Niet! Als ik de policy op iets anders als growth zet heb ik meteen de bevolking over de zeik heen, heel soms kun je nog twee a drie moves nog es wat anders proberenquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb er nu 20 denk ik, die doe ik wel zelf...hoe bevalt dat automanage?
Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)quote:Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb nu ook de SPQR mod gedownload, maar is het normaal dat elke turn zo lang duurt? Ik zit ongeveer een halve minuut te wachten totdat ik weer kan, en dat is op een gegeven moment behoorlijk irritant
I am a lazy ass bitch!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Regel het dan zelf, gaat het altijd beter
je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik meequote:
hoe doe je dat precies?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik mee
export_descr_building.txt kan je effecten van gebouwen beetje edittenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
hoe doe je dat precies?
Ik ben zelfs te lui om de tutorial te volgen![]()
1: Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef NoSigar het volgende:
Kun je de laatste patch installeren en dan toch SPQR draaien?
Heeft iemand patch 1.2. al geinstalleerd? En?
Op een gegeven moment was bij mij de senaat gewoon redundant...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoeveel hapiness heb ik wel niet nodig om de senaat aan te kunnen vallen? Als ik mijn allies aanval, krijg ik dan meer hapiness ook of wordt dat alleen maar minder?
AMD 3000. Ik denk dat het aan mijn 512 geheugen ligt danquote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)
Yep. Dat komt door de modders, die hebben sprite units toegevoegd om je framerate te besparen zodra je uitzoomt. Het kan ook zijn dat ze dit juist niet gedaan hebben en ook de oude sprites niet verwijderd hebben. Ik weet niet hoe je het oplost, maar ik zou gewoon de SPQR mod spelen, heb je er geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Djaser het volgende:
Ik heb eindelijk eens de complete Total realisme mod gedownload en het is toch best redelijk. Toch heb ik een aantal problemen met draaien, zo veranderen mijn units als ik uitzoom gewoon weer terug in hun oude uiterlijk. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Ik stop mijn gouverneurs (ik denk dat je hier familieleden bedoelt) altijd in de front-steden omdat die steden altijd het snelst moeten groeien. Vooral als je steden verovert krijgen alleen de steden waar gouverneurs inzitten direct alle slaven.quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef cyber_rebel het volgende:
Ben nu ook verslaafd aan RTW. Net begonnen en bijna de grieken en macedoniers verslagen, maar heb nu al een tijd een stad waar zelfs met een gouvernour niks geproduceerd kan worden. Moraal is er wel erg hoog.
Verder vraag ik me af of het handiger is om gouverneurs vooral in grote steden te stoppen of om een aantal in dorpen als sparta en athene te gooien zodat die wat groeien.
Ik heb wel geleerd dat de makers van de Total War serie gek zijn op mooie beloftes e.d, stel je er maar niet al te veel van voor, op een hoop bug fixes, nieuwe skins en een paar extra landjes na. De Hunnen beginnen zonder land en moeten plunderend steden veroveren en barbaren kunnen volksverhuizingen doen oid, allemaal leuk, maar gameplaygewijs zal het vast weinig voorstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:10 schreef ProXi het volgende:
Wow de expansie wordt masterlijk man
De volksverhuizingen komen erin voor
Dat betekend Atilla de Hun hoop ik
Leider van de beruchtte Hunnen.
Zo daarmee wil ik wel knokken tegen de romeinen hoor
Ik kan echt niet wachten
Maaruh kep meteen vraagje
er is een mod
mundus-magnus_v1-2
Dan heb je een grotere map ook o.a
Maar bij mij blijft de map hetzelfde
Ik snap niet echt wat ik fout doe
waar moet je die zooi nou daadwerkelijk droppen al die files
want zover ik weet deed ik wat in readme stond
Iemand misschien die kan helpen ofzo :p
Then copy content of "install.zip" into your RTW's Data folder. Start the game and choose "Provincial campaign" in Single player menu.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:18 schreef ProXi het volgende:
ja zijn allemaal engelsen op forum van die mods waartegen ik het niet echt goed kan uitleggen
Maar ik blijf goede hoop houden hoor op die expansion
en met patch zijn die bugs er zo weer uit
Ik heb er duizenden. Ik zou zeggen: kom maar op, van verliezen kun je lerenquote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Ik heb het spel ook gekocht en geinstalleerd en gespeeld.
tering! Wat us dit spel verslavend en groots! Zijn er nog mensen met
soortgelijke ervaringen en taktische tips je battles te winnen?
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=4870quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef Cart_man het volgende:
Expansie?![]()
Kan je wat meer info geven?
Ben lui.
We're not worthyquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef FidelZandro het volgende:
wat doet iedereen toch moeilijk over die hoplites![]()
[afbeelding]
btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD![]()
zat ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
1: Ja
2: Ja, erg leuk. Ik zou eerst een tijdje met de patch spelen en als je het dan zat bent pas met de SPQR mod spelen.
Vertel me liever hoe ik Egyptische chariots verslaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef FidelZandro het volgende:
wat doet iedereen toch moeilijk over die hoplites![]()
[afbeelding]
btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD![]()
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Yankee_One het volgende:
Ligt het aan mij of zijn cavelarie veel te sterk in dit spel?
Klinkt wel goed ja, die uitbreiding.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Yankee_One het volgende:
anywayz, briljant spel en ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar vrijdag (verjaardagen de uitbreiding
) jan van de pu was iig al zeer lovend
![]()
met zo bruut mogelijke archers en met pikemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef Young_David het volgende:
[..]
Vertel me liever hoe ik Egyptische chariots versla
Wat 'haha'? Een game kan heel snel repetitief worden, dan boeit het geen reet of je het nu wel of niet met elke factie hebt uitgespeeld. Bovendien spelen ze bijna allemaal hetzelfde, je hebt de Romeinen, de Barbaren en de Oosterlingen, met 2-3 facties die van alles wat zijn. Heel speciaalquote:zat ?
van Rome Total War ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
probeer de game eerst maar us met ALLE factions uit te spelen
weet je niet hoe dat kan, klik dan hier
na de patch is de game er wel op vooruit gegaan..
geen AI generals meer die suicide plegen onder je neus, bribing is veel moeilijker etc
Er zit een foutje in de AI waardoor Medium het moeilijkst is. Check maar na op de forums.quote:btw dit was met pontus tegen seleucia op HARD
Dat is niet moeilijk tegen de AI, die komt altijd in een rechte lijn op je aflopen tenzij je gebruik maakt van DarthMod.quote:de kunst is gewoon om enemy units te flanken (van meerdere kanten tegelijk aanvallen) en zoveel mogelijk damage in 1 x te doen
SHOCK and AWE weetjewel
Ja dat zijn ze ook, verschillende mods hebben dit aangepast. Ze hebben een ongebalanceerde stormbonus in de gewone, ongemodde versie.quote:Ligt het aan mij of zijn cavelarie veel te sterk in dit spel?
Die gast prijst alles aanquote:jan van de pu was iig al zeer lovend
Lokken met skirmishers/archers en insluiten met een groep infanterie. Komen ze nooit meer weg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou.
Die chariots vond ik ook altijd irritant.
nouja toch wel ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wat 'haha'? Een game kan heel snel repetitief worden, dan boeit het geen reet of je het nu wel of niet met elke factie hebt uitgespeeld. Bovendien spelen ze bijna allemaal hetzelfde, je hebt de Romeinen, de Barbaren en de Oosterlingen, met 2-3 facties die van alles wat zijn. Heel speciaal.
[..]
you've just got to be shitting me . . .quote:Er zit een foutje in de AI waardoor Medium het moeilijkst is. Check maar na op de forums.
wat doet die mod precies ?quote:Dat is niet moeilijk tegen de AI, die komt altijd in een rechte lijn op je aflopen tenzij je gebruik maakt van DarthMod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |