RaymanNL werk weblog eens bij.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:59 schreef RaymanNL het volgende:
Daar ben ik weer:D:D
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
RaymanNL werk weblog eens bij.![]()
Er was gewoon geen hoop, daarnaast als ik iets niet leuk vond zei ik altijd dat ik dan last zou krijgen van mn hart met een dikke knipoog en dan mocht ik gewoon toekijkenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Fliepke is een etterbak pur sang![]()
gedaan!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
RaymanNL werk weblog eens bij.![]()
Gereageerd!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
gedaan!
Nu stap ik je harteloze gedrag naar de vrouwtjes toe, d'r zit gewoon gat in je hartquote:Op donderdag 18 november 2004 14:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Er was gewoon geen hoop, daarnaast als ik iets niet leuk vond zei ik altijd dat ik dan last zou krijgen van mn hart met een dikke knipoog en dan mocht ik gewoon toekijken. (ik heb overigens wel een gaatje in mn hart dus het was niet helemaal ongefundeerd).
Op een gegeven moment was het wel zo dat 80% van de klas niet meer kwam en dat er een giftige gymleraar een uur later het leslokaal kwam binnenstormen, die hebben we toen uiteraard weggehoond.
Nooit meer iets over gehoord
Zou je niet het e.e.a. posten over het feit dat Gamedemon Rayman 3quote:Op donderdag 18 november 2004 14:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
gedaan!
ohw jah!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou je niet het e.e.a. posten over het feit dat Gamedemon Rayman 3In de verkoop gooit
![]()
Ja maar die mogen zij dan opvullen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nu stap ik je harteloze gedrag naar de vrouwtjes toe, d'r zit gewoon gat in je hart![]()
Dat gat moet dan wel groot zijn, dat het de dames niet lukt om het te vullenquote:Op donderdag 18 november 2004 14:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja maar die mogen zij dan opvullen.
En zo heb je dan weer meteen een praatje te pakken in de kroeg
Al is dat niet echt een goede insteek, je krijgt eerder medelijden enzo, terwijl ik dr eigenlijk geen last van heb.
zo ook gedaanquote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou je niet het e.e.a. posten over het feit dat Gamedemon Rayman 3In de verkoop gooit
![]()
Salut, Le Baggeur!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:24 schreef capibar het volgende:
kaas-chips? wtf ?![]()
bonjour!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Salut, Le Baggeur!![]()
De tostie verslaving is overquote:Op donderdag 18 november 2004 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Kut man! Ik ben dubbel frisss verslaaft
ik dacht alcohol joh, hoe kan je rayman anders goed vinden?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:29 schreef RaymanNL het volgende:
Kut man! Ik ben dubbel frisss verslaaft
Le Baggeur hebt u al uw choque gehad vandaagquote:Op donderdag 18 november 2004 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ik dacht alcohol joh, hoe kan je rayman anders goed vinden?
wij hebben nesquickquote:Op donderdag 18 november 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Le Baggeur hebt u al uw choque gehad vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |