Wachtwoord?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef Teddiebear het volgende:
Voor een leuke gemonteerde video van onze dag verwijs ik naar:
ftp://circuitdag@80.60.50.111/
en dan de Zandvoort 18 Nov (Rollin' Mix)![]()
Met slicks onder de auto en de juiste weersomstandigheden worden de remmen behoorlijk belast. Met het weer van de afgelopen circuitdag en de gewone straatbandjes gebeurt er vrijwel niets met de remmen, althans, niet met de onze.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
de decembermaand is al een dure maand, en heb je geen nieuwe remblokken nodig voor je Ascona? t'is over 2 weken alweer dan.
trouwens, ik hoor van een collega dat we eind deze week sneeuw krijgen
Ik heb ervoor geleerd en gestudeerd... Dus waarom niet?quote:dat lijkt me gaaf zeg, een versnellingsbak verwisselen. kan jij dat?
Als het bakhuis en de assen overeenkomen, dan kan er inderdaad een 6-bak aangehangen worden. Anders wordt het een reusachtige en nagenoeg onmogelijke en met name onbetaalbare opdracht.quote:kan je er bijvoorbeeld ook een zesbak aan hangen
Een bak vervangen is idd helemaal niet zo moeilijk, behalve als je geen beschikking hebt tot een brug en aanverwante gereedschappen. Ik moet zeggen: van het sleutelen op straat wordt je het meest inventief, maar het kost je over het algemeen bloed, zweet, tranen en een ruggewervel... Momenteel is het weer ook niet om over naar huis te schrijven, dus ‘outdoor’-sleutelen is niet aan de orde. Gelukkig heb ik nog goede contacten met mijn oude baas (Vakgarage) en die vindt het (nog steeds) niet erg dat ik daar kom sleutelen (op zaterdag).quote:Bak vervangen is toch niet zo moelijk? Als je maar een betere hebt liggen
Als het weer een btje meezit (ik lul wel veel over het weer, geloof ik...), wordt het zeker leuk!quote:2 december kom ik ook met een sierra samen met een vriend van me. Zal wel leuk worden
Met goede kontakten bij een staalboer, kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat duitsland lonkt bij mij ook heel erg. zo staat er voor 70 euro een sierra die er op de foto helemaal klokgaaf uit ziet. die deuren en achterklep zou ik wel heel graag willen hebben en een 75 pk reserveblok is ook nooit weg. eurhmm.. volgens vwe.nl komt er dan nog wel 208 euro BPM bij![]()
Bwehehe...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef Tommeh het volgende:
Morgen is het zo verOnze mof (duitse sierra ) staat klaar met cassetteband speler enzo er nog in
![]()
Snel? Nee.
Leuk? Ja
Een aantal nare klappers?! Met welke auto heb je geracet? Met (een van) de (vele) Sierra(s)? Of was je aan het rijden met die rode Alfa 75; die zijn 'aangezicht' tot 2x toe flink vernielde?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Helaas zat het weer weer eens niet mee, wat een aantal nare klappers tot gevolg had. Aan de andere kant ook weer stom om dan zo op het randje te gaan rijden als je weet dat het spek- en spekglad is op de baan.
Jij hebt 'm doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
niet eerst de andere versnellingsbak er achter zetten?
wellicht is het gemakkelijk om 't tegelijk te doen, als je toch een 16v op de plank hebt liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |