Ja, alleen moet Charlie eens een keer normaal gaan doen tegen Barbar en alles en iedereen. Ze gedraagt zich echt als een puber en dat is ze toch al niet meer? Heeft nu wel lang genoeg geduurd allemaal.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Carel boeit me ook geen ene![]()
Martine is saai.
Ik vind alleen Charlie leuk de laatse tijd![]()
ik vind de kleding van martine juist helemaal geweldig, ik heb zelf ook kleding van dat merk.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
wat had martine trouwens een verschrikkelijk jasje aan! wat een beroerde pasvorm met die enorme vouw in dr rug.
en inderdaad wat een suf gedoe tussen die carel en martine, bah.
t was vanavond bijna zonde van mijn tijd
(bijna dan)
Digispeed,waarom ben je niet online?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind de kleding van martine juist helemaal geweldig, ik heb zelf ook kleding van dat merk.
is trouwens niet goedkoop, het is van Monique Collignon couture.
Nee jo.. ze is de nanny van isabellas zogenaamde overleden dochtertje (tog:?)quote:Op donderdag 18 november 2004 21:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Suzanne een zus is van Isabella ... dus de dochter van Carel...
ben ik welquote:Op donderdag 18 november 2004 21:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Digispeed,waarom ben je niet online?![]()
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet alleen GTST is achteruit gegaan de laatste tijd, de topics ook.![]()
Zou er een verband zijn?quote:Op donderdag 18 november 2004 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet alleen GTST is achteruit gegaan de laatste tijd, de topics ook.![]()
Ze kan twee dingen tegelijk zijnquote:Op donderdag 18 november 2004 21:54 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
Nee jo.. ze is de nanny van isabellas zogenaamde overleden dochtertje (tog:?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Erwinquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:31 schreef Xoti het volgende:
ow wist ik al, maar wel leuk
het zat gewoon te strak, gezien die trekkerige vouw op haar rug. met de kleding is niks mis, maar t zou wel leuk zijn als het paste.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind de kleding van martine juist helemaal geweldig, ik heb zelf ook kleding van dat merk.
is trouwens niet goedkoop, het is van Monique Collignon couture.
Hmm...Vind het wel leuk hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het zat gewoon te strak, gezien die trekkerige vouw op haar rug. met de kleding is niks mis, maar t zou wel leuk zijn als het paste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.Wegens overvloed van commentaar danquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:44 schreef JohnDDD het volgende:
Originial, kun je het niet gewoon zeggen?
Wel kan ik zeggen dat je 26 november moet kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Wegens overvloed van commentaar dan![]()
Wedden dat 'ie op miraculeuze wijze "geneest".quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:59 schreef Dizer het volgende:
wat ie prezies heeft weet ik niet, maar hij heeft maar een half jaar te leven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |