Dat zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Raar volkje...
Aj Twents wa aans as Nederlands vind, da heur ie 't niet veule doar nee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en je hoort er weinig nederlands
Niet naar het café, want dat mag niet van Sjesus. Maar wel zo lang mogelijk dronken worden in de voetbalkantine, want dát mag natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Raar volkje...
had het meer over de opmerking van DIGGER dat het bij hem in de buurt zo donker wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aj Twents wa aans as Nederlands vind, da heur ie 't niet veule doar nee.
Uggsquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef pfaf het volgende:
Daarom zie ik de laatste tijd al die vrouwen met die snowboots. Ze wisten dat het ging sneeuwen vandaag.
Ik snap soms nix van die modequote:Op vrijdag 19 november 2004 11:31 schreef pfaf het volgende:
Daarom zie ik de laatste tijd al die vrouwen met die snowboots. Ze wisten dat het ging sneeuwen vandaag.
*oren dichthoudt*quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
Heeeeeeeee Bloemeeeeeeetjeeeeeeeee![]()
![]()
En hij had het over het sterk Protestantse Twentse dorp / stadje Rijssen. Waar het zwart ziet van de zwarte kousen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had het meer over de opmerking van DIGGER dat het bij hem in de buurt zo donker was
Klopt, onze kantine is ook niet voor niets het best lopende cafe. Ook op championsleague avonden zie je veel mensen in de kantine. Hoe zou dat nou komen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet naar het café, want dat mag niet van Sjesus. Maar wel zo lang mogelijk dronken worden in de voetbalkantine, want dát mag natuurlijk wel.
Soms gaat het gepaard met korte rokjes en dát is wel erg goed.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap soms nix van die mode
Ik zag ze in de zomer al met die dingen aan
Dat begrijp ik dan weer welquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:40 schreef pfaf het volgende:
Soms gaat het gepaard met korte rokjes en dát is wel erg goed.![]()
Omdat klakkeloos achter de mode aanlopen een aanslag is op je smaakquote:Ik vind de spijkerbroek in de laars echt het meest lelijke modeverschijnsel ooit. En dat zegt ook iedere man die ik er ooit over gesproken heb. Dus waarom? Waarom?
Als het volgend jaar niet over is, trek ik persoonlijk bij elke vrouw de broek uit de laars.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat klakkeloos achter de mode aanlopen een aanslag is op je smaak
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als het volgend jaar niet over is, trek ik persoonlijk bij elke vrouw de broek uit de laars.
anky van grunsven moet zich niet met mode bemoeienquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:40 schreef pfaf het volgende:
Ik vind de spijkerbroek in de laars echt het meest lelijke modeverschijnsel ooit. En dat zegt ook iedere man die ik er ooit over gesproken heb. Dus waarom? Waarom?
Bjorooooooooquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeeeeeeee Bloemeeeeeeetjeeeeeeeee![]()
![]()
heb je de hinnikquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:26 schreef Bluezz het volgende:
*hinnik*
Heb nog een shirtje van hem liggen, van L'OM uiteraardquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
Laten we niet vergeten te vieren dat vandaag jarig zijn :
Laurent Blanc (1965)
Van Harte natuurlijk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |