quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daamn, hij gaat nu zo snel dat ik soms te traag reageer om de muren/auto's te ontwijken![]()
hoever kom je over de 300 heen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daamn, hij gaat nu zo snel dat ik soms te traag reageer om de muren/auto's te ontwijken![]()
Volgens mij trekt hij zo'n 290 tot 300, weet ik niet eigenlijk. Als ik daar in de buurt kom zit ik als een zombie naar de weg te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
hoever kom je over de 300 heen?
aha.. Niels W. had het over een snelheid van 320 in een drag..maar toen blies ie zijn motor op, 10 meter voor de finish..quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij trekt hij zo'n 290 tot 300, weet ik niet eigenlijk. Als ik daar in de buurt kom zit ik als een zombie naar de weg te kijken.
Ook leuk op de freeway heb je dan zo'n beetje unlimited NOS, als je vlak langs het verkeer scheurt krijg je zo weer een hele stamp.
ik had al wel een progje om te unlocken dacht ik..gewoon een brute force..maar flashen was ook mogelijk dacht ik..quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Ben druk bezig met m'n siemens MC60, m'n papa heeft een nieuwe nokia gekregen en die is veeel beter, dus nu moet ik ff fixen dat zijn kaartje in mijn telefoon past zodat ik die van hem kan jatten (was niet gelocked)....
Ben nu dus de firmware aan het updaten en dan is ff kijken hoe ik hem kan unlocken...
Mr Ali, is het erg als ik je kabeltje dit weekend ff hou
nog eerder zelfs.. de zelfde dag dat het spel uit kwam was hij al gekraakt. Om 1 uur GTM word de repackt versie geupload (geen gedoe meer met ape fixes dan dus)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
je loopt wat achter Ruub, woensdagmiddag rond 1 uur was het al raak..
party @ Dajo's place was best goan..alleen omdat ik nog wat 'nuttigs' wou doen dit weekend, toch maar naar huis..quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef MAX_crazy het volgende:
okie dokie
Ik moet om 3 uur volley'en in Ons Genoegenquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:08 schreef MrAli het volgende:
damn..nu eerst eens uitzoeken of ik nou wel of niet moet voetballen..
quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik moet om 3 uur volley'en in Ons Genoegen.
wat te doen? intocht van Sinterklaas ofzow?quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:13 schreef DearPrudence het volgende:
3.30 komt Inge mij ophalen
Kwamen een paar van jullie nou ook nog later even langs?
nein, feest van Inge. Laat maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat te doen? intocht van Sinterklaas ofzow?
also...quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nein, feest van Inge. Laat maar.
De Fok!PostIcon-lijstjesquote:Fok!PostIcon top 250 per post (zonder openingspost)
001 13187 schatje
002 04662 Pizza_Shooter
003 04504 DJKoster
Hoi Niels..quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zo af en toe krijg ik ook een doodsverwensing over de mail binnen
weer een van die vele acties van je die ik niet begrijp..quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Mededeling
Het is vandaag mogelijk om met de gebroeders boom mee te eten. De kosten voor dit spectakel zijn E 7,50 en het diner zal beginnen om 18.30 uur.
Reserveren kan via msn of e-mail: nerdonielso@texelcateirng.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |