Niet! Als ik de policy op iets anders als growth zet heb ik meteen de bevolking over de zeik heen, heel soms kun je nog twee a drie moves nog es wat anders proberenquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb er nu 20 denk ik, die doe ik wel zelf...hoe bevalt dat automanage?
Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)quote:Op zondag 13 maart 2005 17:14 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb nu ook de SPQR mod gedownload, maar is het normaal dat elke turn zo lang duurt? Ik zit ongeveer een halve minuut te wachten totdat ik weer kan, en dat is op een gegeven moment behoorlijk irritant
I am a lazy ass bitch!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef WeirdMicky het volgende:
Regel het dan zelf, gaat het altijd beter
je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik meequote:
hoe doe je dat precies?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
je kan temples editten zodat ze allemaal +50% happiness geven ofzo dan heb je er ook geen gezeik mee
export_descr_building.txt kan je effecten van gebouwen beetje edittenquote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
hoe doe je dat precies?
Ik ben zelfs te lui om de tutorial te volgen![]()
1: Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef NoSigar het volgende:
Kun je de laatste patch installeren en dan toch SPQR draaien?
Heeft iemand patch 1.2. al geinstalleerd? En?
Op een gegeven moment was bij mij de senaat gewoon redundant...quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoeveel hapiness heb ik wel niet nodig om de senaat aan te kunnen vallen? Als ik mijn allies aanval, krijg ik dan meer hapiness ook of wordt dat alleen maar minder?
AMD 3000. Ik denk dat het aan mijn 512 geheugen ligt danquote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Komt omdat de ai meer legers bouwt en dus meer legers moet besturen. Hoe langer je speelt hoe moeilijker het spel wordt ! Ik heb er weinig last van (mischien snellere pc)
Yep. Dat komt door de modders, die hebben sprite units toegevoegd om je framerate te besparen zodra je uitzoomt. Het kan ook zijn dat ze dit juist niet gedaan hebben en ook de oude sprites niet verwijderd hebben. Ik weet niet hoe je het oplost, maar ik zou gewoon de SPQR mod spelen, heb je er geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Djaser het volgende:
Ik heb eindelijk eens de complete Total realisme mod gedownload en het is toch best redelijk. Toch heb ik een aantal problemen met draaien, zo veranderen mijn units als ik uitzoom gewoon weer terug in hun oude uiterlijk. Heeft iemand een idee hoe dat komt?
Ik stop mijn gouverneurs (ik denk dat je hier familieleden bedoelt) altijd in de front-steden omdat die steden altijd het snelst moeten groeien. Vooral als je steden verovert krijgen alleen de steden waar gouverneurs inzitten direct alle slaven.quote:Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef cyber_rebel het volgende:
Ben nu ook verslaafd aan RTW. Net begonnen en bijna de grieken en macedoniers verslagen, maar heb nu al een tijd een stad waar zelfs met een gouvernour niks geproduceerd kan worden. Moraal is er wel erg hoog.
Verder vraag ik me af of het handiger is om gouverneurs vooral in grote steden te stoppen of om een aantal in dorpen als sparta en athene te gooien zodat die wat groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |