Oeh da's nobel van je!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
eigen schuld dikke bult, dom wijfquote:En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!
Nee, maar ze denken wel na voordat ze zoiets drastisch doenquote:Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef amarena het volgende:
Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:57 schreef RealZeus het volgende:
Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
RM-rf: ik ben het zeker met je eens dat het hoogstaande streven van eerlijkheid niet al deze gevolgen waard zijn. Sterker nog het heeft haar, haar relatie gekost maar aan de andere kant, zoals ik al zei, het zegt wel iets over de houdbaarheid van haar relatie.... Het lijkt mij geen goed teken als het gevoel ZO sterk is dat je het hierom uit maakt. Daarom gaf ik ook mij tip aan haar om erachter te komen of ze hem nu alleen mist omdat ze de leuke momenten mist ipv de persoon zelf.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?
Hey, you've played.... and guess what? You've lost!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
Wees gerust, waarschijnlijk mis je gewoon een bepaalde zekerheid!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...
Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...
En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!![]()
Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Precies!quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef RearGuard het volgende:
![]()
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!
![]()
![]()
Ne bent wilt en je jongt wat!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:06 schreef RijstNatie het volgende:
Je bent jong en je wilt wat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |