wel aan je eigen burootje werken hoor, anders leidt je me teveel afquote:Op woensdag 17 november 2004 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Melis moet ook aan het werk hoor, dus dat scheeltHeb je een lotgenoot
Me eerste geile openingspostjequote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef melismay het volgende:Woehoe
Sjowhan's eerste keer!!!
Had je berichtje gelezen _Joepie_... Kan ook geen afleiding gebruiken
doe mij maar een flesje baileys met een rietje erinquote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me eerste geile openingspostje. Voor iedereen een grote fles drank naar keuze.. we gaan erop drinken en daarna ...
![]()
Sorry? kleine flesjes hebben we hier niet.. is een halve liter ook goed? Koeler krijg je erbij om je drankje mooi koel te houdenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef Sannetie het volgende:
doe mij maar een flesje baileys met een rietje erin![]()
ja hehe voor minder doe ik mn lipjes niet uit elkaar....halve liter natuurljkquote:Op woensdag 17 november 2004 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sorry? kleine flesjes hebben we hier niet.. is een halve liter ook goed? Koeler krijg je erbij om je drankje mooi koel te houden![]()
Hmm.. de ijsklontjes uit je glas.. hmm.. die een smaakkie op je lichaam achterlatenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja hehe voor minder doe ik mn lipjes niet uit elkaar....halve liter natuurljk![]()
![]()
* Sannetie denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondequote:Op woensdag 17 november 2004 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. de ijsklontjes uit je glas.. hmm.. die een smaakkie op je lichaam achterlaten![]()
Klinkt lekker geilquote:Op woensdag 17 november 2004 20:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Imtek denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondeover haar warme lijfje
![]()
*sluuuuuuuuuuuuurppp sluuuuuuuurp* voel me het opzuigen.. baileys-kusje?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetje denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondeover haar warme lijfje
![]()
Slurp..slurpquote:Op woensdag 17 november 2004 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*sluuuuuuuuuuuuurppp sluuuuuuuurp* voel me het opzuigen.. baileys-kusje?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Slurp..slurp..dat is now echt een afkanpper.....
![]()
oww dan is ut goedquote:Op woensdag 17 november 2004 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
wat denk je? dat ik het ga slurpen? no way.. me tong likt het wel op![]()
En niet in een keer alles.. nee.. plagenderwijs alles oplikken.. beetje van je borsten, beetje van je buik...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:13 schreef Sannetie het volgende:
oww dan is ut goed![]()
![]()
en een beetje op mn tepeltjes en mn naveltje en...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En niet in een keer alles.. nee.. plagenderwijs alles oplikken.. beetje van je borsten, beetje van je buik...
hmm heb je daar ook gemorst? Stoute meidquote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef Sannetie het volgende:
en een beetje op mn tepeltjes en mn naveltje en...![]()
stout?!!?...kluns zal je bedoelen..zonde van die baileysquote:Op woensdag 17 november 2004 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm heb je daar ook gemorst? Stoute meid![]()
* Sjowhan likt subtiel en met kleine likjes de baileys daar ook wegquote:Op woensdag 17 november 2004 21:37 schreef Sannetie het volgende:
stout?!!?...kluns zal je bedoelen..zonde van die baileys![]()
![]()
![]()
![]()
't ging er heftig aan toe Joepie, zelfs ik moest afhaken...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:48 schreef _joepie_ het volgende:
* Eric_Cantona is er weer na een zware avond werken
Wat is er gebeurd Sjowhan..??
Ach, misschien is het wel beter zo. Dit soort dingen moet je juist oppakken als leermomenten....quote:Op donderdag 18 november 2004 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker..
daarnaast.. die date waarover ik het had.. die gaat niet door zegt dat wijf.. omg wat ben ik dom bezig geweest.. het ging ook zo snel. Maargoed.. eerst maar even een tukkie doen, dan zien we wel verder
Ow wat een wijsheid weer lief...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ach, misschien is het wel beter zo. Dit soort dingen moet je juist oppakken als leermomenten....
Ja, terwijl het nog best moeilijk voor me is, want ik heb nog nooit meegemaakt dat een meisje een date met mij afzegt. Maar ik probeer het me voor te stellen, doe m'n best....quote:Op donderdag 18 november 2004 00:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow wat een wijsheid weer lief...![]()
![]()
Oe laat mij de eerste zijn!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ja, terwijl het nog best moeilijk voor me is, want ik heb nog nooit meegemaakt dat een meisje een date met mij afzegt. Maar ik probeer het me voor te stellen, doe m'n best....
Resistance is futile my darling... and you know it....quote:Op donderdag 18 november 2004 00:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe laat mij de eerste zijn!!!Maak een date met me... toe...
Tot nu toe lukt me dat anders prima... so don't hold your breathe...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:42 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Resistance is futile my darling... and you know it....
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Man_Made_God het volgende:
Ja, terwijl het nog best moeilijk voor me is, want ik heb nog nooit meegemaakt dat een meisje een date met mij afzegt. Maar ik probeer het me voor te stellen, doe m'n best....
Nah.. de geilheid spatte gisteravond er vanaf.. Zeker weten dat ik DAT niet wil missen.. dus kippen? Nee liever nietquote:Op donderdag 18 november 2004 08:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tis wat met die vrouwen Sjowhan..
Eigenlijk kunnen we beter kippen houden he
Ach lieve joepie... jij komt heus nog wel een keertje aan bod hoor... Dat weet ik zekerquote:Op donderdag 18 november 2004 09:16 schreef _joepie_ het volgende:
Begint #fok-sex eindelijk te lopen ??.. da's goed nieuws,
het slechte nieuws is dat ik het natuurlijk weer gemist heb![]()
![]()
#############
trouwens een heelijkevoor de dames, een
voor de heren en een extra lange
voor Sannetie natuurlijk
![]()
![]()
In de tussentijd houden wij de dames wel warm voor jequote:Op donderdag 18 november 2004 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach lieve joepie... jij komt heus nog wel een keertje aan bod hoor... Dat weet ik zeker![]()
* Sjowhan heeft daar inderdaad wat over gehoord.. kan er voor de rest niets over zeggenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:33 schreef _joepie_ het volgende:
Joepie is overweldigd door alle 'bijstand' van de mannen hier, ik krijg er tranen van in m'n ogen
dank dank dank allen![]()
Maar ik ga liever zelf irl aan de slag![]()
Welkom!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:03 schreef innepin het volgende:
Vierendertig topics over geilheid. Woah.
* Blumchen komt voorzichtig om de hoek kijken lurken.
* _joepie_ heeft gewoon pech gehad dus... maar goedquote:Op donderdag 18 november 2004 10:55 schreef Sannetie het volgende:
Geilemgge...
![]()
je hebt heel wat gemist Joepie....spijtig voor je maar ja ..je hebt nu eenmaal werkpaarden en sierpaarden..er komt vast wel een volgende keer...dan vraag ik wel of ze je vast willen binden tot ik er ben
![]()
![]()
werkse vandaag Joepie![]()
![]()
![]()
dat is geen pech meer, dat was een once-in-a-lifetime-opportunity!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Man_Made_God heeft gewoon pech gehad dus... maar goed
* Man_Made_God geeft Sannetie een warm-je trug en gaat weer verder werken
Leuke bug: dus jij had ook pechquote:Op donderdag 18 november 2004 12:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
dat is geen pech meer, dat was een once-in-a-lifetime-opportunity!!!!
Potdomme zeg![]()
Nou daar was gisteren niks van jou meer bijquote:Op donderdag 18 november 2004 12:53 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Leuke bug: dus jij had ook pechenne.. wil je van m'n meissie afblijven
![]()
![]()
M'n meissie? Delen is the magic word _joepie_quote:Op donderdag 18 november 2004 12:53 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Leuke bug: dus jij had ook pechenne.. wil je van m'n meissie afblijven
![]()
![]()
Sannetie was gisteren ook echt jouw "meissie" niet meerquote:Op donderdag 18 november 2004 13:02 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ had het over Sannetie die door MMG bepoteld werd
Maar als jullie het over Tash of Peet hebben..tja die zijn een soort algemeen bezit, je mag al blij zijn als je met ze mag spelen IRL![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Sannetie was gisteren ook echt jouw "meissie" niet meer![]()
Geen beter vermaak als leedvermaak zeggen ze... Niet echt aardig van je MMGquote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
heeye meisjelief Melisquote:Op donderdag 18 november 2004 20:13 schreef melismay het volgende:
Sannetie!!! Kom je nog chatten?
Jammer... Douche ze dan en slaap lekker... sweet dreams... kusjequote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeye meisjelief Melis![]()
nee schatje vandaag niet![]()
ghighiquote:Op donderdag 18 november 2004 22:40 schreef Pinkfairy het volgende:
voor iedereenen slaap lekker
En voor mn allerallerallerliefste lieffff een dikkeen warme knuffel!
![]()
Dat klinkt niet stoer...quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:25 schreef melismay het volgende:
Truste lieve mensjes... ik ben kapot... en ja... Mijn minnaar was aanwezig
Dat klinkt best stoer trouwens
quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:26 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Dat klinkt niet stoer...
Dat is stoer...
Nou dat heb je ook weer bewezen. Mag ik nu m'n wachtwoord weer terug Melis?quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Zie Zie Zie hij is er!!
Hier heb je je wachtwoord terug: G3il3m3lisquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:28 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nou dat heb je ook weer bewezen. Mag ik nu m'n wachtwoord weer terug Melis?
Beetje posten onder mijn naam...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:voor m'n roze zonnestraaltje
_joepie_ geeft Sannetie een extra koppie koffie en een lange ochtendknuffelquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:53 schreef Sannetie het volgende:
![]()
![]()
Sannetie moet nog ff wakker worden
dat is code taal Blumchen, eigenlijk staat er een geile tongzoen voor mn Meesteresquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
/voor m'n roze zonnestraaltje
ZONNIG?!?!? op welk deel van de aardkloot zit jij? Ut regent hier al 1,5 dag pijpestelen mannnquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:11 schreef _joepie_ het volgende:
het is hier harstikke zonnig..dus geen klagen
Maar waarom codetaal.. Iedereen weet toch dat dat voor TT is..quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier sneeuwt 't zelfs met vlagen
En Sannetie, inderdaad codetaal.. Alleen deed ik niet mee met jullie geile gedachten
Ja ja ..Zaandam november 1900 ofzowww?!?!? of is dit Soandam in Suutafrica?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:27 schreef _joepie_ het volgende:
Zaandam, kijk zelf maar, net gemaakt:
[afbeelding]
't Is ook geen codetaal en jullie weten allemaal voor wie 't is, waarom dan nog 'n naam erbij? Ik gebruik liever liefkozende namenquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Maar waarom codetaal.. Iedereen weet toch dat dat voor TT is..![]()
Of nu PF
Naja ik weet nie.. vind het zo,,, Slijmballerig staanquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Is ook geen codetaal en jullie weten allemaal voor wie 't is, waarom dan nog 'n naam erbij? Ik gebruik liever liefkozende namen
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Ja ja ..Zaandam november 1900 ofzowww?!?!? of is dit Soandam in Suutafrica?![]()
![]()
![]()
Ook hoi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:42 schreef melismay het volgende:
* Man_Made_God zegt Goedemiddag
Heeeeeeeeerlijk geslapen, moest er alleen zo vroeg uitHeb er al een hele wereldreis opzitten en ga nu maar eens aan het werk... Prettig
Hallo lekker ding van me... Minnaartje.. Lieve schat...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:44 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ook hoi.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Hallo lekker ding van me... Minnaartje.. Lieve schat...![]()
![]()
Zo goed?
MINNAARquote:
Ik zit nu aan de kwark, maar ik geef je graag mijn bankrekening dat je 1,75 kan storten hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
Haaai melis
Veel succes met werken vandaag.. neem een bakkie op mijn kosten![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
MINNAAR
En nu wil ik echt niks meer horen!
Ow please! Jij loopt te zeuren over een tje, maar noemt MIJ wel zo... lekker...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:56 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
voor mijn blauwe wolkje omgeven door gele sterretjes
hehehe dat kan zeker... maar of ik het geld daadwerkelijk geef is het tweedequote:Op vrijdag 19 november 2004 13:50 schreef melismay het volgende:
Ik zit nu aan de kwark, maar ik geef je graag mijn bankrekening dat je 1,75 kan storten hoor
Ik zag ook nie dat jij dat bent.. Alleen zo klinkt het..:Yquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
* Blumchen is terug van 't sporten..
En ik ben GEEN slijmbal Bloem, dat is werkelijkwaar 'n belediging!
* Blumchen knuffelt dr dropje.. t komt wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
als dat al ruzie is...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
Lieve mensjes niet zo'n ruzie maken om niets, het hoort hier te spatten van geilheid he.
Vanavond ben ik niet van de partij, dus de geilheid zal stukken minder zijn![]()
![]()
Oeh geil, heb jij 'n harde?!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:37 schreef timbob het volgende:
[..]
als dat al ruzie is...
de wereld is hard jongen, keihard...
en nee, niet zo van, oeh, geil! hij is hard!
nee
keihard
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:38 schreef timbob het volgende:
ohja, kusje voor m'n* schnuckelpuckschken *
Altijdquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oeh geil, heb jij 'n harde?!
Ik ook....quote:Op zaterdag 20 november 2004 07:22 schreef melismay het volgende:
Morgen
* Man_Made_God is fokking moe...Blegh....
Dankquote:Op zaterdag 20 november 2004 07:29 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik ook....![]()
En verslapen. Werkse, en succes met je werk (alles) vandaag.
![]()
en de sex dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:10 schreef Pinkfairy het volgende:
Goedemorguh allemaal !
* MrBloom heeft een heerlijke avond gehad, vol liefde en warmte![]()
Nu nog even wakker worden![]()
Iedereen een![]()
En een knuffel voor mn liefffff
![]()
Die was ook zeeeer liefdevol en warmquote:Op zaterdag 20 november 2004 09:13 schreef MrBloom het volgende:
[..]
en de sex dan?
Jij mazzelaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 14:59 schreef Blumchen het volgende:Hallo * Roze zonnestraaltjes * van me
Alles oke met jullie?? Met mij gaat het prima.. K heb weer eens een heerlijke nacht gehad
Voor mijn Honneponnetje
* Sjowhan maakt voor deze keer een uitzondering voor Eric_Cantona,quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waarom geenvoor de heren?
Eric_Cantonaterug naar Sjowhan
* Sjowhan geniet ook wel eerlijk gezegdquote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
oeh, lekkah!
* Sannetie nietquote:Op zondag 21 november 2004 19:09 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrgeillllllllllll en jij...??
goh daar weet ik wel een oplossing voorquote:Op zondag 21 november 2004 19:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie niet..maar superrrnattttt
![]()
![]()
laat me raden...afdrogen met een "handdoek"quote:Op zondag 21 november 2004 19:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
goh daar weet ik wel een oplossing voor![]()
![]()
![]()
![]()
* _joepie_ dacht meer aan een 'persoonlijke' benadering, met 'special equipment'quote:Op zondag 21 november 2004 19:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
laat me raden...afdrogen met een "handdoek"![]()
![]()
aha...je bedoeld zeker dat je persoonlijk mij een lieve baby handoek, met zoon "puntmutsje" er aan, komt gevenquote:Op zondag 21 november 2004 19:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie dacht meer aan een 'persoonlijke' benadering, met 'special equipment'![]()
##################
* _joepie_ dacht niet aan handdoekjes of zo, meer likjes etcquote:Op zondag 21 november 2004 19:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha...je bedoeld zeker dat je persoonlijk mij een lieve baby handoek, met zoon "puntmutsje" er aan, komt geven![]()
![]()
![]()
maakt niet uit joh...als ut maar "droger" wordquote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie dacht niet aan handdoekjes of zo, meer likjes etc
* _joepie_ zal snel likken...tot je droog bentquote:Op zondag 21 november 2004 19:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
maakt niet uit joh...als ut maar "droger" word![]()
![]()
![]()
Sannetie moet er zo weer vandoor![]()
hmmm..lekker hoor..maar ik moet echt gaan...zal wat voor je opsparenbewarenquote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie zal snel likken...tot je droog bent
_joepie_ moet er ook helaas weer vandoor![]()
![]()
################
doeiiiiii Sannetie ook een fijne avond, zal aan je "vochtigheidsprobleem" 'denken'quote:Op zondag 21 november 2004 19:31 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm..lekker hoor..maar ik moet echt gaan...zal wat voor je opsparenbewaren![]()
![]()
![]()
doeiiii Joepie fijne avond![]()
![]()
![]()
Oh!quote:Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef Blumchen het volgende:
je moet wel uitloggen he bloem..
Arme Joepie..quote:Op maandag 22 november 2004 10:02 schreef _joepie_ het volgende:
Goedenmorregen allemaal
_joepie_ is verdrietig hij heeft vanmorgen gehoord dat een goeie vriendin gedurende lange tijd in Australie zit en we dus weinig tot geen contact zullen hebben![]()
Joepie gaat weer hard aan het werk
* _joepie_ geeft Sannetie een warmequote:Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef Sannetie het volgende:
midaaaaaggggg![]()
Sannetie gaat naast Joepie zitten..aait um over zn bolletje en geeft hem eenop zn voorhoofd..
ze komt nog wel terug...toch?
quote:Op maandag 22 november 2004 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sannetie is net terug van zijn stagegesprek/sollicitatiegesprek voor stage bij de Uni van Leiden.. beter dat ze me aannemen
* Sannetie schenkt voor iedereen een lekker bakkie koffie in met een groot stuk banketstaaf.. zo uit de oven
kan aan mij liggen..maar een goeie vriendschap overwint altijd alles ...anders is het, in mijn ogen, nooit een vriendschap geweest.quote:Op maandag 22 november 2004 14:22 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie geeft Sannetie een warmetrug...
We kunnen wel emailen, maar dat zal een stuk minder zijn dan het contact wat we nu hebben
Of ze terugkomt... tja dat hoop ik wel, de tijd zal het leren, zo'n hele tijd zo ver weg kan e.e.a. doen met vriendschappen ten goede of ten kwade. Verder moet je afwachten wie ze weer tegenkomt in zo'n lange tijd van eenzaamheid..
Dank jullie wel voor alle vriendelijke woorden en steun
quote:Op maandag 22 november 2004 15:36 schreef melismay het volgende:
Niks wil lukken vandaag!!!BLEGH!
* Man_Made_God zwaait naar iedereenen geeft MMG een
Hey!!!quote:Op maandag 22 november 2004 15:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
Nope. Maar geen zin meer.quote:Op maandag 22 november 2004 15:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey!!!![]()
verbouwing klaar?
![]()
Slecht hoorquote:Op maandag 22 november 2004 15:53 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nope. Maar geen zin meer.
Kauwe banketstaaf is blehquote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef Sannetie het volgende:
![]()
Sannetie heeft liever een banketstaaf die nog de oven in moet![]()
![]()
![]()
![]()
donequote:Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef Man_Made_God het volgende:
_joepie_
Zou je mijn op-rechten af willen nemen? Alvast bedankt!
Arme jij.. veel succes maar weer dan, zoentje van mij voor jouquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:19 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie heeft ut een beetje druk...blablabla...bla ze blijft lullen...hop weer een vergadering in wippen..![]()
een zoentje?..tjonge heb ik daarvoor zoveel moeten lullenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme jij.. veel succes maar weer dan, zoentje van mij voor jou![]()
Pff dan een vurige tongzoen.. wat maakt het me ook uitquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
een zoentje?..tjonge heb ik daarvoor zoveel moeten lullen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:30 schreef melismay het volgende:
Wat een ijzingwekkende stilte hier.. Mensen, het is dinsdag, geen weekend hoor!!
* Sjowhan tongzoent melismary.. hij is gelijk weer opgewarmd om strakjes aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:30 schreef melismay het volgende:
Wat een ijzingwekkende stilte hier.. Mensen, het is dinsdag, geen weekend hoor!!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Man_Made_God tongzoent melismary.. hij is gelijk weer opgewarmd om strakjes aan het werk te gaan![]()
Je valt even in slaap omdat het zo saai is hier en je mist meteen een ongewilde tongzoen (sorry Sjowhanquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:39 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
![]()
En nu niet meerquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
En.... Jij....Je bent er wel....
haai Joepiequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:26 schreef _joepie_ het volgende:
yep errug rustig
bij _joepie_ thuis is ook niemand meer![]()
haaaaiquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:45 schreef gooddaddy het volgende:
* Sannetie komkt kijken of hier meer actie is dan op de chat.
* Sannetie geeft Sannetje een knuffel
Net te laat....quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:46 schreef melismay het volgende:
Nou dat duurt me te lang hoorIk ga slapen!!
Trusten allemaal.... Kus voor jou... ja jou
... je weet dat ik jou bedoel
![]()
Toch weer jammer....quote:Op woensdag 24 november 2004 00:11 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Net te laat....
![]()
Gelukkig heb ik dat vorige week al gehad.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:06 schreef Sannetie het volgende:
![]()
**hoest..kuch**
/Sannetje gaat zich met de dag beroerder voelen
vroeg me al af wie me had aangestokenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:39 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat vorige week al gehad.
* Sannetie is weer bijna helemaal fit, en dat is genoeg voor een aantal geile bezigheden
Hmm......quote:Op woensdag 24 november 2004 10:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
vroeg me al af wie me had aangestoken![]()
![]()
![]()
Sannetje is altijd wel in...ziek of nie ziek![]()
![]()
![]()
tis wel zacht..je snotlapzakdoek?quote:Op woensdag 24 november 2004 10:17 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Hmm......
* Sannetie geeft Sannetje een flinke knuffel en drukt haar heupen stevig tegen de zijne aan
Nee, dat zijn niet mijn sleutels![]()
* gooddaddy schuift Sannetje een beetje naar links en drukt haar nog eens wat harder tegen zich aanquote:Op woensdag 24 november 2004 10:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tis wel zacht..je snotlapzakdoek?![]()
![]()
Die zijn al superrr hard...tis een beetje errigg frisjes hierowquote:Op woensdag 24 november 2004 10:45 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
* Sannetie schuift Sannetje een beetje naar links en drukt haar nog eens wat harder tegen zich aan
Ondertussen schuift Gooddaddy's hand naar boven om Sannetje tepels hard te gaan maken
* gooddaddy knijpt, draait en tretk zachtjes aan Sannetjes tepeltjes. Als het goed is moet ze het nu toch plaatselijk warm krijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Die zijn al superrr hard...tis een beetje errigg frisjes hierow![]()
* Sjowhan schenkt voor Sannetje een lekkere warme kop sjokolademelk in met een grote dot slagroom.. hier lieverdquote:Op woensdag 24 november 2004 16:56 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie heeft een drukke dag achter de rug![]()
Sannetie komt dan ook nog alleen thuis in een nog kouder huis...brrrrrrrrrr...![]()
Owjaaa.. volgens mij ookquote:Op donderdag 25 november 2004 13:45 schreef melismay het volgende:
* Sjowhan wil aandacht! tikt als sonic met haar voet
Ja aandacht van jou!!Waar hang je uit???
Edit:
Enne Owja... was Peet niet jarig vandaag? Of was dat morgen? Gefeli in ieder geval Peeten Tash ook natuurlijk met je vriendinnetje
Ik ben er nu! Ik had een goed excuusquote:Op donderdag 25 november 2004 21:25 schreef Man_Made_God het volgende:
Zit ze te zeuren om aandacht, wil ik dat geven, is ze er niet!
Slaap lekker...quote:Op donderdag 25 november 2004 23:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Truste
Volgens mij is dat pas vanavondquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:28 schreef Sannetie het volgende:
tis een dag te laat..maar toch nog gefeli Tash met Peet![]()
![]()
* Sjowhan is wel benieuw hoe het feestje is geweest met Tash, Peet en Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
echt waar?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas vanavond![]()
![]()
Jupquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
echt waar?![]()
Sannetje is echt een warhoofd![]()
Awwww.. slech geslapenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mogguh...
Ben moe
eropaf danquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:26 schreef melismay het volgende:
Woehoe!!!Heb me toch een lekker ding gezien
Denk dat ie al wel een beetje "van" mij isquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eropaf dan![]()
![]()
Nogal ja, en vanmorgen weer op tijd richting ziekenhuis.. Gelukkig mag z'n oog erin blijven zittenquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Awwww.. slech geslapen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lemmings mee kapot gooien
Hehe... Er is eeindelijk iemand wakker!quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
Gomorrrug!![]()
* melismay is al in feeststemming![]()
![]()
. Nog 11 uur 8) . .. en dan ga ik helemaal los
Kusjes voor de dames, handje voor de heren.. veel plezier met wat jullie gaan doen (nuecke?) vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |