Whehe, je wist dus niet van de meet. Die is momenteel al bezig: #ONZ/ONZ meeting deel 8quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd niet van meets.
Maarre ontopic:
GTST is leuk
ofzo.
Meets zijn voor miets.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Whehe, je wist dus niet van de meet. Die is momenteel al bezig: #ONZ/ONZ meeting deel 8
Ik wilde even doen of ik me in de dag vergiste, maar je wist überhaupt niet dat er eentje was.
Ontopic: GTST is klote sinds die gast die eigenlijk dood is nog als geest rondhuppelt. Dat kan nietMaar ik was gisteren wel met een rondleiding in het studiogebouw. En toen kwam Ludo langs. In het echt is ie ook stoer.
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meets zijn voor miets.![]()
En ik wist dat er zo'n topic de hele tijd sticky stond, maar ik ga daar dus niet in kijken.
Ludo lijkt me in het echt wel een coole gozer.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:17 schreef Orginial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:51 schreef Frey het volgende:
[..]Nee,door Suzanne.Ik dacht da jij geen spoilers wou lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ben ikquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef Frey het volgende:
Omdat ik de zomerclif niet wilde verpesten
en kom es op MSN![]()
HVB , Sjors is gewoon stom en als je andere Sjors fans zoektquote:Op zondag 21 november 2004 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heb net pas de aflevering van vrijdag gezien, is Charlie weleens sociaal, niet-egocentrisch, niet-egoistisch geweest en heeft ze weleens een hele dag niemand afgebekt en is het ooit weleens bij haar opgekomen dat ze zelf ook fout kan zitten?
Drommels wat een opgefokte, verwende zeiktrut!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom vind iedereen hier Sjors zo stom? Omdat ze in GTST nog nooit uit de kleren is gegaan? Als dat zo is, redeneren jullie wel een beetje triest...
quote:Op zondag 21 november 2004 11:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
HVB , Sjors is gewoon stom en als je andere Sjors fans zoekt
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl
Proefballonnetje; GTST-Meet!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd niet van meets.
Maarre ontopic:
GTST is leuk
ofzo.
Ja jij valt daar wel onder de gemiddelde leeftijdquote:Op zondag 21 november 2004 12:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inge Schrama
![]()
Nee hoor Sjors is gewoon, ja, Sjors, en Sjors is stom.quote:Op zondag 21 november 2004 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom vind iedereen hier Sjors zo stom? Omdat ze in GTST nog nooit uit de kleren is gegaan? Als dat zo is, redeneren jullie wel een beetje triest...
Jullie hebben echt geen goede kijk in de toekomst.quote:Op zondag 21 november 2004 13:11 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Inge geen irritante kutkop hebben..maar ze speelt wel als een irritante kutkop :')
De enige goeie Sjors is een dooie Sjors. Dus gaat ze dood?quote:Op zondag 21 november 2004 13:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen goede kijk in de toekomst.
Wacht maar over een paar maanden: Sjors wordt fantastisch!![]()
Het is nooit meer geworden dan een proefballonetje, hè?quote:Op zondag 21 november 2004 12:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Proefballonnetje; GTST-Meet!
[GTST-meet Proefballonnetje] Nummero 2!
Reloaded.
Nee.quote:Op zondag 21 november 2004 13:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
De enige goeie Sjors is een dooie Sjors. Dus gaat ze dood?
Dan word ze toch ook niet beterquote:Op zondag 21 november 2004 13:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel evil.quote:Op zondag 21 november 2004 13:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan word ze toch ook niet beter![]()
Is dat speculatie, Orginial, of een spoiler?quote:Op zondag 21 november 2004 13:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wel evil.![]()
Kijk jij GTST wel.quote:Op zondag 21 november 2004 14:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat speculatie, Orginial, of een spoiler?
Klinkt in ieder geval interessant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |