Mediamarkt, Dixons, Music Store, Free Record Shop, krijg je nog een verpakking ookquote:
Ja, maar meestal neemt die bevolking geen maatregelen. En zodra je de blokkering weer opheft gaan ze niet achter je aan ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:59 schreef skiwi het volgende:
Als ik de opdracht kijg om een haven te blokkeren en ik voer dat uit, ben ik dan gelijk in oorlog met die bevolkings groep? en is het slim op soms die opdrachten te negeren??
Ah, nog een slachtofferquote:Op woensdag 29 december 2004 16:20 schreef Young_David het volgende:
Super spel. Ik was altijd een fan van de Age of Empires serie (en dat zal ik blijven), maar deze game heeft vrij snel een bijzondere plek gekregen. Ik voel me aan de ene kant een romeins leider die zijn steden en legers beheerd, en aan de andere kant een generaal die zijn legers aanvoert. Vooral de gevechten tegen een meerderheid zijn een uitdaging en zo leuk als je dan de vijand ziet wegrennen van angst (terwijl ze bijna alleen nog maar contact met mijn archers en ballista's hebben gehad)
Ik speel nu met de Julii en ben bezig met een oorlog tegen de Galiers. Ik zit nu op mijn werk ... maar heb alweer zin in vanavond ... het is lang geleden dat een game mij zo lang gekluisterd aan het scherm hield.
Phalanx is erg langzaam, gewoon je archers, hastati spears of artillerie erop gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:41 schreef Keraunos het volgende:
Ik heb het spel nu ook eindelijk. Het is best leuk, als je het te veel speelt lijkt het alleen veel op zijn voorganger, alleen grafisch wat mooier.
Maar wat is een goede manier om phalanx units uit te schakelen. Ik heb nu problemen met de germanen die die hele tijd meerde phalanx units (met van die lange speren vooruit) in hun legers hebben. Ik weet dat je er niet recht voor moet staan, maar omsingelen met mijn hastii units of in de rug met paarden wil zelfs niet echt lukken.
En is er een manier om meer familieleden bij elkaar te krijgen? En is het erg als je je steden of legers hebt zonder familie leden?
Iemand misschien een linkje naar een handleiding???
Gewoon archers, heb je ze zo dood, of inderdaad atillerie, waarom hestati, dat is verspilling van units.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Phalanx is erg langzaam, gewoon je archers, hastati spears of artillerie erop gebruiken
Ik weet de precieze oorzaak van jou probleem niet, maar het volgende zou ik doen:quote:Op maandag 3 januari 2005 14:45 schreef peejdorie het volgende:
heb een vraagje: als ik rome: total war probeer op te starten laadt ie het opstartschermpje (met credits e.d.), maar hierna gaat hij terug naar het bureaublad, dus zonder het main menu te laten zien ofzo..
weet iemand hoe dat komt en hoe ik het kan verhelpen?
Yep, alleen dan niet alles op high zetten.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Loserkid het volgende:
Doet rome rotal war het met een NVIDIA GeForce FX 5200 videokaart?
Hij doet het zelfs op een geforce 2mx.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Loserkid het volgende:
Doet rome rotal war het met een NVIDIA GeForce FX 5200 videokaart?
heb ik allebei gedaan..quote:Op maandag 3 januari 2005 17:04 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ik weet de precieze oorzaak van jou probleem niet, maar het volgende zou ik doen:
De nieuwste patch downloaden (1.1 nog steeds dacht ik)
De nieuwste direct X downloaden.
Succes
Je zou toch zeggen dat er een goede handleiding bij het spel zit en dat er een tutorial te spelen zal zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:45 schreef Petomaan het volgende:
Hallo allen, ik heb het spel net gekocht. Heeft iemand links naar goede handleidingen of fansites?
Ik weet dat ze heel gemakkelijk te googelen zijn, maar ben benieuwd naar handleidingen waar je ècht veel aan hebt, en aan wie kan je het dan beter vragen dan aan mensen die het spel al een tijdje spelen?
Ja, maar mijn ervaring met deze handleidingen is dat ze niet nèt die fijne kneepjes van het vak leren die in handleidingen staan die door spelers zijn gemaakt, en die je net die ene tip kunnen geven waardoor je een battle kan winnen ...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er een goede handleiding bij het spel zit en dat er een tutorial te spelen zal zijn
Misschien dat er op www.gamefaqs.com wat staat voor je qua strategie tipsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:13 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Ja, maar mijn ervaring met deze handleidingen is dat ze niet nèt die fijne kneepjes van het vak leren die in handleidingen staan die door spelers zijn gemaakt, en die je net die ene tip kunnen geven waardoor je een battle kan winnen ...
Wat zou kunnen helplen, is de nieuwste drivers voor je videokaart downloaden. Toen ik Call of Duty speelde met mijn radeon 9800P viel het spel elke keer uit op een bepaald gedeelte, waar je met een vrachtwagen moest ontsnappen en elke keer Duitsers achter je zaten. Toen heb ik de nieuwe drivers voor de kaart gedownload en het werkte.quote:
Die site kende ik nog nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien dat er op www.gamefaqs.com wat staat voor je qua strategie tips
Ten eerste moet je er niet zelf op af gaan, laat ze maar komen, als ze bijna bij je zijn laat je ze op hun snelst aanvallen, is het effectiefst. Een aantal laat je vanaf de flanken aanvallen. En nog een aantal vanaf de achterkant, eerst er rond heen gaan en dan dus insluiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:58 schreef m021 het volgende:
Welke strategy moet je gebruiken als je horsemen worden overnumbered door de axemen van de vijand?
In een bepaald gevecht had ik alleen horsemen (zo'n 250) en de vijand alleen axemen (zo'n 300). Mijn horsemen vluchtten als hazen!Hoe pak ik dit aan?
mijn specs:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Wat zou kunnen helplen, is de nieuwste drivers voor je videokaart downloaden. Toen ik Call of Duty speelde met mijn radeon 9800P viel het spel elke keer uit op een bepaald gedeelte, waar je met een vrachtwagen moest ontsnappen en elke keer Duitsers achter je zaten. Toen heb ik de nieuwe drivers voor de kaart gedownload en het werkte.
Heb je ook al opnieuw geinstalleerd?
Wat voor pc heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |