wel aan je eigen burootje werken hoor, anders leidt je me teveel afquote:Op woensdag 17 november 2004 18:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Melis moet ook aan het werk hoor, dus dat scheeltHeb je een lotgenoot
Me eerste geile openingspostjequote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef melismay het volgende:Woehoe
Sjowhan's eerste keer!!!
Had je berichtje gelezen _Joepie_... Kan ook geen afleiding gebruiken
doe mij maar een flesje baileys met een rietje erinquote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me eerste geile openingspostje. Voor iedereen een grote fles drank naar keuze.. we gaan erop drinken en daarna ...
![]()
Sorry? kleine flesjes hebben we hier niet.. is een halve liter ook goed? Koeler krijg je erbij om je drankje mooi koel te houdenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef Sannetie het volgende:
doe mij maar een flesje baileys met een rietje erin![]()
ja hehe voor minder doe ik mn lipjes niet uit elkaar....halve liter natuurljkquote:Op woensdag 17 november 2004 20:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sorry? kleine flesjes hebben we hier niet.. is een halve liter ook goed? Koeler krijg je erbij om je drankje mooi koel te houden![]()
Hmm.. de ijsklontjes uit je glas.. hmm.. die een smaakkie op je lichaam achterlatenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja hehe voor minder doe ik mn lipjes niet uit elkaar....halve liter natuurljk![]()
![]()
* Sannetie denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondequote:Op woensdag 17 november 2004 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. de ijsklontjes uit je glas.. hmm.. die een smaakkie op je lichaam achterlaten![]()
Klinkt lekker geilquote:Op woensdag 17 november 2004 20:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* Imtek denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondeover haar warme lijfje
![]()
*sluuuuuuuuuuuuurppp sluuuuuuuurp* voel me het opzuigen.. baileys-kusje?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetje denkt IJSKLONTJES?!?!..dat duurd haar te lang en giet haar halve glas "per ongeluk"een hele is zo zondeover haar warme lijfje
![]()
Slurp..slurpquote:Op woensdag 17 november 2004 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*sluuuuuuuuuuuuurppp sluuuuuuuurp* voel me het opzuigen.. baileys-kusje?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Slurp..slurp..dat is now echt een afkanpper.....
![]()
oww dan is ut goedquote:Op woensdag 17 november 2004 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
wat denk je? dat ik het ga slurpen? no way.. me tong likt het wel op![]()
En niet in een keer alles.. nee.. plagenderwijs alles oplikken.. beetje van je borsten, beetje van je buik...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:13 schreef Sannetie het volgende:
oww dan is ut goed![]()
![]()
en een beetje op mn tepeltjes en mn naveltje en...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En niet in een keer alles.. nee.. plagenderwijs alles oplikken.. beetje van je borsten, beetje van je buik...
hmm heb je daar ook gemorst? Stoute meidquote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef Sannetie het volgende:
en een beetje op mn tepeltjes en mn naveltje en...![]()
stout?!!?...kluns zal je bedoelen..zonde van die baileysquote:Op woensdag 17 november 2004 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm heb je daar ook gemorst? Stoute meid![]()
* Sjowhan likt subtiel en met kleine likjes de baileys daar ook wegquote:Op woensdag 17 november 2004 21:37 schreef Sannetie het volgende:
stout?!!?...kluns zal je bedoelen..zonde van die baileys![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |