nee hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 15:51 schreef heiden6 het volgende:
Is dopen niet alleen binnen het katholicisme, btw? Of ben ik in de war?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:55 schreef voel_je_vrij_ het volgende:
Hoe duur kan ik zo'n bijbel eigenlijk verwachten? Ik heb niemand in mijn omgeving namelijk...
Daar ben ik het niet mee eens. Wat is een Christen zonder kerk?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:04 schreef Pearly het volgende:
En inderdaad.... sluit je niet aan bij de kerk maar geloof in jouw god, op jouw manier ....
precies.... daarom : Geloof in je eigen persoonlijke God ! Want ik ben van mening dat er heellll veel corrupt is aan dat heel Katholieke geloof.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je je ook aansluiten bij één van de vele ketterse afvallige kerkjes, maar ja - dat blijft toch surrogaat!
Eens. Geloof is onzin, zeker in teamverband.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zonde van je moeite, maar dat is mijn mening.
LOL, hoeft i daar straks alvast geen topic over te openen. Maar TS, je voelt God, hoe weet je dan welke god? Eerst effe het boekie lezen, of het allemaal een beetje klopt met hoe je er over denkt. Klopt het niet, vreesch niet, er zijn waarschijlijk wel 100 andere geloven, dus leesvoer genoeg voorlopigquote:Op woensdag 17 november 2004 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, neem hier ook even een kijkje:
Uitschrijven uit kerk en ontdopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |