* In scheur ligt om zijn beste maat die blundert op vakantie *quote:Op zondag 28 november 2004 18:24 schreef RearGuard het volgende:
Verhaal
Latorz!!![]()
Damn, kom er net achter dat ze niet 16 is zoals ze zei, maar 15quote:Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk freelance, en had afgelopen weekend een opdracht, daar maakte ik deze blunder:
Dr liepen van die meisjes rond, dochters van medewerkers van t bedrijf. Die zorgen voor het bezorgen van de administratieve spullen, koffie/thee, en dat de vloer afval vrij bleef. De meesten waren zo wat jong, maar er liep 1 hele mooie rond, en een iets minder, maar nog steeds erg leuk, rond, allebei net niet te jong. Alle 2 in erg dure kleding. Die laatste 2 waren een collega en ik de hele tijd aan t plagen (hij is ook 19), beetje knipogen, complimentjes maken, enz. Elke keer werden ze zo rood dat ze bijna leken te ontploffen![]()
Hele leuke 3 dagen mee gehad, komen we er vlak voordat we naar huis gaan gisteren, achter dat het de dochters van de eigenaar zijn, van 8 grote dealer bedrijven, als we dat eerder hadden geweten hadden we ons kaartje wel gegeven
Ik ken dat ja! En het probleem is dat het altijd de sneuste (lees: lelijkste) mannen zijn :'(quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef innepin het volgende:
Willekeurig figuur x afgelopen zondag:
"En hoe voelt het nou om het mooiste meisje in de bar te zijn?".
Ik antwoordde met "hoe voelt het nou om de grootste slijmbal in de bar te zijn?" maar dat vond ie niet zo grappig :').
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:28 schreef rudedeltadude het volgende:
dank... sorry liep een beetje uit de hand
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:57 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Haha hier ook mijn excuses... Is inmiddels allemaal verwijdert. Heb trouwens geen mail meer van je gehad(zal verder niet slowchatten moderaters, I promise!)
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Haha idd, laten vallen en dan nog pissed worden ook.
Ik weet trouwens niet of dit een blunder is, maar het nummer van een meid vragen *beetje dronken ik* terwijl ze gewoon bij haar vriendje in de armen staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |