turkije, waar ik binnenkort op zal gaan landen. Wel helaas ook een stad met de plaag en inwoners die op het punt staan te rebeleren En mijn faction leader is overleden toen ie op zee zat
  maandag 2 mei 2005 @ 13:13:52 #277
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26664759
Naja, ik ben het hele spel zat eigenlijk, ondanks de mods. Het heeft ff geduurd, maar gisteren toch de uninstallknop aangeklikt. De mods zijn te beperkt, helemaal vergeleken met Medieval (die ik overigens weer speel sinds gisteren en wat blijft die goed zeg, een van de beste games ooit) en de levensduur is nu wel op. Ik verwacht zeker geen wonderen van de expansie, helemaal neit als ik lees wat er eigenlijk beloofd was in deze versie en er nog niet in zit en de matige patchsupport van de ontwikkelaar.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26769744
Wow de expansie wordt masterlijk man
De volksverhuizingen komen erin voor
Dat betekend Atilla de Hun hoop ik
Leider van de beruchtte Hunnen.
Zo daarmee wil ik wel knokken tegen de romeinen hoor
Ik kan echt niet wachten

Maaruh kep meteen vraagje
er is een mod
mundus-magnus_v1-2
Dan heb je een grotere map ook o.a

Maar bij mij blijft de map hetzelfde
Ik snap niet echt wat ik fout doe
waar moet je die zooi nou daadwerkelijk droppen al die files
want zover ik weet deed ik wat in readme stond
Iemand misschien die kan helpen ofzo :p
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:13:17 #279
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26769773
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef ProXi het volgende:
Wow de expansie wordt masterlijk man
De volksverhuizingen komen erin voor
Dat betekend Atilla de Hun hoop ik
Leider van de beruchtte Hunnen.
Zo daarmee wil ik wel knokken tegen de romeinen hoor
Ik kan echt niet wachten

Maaruh kep meteen vraagje
er is een mod
mundus-magnus_v1-2
Dan heb je een grotere map ook o.a

Maar bij mij blijft de map hetzelfde
Ik snap niet echt wat ik fout doe
waar moet je die zooi nou daadwerkelijk droppen al die files
want zover ik weet deed ik wat in readme stond
Iemand misschien die kan helpen ofzo :p
Ik heb wel geleerd dat de makers van de Total War serie gek zijn op mooie beloftes e.d, stel je er maar niet al te veel van voor, op een hoop bug fixes, nieuwe skins en een paar extra landjes na. De Hunnen beginnen zonder land en moeten plunderend steden veroveren en barbaren kunnen volksverhuizingen doen oid, allemaal leuk, maar gameplaygewijs zal het vast weinig voorstellen.

Ik ken de mod niet, als ik jou was zou ik even meer info opzoeken omtrent dat gebeuren.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26769847
ja zijn allemaal engelsen op forum van die mods waartegen ik het niet echt goed kan uitleggen

Maar ik blijf goede hoop houden hoor op die expansion
en met patch zijn die bugs er zo weer uit
pi_26769906
tvp... fuck, dat ik dit topic nog niet gevonde had....
Fools rush in where angels fear to tread...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:55:39 #282
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26770250
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:18 schreef ProXi het volgende:
ja zijn allemaal engelsen op forum van die mods waartegen ik het niet echt goed kan uitleggen

Maar ik blijf goede hoop houden hoor op die expansion
en met patch zijn die bugs er zo weer uit
Then copy content of "install.zip" into your RTW's Data folder. Start the game and choose "Provincial campaign" in Single player menu.

Gewoon uitpakken in je DATA folder van Rome .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30957111
Ik heb het spel ook gekocht en geinstalleerd en gespeeld.
tering! Wat us dit spel verslavend en groots! Zijn er nog mensen met
soortgelijke ervaringen en taktische tips je battles te winnen?
pi_30957407
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb het spel ook gekocht en geinstalleerd en gespeeld.
tering! Wat us dit spel verslavend en groots! Zijn er nog mensen met
soortgelijke ervaringen en taktische tips je battles te winnen?
Ik heb er duizenden. Ik zou zeggen: kom maar op, van verliezen kun je leren . En tevens een mooi moment dit topic nieuw leven in te blazen, want de expansie is er over 2-3 dagen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 26 september 2005 @ 23:17:30 #285
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30957941
Expansie?

Kan je wat meer info geven?

Ben lui.
A.M.A.B
pi_30958070
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef Cart_man het volgende:
Expansie?

Kan je wat meer info geven?

Ben lui.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=4870
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30969674
wat doet iedereen toch moeilijk over die hoplites



btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD
Ay un porrito aqui ?
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:00:40 #288
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_30969797
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef FidelZandro het volgende:
wat doet iedereen toch moeilijk over die hoplites

[afbeelding]

btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD
We're not worthy
pi_30969944
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef Steeven het volgende:

[..]

1: Ja
2: Ja, erg leuk. Ik zou eerst een tijdje met de patch spelen en als je het dan zat bent pas met de SPQR mod spelen.
zat ?
van Rome Total War ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
probeer de game eerst maar us met ALLE factions uit te spelen
weet je niet hoe dat kan, klik dan hier

na de patch is de game er wel op vooruit gegaan..
geen AI generals meer die suicide plegen onder je neus, bribing is veel moeilijker etc

naja, nog 7 landjes te gaan, en dan heb ik de hele map veroverd
Ay un porrito aqui ?
pi_30970013
@ Jim.Beam: LOL

de kunst is gewoon om enemy units te flanken (van meerdere kanten tegelijk aanvallen) en zoveel mogelijk damage in 1 x te doen
SHOCK and AWE weetjewel
Ay un porrito aqui ?
pi_30971217
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef FidelZandro het volgende:
wat doet iedereen toch moeilijk over die hoplites

[afbeelding]

btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD
Vertel me liever hoe ik Egyptische chariots versla
pi_30971229
Ligt het aan mij of zijn cavelarie veel te sterk in dit spel?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:53:11 #293
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30971272
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Yankee_One het volgende:
Ligt het aan mij of zijn cavelarie veel te sterk in dit spel?
Ligt niet aan jou.

Die chariots vond ik ook altijd irritant.
A.M.A.B
pi_30971348
anywayz, briljant spel en ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar vrijdag (verjaardag en de uitbreiding ) jan van de pu was iig al zeer lovend
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 27 september 2005 @ 13:57:04 #295
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30971366
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Yankee_One het volgende:
anywayz, briljant spel en ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar vrijdag (verjaardag en de uitbreiding ) jan van de pu was iig al zeer lovend
Klinkt wel goed ja, die uitbreiding.

Vrijdag toch mijn laatste dag van afstudeerstage.
A.M.A.B
pi_30973784
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Young_David het volgende:

[..]

Vertel me liever hoe ik Egyptische chariots versla
met zo bruut mogelijke archers en met pikemen
die chariots zullen proberen van de flank aan te komen rennen, dus daar moet je een formatie pikemen hebben staan
het kan ook met infantry, dan moet je die chariots zien in te sluiten... hun attack is erg hoog, maar als ze stil komen te staan, gaan ze er heel hard aan
weetikveel, ik laat gewoon mijn halve army op die chariots chargen als ze in de buurt zijn
Ay un porrito aqui ?
pi_30974146
en natuurlijk zoveel mogelijk het terrein in je voordeel gebruiken
als jij naar beneden charged, en hij moet omhoog, heb je behoorlijk voordeel

zoals hier:



tis ook belangrijk om de juiste units tegen die chariots inzetten, zoals velites, cilician pirates en andere lui met javelins. horse archers en militia cavalry kunnen ook heel handig zijn, vooral wanneer ze op skirmish-mode staan
Ay un porrito aqui ?
pi_30984870
quote:
zat ?
van Rome Total War ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
probeer de game eerst maar us met ALLE factions uit te spelen
weet je niet hoe dat kan, klik dan hier

na de patch is de game er wel op vooruit gegaan..
geen AI generals meer die suicide plegen onder je neus, bribing is veel moeilijker etc
Wat 'haha'? Een game kan heel snel repetitief worden, dan boeit het geen reet of je het nu wel of niet met elke factie hebt uitgespeeld. Bovendien spelen ze bijna allemaal hetzelfde, je hebt de Romeinen, de Barbaren en de Oosterlingen, met 2-3 facties die van alles wat zijn. Heel speciaal .
quote:
btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD
Er zit een foutje in de AI waardoor Medium het moeilijkst is. Check maar na op de forums.
quote:
de kunst is gewoon om enemy units te flanken (van meerdere kanten tegelijk aanvallen) en zoveel mogelijk damage in 1 x te doen
SHOCK and AWE weetjewel
Dat is niet moeilijk tegen de AI, die komt altijd in een rechte lijn op je aflopen tenzij je gebruik maakt van DarthMod.
quote:
Ligt het aan mij of zijn cavelarie veel te sterk in dit spel?
Ja dat zijn ze ook, verschillende mods hebben dit aangepast. Ze hebben een ongebalanceerde stormbonus in de gewone, ongemodde versie.
quote:
jan van de pu was iig al zeer lovend
Die gast prijst alles aan .

En het leger van Egypte klopt geen reet van in de ongemodde versie ook, die zijn overpowered, dat wil je niet weten. Voor een optimale ervaring raad ik echt Rome Total Realism, SPQR of de nog komende Europa Barbarorum mod aan. Deze mods halen veel grote fouten uit het spel en maken het gewoon een stuk leuker en realistischer.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30985412
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ligt niet aan jou.

Die chariots vond ik ook altijd irritant.
Lokken met skirmishers/archers en insluiten met een groep infanterie. Komen ze nooit meer weg.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30987592
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Steeven het volgende:

[..]

Wat 'haha'? Een game kan heel snel repetitief worden, dan boeit het geen reet of je het nu wel of niet met elke factie hebt uitgespeeld. Bovendien spelen ze bijna allemaal hetzelfde, je hebt de Romeinen, de Barbaren en de Oosterlingen, met 2-3 facties die van alles wat zijn. Heel speciaal .
[..]
nouja toch wel ...
door de andere beginplek en andere samenstelling van je legers, is het elke keer anders...
elke battle opnieuw
roeien met de riemen die je hebt
en zeker op very hard is t een behoorlijke uitdaging
maar ik doe ook wel us "autoresolve battle", vooral als de units makkelijk retrainable zijn
quote:
Er zit een foutje in de AI waardoor Medium het moeilijkst is. Check maar na op de forums.
you've just got to be shitting me . . .
quote:
Dat is niet moeilijk tegen de AI, die komt altijd in een rechte lijn op je aflopen tenzij je gebruik maakt van DarthMod.
wat doet die mod precies ?
Ay un porrito aqui ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')