Jaquote:Op woensdag 17 november 2004 23:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Laatste post:
[..]
Was de visite gezellig?
jeetje... das wel erg lulligquote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef LadyS het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld al 2 jaar niks voor mijn verjaardag gekregen
Vertel! Oh ik moet nu eens gaan slapen zie ik, het is al elf uur geweest! Maar hartstikke leuk dat de visite gezellig was!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja
[puber] JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [/puber]
Ja zoenen LadyS, je weet wel.
Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik die typfout zag!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:26 schreef clauwheee het volgende:
spleetuinbankje
As ifquote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel we worden toch niet plots een Lellebel
allesquote:Op woensdag 17 november 2004 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Je taart die je morgen zou eten Mous???
En die gore foto van Cas toevoegen, taart ontploft alles zat onderquote:Op woensdag 17 november 2004 23:37 schreef moussy het volgende:
[..]
alles![]()
inclusief de taart volgens mij, morgen koopmans maar ff mailen dat het recpt van hun mix niet klopt![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En die gore foto van Cas toevoegen, taart ontploft alles zat onder![]()
meteen mailen, stalken en de ME er op afsturen, of Mohammed Bquote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Wij hadden vanavond voordat de visite kwam dubbelfris gehaald bij de Appie. Schenken we het in, is het meest schimmelEcht te ranzig voor woorden. 15-04-05 stond er op.
Ik heb alleen maar ervaring met siliconenbakvormquote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Wie weet dat, moet ik de springvorm er af halen als de appel-kruimel-taart-die-nergens-op-lijkt nog warm is of koud?
Ik kan héél veel dingen maken, maar dit is mijn tweede appeltaart die ik bak zonder mijn oma er bij![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:42 schreef moussy het volgende:
[..]
meteen mailen, stalken en de ME er op afsturen, of Mohammed B
Jak!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Wij hadden vanavond voordat de visite kwam dubbelfris gehaald bij de Appie. Schenken we het in, is het meest schimmelEcht te ranzig voor woorden. 15-04-05 stond er op.
Wat was er eind juni/begin juli dit jaar aan de hand?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:46 schreef Arcee het volgende:
001 2004-07-02 1463
002 2004-06-29 1270
003 2004-06-30 1171
004 2004-07-01 1133
hij begint al te scheuren als ik de ring nog niet eens helemaal los hebquote:Op woensdag 17 november 2004 23:45 schreef Rottdog het volgende:
Dreigt er gevaar voor instorting
Openen allemaal gewoon het subforum weer. 't Gaat mij alleen maar om de blauwe kleur in dit geval.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:48 schreef jessie het volgende:
Die linkjes geven allemaal vandaag aan. Of hoort dat zo?
Babyboom was in juliquote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was er eind juni/begin juli dit jaar aan de hand?
ik zal wel weer gerelt hebbenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was er eind juni/begin juli dit jaar aan de hand?
Okidoquote:Op woensdag 17 november 2004 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Openen allemaal gewoon het subforum weer. 't Gaat mij alleen maar om de blauwe kleur in dit geval.
het is bijna een fruithap met klontjesquote:Op woensdag 17 november 2004 23:53 schreef Rottdog het volgende:
Dan kwak-op-een-bordje-appelkruimeltaart
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:11 schreef moussy het volgende:
[pietverdriet] ik vind het niksde verhouding koek-appel deugt niet [/pietverdriet]
Ik bestel ook bijna nooit. Maar gewoon de wil om te shoppen en dan te bedenken wat ik allemaal nog wil en moet (ahum)quote:Op donderdag 18 november 2004 00:15 schreef moussy het volgende:
detailfoto
Ow daar heb ik ook altijd last van, maar gelukkig is de wehkamp kwaliteit waardeloos, dus blijft het bij kijken![]()
ik proef alleen maar appel en héél in de verte kan ik wat vinden wat eventueel op koek had kunnen lijken.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon door de blender, lepeltje erbij en dan is hij prima te eten hoor!
Oké, dit is dus dezelfde appel-kruimelgeval die ik van de week ook heb gemaakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:48 schreef moussy het volgende:
[..]
hij begint al te scheuren als ik de ring nog niet eens helemaal los hebwaardeloos,d ie kruimelrotzooi, zit veel te weinig deegmix in dat pak, ik kon er niet eens van snaaien
![]()
Het is geen prutbodem geworden, zonder paneer trouwens, want dat was op.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oké, dit is dus dezelfde appel-kruimelgeval die ik van de week ook heb gemaakt.
of je ff 1/4 over de bodem wil verdelen, een rand van ongeveer 2 cm en de rest is voor over de taart.
Ik keek ook al.... welke rest????
Ik hoop dat ie bij jou beter gelukt is dan bij mij, ik had een prutbodem!
Volgende keer een ander standje proberen dan maarquote:Op donderdag 18 november 2004 08:48 schreef coolbabe het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb m`n bekken bezeerd maar weet niet hoe, loop er nu weer bij als een ouwe tamme
Foto`s inplakken? Een taart bakken? DVD kijken? Lekker op de bank gaan zitten met een kopje thee of warme chocomelk en er van genieten dat je kunt blijven zitten?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:20 schreef Sugar het volgende:
Ik heb weer mijn kindloze dagje...Maar vandaag ga ik het anders doen dan vorige week!
Want toen zát ik me hier toch depri te wezen. Gék werd ik van mezelf!
Ik ga dus was doen, school aandacht geven, zonnebank van vorige week nu wel echt nemen, ehm... Nog meer dingen die ik moet doen?![]()
Dat klinkt leuk! Wat gaan jullie dan doen?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
want straks moet ik naar de bibliotheek met Wouters klas
Klinkt als een drukke dag, hoewel ik denk dat alle dagen bij jou wel druk zijn met 3 kinderenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:25 schreef Spuuglokje het volgende:
ik weet niet of ik dat red Coolbabe, want straks moet ik naar de bibliotheek met Wouters klas, ik moet nog boodschappen doen, vanavond theatercursus van acht tot tien, dus dat lukt vast niet.
Thnxquote:Op donderdag 18 november 2004 09:31 schreef moussy het volgende:38. moussy 72
Coolbeep, jij ook beterschap!!
Spuugje, ik kom toch bij je in de achtertuin wonen in mijn verse woning
Spin, alleen échte boter wordt hier gebruikt, anders doet Peet niet mee in het opetenHet zijn vast de 10 maagden geweest
Joene, http://www.schefferwitgoed.nl/
als je scheffer zelf hebt, gewoon vragen of ie evengoed nog wat met de prijs kan doen, meestal welquote:Op donderdag 18 november 2004 09:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Thnx
ah, ze hebben je gewoon nodig omdat de halve klas in jouw auto pastquote:Op donderdag 18 november 2004 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Om kwart over tien moet ik op school zijn, dan gaan we met de kinderen in de auto en naar de bieb. We blijven daar een uurtje. Wat we in dat uurtje gaan doen weet ik niet eens! Misschien voorlezen en boeken zoeken? Gewoon even kennismaken met de bibliotheek, zodat kinderen die er nooit komen ook enthousiast worden. En dan om half twaalf weer terug naar school.
ach als ik hem zeg , dat ik een amerikaanse koelkast , een wasmachine , een droger , en een gasfornuis en over bij hem koop , wil die vast wel wat doen.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:34 schreef moussy het volgende:
[..]
als je scheffer zelf hebt, gewoon vragen of ie evengoed nog wat met de prijs kan doen, meestal wel
Het zijn wel altijd dezelfde vaders en moeders die klaarstaanquote:Op donderdag 18 november 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ah, ze hebben je gewoon nodig omdat de halve klas in jouw auto past
Het is leuk hoor, hier rennen de kleuters als gekken door de bieb heen als je ze even "los laat lopen" Gelukkig staat de bieb naast de school
Het is een cursus, dus lekker zelf spelenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef Sugar het volgende:
Spuuglokje, wat doe je voor theateravondje?![]()
Wouter vindt het de laatste tijd juist een probleem als ik wegga. Altijd drama'squote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Voordeel is dat je goed ziet hoe je kind het doet op school.
Vinden de kinderen het zelf geen probleem om daar ook nog met mama opgescheept te zitten?
Oh, okéquote:Op donderdag 18 november 2004 11:40 schreef Sugar het volgende:
Neuj, hij belt maar mooi. Dat vergeet ie namelijk toch! Enne, ik denk dat ie mobiel belt, dus kan gelukkig wel weg enzo!![]()
Mooi maar klein. Kun je toch niet lekker op tukken?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind deze trouwens heel mooi:
[afbeelding]
Moet jij jouw kleine niet weer 's spammen?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef jolene het volgende:
Doet jullie kleine niet meer aan de bank krabben..of is het geen stof
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mooi maar klein. Kun je toch niet lekker op tukken?
Er is als het goed is ook een driezits vanquote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mooi maar klein. Kun je toch niet lekker op tukken?
Ik moet Miss_D, dan maar weer eens aankijken want hmm ik weet niet hoe...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Moet jij jouw kleine niet weer 's spammen?
Het is wel stofquote:Op donderdag 18 november 2004 15:43 schreef jolene het volgende:
Doet jullie kleine niet meer aan de bank krabben..of is het geen stof
Ja, in mijn mailbox, klopt. Kan ik je straks gelijk ff terugmailen ik ben zo'n onattente mailerquote:Op donderdag 18 november 2004 15:46 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik moet Miss_D, dan maar weer eens aankijken want hmm ik weet niet hoe...
Miss_D, heeft nog wel een plaatje daarvan als het goed is
Dat had ik dus ook altijd. Of dat je vreselijk in de knoop zit met je Grand Foulardquote:Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef moussy het volgende:
Ik ben een wiebelkont en presteer het om na een half uur met kussen en al op de grond te belanden
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 18 november 2004 15:57 schreef moussy het volgende:
Ik wil nóóit meer een bank met losse kussens.... wat een drama. Een kat lag altijd op de rug kussens die na een paar maanden gewoon niet meer uit te deuken was. Ik ben een wiebelkont en presteer het om na een half uur met kussen en al op de grond te belanden
De Grand Foulard is uitgevonden door mensen die alleen maar op de grond zitten. Wat een kl*te dingen zijn dat zeg!!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook altijd. Of dat je vreselijk in de knoop zit met je Grand FoulardKomt niks meer van in... Gewoon een bank uit 1 stuk
je hebt al een zak waar je op kan zitten!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:01 schreef Joene het volgende:
*ik wil een zitzak* *denkt ehm dubbelzinnige opmerking voor een man*
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[afbeelding]
en je veegt er de vloer mee aanquote:Op donderdag 18 november 2004 16:04 schreef Spindizzy het volgende:
Je breekt ook altijd je nek over dat rotding als je opstaat
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[afbeelding]
Je krijgt de groetenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:10 schreef Beaker het volgende:
Moussy, hoe is het met de diaree?
Leuke foto overigens
Heb ik ook, heb ook het idee nu ze wat groter wordt dat ik een periode afsluit...quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ze is prachtig
Word gelijk weer broeds en wil ook wel weer een beestje erbij![]()
Ik hobbel meequote:Op donderdag 18 november 2004 16:18 schreef jolene het volgende:
Ik hobbel wel ff anders hierheen.
F&F slowchat topic :)
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef Troel het volgende:
americo van de ah is erg leuk!
Mjah das waar. Maar ik heb (nog) geen kindertjes en huisdieren hebben we ook niet. En later als ik groot ben wil ik wel een andere kleur, maar voor nu kan deze wel. Tis niet heel licht hoor, beetje bruin/ecru. Ook te moeilijk om uit te leggenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:48 schreef jolene het volgende:
Ow, das wel besmettelijk...
Ik alleen huisdieren maar ik ben zelf het groote vlekkenmonsterquote:Op donderdag 18 november 2004 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah das waar. Maar ik heb (nog) geen kindertjes en huisdieren hebben we ook niet. En later als ik groot ben wil ik wel een andere kleur, maar voor nu kan deze wel. Tis niet heel licht hoor, beetje bruin/ecru. Ook te moeilijk om uit te leggen
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:50 schreef Zabb het volgende:
Ohja, heb trouwens ook goed nieuws!!Allebei mijn tentamens van vorige week gehaald!!
Ik moet me vanaf zaterdag ook gedragenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:56 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik alleen huisdieren maar ik ben zelf het groote vlekkenmonster![]()
Oeh ja taart!! Goed idee! Dat gaan we doen!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:56 schreef Spindizzy het volgende:
Feli
Taart!
Hup, daar gaan weer 10 maagdenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:20 schreef Zabb het volgende:
[..]
Oeh ja taart!! Goed idee! Dat gaan we doen!![]()
een paard van sinterklaas op een stok! Zonder voet, zou Tom zeggenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat is dat?
Stoere bank Zabb!
tip culinair? Wat is dat?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn kerstpakket van tip culinair is binnen
Je hebt ze nog niet op?quote:Op donderdag 18 november 2004 19:45 schreef Zabb het volgende:
Haha, dat plaatje ziet er trouwens ook wat minder smakeljk uit dan die ik hier heb staan hoor!![]()
![]()
Wat een domme koe johquote:Op donderdag 18 november 2004 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Zij: wat heb ik er mee te maken dat jij een dochter hebt
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik: even veel als dat ik met je werk te maken heb zeikwijf
Nou als ik 1 ding geleerd heb van projectgroepjesquote:Op donderdag 18 november 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
goed zo luchtbel, wat een achterlijk mens is dat
Niks meer natuurlijk, ik keek er erg boos bijquote:Op donderdag 18 november 2004 20:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
En wat zei ze toen????
Dat deed ik ook altijd maar ik heb nu een berg van die dingen liggen en geloof dat alles wel zo'n beetje de revue gepasseerd is in de afgelopen jaren. Als ik iets wil koken kijk ik op de site van AH of ik pak een oude TIP. Maar ik heb ook nog een berg kookboeken met heerlijke dingen waar ik alsmaar nooit aan toe komquote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
snoopy, ik ben juist groot fan van de tip, kook er regelmatig uit
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
En Snoopy, heb jij mijn recept van laatst al geprobeerd??
Oh ja, dat geloof ik gelijk, als je eenmaal een verzameling hebtquote:Op donderdag 18 november 2004 20:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd maar ik heb nu een berg van die dingen liggen en geloof dat alles wel zo'n beetje de revue gepasseerd is in de afgelopen jaren. Als ik iets wil koken kijk ik op de site van AH of ik pak een oude TIP. Maar ik heb ook nog een berg kookboeken met heerlijke dingen waar ik alsmaar nooit aan toe kom![]()
Ik vind het geweldig om door te bladeren maar ik zou het toch vaker moeten gebruiken.
-Lijkenneukerij! ...quote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef Syrena het volgende:
Ik zoek een synoniem voor necrologie.
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
-Lijkenneukerij! ...
-"Nee Spin," zegt Taak, "das necrofilie."
-Oja![]()
Van Dale geeft Levensbeschrijving van een overledene, of een Lijst van overledenen. Bij dat laatste denk ik aan de Burgerlijke Stand. Maar ik weet niet precies wat je zoekt?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:47 schreef Syrena het volgende:
Wie van de dames of heren heeft een synoniemenwoordenboek?! Ik zoek een synoniem voor necrologie. Of anders een plaats waar ze die dingen bewaren![]()
Ik krijg morgen vast een preek op m'n werk, ik zoek me al drie dagen helemaal suf door die krakercompetitie. Elke dag neem ik me voor om eerst wat werk te doen, maar het lukt niet....
De hele vraag:quote:Op donderdag 18 november 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van Dale geeft Levensbeschrijving van een overledene, of een Lijst van overledenen. Bij dat laatste denk ik aan de Burgerlijke Stand. Maar ik weet niet precies wat je zoekt?
quote:Hij was een kleurrijk figuur. In 1907 reisde hij samen met Max Blokzijl vermomd als Italiaanse straatzanger door Nederland. Begonnen als journalist werd hij ook bekend als chansonnier of zanger van het levenslied. Hij richtte het eerste volwaardige Nederlandse cabaretgezelschap op en gaf vanaf 1912 voorstellingen in het Kurhaus in Scheveningen. Door zijn onstuimige liefdesleven heeft het noodlot hem ingehaald. Jean Louis Pisuisse, wiens bekendste lied “Mens durf te leven” is, werd samen met zijn vrouw Jenny Gilliams op het Rembrandtplein doodgeschoten door een jaloerse ex-minnaar van zijn vrouw. Top Naeff schreef een necrologie, die eindigde met vier regels uit een Duits gedicht. Wie is de schrijver van dit gedicht?
Jeetjequote:Op donderdag 18 november 2004 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
nee gelukkig niet. maar ik heb vanmiddag wel gekeken naar een programma over een gezin met drie kinderen, waarvan de oudste down-syndroon had en autistisch was en de jongste autistisch.
het meisje er tussenin mankeerde niets. ze wilden geen van de kinderen uit huis plaatsen. jeetje, wat hadden die mensen een problemen en wat had ik eigenlijk een medelijden met dat meisje.
het meisje liep bij een psycholoog. de oudste was al eens uit huis geplaatst, maar die was door de ouders weer teruggehaald. hij was nu 15 ofzo. ze willen hem thuishouden tot hij 18 is ofzo geloof ik. maar als je dat zag. als hij boos werd begon hij zichzelf te slaan en werd hij aggressief. en zo was de jongste ook. en daar zat zij dan tussen. ze durfde nauwelijks vriendinnetjes van school mee naar huis te nemen.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:04 schreef rena het volgende:
[..]
JeetjeDat is ook triest. Kregen ze geen hulp? Ik wordt altijd zo verschrikkelijk boos en verdrietig als ik dat soort dingen zie, vooral als er kindjes bij betrokken zijn.
![]()
levensbericht of necrologiequote:Op donderdag 18 november 2004 22:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
De hele vraag:
[..]
Ja die site heb ik ook al uitgekamdquote:Op donderdag 18 november 2004 22:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
levensbericht of necrologie
Korte beschrijving van iemands leven kort na diens overlijden, waarin de belangrijkste activiteiten gememoreerd en de functies worden vermeld en een kleine bibliografie wordt opgenomen. Bekend zijn de ‘Levensberichten’ in de Jaarboeken van de Maatschappij der Nederlandse Letterkunde te Leiden, bijv. J. Verdam, Levensbericht van Eelco Verwijs (1880). Een register op deze levensberichten uit de jaren 1766-1991 verscheen in 1993. De grote dagbladen hebben een vaste rubriek waarin ze necrologieën publiceren.
LIT: BDI; Brongers; Metzler; Wilpert. [G.J. van Bork/P.J. Verkruijsse]
bron: http://www.dbnl.org/tekst/bork001lett01/lexicon_013.htm
Het regent hier al bijna de hele dag en nogal waaien. Ik vind het wel gezellig, vooral als ik lekker in mijn bedje lig.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:41 schreef Syrena het volgende:
Zeg, regent het bij jullie ook zo ontzettend? Het regent echt al de hele dag, en nog flink hard ook.
Goed dat je het zegt! Ik moet het extra dekbed er nog op doen! Ga ik meteen ff doen!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:45 schreef clauwheee het volgende:
En ik hoorde dat het vanaf vannacht nog kouder werd en er winterse buien kwamen en en en brrrrrrr
Wij liggen al een poosje onder twee dekbeddenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:46 schreef Zabb het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik moet het extra dekbed er nog op doen! Ga ik meteen ff doen!
Wij ookquote:Op donderdag 18 november 2004 22:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wij liggen al een poosje onder twee dekbedden
Wij hebben ook zo'n 4 seizoenen ding; een dikke en een dunne. Nu zit alleen die dikke erin, maar die dunne gaat er nu lekker bovenop!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij ookOf nou ja de dikste van ons 4 seizoenen ding
Ik ben zo'n koukleum joh... 's Zomers lig ik nog rustig onder een dekbed terwijl Taak alleen onder een laken ligt. Heb ik het nog koud.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:50 schreef rena het volgende:
Ik lig het hele jaar door onder hetzelfde dekbed, het maakt me niet uit hoe warm of koud het is, ik vind het altijd heerlijk om er onder te liggen![]()
Je hoort wel vaak dat de band tussen mensen dan beter wordt, bij mij en mijn andere zus die al een tijd uit huis is klopt dat wel, ik kan nu echt goed met haar opschieten, beter dan toen ze nog thuis woondequote:Op donderdag 18 november 2004 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Kan ik me voorstellen rena, mijn tweelingzus zegt dat ook altijd. Vanaf ik uit huis ben (nu toch al 2 jaar) zegt ze vaak dat ze me mistZij woont nog wel bij mn paps en mams.
miss_dtje!!! Wij hebben net een donzen dekbed gekocht! Een hele goede, van de Ikea, is twee week geleden uitgeroepen tot beste koop. 79 eurootjes!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij zijn aan het sparen voor een donzen dekbed... dons is heerlijk we hebben nu alleen een aanbiedinkje van de hema, wel warm genoeg hoor![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 november 2004 22:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben zo'n koukleum joh... 's Zomers lig ik nog rustig onder een dekbed terwijl Taak alleen onder een laken ligt. Heb ik het nog koud.
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[afbeelding]
Hmz als ik het zo bekijk dan denk ik dat ik zo maar weer mijn bedje opzoek
Toen ik nog thuis woonde had ik wel een goede band met m'n ouders, maar toch had je ook wel een aantal strubbelingen.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:53 schreef rena het volgende:
Je hoort wel vaak dat de band tussen mensen dan beter wordt, bij mij en mijn andere zus die al een tijd uit huis is klopt dat wel, ik kan nu echt goed met haar opschieten, beter dan toen ze nog thuis woonde![]()
Echt? Wow! Ga gelijk ff zoeken op de site, thanxquote:Op donderdag 18 november 2004 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
miss_dtje!!! Wij hebben net een donzen dekbed gekocht! Een hele goede, van de Ikea, is twee week geleden uitgeroepen tot beste koop. 79 eurootjes!!!
Dons is heerlijk! Gewoon ff iedere ochtend opkloppenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:53 schreef Spindizzy het volgende:
DonsDat ligt altijd aan alle kanten van je maar nooit op je
Haart zo aan? Bedoel je daarmee dat er haren aan blijven hangen? Bij ons is dat niet zo, maar onze kat mag ook niet op de slaapkamer komen en dat helpt wel.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Slaapmeis, ik heb ook zon satijnen overtrek, een hele dure, maar hij haart zo aan..heb jij dat ook?
Daarom is bij ons ook de ene kant satijn en de andere kant katoen, dan glij je in ieder geval niet helemaal je bedje uit. Het onderlaken is wel weer van satijnquote:Op donderdag 18 november 2004 23:01 schreef Zabb het volgende:
Ik hou niet zo van een satijnen dekbed. Ik vind ze wel mooi, maar vind ze raar aanvoelen (een van mijn vreemde tikken!).
Mjah meer pluisjes, haren niet zo, we hebben verder ook geen huisdieren ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Haart zo aan? Bedoel je daarmee dat er haren aan blijven hangen? Bij ons is dat niet zo, maar onze kat mag ook niet op de slaapkamer komen en dat helpt wel.
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
miss_d, vriendjes willen toch altijd voelen
Ik heb ook getwijfeldquote:Op donderdag 18 november 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar die die jij noemt is precies wat we zochten clauwheee![]()
Alleen ik denk dat wij em 2.40 bij 2.20 kopen, want we liggen nu altijd te 'vechten'
Ik heb er maar tweequote:Op donderdag 18 november 2004 23:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb ook getwijfeldMaar had geen zin om ook allemaal nieuwe overtrekken te kopen
Later wel, als we onze
boxpring
hebben
Wat leukquote:Op donderdag 18 november 2004 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik krijg net een smsje, een vriendin van mij (nou ja goede kennis) is vanavond bevallen van een meisje, Emma
Ik schakel nu pas in maar het is wel een leuk joch zegquote:Op donderdag 18 november 2004 23:06 schreef Oxymoron het volgende:
NU op Net 5: dat zijn pas spekkies!![]()
Zeer zwaar kind met een speciale ziekte (peuter met gewicht van 11 jarige!, taille van 92 cm!)
Voel jij je nu ook niet op je gemak, achter de pjoeter van een ander? Ik vind het maar niksquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:07 schreef Anitra het volgende:
hmm mijn laptop is nie goed en ik heb Rick zijn pjoeter gekraakt, de omgekeerde wereld dus
Brrrr. Wel heel veel hagel hier. Ga maar een bouwvakkerscap kopen voor Casper, denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:16 schreef clauwheee het volgende:
Was het bij jullie ook een beetje wit vanochtend? Hagel en natte sneeuw, tis echt winters weer hier brrrr.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:21 schreef Spindizzy het volgende:
Denk dat ik mezelf maar afsta ter adoptie aan een gezin in Suriname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |