abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2004 @ 11:58:55 #76
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23537989
Damn het was maandag 22-11!
22 is het dubbele van 11! weer dat getal 11!

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 25 november 2004 @ 01:34:47 #77
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_23557359
Regel 1: (Offtopic)
Toeval bestaat niet!!!!!!!!!!!!!!!

Wat hebben mensen toch met toeval. Alles is een reactie van een actie. Gevolg van oorzaak. Alleen maar omdat iemand niet de Oorzaak weet betekent het niet dat je het met het woord :"Toeval" mag beschrijven. Het is gebeurd en er is een reden voor. Het punt is dat wij niet meer willen dat het weer gebeurd. En dat die getallen kloppen is leuk maar je hebt er weinig aan. Behalve als je iedereen om de 9 of 11 of 911 dagen (or whatever ) wil gaan beschermen, Good luck.
Ik zeg niet dat ik een oplossing heb voor alle tereur enzooo maar dit is ook geen goeie manier.

Sorry dat moest er ff uit. Maar ga verder
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_23566458
elfgetal =11 van voetbal

j
  donderdag 25 november 2004 @ 18:06:01 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23570796
op carnaval zeggen ze ook altijd alaaf
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23616906
Ik heb altijd als ik thuis op de computer naar de tijd kijk, of op de video of m'n wekkerradio dat ik dan of 11:11 zie of 23:11 of 22:11 of 1:11. Dat heb ik zo vaak.
pi_23618058
Ik heb altijd als ik naar mn piemel kijk dat ie 11 cm is. Zo raar.
pi_23637723
quote:
Op donderdag 25 november 2004 01:34 schreef sir_Tachyon het volgende:
Regel 1: (Offtopic)
Toeval bestaat niet!!!!!!!!!!!!!!!

Wat hebben mensen toch met toeval. Alles is een reactie van een actie. Gevolg van oorzaak. Alleen maar omdat iemand niet de Oorzaak weet betekent het niet dat je het met het woord :"Toeval" mag beschrijven. Het is gebeurd en er is een reden voor. Het punt is dat wij niet meer willen dat het weer gebeurd. En dat die getallen kloppen is leuk maar je hebt er weinig aan. Behalve als je iedereen om de 9 of 11 of 911 dagen (or whatever ) wil gaan beschermen, Good luck.
Ik zeg niet dat ik een oplossing heb voor alle tereur enzooo maar dit is ook geen goeie manier.

Sorry dat moest er ff uit. Maar ga verder
toeval wil in dit geval zeggen dat er niet een achterliggende reden is (hoeft te zijn) welke er voor zorgt dat het getal 11 steeds terugkomt.

het is dan ook niet zozeer toeval alswel de wil van de mens om overal orde in te zien/scheppen.

als je een bepaald getal ergens in wil zien en tegen wil komen, zul je deze ook overal tegenkomen. (vrij geciteerd naar 'Pi' )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')