jawel hoor..maar toen was mijn beltegoed op..quote:Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heb jij ooit gehad dat je telefoonlijn uitviel?
m.a.w. KPN is zo slecht niet, alleen een beetje duur
't gaat al weer beter, maar voor dat ene lesje wat ik dan nog zou hebben ga ik niet naar school hoor...quote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef MrAli het volgende:
trouwens Niels,
beterschap!!
dan doe je iig nog wat nuttigs..quote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't gaat al weer beter, maar voor dat ene lesje wat ik dan nog zou hebben ga ik niet naar school hoor...
Ben thuis aan m'n huiswerk bezig
trouwens, hebben we weer eens lekkere broodjes, ben ik ziek en bang dat ik over m'n nek ga als ik 1 van die dingen opeet
quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Het "heb hier de GAM modjes lief" topic (tevens FB topic).
Niet de griep, maar gewoon niet lekker... Heb ik wel vaker...quote:Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
dan doe je iig nog wat nuttigs..
maar ben je 'gewoon' ziek, de griep ofzow? of ist wat anders?
(en maar geen lekkere broodjes eten dan..)
ik ben trouwens ook ziek..
ik voel me niet helemaal goed, maar ik heb ook min of meer al het huiswerk voor deze week al af..![]()
Uit m'n bedje komen was het probleem niet, ondertussen niet over m'n nek gaan was moeilijkerquote:Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Niet geheel met je eensch. (wel coole post)
Ik kon vanochtend ook écht mijn bed nauwlijks uit komen.
Heb wel een kwartier lang onder de douche gestaan om wakker te worden.![]()
Maargoed, kom net terug uit Den Helder, eerst langs ortho, spalkje bij mijn ondertanden erin, dus dat betekend dat niet volgende keer, maar de keer daarna heel waarschijnlijk het hele geval (blokjes) eruit gaan!en daarna nog den helder zelf in geweest. Was wel gezellig met m'n mama.
Ik reageerde meer hierop:quote:Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uit m'n bedje komen was het probleem niet, ondertussen niet over m'n nek gaan was moeilijker
M'n moeder wist genoeg
Maar wel goed om te weten hoor nielsie.quote:Op zondag 21 november 2004 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, die 3,5 uur slaap begint nu wel z'n tol te eisen, ik ga zo maar zum schlafen.
oid.
wat een watjes zeg..quote:Op maandag 22 november 2004 16:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik reageerde meer hierop:
[..]
Maar wel goed om te weten hoor nielsie.![]()
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat een watjes zeg..
61,5 uur aan een stuk door, dus non-stop, niet slapen..dat is dus wakker 's ochtends worden, dan 2 nachten niet slapen, en dan die avond daarna weer eens pitten..
dat is het betere werk..
een niet getrainde dan?quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!
hmm..ik zou mezelf ook geen getrainde-LAN-nerd willen noemen..al was het wel bij een LAN idd..en daar weer onze Marcusje nog wel over mee te praten denk..quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!
een rood kruisje?quote:Op maandag 22 november 2004 18:17 schreef MrAli het volgende:
trouwens..raad eens wat dit is..:
Niels B, Niels W, Hans & Marcus niets zeggen..want ik weet wel dat jullie het weten..
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
een niet getrainde dan?![]()
sorry..quote:Op maandag 22 november 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een rood kruisje?
bijna goed..dat laatste had je alleen weg moeten laten..want das geen radio..quote:Op maandag 22 november 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een rood kruisje?
edit - een pc-kast met veel lichtjes en een radio?
Lastig hoor, maar volgens mij is het een computer.quote:Op maandag 22 november 2004 18:17 schreef MrAli het volgende:
trouwens..raad eens wat dit is..:
Niels B, Niels W, Hans & Marcus niets zeggen..want ik weet wel dat jullie het weten..
![]()
[afbeelding]
Ja, ik loop ook maar wat rond te schoppen daar, maar het ging idd om Speknek's replyquote:Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Niet geheel met je eensch. (wel coole post)
ach.. soo..quote:Op maandag 22 november 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik loop ook maar wat rond te schoppen daar, maar het ging idd om Speknek's reply.
Tja, Pulp Fiction quotes doen het nou eenmaal altijd goedquote:Op maandag 22 november 2004 18:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ach.. soo..
En ondertussen heeft niemand het door dat ik al tijden geen NerdoNielso meer in m'n msn naam heb staanquote:Op maandag 22 november 2004 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..ik zou mezelf ook geen getrainde-LAN-nerd willen noemen..al was het wel bij een LAN idd..en daar weer onze Marcusje nog wel over mee te praten denk..
verder word ik ook liever geen Nerd genoemd..daar hebben we namelijk Niels voor..
en getrained..behalve fysiek () zou ik mezelf ook niet als zodanig willen bestempelen..
sexy knie trouwensquote:Op maandag 22 november 2004 18:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
bijna goed..dat laatste had je alleen weg moeten laten..want das geen radio..
maar ik heb het dan iig nog wel zo goed gedaan dat ie iig een beetje herkenbaar is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |