abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2001 @ 17:51:41 #1
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1628978
Dat het Afghanistan word en dat Bin Laden de lul is kunnen we nu wel behoorlijk van uitgaan lijkt me...

De vraag is nu alleen nog; WANNEER? komt er aktie? en hoe?

pi_1629005
Als ze zeker weten of zij het zijn geweest..

Dan zullen de verantwoordelijke het zwaar terugvoelen.

donderdag 13 september 2001 @ 18:00:12 #3
2964 Armageddon
pi_1629034
quote:
Op donderdag 13 september 2001 17:55 schreef k00pa het volgende:
Als ze zeker weten of zij het zijn geweest..

Dan zullen de verantwoordelijke het zwaar terugvoelen.

Dat gaat niet lang meer duren heb ik het idee...
  donderdag 13 september 2001 @ 18:05:41 #4
2964 Armageddon
pi_1629059
Niemand durft deze voorspelling te doen zie ik alweer
pi_1629075
actie zal komen in de nacht van de dag waarin bekend is geworden wie er 100% zeker achter de aanslag zit.
ik denk binnen 1 week...
  donderdag 13 september 2001 @ 18:09:37 #6
2964 Armageddon
pi_1629088
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:08 schreef G-spotter2001 het volgende:
actie zal komen in de nacht van de dag waarin bekend is geworden wie er 100% zeker achter de aanslag zit.
ik denk binnen 1 week...
Ik denk morgennacht al
pi_1629096
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:09 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik denk morgennacht al

dat hangt er vanaf wat er nog bekend wordt over de daders.
maar ik denk dat ze al veel, veel meer weten dan ze vertellen.

morgennacht is toch ook binnen 1 week

donderdag 13 september 2001 @ 18:12:55 #8
2964 Armageddon
pi_1629116
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:11 schreef G-spotter2001 het volgende:

[..]

dat hangt er vanaf wat er nog bekend wordt over de daders.
maar ik denk dat ze al veel, veel meer weten dan ze vertellen.

morgennacht is toch ook binnen 1 week

psies dat idee heb ik dus ook!

gaat niet lang meer duren

pi_1629141

Waarom gaat bijna iedereen er meteen van uit dat de schuld ligt bij de arabische wereld? Is iedereen dan meteen die aanslag van '93 vergeten, toen was men ook volop aan het suggereren, en bleek het ook een Amerikaan te zijn.
Mensen hier (laten we zeggen in de westerse landen) hebben groot commentaar en onbegrip op palestijnse mensen die in de straten staan te dansen. Met alle respect voor de doden, het is echt afschuwelijk wat er gebeurt is, maar hun reactie is echt zo vreemd nog niet! Jarenlang is het Midden-Oosten uitgeput door het Westen, zonder naar de gevolgen daar te kijken... mensen zijn onderdrukt, en als men dan zo reageert is het opeens een wereldramp!

Met alle respect voor de doden, ik ben hier enorm van geschrokken, maar men zoekt nu naar een zondebok en zolang er nog niks officeel is bewezen, mag er niet geoordeeld worden!

donderdag 13 september 2001 @ 18:19:09 #10
2964 Armageddon
pi_1629160
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:16 schreef Jay-B het volgende:

Waarom gaat bijna iedereen er meteen van uit dat de schuld ligt bij de arabische wereld? Is iedereen dan meteen die aanslag van '93 vergeten, toen was men ook volop aan het suggereren, en bleek het ook een Amerikaan te zijn.
Mensen hier (laten we zeggen in de westerse landen) hebben groot commentaar en onbegrip op palestijnse mensen die in de straten staan te dansen. Met alle respect voor de doden, het is echt afschuwelijk wat er gebeurt is, maar hun reactie is echt zo vreemd nog niet! Jarenlang is het Midden-Oosten uitgeput door het Westen, zonder naar de gevolgen daar te kijken... mensen zijn onderdrukt, en als men dan zo reageert is het opeens een wereldramp!

Met alle respect voor de doden, ik ben hier enorm van geschrokken, maar men zoekt nu naar een zondebok en zolang er nog niks officeel is bewezen, mag er niet geoordeeld worden!

mark my words!
pi_1629171
Idd....wordt te snel in 1 richting gewezen....geef toe dat er bewijzen zijn dat Laden erachter zit...maar zolang het niet bewezen is zal amerika niets doen

En zodra het 100% zeker Laden is denk ik dat ze Afghanistan 2 dgn tijd geven om hem uit te keren.....En dan de boel plat gooien want Afghanistan zal toch weigeren

pi_1629175
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:19 schreef Armageddon het volgende:

[..]

mark my words!

mjah was ook meer bedoeld als halfbevestiging-overeenkoming met jou

Nieuws van CNN:

ISLAMABAD, Pakistan (CNN) -- Pakistan's military ruler, Gen. Pervez Musharraf, has promised full cooperation with the United States in its fight against terrorism following the attacks on Washington DC and New York City.

ALS, ALS het aan Afghanistan ofzo heeft gelegen en het wordt oorlog, en Pakistan steunt de VS zoals ze hier nu beweren, dan scheelt het een atoombom...

donderdag 13 september 2001 @ 18:24:40 #13
2964 Armageddon
pi_1629191
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:22 schreef Jay-B het volgende:

[..]

mjah was ook meer bedoeld als halfbevestiging-overeenkoming met jou

Nieuws van CNN:

ISLAMABAD, Pakistan (CNN) -- Pakistan's military ruler, Gen. Pervez Musharraf, has promised full cooperation with the United States in its fight against terrorism following the attacks on Washington DC and New York City.

ALS, ALS het aan Afghanistan ofzo heeft gelegen en het wordt oorlog, en Pakistan steunt de VS zoals ze hier nu beweren, dan scheelt het een atoombom...

Kijk weer een soort van bevestiging, waarom zou pakistan anders steun toezeggen.
pi_1629197
natuurlijk mag je eigenlijk nog geen schuldige aanwijzen, maar wijst niet bijna alles in de richting van Bin Laden / Terroristen in arabische landen??
Natuurlijk kan dit met opzet zo gecreeërd zijn door de echte daders, maar dan zou het nog dieper zitten en wordt de ramp misschien nog groter.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:25:32 #15
2964 Armageddon
pi_1629198
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:22 schreef TranQuil het volgende:
Idd....wordt te snel in 1 richting gewezen....geef toe dat er bewijzen zijn dat Laden erachter zit...maar zolang het niet bewezen is zal amerika niets doen

En zodra het 100% zeker Laden is denk ik dat ze Afghanistan 2 dgn tijd geven om hem uit te keren.....En dan de boel plat gooien want Afghanistan zal toch weigeren

sorry maar ik denk niet dat ze ze de tijd geven op het moment dat ze erachter zijn hoor. Dan is het meteen gekloot.
pi_1629213
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:25 schreef Armageddon het volgende:

[..]

sorry maar ik denk niet dat ze ze de tijd geven op het moment dat ze erachter zijn hoor. Dan is het meteen gekloot.

dat denk ik nou juist weer niet... stel, er zijn in totaal 25000 (!!!) mensen omgekomen. Dat is een enorm groot aantal, maar in verhouding met het aantal slachtoffers wat een mogelijke WOIII met zich mee zou brengen is dat niks. Daarom is er een relatief grote kans dat er een deel in de doofpot wordt gestopt door de Amerikaanse inlichtingendiensten!
pi_1629220
Ik las ergens op een site dat Bin Laden ook in het bezig is van 20 atoombommen. Hij schijnt ABC wapens te hebben (Atomische,Biologische,Chemische) die hij zo kan inzetten.

We zitten dus nu met een gek die de halve vs kan uitmoorden en dat ook van plan is te doen. Ik zeg: Bin Laden koud maken. En dan nog helemaal buiten de discussie of hij achter deze aanslagen zit..

donderdag 13 september 2001 @ 18:29:26 #18
2964 Armageddon
pi_1629225
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:27 schreef Jay-B het volgende:

[..]

dat denk ik nou juist weer niet... stel, er zijn in totaal 25000 (!!!) mensen omgekomen. Dat is een enorm groot aantal, maar in verhouding met het aantal slachtoffers wat een mogelijke WOIII met zich mee zou brengen is dat niks. Daarom is er een relatief grote kans dat er een deel in de doofpot wordt gestopt door de Amerikaanse inlichtingendiensten!

Er komt geen WOIII joh! Iedereen zal Amerika steunen in die actie om Afghanistan binnen te vallen met de hele reute meteut, behalve die idioten van Irak enzo maar ja wat wouden die uithalen
  donderdag 13 september 2001 @ 18:30:13 #19
2964 Armageddon
pi_1629228
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:
Ik las ergens op een site dat Bin Laden ook in het bezig is van 20 atoombommen. Hij schijnt ABC wapens te hebben (Atomische,Biologische,Chemische) die hij zo kan inzetten.

We zitten dus nu met een gek die de halve vs kan uitmoorden en dat ook van plan is te doen. Ik zeg: Bin Laden koud maken. En dan nog helemaal buiten de discussie of hij achter deze aanslagen zit..

Als ie die had had ie niet zo moelijk met vliegtuigen gedaan hoor lijkt mij
pi_1629233
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:

dat "ik las ergens op een site" gaat nog voor een heeeel foute afloop zorgen... mensen beginnen veel en veel te veel naar de media te luisteren!
Niet alles wat je op i-net leest is waar, en het is cker te hopen dat dit niet waar is!
pi_1629239
[quote]Op donderdag 13 september 2001 18:28 schreef k00pa het volgende:

Ja maar maken ze die laden af dan staat er de volgende dag weer een andere mafketel die wel een oorlogje wil beginnen:(

pi_1629246
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Er komt geen WOIII joh! Iedereen zal Amerika steunen in die actie om Afghanistan binnen te vallen met de hele reute meteut, behalve die idioten van Irak enzo maar ja wat wouden die uithalen

dat zegt iedereen nu, maar ik denk dat we dat pas zien als het er echt opaan komt... Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat Frankrijk zodra het echt mis gaat uit de NAVO gaat, vandaar dat CNN een uitgebreid interview met Chiraq (sorry voor spellingsfouten) had.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:33:28 #23
2964 Armageddon
pi_1629247
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:31 schreef SIMSON het volgende:

Ja maar maken ze die laden af dan staat er de volgende dag weer een andere mafketel die wel een oorlogje wil beginnen:(

Nou die acties die de NAVO en de VS gaan nemen nu die zorgen er wel voor dat zo'n idioot de eerst komende 20 jaar niet meer opstaat heb ik zo een gevoel van.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:34:16 #24
2964 Armageddon
pi_1629250
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:33 schreef Jay-B het volgende:

[..]

dat zegt iedereen nu, maar ik denk dat we dat pas zien als het er echt opaan komt... Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat Frankrijk zodra het echt mis gaat uit de NAVO gaat, vandaar dat CNN een uitgebreid interview met Chiraq (sorry voor spellingsfouten) had.

Als ze dat doen zijn het een stelletje vieze vuile landveraaiers!
pi_1629254
quote:

fuck, roei ze allemaal uit.
pi_1629261
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:34 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Als ze dat doen zijn het een stelletje vieze vuile landveraaiers!

het zou idd vreemd zijn, alleen al omdat ze meededen in de golfoorlog...
Wat ik nog niet langs heb zien komen zijn de landen als Rusland en China... Een deel van Rusland is moslim... zouden deze landen zich erin gaan mengen of er gewoon verstandig buiten blijven?
  donderdag 13 september 2001 @ 18:38:06 #27
2964 Armageddon
pi_1629270
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:34 schreef Passione het volgende:

[..]

fuck, roei ze allemaal uit.

tsssk iets rustiger aan mag ook wel hoor...
  donderdag 13 september 2001 @ 18:38:54 #28
2964 Armageddon
pi_1629273
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:36 schreef Jay-B het volgende:

[..]

het zou idd vreemd zijn, alleen al omdat ze meededen in de golfoorlog...
Wat ik nog niet langs heb zien komen zijn de landen als Rusland en China... Een deel van Rusland is moslim... zouden deze landen zich erin gaan mengen of er gewoon verstandig buiten blijven?

Ik denk dat ze er buiten blijven maar het wel steunen zeg maar. Maar dan alleen via steun uit uitspraken niet met materieel enzo..
pi_1629274
mjah idd...
pi_1629346
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:38 schreef Armageddon het volgende:

[..]

tsssk iets rustiger aan mag ook wel hoor...

tis wel een keer goed geweest.
Precies wat sommigen zeiden op straat, 'als het hen niet bevalt in de VS, donder dan op. Mogen ze ons niet, ga niet met ons om... Maar vooral, denk niet dat je dit ongestraft kan doen.'
En wat Bush zei, terrorisme uitroeien.
precies, roei ze allemaal uit de teringlijers.
en helaas van de onschuldigen... alhoewel ik mij afvraag hoe onschuldig ze zijn. Ze geven immers wel morele steun.
  donderdag 13 september 2001 @ 18:56:41 #31
2964 Armageddon
pi_1629371
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:52 schreef Passione het volgende:

[..]

tis wel een keer goed geweest.
Precies wat sommigen zeiden op straat, 'als het hen niet bevalt in de VS, donder dan op. Mogen ze ons niet, ga niet met ons om... Maar vooral, denk niet dat je dit ongestraft kan doen.'
En wat Bush zei, terrorisme uitroeien.
precies, roei ze allemaal uit de teringlijers.
en helaas van de onschuldigen... alhoewel ik mij afvraag hoe onschuldig ze zijn. Ze geven immers wel morele steun.

Je moet het in een wat rustiger moment bekijken dan je nu doet want wat je nu doet is reageren in een heel erg boos moment. Wat ik me goed kan voorstellen hoor! Ik ben ook erg pissed maar je moet niet gaan zeggen van roei ze allemaal maar uit.

Terrorisme uitroeien oke! maar onschuldigen uitroeien nee...

en dat er bij een oorlog ook onschuldigen vallen okee dat is nou helaas eenmaal zo.

Maar ik denk dat als de USA een aanval doet het aantal onschuldigen doden VER beneden de cijfers zullen gaan vallen dan de doden die nu in Amerika te betreuren zijn omdat Amerika wel nadenkt wat ze doen voor ze aanvallen en dat doen die gasten niet.

pi_1629392
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:56 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je moet het in een wat rustiger moment bekijken dan je nu doet want wat je nu doet is reageren in een heel erg boos moment. Wat ik me goed kan voorstellen hoor! Ik ben ook erg pissed maar je moet niet gaan zeggen van roei ze allemaal maar uit.

Terrorisme uitroeien oke! maar onschuldigen uitroeien nee...

en dat er bij een oorlog ook onschuldigen vallen okee dat is nou helaas eenmaal zo.

Maar ik denk dat als de USA een aanval doet het aantal onschuldigen VER beneden de cijfers zullen gaan vallen dan de doden die nu in Amerika te betreuren zijn omdat Amerika wel nadenkt wat ze doen voor ze aanvallen en dat doen die gasten niet.

het is tijd voor oorlog.
Al jarenlang worden andere landen geteisterd door die maffe mongolen die het nodig vinden om andere op te blazen omdat hen iets niet bevalt.
Ze moeten nu gewoon systematisch elk terrorist, Moslim, Spanjaard, Ier, whatever de wereld uit helpen. Daarbij ook elke regering die ook maar enkele steun heeft gegeven.
Hoe lang is dit al gaande? Jarenlang, en nu is het de tijd geworden terug te slaan en de openlijke oorlog te verklaren een elke terroristische beweging en steunende regering.
En ik denk dat er de komende maanden vele slachtoffers zullen vallen.
  donderdag 13 september 2001 @ 19:03:35 #33
2964 Armageddon
pi_1629403
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:00 schreef Passione het volgende:

[..]

het is tijd voor oorlog.
Al jarenlang worden andere landen geteisterd door die maffe mongolen die het nodig vinden om andere op te blazen omdat hen iets niet bevalt.
Ze moeten nu gewoon systematisch elk terrorist, Moslim, Spanjaard, Ier, whatever de wereld uit helpen. Daarbij ook elke regering die ook maar enkele steun heeft gegeven.
Hoe lang is dit al gaande? Jarenlang, en nu is het de tijd geworden terug te slaan en de openlijke oorlog te verklaren een elke terroristische beweging en steunende regering.
En ik denk dat er de komende maanden vele slachtoffers zullen vallen.

Dat zeg ik toch ook allemaal
pi_1629448
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:03 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook allemaal

neuh.. je zei niet dat het tijd is voor oorlog als ik goed gelezen heb
dat is nog eens zonde van je tijd
  donderdag 13 september 2001 @ 19:11:50 #35
2964 Armageddon
pi_1629457
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:10 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

neuh.. je zei niet dat het tijd is voor oorlog als ik goed gelezen heb

stiekume meelezert

Ik heb gezegd dat ik het gevoel heb dat er oorlog komt en dat het niet lang meer duurt..

Beter lezen BE

pi_1629471
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:11 schreef Armageddon het volgende:

[..]

stiekume meelezert

Ik heb gezegd dat ik het gevoel heb dat er oorlog komt en dat het niet lang meer duurt..

Beter lezen BE

dat is toch iets heel anders dan roepen 'het is tijd voor oorlog' hoor arma!

beter jezelf lezen arma

donderdag 13 september 2001 @ 19:16:26 #37
2964 Armageddon
pi_1629485
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:14 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

dat is toch iets heel anders dan roepen 'het is tijd voor oorlog' hoor arma!

beter jezelf lezen arma

nope, het is ook tijd voor oorlog , die terroristen moet een einde aan gemaakt worden.
pi_1629509
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:16 schreef Armageddon het volgende:

[..]

nope, het is ook tijd voor oorlog , die terroristen moet een einde aan gemaakt worden.

ik vind het juist geen tijd voor oorlog!
er zijn nu genoeg manieren om terrorisme aan te pakken en nu is er ook de wil om terrorisme aan te pakken
ze moesten gewoon even wakkergeschud worden
maar oorlog.. nee, daar is het nooit tijd voor, vind ik

je voelt je dan constant in gevaar, onzeker etc

nee, lijkt me niets

donderdag 13 september 2001 @ 19:21:49 #39
2964 Armageddon
pi_1629531
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:19 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

ik vind het juist geen tijd voor oorlog!
er zijn nu genoeg manieren om terrorisme aan te pakken en nu is er ook de wil om terrorisme aan te pakken
ze moesten gewoon even wakkergeschud worden
maar oorlog.. nee, daar is het nooit tijd voor, vind ik

je voelt je dan constant in gevaar, onzeker etc

nee, lijkt me niets

Wakkerschudden helpt niet BE, ik vind het ook niet tof hoor maar het is wel degelijk tijd voor oorlog
pi_1629536
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:21 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Wakkerschudden helpt niet BE, ik vind het ook niet tof hoor maar het is wel degelijk tijd voor oorlog

en als je opgeroepen wordt om mee te vechten? vind je het dan nog steeds tijd voor oorlog?
voor hetzelfde geld wordt het een kernoorlog en daar sta ik al helemaal niet op te wachten!
  donderdag 13 september 2001 @ 19:26:52 #41
2964 Armageddon
pi_1629564
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:22 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

en als je opgeroepen wordt om mee te vechten? vind je het dan nog steeds tijd voor oorlog?
voor hetzelfde geld wordt het een kernoorlog en daar sta ik al helemaal niet op te wachten!

Ja dan vecht ik zeker weten mee! tegen terroristen dan he! Niet tegen onschuldigen mensen.

kernoorlog word het niet dat is alleen een afschrikmiddel

donderdag 13 september 2001 @ 19:27:45 #42
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_1629576
nou een kernoorlog zit ik ook niet op te wachten.. wat betreft de vraag hoe lang gaat het nog duren voordat er een reactie komt, de ene zegt een week de andere een dag, laten we het goed doen: nu inzetten, en dan gaan we kijken wie er na afloop gelijk had, bij mij inzetten, de fok-crew betaald uit *hehehe*
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  donderdag 13 september 2001 @ 19:28:35 #43
2964 Armageddon
pi_1629583
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:27 schreef nibble het volgende:
nou een kernoorlog zit ik ook niet op te wachten.. wat betreft de vraag hoe lang gaat het nog duren voordat er een reactie komt, de ene zegt een week de andere een dag, laten we het goed doen: nu inzetten, en dan gaan we kijken wie er na afloop gelijk had, bij mij inzetten, de fok-crew betaald uit *hehehe*
wedden op een oorlog
pi_1629593
ik zet in op morgen
oftewel: na middernacht
oftewel: 14 september
pi_1629601
Het is zowals BE zegt geen tijd voor oorlog... Zodra je een oorlog met terroristen aangaat verlies je geheid! Die mensen zijn zo doordrongen van haat, die hebben een doel en daar gaan ze voor, en dan kunnen wij met alle legers ter wereld daar tegen vechten, maar je kan nooit helemaal voorspellen waar en wanneer die mensen zullen toeslaan.
  donderdag 13 september 2001 @ 19:31:57 #46
2964 Armageddon
pi_1629628
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:29 schreef bad-eendje het volgende:
ik zet in op morgen
oftewel: na middernacht
oftewel: 14 september
mie toe!
pi_1629649
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:28 schreef Armageddon het volgende:

[..]

wedden op een oorlog

eeehm.... tegen wie dan?
  donderdag 13 september 2001 @ 19:33:22 #48
2964 Armageddon
pi_1629650
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:29 schreef Jay-B het volgende:
Het is zowals BE zegt geen tijd voor oorlog... Zodra je een oorlog met terroristen aangaat verlies je geheid! Die mensen zijn zo doordrongen van haat, die hebben een doel en daar gaan ze voor, en dan kunnen wij met alle legers ter wereld daar tegen vechten, maar je kan nooit helemaal voorspellen waar en wanneer die mensen zullen toeslaan.
Klopt maar je kan ze wel laten zien dat er niet gefuckt moet worden! Misschien schrikt ze dat af?
  donderdag 13 september 2001 @ 19:34:00 #49
2964 Armageddon
pi_1629658
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:33 schreef Jay-B het volgende:

[..]

eeehm.... tegen wie dan?

Die gast van net wil gaan wedden wanneer er oorlog komt
pi_1629667
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:33 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Klopt maar je kan ze wel laten zien dat er niet gefuckt moet worden! Misschien schrikt ze dat af?

denket nie... dr zijn in het verleden zat van die vergeldingsacties geweest (denk aan Israel vs Palestina) en dat haalde ook nie veel uit...
pi_1629672
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:26 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja dan vecht ik zeker weten mee! tegen terroristen dan he! Niet tegen onschuldigen mensen.

kernoorlog word het niet dat is alleen een afschrikmiddel

als je gaat vechten, dan hebben ze echt geen bordje om hun nek waarop staat wie er terrorist is en wie onschuldig is hoor.. je zult dan tegen iedereen moeten vechten die een klein beetje met 'de vijand' te maken heeft

en geen kernoorlog? dat is wel te hopen, maar ze zijn de hele tijd aan het vertellen hoeveel kernwapens iedereen heeft

BAH

donderdag 13 september 2001 @ 19:35:44 #52
2964 Armageddon
pi_1629682
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 schreef Jay-B het volgende:

[..]

denket nie... dr zijn in het verleden zat van die vergeldingsacties geweest (denk aan Israel vs Palestina) en dat haalde ook nie veel uit...

Wat Israel heeft gedaan kwa vergeldingsacties lijkt in de verste verte niet op wat de USA en NAVO nu gaan doen waarschijnlijk.
pi_1629689
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 schreef Armageddon het volgende:

[..]

daar reageer jij toch op dat het idd vandaag of morgen wordt no offence!
  donderdag 13 september 2001 @ 19:36:38 #54
2964 Armageddon
pi_1629695
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

als je gaat vechten, dan hebben ze echt geen bordje om hun nek waarop staat wie er terrorist is en wie onschuldig is hoor.. je zult dan tegen iedereen moeten vechten die een klein beetje met 'de vijand' te maken heeft

Klopt er vallen dan ook onschuldige slachtoffers en daar is niets aan te doen
  donderdag 13 september 2001 @ 19:37:45 #55
2964 Armageddon
pi_1629705
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:36 schreef Jay-B het volgende:

[..]

daar reageer jij toch op dat het idd vandaag of morgen wordt no offence!

Laat maar je snap me niet
pi_1629710
Even half off-topic:
Er is een Palestijns meisje van 11 jaar doodgeschoten door een Israelische soldaat, omdat ze een kiezelsteentje naar hem toegooide...
  donderdag 13 september 2001 @ 19:40:10 #57
2964 Armageddon
pi_1629732
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:37 schreef Jay-B het volgende:
Even half off-topic:
Er is een Palestijns meisje van 11 jaar doodgeschoten door een Israelische soldaat, omdat ze een kiezelsteentje naar hem toegooide...
Dit zijn dus de klote dingen die je gaat krijgen met dit soort dingen

Zelfde als je naar je binnenzak gaat grijpen als je onder arrest staat.

pi_1629735
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:37 schreef Jay-B het volgende:
Even half off-topic:
als het oorlog wordt
ik zeg ALS
dan hoeft ze de volgende keer niet eens een kiezelsteentje te gooien..

ik wil GEEN oorlog
ik ben TEGEN
(oki, lekker veel zin heeft dit..)

donderdag 13 september 2001 @ 19:42:05 #59
2964 Armageddon
pi_1629749
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:40 schreef bad-eendje het volgende:

[..]

als het oorlog wordt
ik zeg ALS
dan hoeft ze de volgende keer niet eens een kiezelsteentje te gooien..

ik wil GEEN oorlog
ik ben TEGEN
(oki, lekker veel zin heeft dit..)

Zie je signature BE, misschien moet iedereen gewoon wat meer eten
pi_1629817
Mjah een handtekeninginzamelingsactie en dan die naar bush sturen
Ikkuh is tv kijken... check dit topic vanaaf wel weer
  donderdag 13 september 2001 @ 19:51:11 #61
2964 Armageddon
pi_1629828
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:49 schreef Jay-B het volgende:
Mjah een handtekeninginzamelingsactie en dan die naar bush sturen
Ikkuh is tv kijken... check dit topic vanaaf wel weer
Ik ben ook pleituh! ff van me werk verkassen naar huis want het begint hier wel erg donker te worden

Spreek je straks!

donderdag 13 september 2001 @ 19:53:56 #62
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_1629853
quote:
Op donderdag 13 september 2001 19:34 schreef Armageddon het volgende:

[..]

* nibble *grinnik* je hebt sommige mensen toch ook meteen lekker snel op de kast he .. hehehehe..
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_1630911
ik vind dit nou niet het beste moment om zulke "grapjes" te gaan maken...
  donderdag 13 september 2001 @ 22:57:27 #64
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1631602
quote:

Bij die aanslag ging het niet om een zelfmoordactie wat tochal meer naar het midden-oosten wijst. Ook zijn er dus mensen die gebelt hebben naar het thuisfront vanuit die vliegtuigen waaruit bleek dat ze arabisch praatten en zijn er dus al 50 medeplichtige Afghanen geïdentifseert dus vandaar. Dat wij niet 100% zeker weten welke groepering erachter zit zegt ook niet dat Bush en consorten dat nog niet weten. Persoonlijk vind ik het woord oorlog tegen een land fout aangezien het niet een land is dat de schuldige is maar de extremistische organisatie. Ik zie net nu Afghanen zeggen dat ze Bin laden helemaal niet in hun land willen zoals zoveel gewone mensen daar. Een ultimatum stellen aan Afghanistan voor het uileveren van Bin laden ben ik wel voor als idd 100% vaststaat dat hij ervoor verantwoordelijk is waar het erg op lijkt.

Just my thought doe absoluut geen voorspelling hoop alleen dat de USA de juiste dader aanpakt...

Ps. aangezien dit een zeer actuele discussie is gaat dit topic nu naar Actualiteit, nieuws & media.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 13-09-2001 23:45]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')