Saddam dronk alcohol bij de fleet. Hij bidde nooit en vasten deed hij ook niet. Dus nee, ik kan niet zeggen dat we die dus op naam van de Islam kunnen rekeken.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:47 schreef Snik het volgende:
[..]
Och, moslim Saddam had er al ongeveer 1.000.000 op zijn naam staan, dus volgens jouw beredenatie mogen we die mij de islam rekenen.
Omdat er geen beter alternatief is natuurlijk. Waarom anders?quote:Maar eens on-topic, waarom zou iemand een moslim willen worden blablabla?
Omdat JIJ vindt dat er geen beter alternatief is, net als de islam dat vindt.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Omdat er geen beter alternatief is natuurlijk. Waarom anders?
Ach, niet elke politici is een echte democraat, dus de ´politieke´ stroming valt ook niets aan te rekenen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Saddam dronk alcohol bij de fleet. Hij bidde nooit en vasten deed hij ook niet. Dus nee, ik kan niet zeggen dat we die dus op naam van de Islam kunnen rekeken.
[..]
Omdat er geen beter alternatief is natuurlijk. Waarom anders?
Echt waar joh?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
Omdat JIJ vindt dat er geen beter alternatief is, net als de islam dat vindt.
Je verwoordt een mening als een feit, en dat is erg krom naar mijn mening.
Wat bedoel je met die foto?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Echt waar joh?
[afbeelding]
Blijf es ontopic. Of open een topic "Moslim worden".quote:Op donderdag 18 november 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Echt waar joh?
[afbeelding]
dat gebeurt bij jouw al snel dus mij boeit het weinigquote:Op donderdag 18 november 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je kwetst me![]()
Offtopic. Open er maar een topic over.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat gebeurt bij jouw al snel dus mij boeit het weinig
Waarom moet jij eigenlijk zo kinderachtig doen? Als niet normaal wilt discussiëren, doe dat dan niet op een discussieforum.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Offtopic. Open er maar een topic over.
Of ga jij anders naar POL, het haatzaaiende baggerforum van Fok!, waar de putlucht van bedorven meningen je in ieder topic tegemoet slaat.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Offtopic. Open er maar een topic over.
wat hebben orthodoxe joden te maken met het feit dat jij je meningen verwoordt als feiten?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Echt waar joh?
[afbeelding]
Maakt het uit? Het zijn allemaal heidenen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat zeg ik.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef gr8w8 het volgende:
TS, je kan ook naar een bibliotheek og witte boekenmarkt gaan om daar eens te zoeken naar wat simpele boekjes over alle religies, dan krijg je wat meer een indruk wat het nou allemaal voorstelt.
Stond er pas ook geen review van een boek uit die serie over een geloof op de FP? Weet niet meer uit mijn hoofd welk geloof, maar goed, je kan misschien er wel uit halen of dat type boek iets voor je is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:13 schreef Parabola het volgende:
[..]
Brengt me op een idee. De 'voor dummies' reeks heeft ook boeken over rerligie in het algemeen, de Bijbel, de Islam en het Boedhisme. Vast wat duurder dan de Witte Boekenmarkt, maar anders dan de naam doet vermoeden is dit een inhoudelijk sterke reeks, geschreven door deskundigen en met duidelijke uitleg.
edit: en vast ook wel te krijgen bij de bieb
Of een aantal, krijg je een beetje een idee van de verschillen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:49 schreef Snik het volgende:
De TS moet gewoon eens een kerk binnenlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |