mooie excusses!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:09 schreef Dagonet het volgende:
al blijf ik erbij dat ik je post niet grappig vond
Neuh, datgene waarvoor ik mijn verontschuldigingen aanbied deed ik tenslotte ook openbaar.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:12 schreef Tiemie het volgende:
email, postduif, telex, sms, mms, enzo
wanneer is de bruiloft?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:38 schreef sizzler het volgende:
Love is in the air.
Link. A.U.B. zoeken. Niet. Lukken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, datgene waarvoor ik mijn verontschuldigingen aanbied deed ik tenslotte ook openbaar.
Hey Henk, ouwe rukker, alles goed kerel!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahahaha zekre homoos ofzo!
Henk
Ouwe smeerpijp!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef HenkvdVelde het volgende:
hahahahaha zekre homoos ofzo!
Henk
Hou eens op met zo raar te posten wil je?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:49 schreef HenkvdVelde het volgende:
hee johnny ik wte het echt niet!
Henk
Nee joh! Dat is Henk TEN Velde... dat je dat niet weet zeg!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:50 schreef Stoutmeisje het volgende:
Is dit de HenkvdVelde die een reis rond de wereld zou maken met een zeilboot in 100 dagen
Sukkel.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh! Dat is Henk TEN Velde... dat je dat niet weet zeg!
Ja halloquote:Op donderdag 18 november 2004 00:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh! Dat is Henk TEN Velde... dat je dat niet weet zeg!
Link?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:04 schreef niksan het volgende:
Arme Bupi
OPquote:Op donderdag 18 november 2004 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Link?
Ja de OP zie ik.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:06 schreef niksan het volgende:
[..]
OP
ik schat mee.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:07 schreef cerror het volgende:
Bupa was stout Dago wenste hem dood, en het spijt hem nu... schat ik....
Welk topic.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:09 schreef niksan het volgende:
[..]
ik schat mee.
Neuh, Bupa was niet stout en ik wenste hem niet dood, ik trok alleen nogal fel van leer tegen hem out of the blue en in een daarvoor niet bestemd topic. De posts zijn trouwens *poeffffffff verdwenen dus ramptoeristje spelen kan niet meerquote:Op donderdag 18 november 2004 01:07 schreef cerror het volgende:
Bupa was stout Dago wenste hem dood, en het spijt hem nu... schat ik....
Kut, dus zand erover enzo?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, Bupa was niet stout en ik wenste hem niet dood, ik trok alleen nogal fel van leer tegen hem out of the blue en in een daarvoor niet bestemd topic. De posts zijn trouwens *poeffffffff verdwenen dus ramptoeristje spelen kan niet meer
Yeah right, alsof ik relquote:Op donderdag 18 november 2004 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Kut, dus zand erover enzo?
Ik had de popcorn al klaar verdomme
Mijn hobby, wat doe je?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De posts zijn trouwens *poeffffffff verdwenen dus ramptoeristje spelen kan niet meer
Sorryquote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Mijn hobby, wat doe je?
Naja ik pak wel een biertje en ik ga tranen lachen om de OP's in R&Pquote:Op donderdag 18 november 2004 01:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yeah right, alsof ik rel
Ik laat rellen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |