Het probleem is als ik met mijn vriendin aan het vrijen ben, vrijwel altijd veel te snel klaarkom. Meestal na 1 tot 4 minuten!! Natuurlijk begrijpen jullie dat ik hier enorm van baal...
Zijn er mogelijkheden, tips, truuks, middelen enz enz.. die
er voor kunnen zorgen dat ik niet te snel klaarkom tijdens het vrijen...
Graag alleen serieuze reacties.
Suc6
Maar eigenlijk begrijp ik het probleem niet zo, want als je heel snel klaarkomt herstel je daarna ook weer heel snel, dus 20-30 minuten later doe je het gewoon opnieuw en dan duurt het veel langer voordat je klaarkomt.
Maar natuurlijk gebruik ik een condoom.. altijd eigenlijk.
Dus dat is het probleem (denk ik?) niet..
Een huisarts opzoeken?? Allicht een goed idee...
Wie weet...
quote:Welnee, gewoon genieten van een snelle eerste- en 20 minuten later een lange tweede ronde
Op donderdag 13 september 2001 18:41 schreef Zimmer het volgende:
Een huisarts opzoeken?? Allicht een goed idee...
Wie weet...
quote:Maar ook weer niet teveel zuipen want dan luistert ie niet meer
Op donderdag 13 september 2001 18:44 schreef Armageddon het volgende:
hier is een tip van Ome Armaflink zuipen van te voren!
Houd je het UREN uit
quote:Dan moet je wel ERG veel zuipen
Op donderdag 13 september 2001 18:46 schreef Aernout het volgende:[..]
Maar ook weer niet teveel zuipen want dan luistert ie niet meer
quote:Precies. Er is geen "medicijn" tegen te snel klaarkomen.
Op donderdag 13 september 2001 18:44 schreef Aernout het volgende:[..]
Welnee, gewoon genieten van een snelle eerste- en 20 minuten later een lange tweede ronde
quote:Afwisseling toch? Als je bijna komt dan stoppen, dan weer doorgaan tot je bijna komt, dan weer stoppen, etc etc.
Op donderdag 13 september 2001 18:27 schreef Zimmer het volgende:
Fokkers,Het probleem is als ik met mijn vriendin aan het vrijen ben, vrijwel altijd veel te snel klaarkom. Meestal na 1 tot 4 minuten!! Natuurlijk begrijpen jullie dat ik hier enorm van baal...
er voor kunnen zorgen dat ik niet te snel klaarkom tijdens het vrijen...Graag alleen serieuze reacties.
Heb ik ooit gehoord..
quote:Jezelf lam zuipen
Op donderdag 13 september 2001 18:46 schreef Armageddon het volgende:[..]
Dan moet je wel ERG veel zuipen
quote:~zucht~
Op donderdag 13 september 2001 19:10 schreef The_Coach het volgende:
Voor meer afwisseling en pitstopszorgen.
En als dat niet wil wil lukken dan je eerst handmatig of mondiaallaten verwenen door je vriendin.
En om dan vervolgens een kwartier later het karwei te klaren.
Anke knows more than you should think...
quote:Werelds!
Op donderdag 13 september 2001 19:10 schreef The_Coach het volgende:
...En als dat niet wil wil lukken dan je eerst handmatig of mondiaal laten verwenen door je vriendin...
quote:wat dacht je van een tijdje SEROXAT slikken, vertraagt het orgasme behoorlijk:O
Op donderdag 13 september 2001 18:54 schreef TheMarco het volgende:[..]
Precies. Er is geen "medicijn" tegen te snel klaarkomen.
Gewoon voor de tweede ronde gaan
quote:AUW
Op donderdag 13 september 2001 19:42 schreef SIMSON het volgende:
Net voor het klaarkomen in je eikel knijpen help ook
quote:Nee nee, gewoon met een hamer er vol op slaan.
Op donderdag 13 september 2001 19:42 schreef SIMSON het volgende:
Suc6!
quote:Ja net zolang doorgaan tot je zak leeg is, maar dan krijg je zo'n pijnlijke penis
Op donderdag 13 september 2001 20:09 schreef jeronimus het volgende:
Genoeg "oefenen"!
help zeker!!
Het klinkt een beetje raar ik weet het ( ook misschien wel een beetje ego-verlagend.) maar volgens mij werkt het wel
Veel suc6
quote:dit werkt wel! Maar misschien is het handig om dat gewoon de middag ervoor te doen, dat scheelt al best wel, als je die avond dan ertegenaan gaat
Op donderdag 13 september 2001 20:25 schreef Xtension het volgende:
Weet niet of dit mogelijk is.. maar je kan jezelf van te voren ook aftrekken en dan als je sex gaat hebben met je vriendin dat het een stuk langer duurt voordat je klaarkomt..Het klinkt een beetje raar ik weet het ( ook misschien wel een beetje ego-verlagend.) maar volgens mij werkt het wel
Veel suc6
quote:Hij doet het wel hoor bij die gozer... juist te goed
Op donderdag 13 september 2001 21:10 schreef mad26 het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad, jaren geleden... Het probleem was dat ik niet echt volledig vrij over sex kon praten met mijn toenmalige vriendin. Inmiddels ben ik ervoor uitgekomen dat ik homo ben, dat heeft er ook wel wat mee te maken, maar dat terzijde.
Ik was erg zenuwachtig en bang niet te kunnen presteren, terwijl ik het heel graag wilde. Als je niet echt 100% op je gemak bent en je partner kunt vertrouwen met elke tekortkoming die je hebt, dan gebeurt dit al snel. Het is natuurlijk ook een vicieuze cirkel waarin je belandt, omdat als het een keer niet goed gaat, je de volgende keer nog zenuwachtiger bent om het dan wel goed te laten gaan, met nog desastreuzere gevolgen.
Anyway, zorg dat je met je vriendin 100% vertrouwd bent, ook helemaal naakt. Ga lekker een hele dag naaktlopen of zo en speel af en toe met elkaar, dan komt dat vertrouwen vanzelf. Zorg dat je weet dat ze je het niet kwalijk zal nemen als-ie het even niet doet, dan kun je veel meer op je gemak zijn en zal het vanzelf beter gaan.
Succes ermee en veel plezier!
Kan iemand mij vertellen waarom er van dit soort reacties onstaan op een behoorlijk serieus topic?
Verder...
Er zijn allerlei technieken om langer door te kunnen gaan. Ze staan vast wel ergens op het net. Even zoeken dus. Zorg wel dat je de juiste trefwoorden gebruikt, zodat je niet teveel sex-sites tegen komt, anders dan vind je de juiste site nooit.
Jezelf ontspannen kan helpen. Je bilspieren ontspannen.
Enja... echt een probleem hoeft het niet te zijn denk ik hoor... Ik hoop het niet, want ik kom zelf ook snel klaar.
FOCUS JE OP IETS NEUTRAALS!!!
Mijn ex-vriendin had altijd paarse gordijnen hangen, daar wordt ik dus niet warm of koud van...
Dat hielp enorm...
Verder zijn er standjes waar je als jongen wat minder snel er bent, voor mij weet ik wel welke dat zijn, maar volgens mij kan dat best verschillen...
Veel succes iig
quote:heb jij les gehad van die angi-san? van karate-kid?
Op donderdag 13 september 2001 23:03 schreef Jimbo78 het volgende:
De truc is oefenen, hoe?
Als je gaat pissen hou het dan steeds in voor enkele seconden en laat hem weer stromen voor een paar seconden en hou het weer in enz.
Hierdoor train je hem, doe dit een tijdje en je zult vooruitgang merken.
Heb je dit onder de knie (ook echt onder de knie hebben) de volgende keer dat je dan sex hebt, zodra je voelt dat je moet komen haal hem eruit wacht even ener komt een lullig drupje uit geeft niet je kunt er meteen weer tegenaan met hernieuwde energie.
Gaat even initten om dit allemaal onder de knie te krijgen maar je krijgt er controle over ik heb het van een chinees geleerd een jaarof 4 geleden en heb de controle om het 5 a 6 uur te laten duren maar het ook in een kwartier kan laten gebeuren
Als je drank op hebt heb je hier geen controle meer over, maar als je een tijdje geoefend hebt duurt het nog steeds lang (soms te lang![]()
)
quote:Volgens mij vroeg die gast niet om een manier om
quote:Ja, daar heb ik het ook over hoor... Mijn verhaaltje teruglezend begrijp ik dat dat niet echt duidelijk was, maar mijn probleem was dus niet dat-ie het niet deed, maar dat ik na 10 keer op en neer gaan al klaar kwam. Volgens mij lag dat dus aan te weinig openheid en vertrouwen, gecombineerd met angst om niet te kunnen presteren (i.e. het lang uithouden dus).
Op donderdag 13 september 2001 21:46 schreef Tijn het volgende:[..]
Hij doet het wel hoor bij die gozer... juist te goed
quote:Je kan gewoon klaarkomen en je vriendin dan beffen tot je weer verder kan. Of je stopt als je voelt dat je komt en beft haar dan en gaat weer verder als je minder voelt. Ik prefeer de eerste. Mijn vriendin ook.
Op donderdag 13 september 2001 18:27 schreef Zimmer het volgende:
Fokkers,Het probleem is als ik met mijn vriendin aan het vrijen ben, vrijwel altijd veel te snel klaarkom. Meestal na 1 tot 4 minuten!! Natuurlijk begrijpen jullie dat ik hier enorm van baal...
er voor kunnen zorgen dat ik niet te snel klaarkom tijdens het vrijen...Graag alleen serieuze reacties.
Het belangrijkste is dat je meer zekerheid krijgt, dat kan ook door wat meer met elkaar te spelen en niet meteen naar de daad gaan. Ga eens op ontdekking bij elkaar. Misschien dat dat helpt.
Veel plezier nog
quote:Het lijkt mij een beetje vies om in je eigen zaad te liggen likken
Op vrijdag 21 september 2001 21:44 schreef PS het volgende:[..]
Je kan gewoon klaarkomen en je vriendin dan beffen tot je weer verder kan. Of je stopt als je voelt dat je komt en beft haar dan en gaat weer verder als je minder voelt. Ik prefeer de eerste. Mijn vriendin ook.
![]()
Knijpen, ademinhouden dat is zeker leuk tijds sex??
Gewoon voor je begint door haar of je zelf op de badkamer trekken en klaar je kan er zeker een kwartier aan de slag gezien je toestand Geintje
maar probeer maar
veel succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |