abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23407131
Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.

Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend (nouja ex-vriend inmiddels). Misschien had je er wat langer over na moeten denken maar dan was je er vast niet zo snel achtergekomen en had je misschien vaak gedacht, wat als ...... Dit hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je niet van je vriend houdt. Ik denk dat veel mensen hier wel last van krijgen als ze een lange relatie hebben. De een in een ergere mate dan de ander. Het zegt misschien wel iets over de houdbaarheid van je relatie. Dat je er nu wat mee gedaan hebt, lees uitmaken, dat is je eigen beslissing en misschien voor jou wel een goede omdat je nu wél denkt te weten wat je wilt.

Helaas is je ex-vriend nu ook gaan nadenken en dat is ook logisch want z'n vertrouwen heeft misschien wel een flinke deuk opgelopen. Hij weet nu in elk geval dat jij er weer voor open staat. Ff afwachten dus wat hij er mee wil doen.

Een tip om er toch nog achter te komen of je echt met hem verder wilt en dat je echt van hem houdt of dat het meer het gevoel is van "shit ik ben hem kwijt, hij geeft niet om mij en ik mis de leuke momenten en het vertrouwde": denk eens na of je jezelf echt oud met hem ziet worden en de hele mikmak daarbij? Denk je dat je het gevoel wat je bij hem hebt ook bij iemand anders kan krijgen of is hij echt onvervangbaar? Aan de hand van je antwoord kun je zelf wel je conclusies trekken. Good luck.
Veni vidi vici
pi_23407220
Dus even recapituleren:

Hij & Jij zijn 2 jaar gelukkig, waarbij jullie alle 2 wel eens flirten met anderen, maar daar nooit aan toegeven omdat jullie zo gek op elkaar zijn.

Vervolgens kom jij met je jankverhaal aan over dat je dan toch graag andere jongens wilt neuken terwijl dat die 2 jaar ervoor nog niet zo was, waardoor hij helemaal verrast en denkt : " Waar waren die 2 jaar nou goed voor?"

Vervolgens merk je dat het toch niet zo cool is als je dacht, dat geneuk met anderen, en nu wil je hem terug. Hij zegt dikke vinger, en nu is hij fout in jouw ogen?

Ga jij eens gauw wieberen, stom k*tkind.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2004 18:45:51 ]
pi_23413750
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:

En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
Oeh da's nobel van je!

[ Bericht 3% gewijzigd door prinsrob op 18-11-2004 23:29:37 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:01:41 #79
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_23415237
Ha-Ha-Ha!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 02:28:57 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23417488
En hij komt nooit meer terug.

Terecht! Je had wat beter na moeten denken. En zie het maar zo: anders was het toch al uit gegaan tussen jullie, dit is geen echte liefde.

Succes met het verwennen van jezelf.
Confidence through competence
pi_23418606
quote:
En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!
eigen schuld dikke bult, dom wijf
toen heb je em dus ook gewoon na 2 jaar laten gaan dus ik snap niet dat als hij hetzelfde doet het opeens een probleem is.

ga breezers drinken

[oude lul modus] Wat lopen er toch een mongolen kinderen rond in deze tijd [/oude lul modus]
pi_23419088
quote:
Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.
Nee, maar ze denken wel na voordat ze zoiets drastisch doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:04:58 #83
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23419111
uithuilen en opnieuw beginnen.....
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23419213
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef amarena het volgende:

Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?

Ze heeft dr relatie beeindigt uit eigen wil, en eindigt toch als de grote loser, imers dr vriend stapt er makkelijker overheen dan zij, en datgene wat ze wilde bereiken blijkt allerminst het bereiken waard ...

Is het dan niet slim om een keertje toe te geven dat mensen die altijd maar eerlijk zijn gewoon de verkeerde keuze maken: dat niet voor niks een leugentje of niet-geheel-eerlijk-zijn niet voor niks een vand e belangrijkste smeermiddelen van een scoiale gemeenschap vormen..?

Niet dat ik voor complete oneerlijkheid ben, of notoir vreemdgaan; maar als iemand bepaalde behoeftes heeft, kan het zin hebben je niet gelijk gedwongen te voelen tot radikale keuzes, zoals compleet beeindigen van de relatie, maar een keertje lekker flirten, je grenzen ontdekken, kan dan een hele verfrissing zijn en dat hoef je heus niet altijd 'op te biechten', of je partner er tot in alle details van op de hoogte te laten zijn ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23420395
Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar aan de andere kant is het toch wel een beetje stom van je geweest.

Ik heb zelf ook heel vaak de neiging om een soort van 'wraak' te nemen. Meestal komt dat denk ik voort uit onzekerheid/jaloersheid. Zoiets van: jij flirten/met andere meisjes bezig zijn/(vreemdgaan???) ===> watch me!

Maar ik kan je vertellen dat dat nooit zo handig uitpakt

Het was handiger geweest om je twijfels, onzekerheden etc met hem te bespreken en er samen wat aan te doen, want als je hield blijkbaar echt van hem en dan moet daar wat aan te doen zijn. Ik (probeer) doe dat nu ook in mijn relatie omdat je anders alleen maar problemen krijgt...
Maarja, das nu een beetje praten achteraf...
pi_23420441
typical

"ik maak het uit want ik wil wel eens wat met andere jongens"

vervolgens gaat jongen met ander meisje en zit hij fout????

pff omg zeg... get a grip
pi_23420714
Dus omdat je alleen maar denkt dat je behoefte hebt aan een andere jongen maak je het al uit.
En maar zeggen:"Die relatie van 2 jaar doet hem veel."
Nee,jou heeft het wat gedaan.

Tip voor een volgende relatie:Nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.

Ik geef die gozer groot gelijk,als je van je vriendin hoort dat je niet goed genoeg meer bent,zou ik ook gelijk een ander regelen onder het motto:"Voor jou 10 anderen."

Mocht je het goed willen maken,bel je toch lekker Radio 538 op.(Op de valreep)
Heb ik ook weer wat te lachen onderweg.

Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
pi_23425866
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 10:57 schreef RealZeus het volgende:
Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:11:54 #89
105435 amarena
Just curious
pi_23431274
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?
RM-rf: ik ben het zeker met je eens dat het hoogstaande streven van eerlijkheid niet al deze gevolgen waard zijn. Sterker nog het heeft haar, haar relatie gekost maar aan de andere kant, zoals ik al zei, het zegt wel iets over de houdbaarheid van haar relatie.... Het lijkt mij geen goed teken als het gevoel ZO sterk is dat je het hierom uit maakt. Daarom gaf ik ook mij tip aan haar om erachter te komen of ze hem nu alleen mist omdat ze de leuke momenten mist ipv de persoon zelf.
Veni vidi vici
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:34:57 #90
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_23433075
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!

En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
Hey, you've played.... and guess what? You've lost!
Now stop whining!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_23433545
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...

Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...

En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!

Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL ) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...

Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Wees gerust, waarschijnlijk mis je gewoon een bepaalde zekerheid!
Als de relatie echt goed liep had je hier geen behoefte aan, en als je die eens zou hebben dan had je wel genoeg kracht om je erover heen te zetten en gewoon lekker bij je lieve vriendje te blijven.

Ik heb hetzelfde gehad, alleen niet met een jongen maar met een meissie uiteraard!
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:54:14 #92
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_23433551
Het is echt je eigen stomme schuld!!!! En dat je ook nog maar durft te zeggen "ik had ook vreemd kunnen gaan" zegt wel genoeg over je!! SCHAAM JE dat je durft te klagen!!!
A workingclasshero is something to be
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:11:06 #93
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_23440228
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!

-
pi_23440262
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef RearGuard het volgende:
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!

Precies!
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:30:08 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23440502
Fok!Forum. Objectieve zelfreflectie.
Confidence through competence
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:34:01 #96
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_23440557
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:06 schreef RijstNatie het volgende:
Je bent jong en je wilt wat...
Ne bent wilt en je jongt wat!
-
pi_23440569
Doos...
pi_23440878
haha genaaid.
je moet blij zijn dat ie jou nog spreekt
pi_23440899
smart move, nu heb je jezelf genaaid he meissie!
<hr>
  zaterdag 20 november 2004 @ 02:36:45 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23441161
waarom reageer je niet meer ? En hoevaak ben je gepaald in de tussentijd?

als hij je niet terug zou willen zou ik dat begrijpen, maar zo snel een ander is niet lief.

Je bent zelf ook niet geheel correct bezig geweeest jongedame
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')