Ja!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:40 schreef Mone het volgende:
Heeft er al iemand geluisterd?![]()
De hele avond?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja!
Ik zat dit weekend in een kroeg waar ze 'Broad daylight' bijna de hele avond avond draaiden. Wat een schitterend nummer!
ik heb gisteren zijn cd Ghostboy gekocht en vanmorgen in de auto geluisterd.![]()
Oh ja je deed al zo;quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:35 schreef Mone het volgende:
[..]
Hoe vind je de rest ?
En nu pas Superclip op TMF, terwijl het nummer vorig jaar ook al op de muziekzenders was te zien. Raar.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef niksan het volgende:
Vreemd dat 'Broad Daylight' deze week pas megahit is op 3fm. Lijkt me een beetje laat
Eind december in AB Brussel Rios gezien, inderdaad geweldige artiest. Gaan we nog veel van horen, en begint stilaan in heel Europa bekend te raken..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef fantastic83 het volgende:
Gabriel Rios is LIVE één groot feest!
Zal wel iets te maken hebben met een zekere sinaasappelsap-reclamequote:Op zondag 22 januari 2006 21:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En nu pas Superclip op TMF, terwijl het nummer vorig jaar ook al op de muziekzenders was te zien. Raar.
Ze hebben net pas officieel de single uit hoorde ik op radio, vandaar dat het nu megahit pas wordt.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef five2one het volgende:
Vind het nummer sowieso niet geweldig en het feit dat ze een gehypt maar geflopt hitje nieuw leven in proberen te blazen vind ik ronduit slap.
Ja, ik heb m ook in de Effenaar gezien. Was een ERG tof concert!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:55 schreef Dupje het volgende:
Ik heb m dit jaar 4 keer gezien (Lowlands, Pinkpop, concert Effenaar, Mundial), ik vind m erg gaaf!
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef fantastic83 het volgende:
Het is wel dat het meer bij de zomer past dan nu.. En het is niet alleen dat ene liedje, tis de sfeer die bij het concert hing, met een ondergaande zon![]()
3FM draaide vorig jaar voor Pinkpop ook al de single *Broadday light*. Dus het liedje werd al wat langer gedraaid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef fantastic83 het volgende:
[..]
Ze hebben net pas officieel de single uit hoorde ik op radio, vandaar dat het nu megahit pas wordt.
Ik vind het niet gehypt, zoveel aandacht hebben ze niet gehad tot voor kort. De radio ging het eerder draaien dan dat het liedje dus op single uitkwam, lijkt me niet een geldbeluste actie van hun!
Het is wel dat het meer bij de zomer past dan nu.. En het is niet alleen dat ene liedje, tis de sfeer die bij het concert hing, met een ondergaande zon![]()
half negenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Toen ik er vandaag aandacht, wou ik het nog een keer ondernemen, maarja, de zon gaat nu pas om half 8 op ofzo?
16 euro? Das nog best veel! Toen ik m zag in de Effenaar was het maar 11 euro ofzo!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:02 schreef Elusive het volgende:
24 april in de paradiso, morgen gaat de kaart verkoop van start, maar 16 euro! valt nog mee
wie gaat nog meer ?
damn dude het is pas 10.48quote:Op zondag 26 februari 2006 10:45 schreef -beyond- het volgende:
Ik zit hier met mijn vriendin te soppen achter de comp....
Hij is zoooo lekker......
Ook lekker geil stemmetje...
Als hij hier zou zijn zou hij absoluut tussen ons in mogen liggen!!!!
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:45 schreef -beyond- het volgende:
Ik zit hier met mijn vriendin te soppen achter de comp....
Hij is zoooo lekker......
Ook lekker geil stemmetje...
Als hij hier zou zijn zou hij absoluut tussen ons in mogen liggen!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |